Pracownicy rejestracji Proventus świadczą niebywale nieprofesjonalne usługi. Podejmują decyzję o przełożeniu i zmianie zabiegu, a także zalecają pacjentom przyjmowanie lekiów bez uprzedniego skonsultowania tego z lekarzem. Trzy raz razy co 2 tygodnie przyszłam na umówioną wizytę, zabieg który się nie odbył poprzez błąd osoby odpowiedzialnej za pośrednictwo pomiędzy klientem a lekarzem. Pani doctor ponadto, o zaistniała sytuację miała pretensję do mnie. Recepcja nie przeprosiła za swój błąd oraz mój stracony czas i środki.
Witam serdecznie. Zdaję sobie sprawę, że podczas pandemii wiele firm jest w niezwykle trudnej sytuacji. W związku z tym bardzo chciałabym wiedzieć, czy obecnie w Proventus jest szansa na pracę w firmie. Czy w ogóle zatrudniają wciąż pracowników? Jeśli ktoś ma informację, to bardzo proszę o odpowiedź, jak to wygląda.
Czy uważacie ze firma poradziła sobie z covidem?