Ostatnie wieści z forum, to zwalnianie się kierowców i brak kasy na kartach DkV. A jak z wypłatami, ile obecnie płacą kierowcą kat. C+E w ruchu międzynarodowym? Z 3 lata temu chwalili się kwotą średniego wynagrodzenia miesięcznego w kwocie 8.250 PLN netto.
Czy w Logeo Polska Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
Nie kolego . ALE ZDECYDOWANI NIE POLECAM. Już brakuje kasy na kartach DkV. Ta firma max do września. Położyła ja spedycja i Pan techniczny. Złoto ustni ale zarobili. Kierowcy się masowo zwalniają. Jedna wielka Porażka. Dają ogłoszenia o pracę 2 na jeden Fixia!!!!! Z daleka od tej pseudo firmy.Ps. wszyscy kierowcy to (usunięte przez administratora) A (usunięte przez administratora) SA GDZIE INDZIEJ ale zlotoustny jest SLEPY. AlBO UDAJE.
Jeżeli chcecie zmienić swoją dotychczasową pracę to na pewno nie zmieniajcie jej na tą firmę. Chamskie traktowanie ludzi, krzyczenie ogólnie zero kultury. A gdy zwróci się uwagę o więcej szacunku to dostaje się następnego dnia wypowiedzenie umowy o pracę. Nie polecam tragedia...........
Z Twojego wpisu wynika, że głównym problemem z którym boryka się firma Logeo Polska jest po prostu brak dobrej atmosfery. Może w tym właśnie miejscu zechcesz ocenić, jak pracodawca ten wypada na tle innych firm pod względem wysokości wynagrodzenia? Zrób to proszę dla mnie i napisz. Będzie mi miło.
Ogólnie na wynagrodzenie nie ma co narzekać, podstawa + nie małe premie. Problem jest jeszcze z praca trzy zmianową, czasem zdarza się tak że w tygodniu potrafią zmieniać zmiany w zależności od potrzeb firmy.
Historie z hamskim traktowaniem potwierdzam jak również zeolnienie po zwróceniu uwagi o wiecej szacunku. Kłamstwo w oczy też nie problem, prawda Panie Tomku... praca jak wszędzie szacunek do kierowców jak nigdzie. Pozytywów mało ale można wyśledzić.
Bzdury piszesz. Oczekując szacunku daj go od siebie. Jakoś nie mam problemu. Daje z siebie wszystko i tyle samo otrzymuje. Proponuję bardziej pozytywne podejście do współpracowników w nowej pracy. Pozdrawiam
z tego co wiem pracuą tam kierowcy po kilkanaście lat. Ale sa i tacy którzy pracuja po dwa tygodnie.
Szef to złotousty człowiek wszystko powie i obieca zanim podpiszesz umowę, później to jak ww piszą koledzy. Spedytorzy jak paniska obrażają itd jak zwrócisz uwagę i zgłosisz szefowi to odpowiedz jest jedna lepiej zwolnić 10 kierowców niż kiepskiego spedytora. Spedytor decyduje o premii a nie szef oraz brak jasnych zasad przyznawania.
Czyli (usunięte przez administratora) właścicieli , tydzien wolnego ale 2 dni urlopu trzeba podpisać !!!!
System 2/1 to żart tak naprawdę to 14 dni pracy i 6 dni wolnego. Kończysz trasę we wtorek o godzinie 22 to w następny wtorek musisz być na bazie o 6 rano do tego dochodzi źle traktowanie kierowców przez spedytorów, szef o tym wie(albo nie chce wiedzieć) ale nic z tym nie robi(może mu to na rękę), aktualne ogłoszenie o pracę ma związek z tym że kierowcy się na to nie godzą i odchodzą z firmy a nie z powodu powiększania floty
byly kierowco, fajnie sobie bezkarnie poopowiadac brednie, ale tu kazdy tak moze; dla przykladu napisze ze, ty jestes starym zlodziejem a twoja luba prostytuka, dziekuje uprzejmie za uwage, oraz pozdrawiam wszystkich sfrustrowanych januszy.
Panie anonim a raczej spedytorze, swoje frustracje to wylewasz ty, ja napisałem prawdę o której można się dowiedzieć wciągu pierwszych 2 kółek ale skoro twierdzisz inaczej to napisz dla zainteresowanych jak jest naprawdę
I teraz się was drodzy Kierowcy Pytam. Raczej nie macie dniówek. Bo w Niemczech na autostradzie A2 53 zjazd CELLE. Koczujecie jak małpy w zoo. Auta porejestrowane na Niemieckich rejestracjach naczepy na Polskich. I to jest wasza wina że pracodawca (usunięte przez administratora) robi z wami co chcę. Brak wam JaJ. Haaa. Massakra. U Dziada pracujesz Dziadem się stajesz.
Płacone masz za każdy dzień w trasie, nawet gdybyś stał tydzień to masz zapłacone za każdy dzień. Więc jedynym dziadem jesteś ty Mateuszu.
Wszystkie takie firmy z Polski za takie macie? Tak z ciekawości może ktoś proszę wyjaśnić jakim problemem jest to, ż auto ma niemieckie blachy a naczepa polskie?
mateuszku, po twoim wpisie widać że zawistnie zazdrościsz nam sytuacji, pewnie zostałeś wywalony za (usunięte przez administratora) albo za głupote, dlatego pozdrawiamy cię serdecznie, na tym serwisie internetowym, każdy frustrat może wylać swoje żale, jesteś tego najlepszym przykładem mateuszku, a teraz zrób siusiu na kółko i jedż jedż mateuszku
Czy istnieje możliwość rozwoju w Logeo Polska Sp. z o.o.?
Nie ale możesz więcej zarabiaj i jeździć w lepsze miejsca jak zdecydujesz się donosząc na kolegów z pracy
Boss tak dba o was, macie nowe auta, nową baze, tyle pieniędzy wam płaci, a jeszcze źle. Drivery auta za małe( specjalnie mała kabina by wam mniej paliły). Kradniecie co popadnie np zdjęcia z mojego prywatnego albumu naszej floty. Kiedyś siedzieli po 3 miesiące w trasie a teraz problem takiemu 2 tyg wytrzymać. Daje wam Boss internet, nie pobiera opłaty za mieszkanie przez 2 tyg w kabinie, wykąpać sie mozecie za darmo na bazie, a wam jeszcze źle. Ja już nie wiem jak wam dogodzić? Tydzień taki siedzi w domu i problem mu 2 dni urlopu wypisać. Na święta macie zagwarantowany zjazd do domu. Nowe kurtki cieple w zeszlym roku dostaliscie. Czego jeszcze oczekujecie i co dajecie wzamian? Bo Boss daje wam sprzęt wysokiej klasy a wy nie dbacie. Serce się aż kroi, niektórzy pracują tu 15 lat i wiedzą że Boss jest najlepszy
(usunięte przez administratora)
A to nie jest przypadkiem forum pracownicze? : P Zastanawia mnie, czy pracodawca nie czepia się takich zachowań między swoimi pracownikami aż :D
Czyli jak są wyjazdy zagraniczne w trasę , o których mówicie , to trzeba znać jakiś język obcy ?
no okej, ale chyba coś potraficie co nie? bo nie wierze że ktoś z zerową znajomością języka sobie poradzi za granicą... nawet wyjście do sklepu może być problemem.
Nawet osoba z zerową znajomością języka da sobie radę, do sklepu idziesz zrobić zakupy a nie rozmawiać ale w większości kierowcy w jakimś stopniu znają jakiś język
No język wypadałoby znać, bo wpływa to na komfort pracy. Ale tak właśnie mi przyszło do głowy to jak po obcych krajach jeździcie to często CB radio używacie? Bo tam pewnie do pogadania i o sytuacji na drodze to jest pewnie trudno bez znajomości języka?
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Logeo Polska Sp. z o.o.?
Praca 24h. Jazda pod Amazonem, Wolkswagenem i ładunki z giełdy. Praca na 3 zmiany raz w nocy innym razem w dzień generalnie chaos. Zawsze musi być pełne tacho 15h samemu tacha się nie zaczuna. Jazda w 95% po Niemczech. Wyjazdy liczone weekendami na 2 lub 3 weekendy i tak się kręci.
Piszesz, że w firmie jest chaos, a kto odpowiada za logistykę czy układanie pracy/zmian kierowcom? Czy to jest sam szef, czy jakaś osoba specjalnie od logistyki?
Czyli jednym słowem Opiszę tą firmę. DZIADTRANS.
Największy (usunięte przez administratora) w Poznaniu. Wszystkim kierowca kłamie ze się zarabia 3500 co miesiąc A prawda jest taka ze ciężko o 3tys. Miesięcznie. Jeździ się starymi popsutymi premiumkami. Jak trzeba pracować soboty i niedziele to pauzę kręcisz autem na tarczki a pieniędzy większych za takie ryzyko u dziada nie ma. (usunięte przez administratora) i dziad jakich mało.
Próbowałeś rozmawiać z szefem na temat podwyżki? Jeśli tak, to jaka była jego odpowiedź? Jak długo pracujesz już w Logeo Polska? Liczę że powiesz mi coś więcej, czekam na Twoją odpowiedź.
Witam. Moze ktos powiedzieć jak wygląda praca na stanowisku kierowca. Jakie systemy pracy, jakie zarobki netto na konto czy pod stołem, jakie kraje najczęściej się zdarzają do jazdy. ????
System pracy 2/1 czy 3/1 to fikcja. W sumie jest ten tydzien wolnego, ale trzeba wypisac 2 dni urlopu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Logeo Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Logeo Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Logeo Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!