Opinie o Victor Ink - Jet - System Service Sp. z o.o.
Wolność słowa to jedna z najcenniejszych wartości w demokratycznym społeczeństwie. Daje prawo do publicznego wyrażania własnych opinii oraz myśli. Należy jednak pamiętać, że każda wolność słowa ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie daje przyzwolenia do naruszania dóbr osobistych innych osób lub pisania nieprawdziwych informacji.
Pragniemy poinformować, że wszystkie komentarze niezgodne z regulaminem serwisu lub sprzeczne z polskim prawem będą niezwłoczne usuwane przez Administratora.
Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z nami, nie tylko przez portal GOWORK.PL
Firma VICTOR to niewielka rodzinna firma o zasięgu ogólnopolskim. Ma w ofercie cenione na rynku drukarki przemysłowe oraz lasery - sprzęt z którym bez wstydu można pojechać do Klienta i efektywnie zaprezentować przewagi nad konkurencją. Dużym plusem w funkcjonowaniu VICTOR Ink Jet jest poziom serwisu - minimalna rotacja techników serwisu powoduje że Klienci mają do nich pełne zaufanie, które zostało oparte na szerokiej wiedzy technicznej Serwisantów. Na prawdę ludzie mają ogromną wiedzę na temat serwisowanych urządzeń. Większość (o ile nie wszyscy) pracowników na stanowisku dyrektorskich to dalsza lub bliższa rodzina właściciela, co w mojej ocenie jest wielkim mankamentem tej firmy... są to w większości ludzie którzy wcześniej nigdzie indziej nie pracowali i nie mają szerszego doświadczenia w swojej dziedzinie. Efekt jest taki że niektóre rozwiązania są przestarzałe, wręcz papierowe co niepotrzebnie wydłuża niektóre procedury (np. papierowa lista obecności, papierowe wnioski urlopowe). Polecam pracę w dziale serwisu - doinwestowany, z dużym zapleczem technicznym, w miarę dobrze zarządzany (chociaż moim zdaniem to zasługa "ogarniętych" Techników). NIE POLECAM pracy w dziale Handlowym - źle zarządzany, niedoinwestowany, część floty to psujące się auta z przebiegiem ok 300tys, brak podstawowych szkoleń, materiałów do pracy (katalogów, folderów itp) ogólny klimat braku kasy na wszystko. Oczywiście oczekiwanie na natychmiastowy wynik sprzedażowy. Nie pomaga fakt że Dyrektor działu jest czynnym Handlowcem i sprzedaje do najlepszych Klientów w całej Polsce (?!) Na plus można wspomnieć dużą swobodę w działaniu i raczej mało uciążliwy kontakt z Przełożonym. Jednak w dłuższej współpracy brakuje wsparcia. Podsumowując: in plus - Serwis, dobrej jakości urządzenia, swoboda w działaniu, w miarę dobre relacje wewnątrz firmy in minus - brak kasy na część narzędzi, brak działu marketingu, słabe zarządzanie działem Handlowym, słaby poziom kadry zarządzającej,
KO to ja Ci proponuję, żebyśmy razem poszli do wymienionych przez Ciebie firm i zatrudnili się tam na równych zasadach. Zobaczymy ile wtedy sprzedasz nie mając pępowiny. Wtedy będziesz mógł sobie pisać takie opinie...
Czy są często delegacje ?
Zastanawiam się jak przejdziemy przez ten trudny moment, w każdym razie jest to dobra firma.
Jak długo czekaliście na odzew z Victor Ink - Jet - System Service Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Mąż szuka pracy jako serwisant drukarek. Ma 3 letnie doświadczenie oraz umiejętności potrzebne do wykonywania pracy. Chciałabym się dowiedzieć czy praca odbywa sie na wyznaczonym rejonie czy na terenie całej Polski? Czy firma oferuje samochód albo transport aby móc jezdzić do klienta czy trzeba mieć własne auto?
Proszę o podesłanie CV na maila info@drukarkiprzemysłowe.pl lub bezpośrednio do serwisu: serwis@drukarkiprzemyslowe.pl przeanalizujemy CV i odezwiemy się za szczegółami Pozdrawiam
Po jakim czasie będzie można się spodziewać odpowiedzi? Ogólnie chciałabym wiedzieć, czy zawsze firma odpowiada, żeby na marne nie czekać jak coś. I czy po rekrutacji też jest feedback?
Przepraszamy a pyta Joanna czy Teresa ? Proszę podesłać cv na info@drukarkiprzemyslowe.pl Na pewno odpowiemy na maila.
Wolność słowa to jedna z najcenniejszych wartości w demokratycznym społeczeństwie. Daje prawo do publicznego wyrażania własnych opinii oraz myśli. Należy jednak pamiętać, że każda wolność słowa ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie daje przyzwolenia do naruszania dóbr osobistych innych osób lub pisania nieprawdziwych informacji.
Pragniemy poinformować, że wszystkie komentarze niezgodne z regulaminem serwisu lub sprzeczne z polskim prawem będą niezwłoczne usuwane przez Administratora.
Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z nami, nie tylko przez portal GOWORK.PL
Jeżeli chodzi o drukarki to w parku maszynowym mamy modele JET2neo i JET3. Największą ich wadą są problemy z głowicami drukującymi. Mianowicie są one na tyle delikatne, że bardzo często musimy wzywać serwis: a to mechanizm rury powrotu się zaciął, a to wystąpił błąd fazowania, a to problem z jakością nadruku. Jak już serwis w końcu dojedzie (bo z tym bywa różnie) to po interwencji problem powtarza się cały czas. A dojazd i roboczogodzina to bardzo duże koszty. Zupełnie inaczej sprawę przedstawiał handlowiec jak nam te urządzenia sprzedawał...
(usunięte przez administratora)
No jak widać poziom wypowiedzi wskazuje że nie można .. wszyscy odważni bo nie wymagany jest adres mailowy czy potwierdzenie konta użytkownika ... małe pieski ???? za płotem też szczekają najmocniej dopóki ktoś nie otworzy płotu ???? https://m.youtube.com/watch?v=oCqRCiKile4
(usunięte przez administratora)
Dyscyplinarnie? A za co niby mieliby go tak zwolnić?
@Jelcyn Co Wy tam w tym Victorze spożywać skoro widzisz "flustrację"?
Jako były pracownik z czystej ciekawości zajrzałam/em co ludzie wpisują na goworku o Victorze. Włos na głowie się jeży... Z tego co widzę to wypowiadają się sfrustrowani byli pracownicy albo niedoszli kandydaci. Oczywiście część opinii ma pokrycie w rzeczywistości, ale w większości są one bardzo przejaskrawione (te negatywne). Niestety ale tak działa gowork i nie radzę sugerować się nimi wybierając się na rozmowę. W Victorze przez całą pandemie czuję się bezpieczna/y finansowo a w dzisiejszych niepewnych czasach to dla mnie kluczowa sprawa. Każdy ma prawo do swojej opinii, ale polecam wyrobić sobie własną. Do zobaczenia!
Na początku piszesz, że jesteś byłym pracownikiem, a potem, że przez całą pandemię "czujesz się bezpiecznie". Chłopie - jeżeli jesteś byłym pracownikiem to powinieneś napisać "czułem się bezpiecznie". Nie chcę Ci wytykać, ale zastosowanie czasów w języku polskim jest na wczesnym etapie szkoły podstawowej, a widać, że masz z tym problem. Zaczynam się więc przekonywać, że te kwalifikacje umysłowe pracowników Victora, o których wspominał Borys to jest jednak prawda. A może skosztowałeś w życiu za dużo Jacka Danielewicza i stąd te problemy, hę?
Szanowny Martinie, bardzo dziękuję za wnikliwe czytanie mojego komentarza. Natomiast nie uważam, aby było zasadne dociekanie kiedy zakończyła się moja współpraca z firmą Victor. Pozdrawiam
Piszesz, że niektóre doniesienia mają pokrycie w rzeczywistości inne, że nie. Czyli które uznajesz za prawdziwe?
Jedynym plusem pracy w tej firmie jest to, że kiedy zakończysz współpracę to na pewno nie trafisz gorzej. Firma nie opiera się na jasnej strukturze awansu tylko na kilku znajomkach wokół, których wszystko się kręci oraz smutnych i narzekających serwisantach i handlowcach.
@marcel trudny moment? Mówisz o pandemii?
Trudny moment to oni mają od momentu powstania. Każdy kolejny dyrektor handlowy udowadnia, że nie nadaje się na to stanowisko, ale czego się można spodziewać po serwisancie, który założył firmę...
Czy czerwony nerwus nadal "zadządza" działem handlowym?
@Wojtek tu tu jest lojalka?
Warunki umowy lojalnościowej zbyt wygórowane. Kończąc pracę w tej firmie mógłbym zatrudnić się chyba tylko na zmywaku w Londynie, takie dali obostrzenia...
Firma VICTOR to niewielka rodzinna firma o zasięgu ogólnopolskim. Ma w ofercie cenione na rynku drukarki przemysłowe oraz lasery - sprzęt z którym bez wstydu można pojechać do Klienta i efektywnie zaprezentować przewagi nad konkurencją. Dużym plusem w funkcjonowaniu VICTOR Ink Jet jest poziom serwisu - minimalna rotacja techników serwisu powoduje że Klienci mają do nich pełne zaufanie, które zostało oparte na szerokiej wiedzy technicznej Serwisantów. Na prawdę ludzie mają ogromną wiedzę na temat serwisowanych urządzeń. Większość (o ile nie wszyscy) pracowników na stanowisku dyrektorskich to dalsza lub bliższa rodzina właściciela, co w mojej ocenie jest wielkim mankamentem tej firmy... są to w większości ludzie którzy wcześniej nigdzie indziej nie pracowali i nie mają szerszego doświadczenia w swojej dziedzinie. Efekt jest taki że niektóre rozwiązania są przestarzałe, wręcz papierowe co niepotrzebnie wydłuża niektóre procedury (np. papierowa lista obecności, papierowe wnioski urlopowe). Polecam pracę w dziale serwisu - doinwestowany, z dużym zapleczem technicznym, w miarę dobrze zarządzany (chociaż moim zdaniem to zasługa "ogarniętych" Techników). NIE POLECAM pracy w dziale Handlowym - źle zarządzany, niedoinwestowany, część floty to psujące się auta z przebiegiem ok 300tys, brak podstawowych szkoleń, materiałów do pracy (katalogów, folderów itp) ogólny klimat braku kasy na wszystko. Oczywiście oczekiwanie na natychmiastowy wynik sprzedażowy. Nie pomaga fakt że Dyrektor działu jest czynnym Handlowcem i sprzedaje do najlepszych Klientów w całej Polsce (?!) Na plus można wspomnieć dużą swobodę w działaniu i raczej mało uciążliwy kontakt z Przełożonym. Jednak w dłuższej współpracy brakuje wsparcia. Podsumowując: in plus - Serwis, dobrej jakości urządzenia, swoboda w działaniu, w miarę dobre relacje wewnątrz firmy in minus - brak kasy na część narzędzi, brak działu marketingu, słabe zarządzanie działem Handlowym, słaby poziom kadry zarządzającej,
Moim zdaniem człowiek, który jest byłym serwisantem, a został właścicielem firmy, jedyne co potrafił zrobić to utrzymać jako tako na chodzie dział serwisu. Cała reszta wygląda jak budynek siedziby firmy - pękające ściany, odpadający tynk, grzyb i liszaj. Tu trzeba szerszych horyzontów. Dlatego rodzina pomaga utrzymać ten humbug w ryzach, a reszta kuleje. Ale wiadomo - co kuleje idzie. Z drugiej strony przy tej "jakości" urządzeń im więcej serwisantów tym lepiej. Nie czarujmy się - możemy wmawiać wszystkim naokoło, że to co niemieckie jest wysokiej jakości, ale to już nie jest ta "niemiecka jakość" co kiedyś. Dział handlowy wpisuje się swoją jakością w umiejętności zarządzania właściciela firmy. Na jego czele stoi człowiek, który jest kiepskim uczniem dobrych nauczycieli. To, że jest czynnym handlowcem to jest tylko pic na wodę. Gość wybiera sobie najlepszych klientów, a cała reszta zbiera okruszki. Bo cała reszta to ludzie bez charyzmy i zacięcia handlowego bazujący na zapytaniach i poleceniach.
Proponuję spróbować u konkurencji na przykład videojet czy hitach tam nie będzie można tak jak w Victor przez pół roku nic nie Sprzedać (albo nawet przez rok) i nie ponosić konsekwencji. Jak się ktoś nie nadaje na handlowca to musi iść do innego działu.
KO to ja Ci proponuję, żebyśmy razem poszli do wymienionych przez Ciebie firm i zatrudnili się tam na równych zasadach. Zobaczymy ile wtedy sprzedasz nie mając pępowiny. Wtedy będziesz mógł sobie pisać takie opinie...
Czy są często delegacje ?
Zastanawiam się jak przejdziemy przez ten trudny moment, w każdym razie jest to dobra firma.
Na innych portalach internetowych z ofertami pracy znalazłam informacje o tym, że firma poszukuje obecnie pracowników na stanowisko Asystent Działu Handlowego oraz Serwisant Urządzeń Automatyki i Elektroniki u Klienta. Czy ktoś z pracowników zagląda na forum i mógłby powiedzieć jakie są wymagania na dane stanowiska? Interesuje mnie również jak wygląda cały proces rekrutacji. Co sądzicie o pracy w Victor Ink - Jet - System Service?
Wiesz czy w firmie Victor Ink-Jet-System Service Sp. z o.o. można liczyć na dobre zatrudnienie? Jakie umowy można dostać? Czekamy na Twój komentarz!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Victor Ink - Jet - System Service Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Victor Ink - Jet - System Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Victor Ink - Jet - System Service Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!