Najgorsze jest to, że na forum opinie zamieszczają głównie maruderzy albo osoby którym nie po drodze z pracą! A firma jest zupełnie ok
Dwa i pół roku w naprawie!!! Pros!ę o ekspertyzę od 8 miesięcy!!!! Obchodzić wielkim łukiem!!! I to nie jest marudzenie tylko kpina z klienta!!!
Najgorsze jest to, że na forum opinie zamieszczają głównie maruderzy albo osoby którym nie po drodze z pracą! A firma jest zupełnie ok
Przetrzymywał mój telewizor ponad 8 miesięcy, zbywał mnie że jeszcze 2 tygodnie za każdym razem z pretensjami żeby go nie pospieszać, odebrałem go dzisiaj nie naprawiony i co usłyszałem przy wejściu " jeszcze 2 tygodnie"???? Koleś miał do mnie jeszcze pretensje że biorę swój telewizor i podnosił głos. Zero szacunku dla klienta!!!
Zastanawiam się jak oni są w stanie funkcjonować, przecież to kompletna porażka. Ktoś z urzędu powinien się nimi zaintetesować. Ja sprzęt oddałem blisko 2 lata temu (!) i do tej pory oprócz obietnic nic w tej sprawie się nie zmieniło. Pobranie 110 zł jako koszty ekspertyzy to normalne (usunięte przez administratora) bo powód usterki sprzętu im podałem gdyż wyświetlał się na czytniku. Cierpliwość moja się skończyła w w najbliższym czasie udam się po odbiór sprzętu
ostrzegam wszystkich konsumentów wysłany LCD na reklamacje , przyszła odmowa naprawy sprzętu ,zadzwonili z serwisu i powiedzieli że mogą naprawić tv. naprawa to koszt nowego sprzętu więc.poprosiłem o odesłaniu telewizora do sklepu i się zaczęło pan serwisant powiedział że nie ja jestem jego klientem tylko sklep wysyłający TV . i że nie udzieli żadnej informacji serwis nie odpowiadał na e-mail ze sklepu , nie udzielał inf.rzecznikowi do spraw konsumentów ,złożyłem skargę do firmy producenta tv. że autoryzowany serwis najprawdopodobniej nie ma zamiaru oddać tv w końcu serwis pod naciskiem firmy producenta (tak myślę) ? odwiózł tv do sklepu osobiście , telewizor z dosłownie rozwalona matryca
Szajs. Totalny szajs. Nie polecam. Czekam już 5 mies. na sprzęt, a rozmowy telefoniczne do nikąd nie prowadzą, bo pracownik mówi, że sprzęt jest w Tajlandii. Żałosny żart
ja czekam kilka lat, podarowałem im sprzęt, który stwierdzili po kilku miesiącach, że jest nie do naprawy !!!
A może jakaś opinia od pracownika, a nie klienta ? :D
@kate hej jak rozwinęła się sytuacja ?
Już dwa miesiące czekam na mój sprzęt i nie mogę go odzyskać. Podczas rozmów telefonicznych, podczas których proszę o przyspieszenie sprawy Pan robi ze mnie idiotkę. Twierdzi, że wszyscy klienci wiedzą, że jak nie oddzwaniają tzn. , że sprzęt nie gotowy, więc on nie rozumie po co ja dzwonię. " Proszę czekać. Jakbym chciał każdego klienta informować o przedłużającej się naprawie to musiałbym tu sztab ludzi zatrudnić" Na pytanie jaka jest ekspertyza (bo za to już zapłaciłam) nigdy nie uzyskałam odpowiedzi. Jedyne co Pan mówi to: Proszę czekać i nie dzwonić co chwila. Jutro zaczyna się trzeci miesiąc jak czekam i postanowiłam się nie poddawać i zadzwonię jeszcze raz. Dam Wam znać co tym razem Pan wymyślił.
Jak jest z pakietem medycznym w Bielserwis Centrum Serwisowe Audio-Video Jacek Filipczyk? Można dołączyć rodzinę?
Tak pakiet jest fajmy. Po kilku latach pracy w tej firmie możesz liczyć na gratisowy pobyt w psychiatryku. Patrz na wpisy niżej :P
Jeśli miałabym sprobować nazwać rzeczy po imieniu to wymienie kilka grzchow głownych: olbrzymi chaos, patologiczny brak higieny pracy, podwazanie kompetencji pracownikow i to głownie na forum publicznym, wymyslanie na szybko jakichs niestworzonych procedur tylko po to aby udowodnic wine pracownika, jednego pracownika ktory przyszedł powiadomić go o swoim zamiarze wypowiedzenia i upomnieć sie o zaległe formalnosci zwiazane z umowa o prace po prostu wyrzucił z biura itp... Pan Jacek chyba nie wie że mamy już XXI wiek i nie wolno już stosować metody zarządzanie przez (usunięte przez administratora).. Bo pozniej efekty tego sa takie ze trudno czlowiekowi wygrzebac sie z traumy ktora zostaje po przepracowaniu z takim szefem przez pare lat.
Totalne dno kombinują jak tylko się da zero profesjonalizmu dziecko się zorientuje że coś nie tak i kręcą z terminami naprawy sprzętu a to że najpierw zamawiają części a potem diagnozują to jakieś nieporozumienie.
Co interesującego dzieje się obecnie w firmie Bielserwis Centrum Serwisowe Audio-Video Jacek Filipczyk w miejscowości Bielsko-Biała? Jeśli jesteś w posiadaniu ciekawych ciekawostek zostaw wpis.
Nie polecam..totalny (usunięte przez administratora) i brak profesjonalizmu oraz szacunku do klienta! Dałem partaczą sprzęt hi fi do naprawy. Miało to trwać dwa tygodnie a minęły już trzy miesiące i sprzęt dalej nie naprawiony! Wzięli na początek 110 zł niby za jakąś ekspertyzę i ciągle przekładają termin odbioru..Totalne bagno,nie polecam nikomu !!
Biel serwis to dno serwisowali mój telewizor po czym zwrócili go zepsutego musiałem oddać do Samsunga te partacze wzięli telewizor który miał spalona matrycę i zwrócili z nową ale złamaną ...... koniec firmy nie polecam nikomu .