Wspólnota jest klientem firmy Janrex od dobrych kilku lat. ( zamontowany szlaban na terenie Wspólnoty) Nie było sytuacji, w której firma potraktowałaby lekceważąco potrzeby klienta, takie czy inne. Reakcja jest natychmiastowa, a ewentualna usterka usunięta bardzo szybko i sprawnie. Może to i dobrze, że szukają do pracy najlepszych ludzi i mają wysokie wymagania.... w końcu przekłada się to na późniejszy wizerunek firmy. Tak trzymać.
Nie oczekujcie, że czegokolwiek nauczą. Nowy pracownik jest głównie od sprzedaży pilotów z sprzątania i odbierania telefonów. Podczas rozmowy z klientem szefowa i droga pracownica wytkną każdy błąd. Jest to strasznie krępujące i wychodzisz na osobę niekompetentną. Atmosfera pracy bardzo ciężka
No jak ktoś coś wytyka to faktycznie może zdawać się dla kogoś to trochę krępujące... A czy w trakcie tego nie można dopytać o co chodzi lub ewentualnie poprosić o pomoc / wyjaśnienie?
Mozna dopytać, po spotkaniu aczkolwiek odpowiedź jest wymijającą i z pretensja. W rozmowę z klientem pracownicy potrafią wtrącić się z oburzeniem i podniesionym głosem. Nie ma od kogo się uczyć bo nikt się do tego nie przykłada. Atmosfera pracy jest ciężka, panuje całkowita cisza, to trochę krępujące zwłaszcza kiedy nowy pracownik nie wie czym się zająć
To nie przydziela się zadań na dany dzień? Rozumiem, że doświadczony pracownik wie co i jak, ale podczas wdrożenia to różnie bywa przecież. Jak w takim razie wyglądają pierwsze dni pracy, jak wygląda wdrożenie?
Nie uczą, wymagają samodzielności od początku, ciągłe pretensje że coś zrobione nie tak. A skąd masz wiedziec skoro nigdy nikt o tym nie mówił? Porażka, idziesz i czujesz się jak dureń przez cały czas. Częste sprzeczki rodzinne. Traktowanie pracownika przez syna właścicieli cóż pozostawia wiele do życzenia...
Może ktoś zdradzić jakie firma zapewnia stawki?
Nie polecam, nie dziwie sie, ze klienci sa niezadowoleni... Szefostwo lubi sprzedawac towar z najwyzsza marza, nie koniecznie najlepszy. O naprawach gwarancyjnych nie chca slyszec. Firma rodzinna, wiec kazdy obcy jest winny potknieciom czlonkow rodziny. Brak kompetentnych szkolen. Brak perspektyw. Szkoda czasu i nerwow.
Nie polecam firmy, prosząc o wycenę, Panie są znudzone, mówią że się podejmują, po jakimś czasie przesyłają odpowiedź, że nie wycenią produktu, bo? bo nie mają tego materiału, nie zaglądając nawet do dokumentacji. takie osoby nie powinny w ogóle tam pracować. Nie polecam
Szkoda, że na forum dla pracowników piszą jedynie klienci!
Całkowita porażka, od roku firma ta jeździ i usuwa niesprawność zamontowanego wideodomofonu firmy CAME, zaniki obrazu i dzięku, migotanie obrazu, trzaski. Niepochlebne opinie o firmie jednak się potwierdziły. Właścicielka jest sympatyczna w czasie podpisania umowy, później totalna olewka i zwalanie winy na warunki terenowe. Choć urządzenie nadajnik i odbiornik są podłączone ze sobą kablem a nie radiowo. Totalne hamstwo i brak wiedzy.
Jestem bardzo zadowolona ze sposobu i tempa załatwienia problemu uszkodzonego szlabanu na terenie mojej Wspólnoty Mieszkaniowej. Zgłosiłam problem wczoraj rano, dziś mam temat załatwiony. Kontakt zarówno z administracją, jak i z technikami bezproblemowy. Życzyłabym sobie i wszystkim, żeby inne firmy wzięły przykład z Janrexu jeśli chodzi o podejście do klienta. Jesli chodzi o koszty - nie zabiły, spodziewałam się przybliżonej ceny. Polecam gorąco.
Absolutnie nie polecam firmy. Starsze panie niekompetentne, brak kontaktu. Brak opieki pogwarancyjnej. Po miesiącu umawiania się pracowni za podjechanie 9,5 km zażyczył sobie 80 zł! Fatalna firma
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Janrex Janusz Roszkowski?
Zobacz opinie na temat firmy Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Janrex Janusz Roszkowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.