Oferowana tu Pielęgniarce umowa o pracę, o której dowiedziałam się z ogłoszenia na jak długo jest zawierana? Moim celem jest umowa o pracę na stałe. Chiałabym też wiedzieć, jak traktuje się tu pracowników? Gdyż opinia sprzed dwóch lat nasunęła mi tu wątpliwości.
Wszystko szybko fajnie jesli chodzi o medycynę pracy Jedyny problem trzeba do lekarza i po wyniki badań czekac od około 9 do13 Jest to długo Apowrot do domu niestety się nie kalkuluje
Jaki jest stopień niepełnosprawności osób, którymi się należy opiekować w firmie? Pytam ze względu na to ogłoszenie na pielęgniarkę, które wstawili. Bardzo malutko tam napisali w zasadzie. Proszę o odpowiedź, bo nie wiem, czy mam odpowiednie kompetencje.
Mało strasznie wiadomo o firmie Euromedicus. Jako pracownicy praktycznie nic tutaj nie piszecie o tym, jak dokładnie wygląda praca w tej firmie i proces rekrutacji do niej. Mam nadzieję, że ktoś jest w stanie o tym opowiedzieć: jak wyglądają rozmowy o pracę u tego pracodawcy i co na nich proponuje. Czy ktoś mógłby napisać?
Praca w firmie to jakiś koszmar. Prezes wierzy we wszystko co powie kierownik oddziału zol. Rodziny pacjentów wydzwaniaja po kilkanaście razy dziennie na oddział bo ona nie raczy odebrać telefonu w biurze. Do tego pracownicy pracują po ponad 200 h na umowie zlecenie przez wiele lat. Jak chcą walczyć o swoje są karani ograniczeniem liczby godzin. Wymaga się od nich wiele a w zamian dostają ochlapy. Prezes obiecuje złota góry ale to tylko puste słowa. Więc jeśli chcecie się zatrudnić w zolu odradzam. Sama podeszłam po roku bo mimo dobrych chęci i zaangażowania byłam traktowana jak (usunięte przez administratora).
Pracownicy mają po te ponad 200 godzin, to dużo... Ale może przez to, że tak dużo godzin pracują to są dobrze wynagradzani? Wiesz coś o tym czy nie za bardzo?
Patrycja, nie podszywaj się pod Krysię, bo ona już dawno tu nie pracuje.Jak chcesz pisać paszkwile , to miej odwagę się podpisać. Wszyscy zadowoleni oprócz Ciebie
Byłem dzisiaj na szczepieniu (usunięte przez administratora) Wizyta umówiona na 9:40. Wczoraj jeszcze przypomniano mi SMSm. Przychodzę o 9:35 Przed gabinetami tłum ludzi. Ponad 30 osób. Doczekałem wizyty kwalifikacyjnej u lekarza. Pan doktor spytał tylko czy nie jestem przeziębiony i bez przeglądania podpisał formularz kwalifikacyjny. Po ok 30 min od przyjścia uprzejmie zapraszają mnie do gabinetu gdzie wykonują szczepienia. Muszę przyznać że obsługa grzeczna lecz kompletnie nie zainteresowana czy ja to ja. Nikt nie sprawdza dowodu tożsamości. W moje miejsce mógłby przyjść każdy z ulicy. Wygląda na to że w tej przychodni liczy się tylko kasa za ilość zaszczepionych pacjentów. Była to dla mnie trzecia dawka. Dwie poprzednie otrzymałem w innej placówce więc mam porównanie co do wywiadu z pacjentem oraz sposobu prowadzenia szczepienia. Kompletnie nie polecam tej placówki.
Bierzmy pod uwagę fakt, że ludzie przychodzą DUŻO wcześniej licząc, że może uda im się szybciej załatwić szczepienie lub wizytę u lekarza. Takie sytuacje zdarzają się bardzo często. Sam byłem świadkiem kiedy, takie osoby były oburzone wielkimi kolejkami do punktu szczepień po czym okazało się, że przyszli dwie godziny szybciej niż ich planowane szczepienie.
To jak takim osobom jasno pokazać, że nie wcisną się? No chyba, że łatwo było się tu wciskać i stąd ta "kultura społeczna" tutaj?
PRL się tam zatrzymał na dłużej! Mimo remontu jaki tam zrobili żeby lekko zakryć te tło to jest to odczuwalne na własnej skórze. Czas oczekiwania na wizytę przekracza wszystkie normy (np. do ortopedy za miesiąc) dodajmy teraz czas do ogólnego lekarza ok. tygodnia to chyba ponad norma. (nie wiem czyja to wina czy ludzi tam pracujących czy "dobrej zmiany") ale obecnie lepiej nie chorować! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przyśpieszyć oczekiwanie na wizytę, wprowadzić kolejkę na godzinę (u ortopedy działa "kto jest ostatni...")
Spróbuj zarejestrować się w innej jednostce zdrowia?Zobaczysz jaki tam jest czas oczekiwania! Najlepiej jest narzekać na wszystko co dookoła.
Dzwoniac dzis to jest 08 pazdziernika 2020 roku o recepte na leki pani w rejestracji powiedziala abym przyslal esemesa lub przyjechal ze swoimi danymi zapisanymi na kartce.Tak tez zrobilem i gdy podale kartke rejestratorka wpisala dane do komputera. Patrzac na to krew czlowieka zalewa gdyz mozna bylo te dane powiedziec podczas rozmowy telefonicznej i nie jezdzic czy wysylac esemesy.Do tej przychodni naleze od 1970 roku i zawsze byl problem z rejestracja. Nad rejestratorkami nie ma zadnej kontroli.Dwie siedza w rejestracji nic nie robiac.Nawet nie chce im sie odebrac telefonu.To jest najgorsza przychodnia w Gdyni.
Jeśli masz takie złe doświadczenie z tą przychodnią ,to dlaczego w niej funkcjonujesz? i nie zmienisz na inną ?lepszą?
od 1966 roku naleze do tej przechodni szczerze mowiac za PRL byla lepsza teraz to jest (usunięte przez administratora) na recepte trzeba czekac 7 dni bo doktor Lichnicki jest strasznie przepracowany .Wstyd jest zle w przechodniach ale tam najgorzej
Nasze forum to prawda o rynku pracy. Dołącz do nas, opowiedz o firmie Euromedicus Sp. z o.o..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euromedicus Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Euromedicus Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.