Firma ma tylko najniższa krajowa ?
Nie polecam dalam telefon zeby wymienili mi wejscie doladowania 2msc czekania a oni niby czesc sprowadzaja ico tydz zbywaja. dalam kazalam odeslac telefoni zwrocic kase nigdy wiecej nie dam do naorawy w tym serwisie
Czy firma normalnie funkcjonuje? Szkoda, że nikt nie pisze!!
Tesco niech zerwie umowę z firmą Orika. ORIKA nie tylko, że nie potrafi naprawić sprzętu to dodatkowo psuje go. obsługa klienta bezczelna.
Zależy od daty zatrudnienia. Jeszcze na początku 2000r było kilka rozmów i trzeba było mieć wiedzę...a im bliżej 2010 to kwestia chęci...wiedzą była nieważna.
Lutowanie SMD, THT, angielski, elektronika - wiedza ogólna, IT hardware - szczegóły.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
pomoc w pracy jest ważna, jak dla mnie to świadczy też o dobrym nastawieniu właścicieli :)
Firma miała potencjał, w szczytowym okresie zatrudniała prawie 50 osób ale błędne decyzje "góry" doprowadziły do katastrofy - wegetacji. Zamiast zainwestować w strefę ESD, wkrętarki elektryczne, odpowiednie biurka a nie biurka z drewna z położoną matą i przede wszystkim ludzi a nie pozwalać odchodzić doświadczonym pracownikom i zatrudniać wymieniaczy to może i Asus nie zrezygnowałby z autoryzacji... Potencjał był... Odszedłem i dzięki temu też złamałem mit WW, że powyżej 3k pracownik nie zarabia...zarabia..nawet i 5-6k na rękę.
Z tego co ja się orientuję to ktoś już zgasił światło i firma zakończyła działalność....a mogła być liderem jeśli chodzi o serwis Asusa, szkoda tej niewykorzystanej szansy ale tak to jest jak chce się jeść chochlą z wiadra a nie łyżką z talerza. Zbyt zawiły system wynagrodzeń, brak wypłaty za nadgodziny i najsmutniejsze, technicy Oriki musieli pomagać w dostawach sprzętu dla firmy Comes a potem siedzieli po godzinach i sami musieli nadrobić zaległości w naprawach. I już żart z najwyższej półki, menadżer, który nie sprawdził się w Orice (wieczne kłótnie z technikami itp.) został zwolniony z Oriki i przyjęty do Comesu jako osoba nadzorująca właściwe wykonanie umowy dotyczącej serwisowania sprzętu sprzedanego przez firmę Comes (chyba już wtedy jako Comes S.A.) a Oriką. Gdzie tu rozsądek a gdzie logika??!!!
Jeśli chodzi o firme orika, czyli profesjonalny serwis notebooków, nawigacji, smartfonów i innych urządzeń mobilnych, to chyba radza sobie całkiem dobrze. Na rynku sa przecież ponad 20 lat, a to całkiem spory bagaż doświadczenia. Chociaż jak czytam te poprzednie komentarze, to coś mi nie pasuje. Wie ktoś jak jest teraz w firmie?
Z "prokuratorem" to był ogień :) Pozdro dla działu logistyki, w którym zawsze był poziom.
już nic nie robią
jeszcze jakieś pogwarancyjne robią
juz po orice. zle zarzadzana firma skonczyla w miejscu tam gdzie zaczynala. niech to bedzie przestroga dla innych
Szanowny "praconik :(", napisałeś "Menadżerem serwisu jest osoba kompletnie bez żadnego doświadczenia ani przygotowania zawodowego jest to były technik, [usunięte przez moderatora]" Twoja wypowiedź jest pełna błędów, tak więc może po kolei....nie znasz mojej ścieżki kariery czy też CV, dodatkowo nigdy nie byłem na stanowisku "Menadżera serwisu", faktycznie pracowałem na stanowisku technika ale od tego czasu upłynęło sporo wody w Odrze zanim zająłem obecne stanowisko. Nie wiem czym się kierowałeś pisząc tą wypowiedź, na pewno nie sprawdzonymi faktami ale to zapewne dlatego, że byłeś, zbyt krótko w firmie ponieważ ze względu na niską jakość napraw zostałeś zwolniony. Krytyka to dobra rzecz tylko musi być konstruktywna.
Firma Orika ma ogromny potencjał do rozwoju, niestety brak odrobiny wiedzy z zarządzania ludźmi uniemożliwia pozytywne ''dorastanie'' tej firmy. Na plusy: -klimat dzięki pozytywnym pracownikom w firmie, Na minusy: -fatalna organizacja pracy, -brak szans na rozwój zawodowy i awansowania, - wynagrodzenie nie dość że mierne, to do tego jeszcze często po terminie podsumowanie: Lepiej poszukać czegoś innego
Ta firma to jedno wielkie dno!!!!!!!!!! Gorzej zarządzanej firmy nie widziałem. Jeżeli chodzi o wypłaty wynagrodzenia to odbywa się to następująco kierownik [usunięte przez moderatora] liczy coś na swoim kalkulatorku liczy tak długo aż wyjdzie mu że może ci obciąć premie, nigdy nie wiesz ile zarobisz w tej firmie podstawa wynagrodzenia jest głodowa 1500 zł żart !!!! Menadżerem serwisu jest osoba kompletnie bez żadnego doświadczenia ani przygotowania zawodowego jest to były technik, [usunięte przez moderatora] Jeżeli masz zamiar tam złożyć swoje CV to moja rada jest : Kolego koleżanko nie idźcie tą drogą
ta firma to jedno wielkie nieporozumienie tylko tyle można tutaj dodać
Firma porazka, zadnych procedur wszystko na slowo, dyrektor nie potrafiący zarządzac niczym nawet chyba ze stadem owiec mial by problemy, nigdy nie wiadoma ilosc pieniędzy jaka ma byc wypłacona(pensja liczona jest chyba z gwiazd i kierunku pływów oceanów), nawet jesli jestes nie winny to i tak jestes winy, bo przeciez exel i kalkulator sie nie myli, wieczne przerzucania odpowiedzialnosci na pracownikow za popelnione bledy kadry... a szkoda moich palcow na pisanie tego.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orika Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Orika Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.