To już jest koniec Generali. Nowy prezes to niekompetentny człowiek, otacza się również nieudacznikami.
Fatalnie dla spółki, że był powiązany wcześniej z LINK4 i PZU. Ciekawe jaką koncepcję mają na niego Cirina i Simoncelli:(usunięte przez administratora) Nie chcę go krytykować, bo pandemia i trudno w takich warunkach pracować, ale z perspektywy roku to w zasadzie po odejściu Fedyny nie widać, aby cokolwiek posuwało się do przodu. Stare (usunięte przez administratora) Poza przyblokowaniem desantu "chłopców" z(usunięte przez administratora) (opisane niżej) na kasę Generali Polska, dzięki przejęciu przez Generali 100% udziałów w(usunięte przez administratora) nie widać jakiś konkretnych ruchów. No, ale gdyby tego nie zrobiono to pośmiewisko byłoby na cały świat.
Gratuluję Hodkowi i Mankiemu rozwalenia życia w Generali. To tak jak z "dobrą zmianą":). Co to za (usunięte przez administratora)
Cześć. Mamy prawie kompletny rozkład struktury. Co się dzieje? Najprostsze sprawy są problemem. Nie ma zarządu czy tam śpią? W tej chwili trzeba pilnie wymienić zarząd i prezesa. Za granicą tego nie widzą?
Obecnie został jeden dyrektor w korporacji grupowej. Rozwalili fachowcy wszystko. Powinni napisać poradnik, "Jak zdewastować firmę w 6 miesięcy" Autor Rr H:)
Nie polecam tego ubezpieczyciela. Zakupiliśmy z mężem polisę turystyczną na okres 6 miesięcy podróży po Azji. Niestety z praktycznie żadnego miejsca w którym byliśmy nie mamy możliwości połączenia telefonicznego, bez względu na to z jakiej karty dzwonimy. Korespondencja mejlowa trwa w nieskończoność, a pomocy potrzebowaliśmy jak najszybciej. Od kilku dni mamy infekcję układu pokarmowego, leki nie działają i lekarz zlecił testy laboratoryjne - ubezpieczyciel nie odpowiada już od 3 dni zakrywając się potrzebą skonsultowania tego czy powinniśmy mieć testy u lekarza orzecznika zatrudnionego w Generali, który nie ma z nami żadnego kontaktu, nie rozmawiał z nami, ani nas nie widział. Testy wykonaliśmy na własną rękę, pozostaje nam ubiegać się o refundacje którą w praktyce trwa do 3 tygodni. ODRADZAM!!!
Co to za bełkot? Jeździcie po świecie bez telefonu i oczekujecie ekspresowych świadczeń bez kontaktu telefonicznego? W ogólnych warunkach każdego towarzystwa macie napisane, że należy skontaktować się przez infolinię w celu uzgodnienia świadczeń lekarskich. Łączycie się na infolinii z operatorem usługi, np. Europ Assistance Polska, a nie z ubezpieczycielem, który jest tylko pośrednikiem sprzedającym produkt,
I tutaj muszę stanąć w obronie Generali. Od kilku lat korzystam z ich usług w trakcie wyjazdów. Bardzo dużo podróżuję. Generali nie różni się obsługą od innych Polskich ubezpieczycieli. Europe assistance to operator, który obsługuje prawie wszystkie towarzystwa w Polsce pod kątem serwisu turystycznego. Co za tym idzie zawsze kontaktuję się z infolinią Europe assistance. Cenowo w porównaniu do innych TU Generali wypada bardzo dobrze, a obsługa jest wszędzie jednakowa i na dobrym poziomie.
Firma Generali Investments IKE w pędza klijentów w duże straty finasowe i jest to działanie specjalne, praktyka jest następująca skracanie lub wydłużanie alokacji to znaczy zmiany funduszy na inne przy wcześniejszym poznaniu z wyprzedzeniem dwu dniowym planu działania oczywiście ze stratą dla klijenta na tym się zarabia jak klijent chce się odegrać chodzi o czas i o długość trzymania środków w dobie inflacji. Nie jest pokazana data tranzakcji oraz w płaty, klijent jest bezradny, to co się reklamują to wszystko fikcja. Uwaga (usunięte przez administratora) !!! drugi AMBER GOLD !!! jakoś prowadzenia funduszu IKE ODRADZAM praktyki negatywne.
Stanowisko Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta infolinia przychodząca (praca zdalna) - czego się spodziewać? jakie zarobki? Z góry dziękuję za każde info.
Odradzam jakiekolwiek usługi tej firmy. Już 5 lat się sądzimy. Ubezpieczenie podróżne to jakaś fikcja. Byliśmy w Gruzji i do dziś nie możemy odzyskać poniesionych kosztów szpitalnych a pakiet assistance istnieje tylko na papierze! W rzeczywistości nie wiedzieli za co się złapać. Nie było obiecanego transportu, tłumacza - NIC !!! Człowiek prędzej umrze niż otrzyma wskazówki z ich strony. Porywają się na ubezpieczenia podróżne, które ładnie wyglądają, ale tylko na papierze... Zasądzono kwotę 11tys. (same koszty leczenia szpitalnego oraz transport i rachunki, bez żadnego zadośćuczynienia) a oni wciąż się odwołują!!! Zaproponowali 2tys. złotych! Wstyd!!! Taka kwota nie powinna być dla nich problemem... Sąd jest po naszej stronie, będziemy walczyć dalej! Mam wszelką dokumentację, gdyby ktoś rozważał zakup ubezpieczenia to chętnie udostępnię. Odradzam współpracę z Generali. Tylko reklamy i posty ładnie wyglądają - w rzeczywistości bajzel na kółkach, brak profesjonalizmu, totalna ignorancja. PORAŻKA!
Mam pytanie Co tak naprawdę dzieje się w Generali, że aż tyle odejść tutaj widzę ? Chciałam aplikować do tej firmy na doradcę jednakże zaczynam mieć mieszane uczucia co do tej firmy. Wcześniej pracowałam jako agent ubezpieczeniowy.
Żegnaj Generali;) Nie polecam po ostatnich zmianach kadrowych nie ma innego wyjścia.
Witam, mam pytanie do osób pracujących w generali w Lublinie? Pracuje się zdalnie czy z biura? Chodzi mi konkretnie o likwidację szkód i sprzedaż.
Nie polecam pracy w Lublinie. Aplikowałem na inne stanowisko przyjęli mnie na inne. Nie liczyło się moje wieloletnie doświadczenie w ubezpieczeniach. Szkolenia do kitu. Jakby za kare mieli Cię zatrudniac wkurzają się jeśli o cokolwiek zapytasz a masz prawo jako nowy pracownik. Zero konkretnych informacji. Co innego było na rozmowie a co innego jak zaczniesz pracować. Atmosfera okropna.. zwolnienie bez podania powodu, ciągle problemy ze sprzętem komputerowym za co winę ponosi pracownik a nie ten kto ten zły sprzęt wydał. Zero informacji na temat przedłużenia umowy. Kilka tygodni pracowałem bez umowy zanim ta tajemnicza przesyłka z umową przyszła. Szansy na podwyżkę i negocjacje warunków zerowe. Dostajesz niewiele ponad 2 tys na rękę i jeszcze oni uważają że i tak powinieneś być wdzięczny bo to wielki prestiż pracować za 2 tys. Duże układy między pracownikami- nowe osoby co mają plecy od razu dostają umowę na czas nieokreślony i na preferencyjnych warunkach a Tobą z doświadczeniem i wiedzą pomiatają. Firma wcale nie wstawia się za pracownikami. Nawet jak klient Cię zwyzywa nie masz prawa się rozłączyć- a w innych firmach to jest standard. Żadnych benefitow nawet jak masz wyniki. Liczą się tam tylko 3 osoby pupilki a reszta do wyzyskiwania. Jedynym plusem są widoki z dachu w biurze na Żadnych szans na rozwój czy awans. Jeśli nie masz innych perspektyw weź na przeczekanie z 2/3 miesiące najlepiej od razu iść na zdalną a potem jak najszybciej uciekać zanim Cię zwolnią bez podania powodu..
Możesz pracować i z biura i zdalnie w zależności jaka będzie decyzja koordynatora. Ogólnie nie polecam pracy. Aplikujesz na likwidatora a wciskają Ci status szkody na słuchawie. Obiecywanie że to tylko na okres próbny żebyś mógł przejść na likwidatora. Na przejście nie ma szans. Biorą tylko ludzi po znajomości na pewno likwidatorów itd. nie ma co winić pani HR z Warszawy bo ona nie ma pojęcia jaki bałagan jest w Lublinie i wyzysk. Zarobki bardzo marne. Odradzam
Nowy prezes :)))) kto to zrobił????
nie polecam po zgłoszeniu szkody cisza
NIE POLECAM - to jest moja opinia po latach pracy w tej firmie. Ciągła rotacja ludzi. Sami odchodzą albo są zwalniani w trybie natychmiastowym. Lepiej mieć oczy do okoła głowy bo nie wiadomo z której strony dostaniesz kopa. Od kilku lat to (usunięte przez administratora). Ilość pracy nie do wykonania przez 8 godzin, a za nadgodziny nie płacą. Podwyzka - raz na 10 lat.
No dobrze, Ponarzekaliśmy na tych i owych, dostało się nawet prezesom za błędy, ale prawda jest taka: 1) dobre produkty 2) system wysyłki gotowych listów wznowieniowych do klientów bardzo dobrze zorganizowany, co powoduje transfer polis w agencjach od innych towarzystw do Generali. Agentom gwałtownie rosną koszty pracy i tylko takie rozwiązanie na rynku się sprawdzi. Tyle w temacie. To jest super booster na obecne czasy. Ale zarząd niech się uwija bo konkurencja nie śpi.
Dzisiaj zapadłą decyzja;), papiery złożone. Żegnaj Generali. Nie z tymi ludźmi. Można pracować za mniejszą kasę ale jak się ma porządnych szefów. Zwalnianie dobrych managerów żeby pomóc swoim nieudolnym kolesiom !!!!!! Nie będę uczestniczyć w tej parodii!!!!Obecnie becnie nie polecam tej firmy nikomu
Kiedy pozbędziemy się nowego prezesa nieudacznika. Zdążył już rozwalić wszystko. Pozbył się najlepszych ludzi, wyniki spółek na dnie. Może ktoś zareaguje !!!!! Gdzie jest rada nadzorcza ? Czy to nie jest działanie na szkodę spółki?
Firma (usunięte przez administratora) klientów, zaniża i nie wypłaca należnego odszkodowania
Jeżeli możemy jakoś wyjaśnić Pana lub Pani sprawę, prosimy o kontakt z nami. Na tej stronie (https://www.generali.pl/kontakt/zamow-rozmowe.html) wygodnie można zamówić rozmowę z naszym ekspertem i złożyć reklamację. Zawsze chętnie służymy pomocą i wsparciem.
Witam i o zdrowie pytam ;-) Myślę o zmianie roboty, więc wpadłem na to forum. Mam nadzieję, że dowiem się jak się pracuje w firmach z Warszawy. Mam prośbę, napiszcie jak pracuje się w firmie Generali? Czy dobrze płacą? A może jest kantyna? Mieszkam samemu i nie ma mi kto zrobić kanapek. Piotrek
Mamy cafe Generali z pysznymi kanapkami???? jesteśmy w trakcie przeprowadzki od stycznia w nowym biurze na Senatorskiej. I nasza kawiarnia przeprowadza się z nimi. Pracuje ponad 8 lat, więc chyba lepszej rekomendacji nie znajdziesz????, ale wiele zależy od szefa ja nie narzekam. A i teraz w większości online pracujemy a w nowym biurze pół na pół
prawdopodobnie najgorsza firma w jakiej pracowałam. Zacznijmy od tego że nie szanują pracowników, nawet tych którzy bardzo dużo potrafią, którzy wiele lat tam pracują. Nie potrafią zatrzymać ludzi, każdy odchodzi, dlatego na słuchawce jest problem gdy potrzebna jest kompetentna pomoc. Pensje są głodowe, a o podwyżkach czy premiach nikt nie chce słyszeć. Kierownik linii wsparcia agentów - śmiech na sali. zero wsparcia i poczucia obowiązku. nigdy go nie ma gdy potrzebujesz pilnie coś skonsultować. cała linia się z tego śmieje, że jak zwykle nie ogarnia. zdarzają sie aroganccy agenci i niektórym ciężko sie dzwić, bo dzwonią na linie wsparcia. gdzie w 80% trafią na osobę która pracuje mniej niż miesiąc, bo starzy pracownicy, uznali że idą do lepszych firm i wiem, że na start dają więcej niż tu po "podwyżce". Wielce "podwyżka" to około 100zł dodatkowo do pensji miesięcznie (o tym na rozmowie nie mówią i robią z tego tajemnice) i to po dziewięciu miesiącach przepracowanych. To znaczy tak obiecują, że "pseudo-awans" będzie po 9. miesiącach, a w praktyce czekasz około roku. Pochwalne mejle od HRów, zeby ładnie wyglądało i(usunięte przez administratora) w rozmowach prywatnych, bo ciągle za mało za wolno i za słabo, a pensja ta sama. musisz robić na czas kilka rzeczy na raz (odpisywanie na maile na czas i na ocene, podczas rozmow z agentami). Na klienckiej pewnie jest to samo. Wyzysk. Rosną stale wymagania, zegar liczy ci czas gdy siedzisz w toalecie (nie można wiecej niż 3 minuty).... Dramat. Na początku wierzyłam im, że będzie dobrze się pracować, ale po chwili wszystko wychodzi na jaw. I drogie koleżanki z HR-u proszę nie odpisywać na tą wiadomość w celu "ocieplenia wizerunku firmy", bo ten wizerunek jest nie do odratowania i tak. Po tygodniu pracy już widać, co i jak a im dłużej tym gorzej. To nie jest Wasza wina, że ta firma krzak wykorzystuje ludzi.
No nie przesadzaj. Owszem, czasami jak dzwonimy widać, że ktoś jest świeżak i nabywa doświadczenia, ale zasadniczo patrząc od strony agenta - jest ok. Numer to wycięła Hestia, która infolinię agencką całkowicie zlikwidowała i jest czat.
W tej firmie w każdym dziale taka atmosfera ale tak to jest jak się upycha na stołki kierowników i dyrektorów swoje koleżanki. Przecież każdy dyrektor, każdy kierownik w Generali od HR po Linie Wsparcia jest "swój". Jak ma być dobrze jak kierownikiem zostaje osoba bez doświadczenia, jakiejkolwiek wiedzy, która wyżywa się na ludziach. Coraz więcej ludzi ucieka
Wszelkiego rodzaju spady z PZU ogarniają Generali. Wielu z nas pracowało w PZU i wiemy co to za ludzie. Nic dobrego z tego nie wyjdzie. Sprzedaż Generali za dwa lata?
Cześć, Mam bardzo dobrą ofertę dla Agentów/ Przedstawicieli Generali. 504261844
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Generali Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Generali Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Generali Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 3 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!