Jakby ktoś chciał prace w takiej firmie gdzie mało kto chce pracować to zawsze są przyjęcia, jeśli chodzi o umowę o prace to zapomnij że dostaniesz na czas nieokreślony chyba że po 10 latach może. Szkoda swojego cennego czasu żeby zmarnować w tej firmie za taka mizerną kasę i nie godną tylu wyrzeczeń, Ja swój czas zmarnowałem i żałuje, ale mam już to za sobą. Podpisuje się pod tymi wszystkimi negatywnymi opiniami Kierowców, bo piszą prawdę!! ja pracowałem w tej firmie przez cztery lata więc mogę potwierdzić, a i jeszcze dodam od siebie pracuje w firmie gdzie raz na rok płacą 1000 zł za bezszkodową jazdę fajnie nie ? natomiast Motywacja w transbudzie do ostrożnej jazdy jest taka, że szkody spowodowane do 500 zł pokryjesz z własnego portfela tyle w temacie, dodatkowo firma jest uzbrojona w takich prawników, że wszystko jest przemyślane pod firmę i na niekorzyść kierowcy. I jeszcze do wszystkich szanujących się kierowców nie pracujcie w firmach gdzie na umowie jest wynagrodzenie 2600 Brutto. Uwierzcie że są firmy które mają ozusowanie wynagrodzenia na dużo lepszym poziomie lub nawet z całości wypłaty. Wiem co piszę bo mam teraz odprowadzane składki z 5500 netto. Powodzenia Życzę
Za szkody obciążają z twojego Autocasco. Podpisujesz papier że jesteś sprawcą szkody i niby nic się nie dzieje. Ale to kierowcy lecą prywatne zniżki na AC a nie firmie. I co ? Nie ma obciążeń ? Kto bardziej kumaty to nic nie podpisuje i git bo nie mogą do tego zmusić - auta są ubezpieczone !!!
dla doświadczonych kierowców to może być ale nie jest to firma dla świerzaków ,jezdziłem z jakimś (usunięte przez administratora) niby szkolenie ale nie wiele się nauczyłem przez miesiąc bo po za wódką nic go nie interesowało takie szkolenie to strata czasu,przenisłem się gdzie indziej
Witam, właśnie widziałam nabór na stanowisko - Referenta ds. rozliczeń czy ktoś może cis więcej powiedzieć o tym stanowisku ? Czy atmosfera jest Ok? Jaka płaca ?
Hej. w ogłoszeniu dla kierowcy C+E widziałam oznaczenie „pracownik fizyczny” ale w opisie nie znalazła się żadna informacja dotycząca tego, że jest on odpowiedzialny za załadunek / rozładunek. Jak więc teraz w praktyce to wychodzi? jest co dźwigać?
A tu będzie w ogóle szansa na podwyżkę? W takim jednym komentarzu ktoś pisał, że generalnie praca jest ok ale kasa jakaś średnia. Zastanawiam się przy tym czy istnieje możliwość na poprawę tego punktu? Teraz to weszły od stycznia jakieś podwyżki może?
Chyba obniżki. Nafciara robo wszystko żeby premię obcinać, kilometrów brak. Nawet soboty już zabierają. Do tego obciążenia za szkody z prywatnego AC i gonią jak psa. A za to w nagrodę nowe kierunki: Rumunia i Bułgaria.
A te wspomniane soboty miały w ogóle wpływ na premie? pracy tutaj jest coraz mniej po prostu? można w ogóle na doczepkę się zatrudnić jeśli nie ma tej wspomnianej stabilności?
Ciekawe w sumie z tą ofertą dla dyspozytora, tak jak ktoś podkreślił ponownie jest dostępna. Opiszecie jak wygląda biuro? Jak jest wyposażone i jaka występuje atmosfera? z treści wiem, że to opcja 100% stacjonarna, a co z modelem hybrydowym? Mógłby zachęcić? Jest możliwy?
Atmosfera jest iście kwiecista. Każdy każdemu pomaga. Nie ma żadnej zawiści czy ludzkiej konkurencji. Kontakt z kierowcami również jest na bardzo wysokim poziomie. Relacje są można powiedzieć partnerskie. Czasami to nawet kierowcy sami ogarniają część pracy spedycji. Dlatego praca w spedycji to czysta przyjemność. Zapraszamy
Mam doświadczenie w pracy jako Diagnosta. Myślicie, że firma Transbud - Katowice S.A. będzie w przyszłości potrzebować takich pracowników?
To wspaniały pomysł. Nie ma lepszego miejsca pracy w promieniu co najmniej 100km. Przyjdź, zobacz, przekonaj się.
.. zalosna rozmowa kwalifikacyjna .. obrazajaca uczciwego czlowieka .. ale jak potrzebujesz zaplacic rachunki to przez chwile mozesz popracowac u kogokolwiek ;)
.. firma w Europie nie ma znaczenia .. brak Honoru .. dyskwalifikuje ich w oczach Europy .. pytania i zabawa w inteligencje nie ma znaczenia .. szukaja idiotuw kturzy beda palic glupa ze sa uczciwi .. heh :) .. niesamowite ale .. prawdziwe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam. Czy Diagnosta może mieć jakieś częste nadgodziny? W ogłoszeniu na stronie jest napisane, że wymaga się od kandydata dyspozycyjności. W jakim zakresie należy ją rozumieć?
Firma transportowa Wyciśniemy cię jak cytrynę FBG, zaprasza kierowców zawodowych z kategorią ce kod 95 Od kandydata oczekujemy: .Prawa jazdy z kategorią ce i kod 95 . Świadectwa niekaralności . W pracy zgodnej z przepisami minimum 9 godzin czasu jazdy i minimum 15 godzin czasu pracy . Wykształcenie minimum średnie . Udokumentowanej znajomości języka języków na poziomie minimum a2: angielski niemiecki francuski włoski hiszpański rosyjski a1: suahili arabski . Uprawnień ADR kl.9 HDS oraz wózki widłowe . Znajomości mechaniki samochodów ciężarowych w szczególności euro 4 euro 5 . Doskonałej znajomości topografii Europy włącznie z numerami dróg . Wysokiej kultury osobistej . Badań lekarskich minimum 5 lat . Pełnej dyspozycyjności (święta państwowe i kościelne) . Pełnej koncentracji jazdy nocą Firma transportowa oferuje: .Pełne wynagrodzenie w wysokości podstawowej . Ubiór roboczy: chełm stalkapy spodnie i bluza . Kartę multijob . Nowoczesny tabor euro 4 euro 5 . Możliwość wykupienia postoju na prywatne auto na terenie bazy . Przyjazną atmosferę podwójnej obsadzie . Rotacje obsady na pojazdach . Monitoring trasy kierowcy . Opieka spedycji w godzinach pracy biura 9-15 . System pracy dopasowany do potrzeb kierowcy, 4 6 8 10 12 tygodni . Kierunki UE w szczególności RO BG oraz UKR . Przypisany indywidualny i niepowtarzalny numer pracownika . Dbanie o powierzone mienie w tym sprzątanie i mycie . Przestrzeganie przepisów BHP .Terminowej prawidłowe wypełnianie dokumentów . Nowoczesne zaplecze sanitarne (system toitoi) . Przewóz łatwych ładunków drzewo i stal . Przejazd malowniczymi trasami w szczególności drogami krajowymi i lokalnymi Chętnych kandydatów oczekujemy 1 Maja o godzinie 9:00 na ulicy Kolejowej na wstępną weryfikację.
Firma od dłuższego czasu szuka dyspozytora ogłaszając ofertę pracy na internecie. Czy naprawdę nie ma ani jednej chętnej osoby, czy po prostu mają aż takie duże wymagania ?
370zł dniówki wychodzi po podsumowaniu wszystkich przelewów na konto. Jazda hukowa po całej UE. Jak nie jesteś czopem to dostajesz same (usunięte przez administratora) (np. kilka razy pod rząd drzewo). Rumunia bardzo często. Hiszpania - zapomnij. Swojej naczepy nie dostaniesz. Przyjdzie ci przepiąć się z UA a następnie pojechać na zał bez wyposażenia (taką naczepę ci ktoś podstawił) - do obciążenia bo kiero nie przygotowany do pracy. Najlepiej jak by pasy, narożniki i gumy wozić w aucie. Jakaś szkoda parkingowa - do obciążenia. Podpiszesz protokół że jesteś sprawcą i już załatwione jest twoje AC (prywatne). Każdy patrzy na siebie a kierowcę ma się w (usunięte przez administratora) Z braków kadrowych zatrudniają już obywateli Turcji ...
(usunięte przez administratora)
Mało wolnego 3 tygodnie w trasie dwa dni wolnego chyba że komuś to pasuje
Jakby ktoś chciał prace w takiej firmie gdzie mało kto chce pracować to zawsze są przyjęcia, jeśli chodzi o umowę o prace to zapomnij że dostaniesz na czas nieokreślony chyba że po 10 latach może. Szkoda swojego cennego czasu żeby zmarnować w tej firmie za taka mizerną kasę i nie godną tylu wyrzeczeń, Ja swój czas zmarnowałem i żałuje, ale mam już to za sobą. Podpisuje się pod tymi wszystkimi negatywnymi opiniami Kierowców, bo piszą prawdę!! ja pracowałem w tej firmie przez cztery lata więc mogę potwierdzić, a i jeszcze dodam od siebie pracuje w firmie gdzie raz na rok płacą 1000 zł za bezszkodową jazdę fajnie nie ? natomiast Motywacja w transbudzie do ostrożnej jazdy jest taka, że szkody spowodowane do 500 zł pokryjesz z własnego portfela tyle w temacie, dodatkowo firma jest uzbrojona w takich prawników, że wszystko jest przemyślane pod firmę i na niekorzyść kierowcy. I jeszcze do wszystkich szanujących się kierowców nie pracujcie w firmach gdzie na umowie jest wynagrodzenie 2600 Brutto. Uwierzcie że są firmy które mają ozusowanie wynagrodzenia na dużo lepszym poziomie lub nawet z całości wypłaty. Wiem co piszę bo mam teraz odprowadzane składki z 5500 netto. Powodzenia Życzę
Oświecony po co tak długo tam pracowałeś? Skoro tak źle. Nie pisz bzdur o 10 latach czekania na umowę na czas nieokreślony i o pokrywaniu szkód z własnej kasy.
Tak to nie jest prawda ja miałem na czas nieokreślony. Nigdy nie płaciłem za uszkodzenia. Bo ich nie miałem ????????. Może dla tego nie płaciłem
Ale to czekaj, nie miałeś o tym wzmianki na swojej umowie przypadkiem? Te na nieokreślony to po jakim czasie Ci dali tak w ogóle? i za Twoich czasów często u innych kolegów jakieś uszkodzenia wychodziły czy nie bardzo? nie wiem teraz czy się ich obawiać
Za szkody obciążają z twojego Autocasco. Podpisujesz papier że jesteś sprawcą szkody i niby nic się nie dzieje. Ale to kierowcy lecą prywatne zniżki na AC a nie firmie. I co ? Nie ma obciążeń ? Kto bardziej kumaty to nic nie podpisuje i git bo nie mogą do tego zmusić - auta są ubezpieczone !!!
dla doświadczonych kierowców to może być ale nie jest to firma dla świerzaków ,jezdziłem z jakimś (usunięte przez administratora) niby szkolenie ale nie wiele się nauczyłem przez miesiąc bo po za wódką nic go nie interesowało takie szkolenie to strata czasu,przenisłem się gdzie indziej
Spedytor na międzynarodówce jak zarabia? Z pól roku temu widniała oferta i myślałam ze będą się tu może do niej jacyś kandydaci odnosić? W Katowicach zatrudnienia będę wkrótce szukać właśnie w branży. Opowiecie mi o biurze przy Kolejowej? Jak jest wyposażone, jaka atmosfera w nim występuje?
Witam, właśnie widziałam nabór na stanowisko - Referenta ds. rozliczeń czy ktoś może cis więcej powiedzieć o tym stanowisku ? Czy atmosfera jest Ok? Jaka płaca ?
o to nie ja jedyna je widziałam. ;) oprócz tego co napisane to interesowałyby mnie szkolenia. One to tylko wdrażające czy można tu liczyć na stały rozwój? Co z awansami?
Referent czyli przynieś podaj pozamiataj. Robisz wszystko co Ci dadzą. Nabór jest bo nikt nie wytrzymuje tam dłużej jak dwa tygodnie i wcale mnie to nie dziwi. Atmosfera? Darcie mordy przez panią kierownik o wszystko i na wszystkich począwszy od kierowców kończąc na innych działach. Wiecznie jej coś nie pasuje. I te jej wymowne spojrzenie bazyliszka. Jedyne co dobrze robi to trzyma stołek bo to, że jej nikt stamtąd nie wydalił to jej największy sukces.
no a co wchodzi w taki rzeczywisty zakres obowiązków w końcu na tym stanowisku, że o jakimś zamiataniu tu piszesz? i jeśli serio po 2 tyg ktoś miałby odejść to jak to rozliczane jest wtedy?
To taka metafora. Chodzi o to, że "referent" to najniższe stanowisko jeśli chodzi o pracę w biurze i wykonuje się wszystko co przełożony poleci. Dostaje wypłatę jak za dwa tygodnie w pełni legalnie
a to nie wiedziałam, atmosfera teoretycznie została powyżej opisania, a teraz dobrze jest przejść do konkretów. o jakie zadania Ci chodzi? za co będę odpowiedzialna jakbym dostała pracę na tym stanowisku? interesują mnie suche fakty
Na stanowisko referenta do spraw rozliczeń ????poszukują osoby z kompetencjami inspektora ITD a 'pan wszystkowiedzący " w sposób lekceważący traktuje kandydatów z długoletnim doświadczeniem więc nie jest dziwne że nie mogą nikogo znaleźć
Może ktoś coś powiedziec o pracy na stanowisku Diagnosty OSKP? Bo widzę że jest taka oferta na stronie. Piszą w niej o szkoleniach, serio jest taka szansa na rozwój? Poza tym to na jakie stawki mniej więcej można liczyć?
Zasówasz trzy tygodnie ,zjeżdzasz w piatek jak masz czas to jeszcze żądają zrobić załadunek dla innego kierowcy który ma układy ze spedytorami bo jemu się więcej wolnego należy niż tobie,sobota niedziela a w poniedziałek znowu jedziesz trzeba mieć układy układziki a kasy i tak niema tyle co powinno być tam żądzą (usunięte przez administratora) kierownik o niczym nie wie (usunięte przez administratora) dziadem dziada pogania
firma nielegalnie sprawdza szczepienia pracowników i tworzy segregację!!!!! każdy kierowca który chce wyjechać w trasę musi być po szprycy
Tadku. Wyzywasz innych, a sam intelektem nie grzeszysz. Zarówno zaszczepieni, jak i niezaszczepieni roznoszą wirusa, dlatego dyskryminowanie i stygmatyzowanie kogokolwiek jest bezpodstawne. O artykule 32 konstytucji nie wspominając. To, że ciebie można okłamywać bez końca i pluć ci w twarz, to nie znaczy, że każdy się na to godzi. Biegnij po 4 dawkę, na pewno to zakończy ten cyrk. Tak jak zakończyło w krajach z największym procentem zaszczepionych obywateli. A nie czekaj, przecież nie zakończyło. Cóż.
może nie było by żle w tej firmie tylko kierownik jest (usunięte przez administratora) nie interesuje się tym co tam się dzieje i dlatego taki bajzel,bałagan,nikt nic nie wie jak u góry jest oferma to się wszystko wali
W starszych opiniach było napisane m.in, że w Transbudzie nie ma szans na umowę o pracę na czas nieokreślony. Jednak biorę pod uwagę możliwość, że obecnie coś się zmieniło, ponieważ to były wpisy sprzed roku co najmniej. Jak to teraz wygląda? Może ktoś kto pracuje od niedawna w firmie będzie wiedział.
@oświecony czyli na jaki okres są zawierane umowy?
Dobrze działająca firma hahaha na pewno nie na rzecz kierowców... i w dodatku dbająca o pracowników, zapytam jakich ? bo na pewno nie o kierowców i nie tylko !!! Prawda jest taka że firma wyzyskuje z kierowców ile może obiecują premie za przejechane km. za ekonomiczna jazdę itp. Człowiek się stara jest uczciwy a jak przychodzi dzień wypłaty to rozczarowanie, bo albo w całości nie ma premii albo tylko częściowo coś rzuca, bo Areczek z działu rozliczeń zawsze do czegoś się musi doczepić żeby wykazać się Prezesowi, a teraz w czasie covida-19 to już na całego maja wymówkę bo przecież kryzys jest, sam Prezes powiedział cieszcie sie że jest jak jest bo mogliśmy zabrać wam 20% z wypłaty tak po prostu z ustawy rządowej, a roboty jest tyle samo ile było.. Nie wspominając o tym że zarobki w firmie są poniżej przeciętnej dieta 47 euro. na umowie 2600 brutto. Wypłata na dwa razy 10 podstawa i 20 diety. Systemy pracy są różne ale czy jesteś 2,3,4 tygodnie w trasie to najlepiej żebyś po powrocie zrobił długa pauze i odrazu znów w trasę ... bo brakuje kierowców. Jeśli chodzi o tankowania to tylko na wybranych stacjach, nawet adblue bo jak zatankujesz gdzieś indziej to obciąża kierowcę różnica cenową. Jak złapiesz kapcia to koło sam zmieniasz bo przecież serwis jest za drogi, nie bez powodu na umowie o prace widnieje Kierowca-Mechanik, a jak zjedziesz z granicy do kraju i będziesz mieć rozładunek np: w okolicy Łodzi to jeszcze poczekasz na załadunek bo przecież 250 km. na pusto to jest za daleko żeby zjechać na baze, oczywiście stawki na terenie kraju są śmieszne. Ciągniki są praktycznie nowe do 3 lat ale słabo wyposażone często w małej budzie nowi kierowcy praktycznie co trasę jadą innym ciągnikiem, są tacy co pracują już ponad rok i skaczą z jednego do drugiego ciągnika, z naczepami jest różnie nowe i stare. Podsumowując szczerze nie polecam pracy w tej firmie, tu to już nawet kierowcy z Ukrainy nie chcą pracować. Jeśli ktoś mówi dobrze o firmie to tylko pracownicy biurowi, wyższe stanowiska bo przecież ktoś musi na nich zarabiać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Transbud - Katowice S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Transbud - Katowice S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Transbud - Katowice S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Transbud - Katowice S.A.?
Kandydaci do pracy w Transbud - Katowice S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.