Opinie o 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. w Wrocław Stanisława Dubois 41

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. w Wrocław Stanisława Dubois 41

Nowy
Inne
 Pytanie

CO Analyst - Customer Service Auto & Areo z językiem niemieckim Dostałem ofertę pracy na to stanowisko. Bardzo proszę o opinię. Czy warto?

fiamma
Kandydat
 Pytanie
@Nowy

dokładnie podepnę się - warto przyjąć taką posadę? Jaki jest tam zakres obowiązków?

Gosia
Kandydat
 Pytanie
@fiamma

Ja również, czy jest telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym?

ME
Pracownik
 Pytanie

W jaki sposób można zaaplikować w firmie na interesujace stanowisko o 2 poziomy wyżej w sytuacji gdy spełnia się wszystkie inne wymogi formalne z ogłoszenia poza jednym: wewnatrz obecnego zespołu nie ma możliwości awansu na stanowisko pośrednie (co wg wewnętrznych zasad automatycznie dyskwalifikuje kandydaturę)

Pracownik
Pracownik
@ME

Aplikuj, przedstaw swoje cele i zapytaj jakie mogą zaoferować Tobie opcje. To najlepsze rozwiązanie. Takie sprawy mogą być rozpatrywane indywidualnie .

kandydat
Kandydat
 Pytanie

dzien dobry, jestem zainteresowany rekrutacja do 3M SSC, czy w 3M firma przeprowadza screening background wyksztalcenia i poprzednich miejsc zatrudnienia? poprzez firmy specjalizujace sie w screening backgrund procesach? z gory dziekuje za pomoc pozdrawia kandydat Chcialbym nadmienic ze firmy robiace screening background i ten caly proces bywaja bardzo uciazliwe i wymagajace dlatego chcialbym wiedziec czego moge sie spodziewac po 3M, za pomoc bede wdzieczny

Aaa
Były pracownik
@kandydat

Nie, w 3M nie ma screening backgroundu wyksztalcenia i poprzedniego zatrudnienia:)

kandydat
Kandydat
@Aaa

porzadny screening kosztuje kupe pieniedzy u profesjonalnej firmy a to jest pewnie tani ssc z tania sila robocza

True
Pracownik
@kandydat

Potwierdzam - to nie CS a cos o tym wiem bo rownolegle przeszłam do nich pozytywnie cała rekrutacje po czym po ok półrocznym procesie ubiegania się o stanowisko zrezygnowałam z niego dobrowolnie na rzecz oferty 3M (tak jak zreszta z kilku innych - reszte juz z wiadomych powodów przemilcze…)

Pracownica
Pracownik
@kandydat

Akurat to jedno z bogatszych SSC w Polsce, ale z takim nastawieniem nie polecam, szukamy pozytywnych osób.

Pozytywny
Kandydat
 Pytanie
@Pracownica

Czy któryś z doświadczonych pracowników zechciałby tu rozwinąć w jaki sposób to "jedno z bogatszych SSC w Polsce" definiuje oraz nagradza 'pozytywne' osoby? Mam już pierwsze spostrzeżenia w tym zakresie i znacznie więcej wątpliwości czy to faktycznie miejsce, z którym warto sie związać na dluzej? Pytam tutaj ponieważ koledzy i koleżanki z mojego zespołu boja sie rozmawiac o takich sprawach otwarcie - zwłaszcza z nowymi pracownikami

Tomek kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy obecni albo byli pracownicy mogliby opisać pracę w zespołach Master data management? ( Atmosfera, zakres obowiązków, czy dużo stresu, czy to praca projektowa czy przypisuje się zadania w formie ticketów, jak wygląda współpraca z 3M w Emea)

Senior Accountant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwszy etap telefoniczny z HR. Pytania o motywację i coś prostego po angielsku. Drugi etap z tą samą panią z HR + team leader danego zespołu. Team leader zachowanie nieprofesjonalne - wymachiwanie rękami, wywracanie oczami, nieumiejętność odpowiedzenia na pytania kandydata odnośnie warunków pracy w firmie przed pandemią (czyli stacjonarnie), surowa postawa, skrzywiona mina przez całą rozmowę. Obietnica oddzwonienia bez względu na decyzję a ostatecznie brak jakiegokolwiek kontaktu. Team leader zrobił na mnie tak negatywne wrażenie że gdyby jednak oddzwonili oferty bym nie przyjęła.

Pytania

- motywacja do pracy - oczekiwania względem zespołu i przełożonego - omówienie własnego CV i umiejętności - sporo pytań księgowych i technicznych (jak zaksięgować to i to, co to jest środek trwały, co to są rozliczenia międzyokresowe, jak jest zbudowany bilans, rzis, po co w firmie aktywa itd) - pytania o problem w pracy, jak został rozwiązany - co zrobisz w sytuacji gdy ktoś ci się stawia w zespole - oczekiwania finansowe - rozmowa ciężka, wymagająca dużej wiedzy księgowej, pytania o szczegóły

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
3M pricing
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy ktoś z obecnych pracowników mógłby wyjaśnić jak wygląda praca w zespołach pricingowych? Pracujecie na projekcie wraz z lokalnym krajem lub inaczej jest to bardziej key entry proces w oparciu o instrukcje z kraju? Są opcje rozwoju na dłuższą metę? Jakie są u was bolączki? Dzięki wielkie

kandydat S.
Kandydat
 Pytanie

Możecie mi proszę powiedzieć do jakiego działu warto rekrutować? Zaciekawiły mnie oferty Pricing, (usunięte przez administratora) MDM Co mogę tam robić , czy mam kontakt z działami sprzedaży, spotkania? Czy poza SAP też liczy się dobra znajomość Excela? Prowadzicie analizy, tworzycie raporty? Będę wdzięczna za wasze komentarze

Zuza
Kandydat
 Pytanie

Hej może ktoś opisać jak wygląda praca w MDM? Narzędzia pracy czy coś poza SAP? Czy to praca na ticketach czy jednak duże projekty, czy to duży poziom stresu? Pracujecie tam w agile?

Helena
Kandydat
 Pytanie

Czy projekty sa obowiazkowe , kazdy pracownik musi sie z nich wywiazac?

Paweł
Kandydat
 Pytanie
@Helena

Projekty lean six sigma są obowiązkowe aby starać się o awans? Czy bez nich można mieć jakieś problemy?

Piotr
Pracownik
@Paweł

Kolego po co się starać w inzynieri jak chłopaki tule krwi spuścili hehe :)

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

Anna
@Pytanie

Po 3 miesiącach przedłużają umowę na nieokreślony. Anna

Ona
Były pracownik
@Anna

Oj nie zgadzam się ! Mi dali na rok po czym teraz mi jej nie przedłużyli, tragiczna firma i mobbing.

Pracownik
Pracownik
@Ona

Nie spotkałam się w tej firmie z takimi zachowaniami, standardem jest przedłużenie umowy, chyba że kandydat wyjątkowo nie nadaje się na stanowisko, co się pewnie może zdarzyć. Rotacja w korporacjach we Wrocławiu jest potężna więc zawsze można spotkać jakiś koszmarek na dwóch nogach.

1
Iza
Inne
@Pracownik

Właśnie szukałam opinii kogoś, kto jest pracownikiem 3M Service Center. To super, że pracodawca przeważnie przedłuża umowy swoim pracownikom. A czy jest szansa na umowę na czas nieokreślony? Wielu osobom jednak bardzo zależy na stabilności zatrudnienia.

Performer
Pracownik
@Ona

Większość typu 99% dostaje na stałe. Jak ktoś nie ogarnia to na rok lub nawet pół.

Pytam
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda obecnie praca? Jest zdalna/hybrydowa czy z biura? Istnieje możliwość pracy z zagranicy? Jakiej stawki można się spodziewać na stanowisku juniora lub specjalisty?

bandri
Kandydat
@Pytam

podpisuję się pod pytaniem

Pracownica
Pracownik
@Pytam

Pracujemy z domu, z możliwością pracy z biura jeśli ktoś potrzebuje lub chce. Można pracować z zagranicy 30 dni w roku.

PrzeciętnyKorposzczur
Pracownik

Jestem niemalże 3-letnim pracownikiem. Pracuję od początku w jednym departamencie (związany z IT) i moja opinia opiera się tylko na obserwacjach z mojej kariery. Plusy: - firma daje dobre/b.dobre warunki pracy - wygodne krzesła, stoły. Budynki są nowe i na bardzo wysokim standardzie. Całość otoczenia miejsca pracy sprawia wrażenie bardzo profesjonalnego, przyjemnego. O ile openspace może być przyjemny. - lokalny management (tj. zatrudniony w tym GSC) jest wyśmienity, najmocniejsza strona departamentu - demotywowanie do brania nadgodzin - lokalizacje biur są bardzo dobrze skomunikowane Wady: - firma uwielbia wspierać się outsourcingiem z Indii, który praktycznie zawsze jest koszmarnej jakości. Nie wiem czy to kwestia kasy przeznaczonej na pracowników zewnętrznych czy innych czynników, ale nigdy nie zetknąłem się z ich pracą, na którą nie patrzyło się z politowaniem. ZAWSZE trzeba poprawiać/robić od nowa. - wyższy management (tj. w centrali w USA) często jest obsadzany przez miernych ale wiernych, ludzi którzy pracują w firmie po 20-30 lat i dożywają emerytury na spokojnym stołku. W moim departamencie, bez wyjątku, na najbardziej decyzyjnych stanowiskach byli obsadzani ludzie nie mający elementarnego pojęcia o nowoczesnych metodach zarządzania (Agile wprowadzany w upośledzony sposób, bez pomysłu, chaotycznie); nie potrafiący sklecić mającej ręce i nogi strategii, realnej wizji (pomysły wprowadzane bez pomysłu, chaotycznie); oraz wisienka na torcie - ludzie, którzy ani dnia nie przepracowali na którymkolwiek ze stanowisk jakimi zarządzają, więc nie mają bladego pojęcia z jakimi problemami się stykamy i czego powinni oczekiwać od nas i naszych klientów. Ponadto zazwyczaj jest to beton, który oczywiście, chętnie wysłucha opinii z Polski czy innego GSC, podziękuje za niego piękną korpomową, a i tak zrobi swoje. - niechętne podejście do awansów Benefity są - standardowe. Dla przeciętnego człowieka w zupełności wystarczające, ale co bardziej roszczeniowa bananowa młodzież będzie narzekać. Podsumowując - praca byłaby idealna, gdyby zarząd w USA miał choć trochę pojęcia o tym jak się powinno zarządzać projektami IT. Fantastyczne szefostwo kończy się niestety w Polsce. Dlatego daję opinię neutralną.

Jan
Kandydat
 Pytanie

Czy w 3M długo trzeba pracować na seniora czy jest jakiś seniority plan? Po jakim czasie można średnio liczyć na awans? Z pozycji seniora jest jeszcze możliwość rozwoju np wewnętrznie w innych działach poza kierowniczymi stanowiskami?

Księgowy
Kandydat
 Pytanie

Widziałem na pracuj, że obecnie (maj 2021) firma mocno rekrutuje, i nie ukrywam, że przykuła moją uwagę, chociażby przez stosunkowo dużą ilość niekrytycznych komentarzy (co jest tu co do zasady rzadkością)...i w związku z tym jestem ciekaw kilku rzeczy. Pytania swoje kieruję głównie do pracowników działów księgowych ale ludzi z innych działów również zachęcam do wypowiedzi, jak to wygląda u Was. ... Jak firma podeszła do swoich pracowników w związku z wybuchem pandemii? Czy były masowe zwolnienia w związku z "likwidacjami miejsc pracy" i czy obecnie jako pracownicy czujecie, że Wasze zatrudnienie podczas trwającego stanu rzeczy jest stabilne? Czy obecnie pracujecie już w biurach? Jestem też ciekaw, jak było z home office'ami przed pandemią? Jak duża jest rotacja pracowników? Jakie kraje z obszaru EMEA obsługujecie w księgowości? Czy poza językiem angielskim używa się w praktyce języka kraju, który się obsługuje? czy też z automatu cała grupa używa wyłącznie angielskiego do komunikacji? Ile mniej-więcej PLN brutto (chociażby w widełkach) może zarobić u Was nowa osoba na stanowisku RTR Specialist - Business Accounting mając ponad 6 lat doświadczenia zawodowego w finansach, z czego 2 lata bezpośrednio w księgowości (pełna księgowość wraz z podatkami), i oczywiście ukończone studia FiR itd? Jak wygląda kwestia szkoleń i podnoszenia kwalifikacji? Czy firma współpracuje z profesjonalnymi firmami szkoleniowymi, które organizują dla pracowników tematyczne szkolenia? Jeśli tak - czy pracownicy pokrywają częściowo koszty swoich szkoleń? Czy firma finansuje swoim pracownikom (np. za lojalką) egzaminy/przygotowania do certyfikacji CIMA bądź ACCA lub inne indywidualne kursy podnoszące kwalifikacje? Ktoś w komentarzach użył sformułowania "greenbeltowy", czyżby six sigma? Jak wygląda raportowanie czasu pracy? Wypełnia się time-sheety, lub trzeba mieć uruchomione w tle jakieś time-trackery, czy po prostu przychodzę, "odbijam się", robię swoje i idę do domu i nikt nie rozlicza mnie z tego, czy jakąś fakturę księgowałem 3 czy 10 minut? Czy są nadgodziny, a jeśli tak to czy są one (jakkolwiek to dziwnie zabrzmi) "oficjalne"? i czy są płatne czy wyłącznie do odbioru? Czy procesy wykonywane w Waszej firmie są wystandaryzowane? tzn. tworzy się pod nie tzw. SOPy itd? Jak wygląda zakres księgowań na księdze głównej? czy jest on pełny "od A do Z", czy też część kluczowych procesów pozostaje w kraju obsługiwanej spółki (tak jak często bywa z podatkami w związku z lokalną specyfiką) przez co praca ma raczej charakter "klepania tych samych i wystandaryzowanych PKów zgodnie z SOPem w kółko? Czy istnieje u Was workflow, że ktoś sprawdza później moją pracę i dopiero akceptuje, czy też jest się swego rodzaju samodzielnym księgowym? Czy kultywuje się u Was sławetne w niektórych kręgach "białe tablice" na każdy zespół i codzienne kilkunastominutowe spotkania pod nią? Czy w dziale księgowości ma się "przypisaną" konkretną spółkę w grupie, którą się w pełni obsługuje czy dostaje się jakieś "tickety" (jak w niektórych SSC) ze zleceniami do wykonania na losowej spółce? Pozdrawiam i będę wdzięczny za Wasz opinie.

Tośka
Kandydat
@Księgowy

Zwolnienia były, został zwolniony m. in. mój znajomy, który pracował w tej firmie od początku lat 2000. Tak mu się właśnie opłaciła lojalność wobec firmy. Dostałam od nich propozycję pracy i właśnie się zastanawiam, czy aplikować, bo lubię stabilność...

Pracownik
Pracownik
@Tośka

Centrum Usług Wspólnych 3M istnieje od 2015 roku, zatem Pani znajomy nie mógł w nim pracować od 2000r. 3M GSC cała pandemie jak i teraz co miesiąc zatrudnia nowe osoby. Pozdrawiam

pracownik
Pracownik

Kompletnie nie zgadzam się z większością opinii, jakoby pracodawca wysłuchiwał pracowników. Management ma klapki na oczach. Jedyne co się liczy to końcowe wyniki, a fakt, że te wyniki są osiągane przez 1/4 zespołu jest zupełnie ignorowany. Jeśli szukacie stanowiska, na którym za spore pieniądze możecie nic nie robić, to polecam. Ambitni ludzie odchodzą, ponieważ zauważają, że jedyne co się liczy to dobry układ z zarządzającymi, którzy w wielu zespołach są po prostu niekompetentni. Na porządku dziennym jest niewykonywanie swoich obowiązków, nawet minimum i akceptacja ze strony przełożonych. Ludzie podnoszący glos i starający się coś zmienić są gaszeni bez podejmowania jakiejkolwiek dyskusji. Przedsiębiorstwo / wynagrodzenie OK Zarządzanie - FATALNE

Zasmucenie
Pracownik

Jedynym plusem tego miejsca są zarobki na niezłym poziomie. Firma promuje i punktuje jedynie pracowników "zakochanych" w firmie, którzy kochają robić zamieszanie w Social media jak to super być 3MErem. Zarząd często jest oderwany od rzeczywistosci i nie ma pojęcia, czym zajmuje się podległy zespół. niesprawiedliwy podział pracy. Dobrą wypłatą zatyka się ludziom usta. Jak ktoś lubi absurdy korporacyjne to polecam.

Przyszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

Jak szybko 3M daje znać czy proponują druga umowe? Jak wyglądają dodatki świąteczne/urlopowe?

Duch

Korpo jak korpo. Główny plus to bardzo dobre zarobki, ale za cenę nieustannego bicia kijem o kolejne projekty i pomysły na impruwmenty. Nie masz projektu na "usprawnienie" procesu to won. Jak już zmechanizuja co się da, to pewnie połowie kadry powiedzą adios

obserwator
Były pracownik
@Duch

Dokładnie tak jest. Presja i nacisk na ciągle usprawnianie. Projekty dla projektów. Przerost formy nad treścią.

M
Były pracownik
@obserwator

Również zgadzam się w 100%. Przerost formy nad treścią, spędzany czas na projektach które nie dawały wartości dodanej, albo były na ostatnich etapach zawieszone bo ktoś globalnie zrobił inny projekt albo były inne blckery. I cała robota w piach.

On
Były pracownik

Spędziłem w tej firmie 5 lat i chyba za długo, w ciągu tych lat moje wynagrodzenie podwyższyło się tylko o 1000zł a na prawdę wkładałem całe swoje serce w pracę. Niestety przełożona na którą trafiłem miała innych 'ulubienców', którzy nawet studiów nie skończyli i nie angażowali się tak mocno w pracę - ale jak to mówią - wyjście na papierosa łączy ludzi. Potem trafiłem na inny zespół, ale tam była długo droga do awansów dla ludzi którzy już wcześniej dołączyli do zespołu. Generalnie w niektorych zespolach (zależy od przełożonego) zmuszają do ciągłych improvementów - tak zwanych CI. Liczy się niestety ilość a nie jakość, bo czasami ktoś wstawi nową kolumnę w Excelu i już to jest zgłaszane jako usprawnienie. Jeśli chodzi o biznes, z ktorym się współpracuje to jest bardzo specyficzny. Niestety nie ma się za dużego wpływu na to co w Stanach wymyślą, chociaż jest to strata i czasu i grubych milionów dolarów a my musieliśmy to potem niestety wklepywać i ciągle modyfikować. Znam ludzi, którym bardzo się podoba praca w 3M bo trafili 'dobrze' i awans za awansem a znam też sfrustrowanych ludzi, którzy myśleli o ucieczce.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy często w firmie 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. zdarza się rekrutacja wewnętrzna?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Bardzo często. Przynajmniej dwa razy w miesiącu (jeśli nie częściej?) wysyłany jest newsletter z aktualnymi rekrutacjami wewnętrznymi.

worker
Pracownik
@Pytanie

taak, nawet bardzo

Xxx
 Pytanie

Hej, czy w 3m jest rekrutacja zewnętrzna? Czy aplikacje są wystawiane zazwyczaj dla zasady?

Zostaw merytoryczną opinię o 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 2 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
3.6/5 Na podstawie 18 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii