Na wstępie chciałam zaznaczyć, ze jest to mój pierwszy w życiu negatywny komentarz, który muszę wystawić. Arogancja tej firmy przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Na zakup komody zdecydowałam się ze względu na atrakcyjna cenę 200 zł. W ostatnim czasie zamówiłam, skręciłam i użytkuje bardzo wiele mebli z wiodocych salonów meblowych wiec mam już w tym spore doświadczenie. Zacznijmy od początku. Na etapie zamówienia poprosiłam pracownika firmy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki żeby potem nie okazało się, ze brakuje jakiegoś elementu. Pracownik zapewnił ze wszystko zostało sprawdzone i ze mam oczekiwać na przesyłkę. Czas oczekiwania ok. 2 tygodnie. Za taka cenę pomyślałam ze jakoś ten fakt przeboleję. W końcu nadszedł ten dzień. Przesyłka a dokładnie 2 kartonowe pudła dotarły. Nie pierwszy rzut moja uwagę zwrócił przykry, nie do zniesienia zapach kartonów. Postanowiłam wypakować elementy i jak najszybciej pozbyć się źródła przykrego zapachu wyrzucając kartony. Przystąpiłam do montażu. Instrukcja okazała się fatalna. Od razu pomyślałam, ze sprzedający nigdy nie kupował mebli z ikei gdzie wszystko jest jasne i klarowne. Nie było łatwo się połapać ponieważ ani elementy, ani elementy montażowe nie są ponumerowane. Wszystko trzeba robić na czuja. Jakoś dawałam radę aż do momentu kiedy okazało się ze elementy nie pasują. Po kilku chwilach zorientowałam się ze musiała zajść pomyłka przy pakowaniu. Od razu zadzwoniłam do sklepu bo przecież na pierwszej stronie instrukcji jest informacja, ze zanim wystawi się negatywa proszą o kontakt i na pewno załatwia sprawę gwarantując satysfakcję kupującego. Nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć jak czuje się człowiek, który właśnie zagracił sobie cały pokój przekonany, ze zaraz mebel stanie na miejscu i bałagan zniknie a tu okazuje się, ze wcale się tak nie stanie. Po przedstawieniu problemu pani ze sklepu od razu zaproponowała zwrot. Super! Tylko trzeba jeszcze wskoczyć do śmietnika, wygrzebać kartony, rozkręcić już zmontowane części i wszystko pięknie zapakować w oczekiwaniu na kuriera a potem na zwrot kasy w ciągu 14 dni. Bardzo żałuje ze zdecydowałam się na ten zakup i szczerze wszystkim odradzam ten sklep. Lepiej dołożyć trochę grosza i kupić coś lepszego i przede wszystkim w jakimś poważnym, szanującym się sklepie meblowym, dla którego zadowolenie i satysfakcja klienta są priorytetem. Jedyne co można uznać za plus to informacja od pani z obsługi, ze nie mam przejmować się ewentualnymi uszkodzeniami towaru przy odsyłaniu go z powrotem. Nie każdy w końcu pracuje w magazynie meblowym i pakuje paczki do wysyłki. Szkoda marnować sobie czas na zakupy w tym sklepie.
Piopieram atrakcyjna cen a potem narzekanie, chciałby Pani zrobić koodę za 200 zł, pewnie by Pani stwierdziła, zę za darmo pracować nie będę ale ktoś musi pracować za darmo aby Pani kupiła komodę za 200zł. Kolega ma rację ludzie zwariowali, płacą śmieszne pieniądze a oczekują jakości, świat zwariował popieram. Nawet Chińczyk nie już pracować za darmo!
Witam państwa zakupiłam komorę z firmy mobene ok 380 zł jeśli chodzi o szuflady ciężko się wyciągają boki szuflad są mocowane na jeden wkręt totalna lipa drzwiczki w szafkach jedną wyżej drugą niżej nie pasuje na zawiasach są wykonane niedokładnie nie polecam
Trzeba się było trochę naszukać, by znaleźć komentarz od pracownika. A w 2018 r. pisał on o tym, że zatrudniali na najniższą krajową, resztę dając pod stołem. Mieli również nie płacić za Święta, nie dawać premii, nawet tych świątecznych. Ponoć wymagano też nadgodzin. Wracając więc do tego, co teraz, czy można tu poznać realia pracy w tej firmie? Dla stolarza, jakie mogą zaproponować wynagrodzenie? I jak się zachęca ludzi do nadgodzin, jeśli są potrzebne?
Na wstępie chciałam zaznaczyć, ze jest to mój pierwszy w życiu negatywny komentarz, który muszę wystawić. Arogancja tej firmy przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Na zakup komody zdecydowałam się ze względu na atrakcyjna cenę 200 zł. W ostatnim czasie zamówiłam, skręciłam i użytkuje bardzo wiele mebli z wiodocych salonów meblowych wiec mam już w tym spore doświadczenie. Zacznijmy od początku. Na etapie zamówienia poprosiłam pracownika firmy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki żeby potem nie okazało się, ze brakuje jakiegoś elementu. Pracownik zapewnił ze wszystko zostało sprawdzone i ze mam oczekiwać na przesyłkę. Czas oczekiwania ok. 2 tygodnie. Za taka cenę pomyślałam ze jakoś ten fakt przeboleję. W końcu nadszedł ten dzień. Przesyłka a dokładnie 2 kartonowe pudła dotarły. Nie pierwszy rzut moja uwagę zwrócił przykry, nie do zniesienia zapach kartonów. Postanowiłam wypakować elementy i jak najszybciej pozbyć się źródła przykrego zapachu wyrzucając kartony. Przystąpiłam do montażu. Instrukcja okazała się fatalna. Od razu pomyślałam, ze sprzedający nigdy nie kupował mebli z ikei gdzie wszystko jest jasne i klarowne. Nie było łatwo się połapać ponieważ ani elementy, ani elementy montażowe nie są ponumerowane. Wszystko trzeba robić na czuja. Jakoś dawałam radę aż do momentu kiedy okazało się ze elementy nie pasują. Po kilku chwilach zorientowałam się ze musiała zajść pomyłka przy pakowaniu. Od razu zadzwoniłam do sklepu bo przecież na pierwszej stronie instrukcji jest informacja, ze zanim wystawi się negatywa proszą o kontakt i na pewno załatwia sprawę gwarantując satysfakcję kupującego. Nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć jak czuje się człowiek, który właśnie zagracił sobie cały pokój przekonany, ze zaraz mebel stanie na miejscu i bałagan zniknie a tu okazuje się, ze wcale się tak nie stanie. Po przedstawieniu problemu pani ze sklepu od razu zaproponowała zwrot. Super! Tylko trzeba jeszcze wskoczyć do śmietnika, wygrzebać kartony, rozkręcić już zmontowane części i wszystko pięknie zapakować w oczekiwaniu na kuriera a potem na zwrot kasy w ciągu 14 dni. Bardzo żałuje ze zdecydowałam się na ten zakup i szczerze wszystkim odradzam ten sklep. Lepiej dołożyć trochę grosza i kupić coś lepszego i przede wszystkim w jakimś poważnym, szanującym się sklepie meblowym, dla którego zadowolenie i satysfakcja klienta są priorytetem. Jedyne co można uznać za plus to informacja od pani z obsługi, ze nie mam przejmować się ewentualnymi uszkodzeniami towaru przy odsyłaniu go z powrotem. Nie każdy w końcu pracuje w magazynie meblowym i pakuje paczki do wysyłki. Szkoda marnować sobie czas na zakupy w tym sklepie.
Czytam te wszystkie opinie i wpisy i nie moge pojac jak ktos kto kupuje mebel za 200PLN moze oczekiwac jakosci... jaka cena taka jakosc. Ludzie opanujcie sie! Swiat zwariowal juz kompletnie.
Uważasz, że płacąc 200 zeta nie należy wymagać jakości..... A jaka wg ciebie jest granica od której można tego wymagać? Nie ma znaczenia czy dana rzecz kosztuje 200 czy 2000 - ma się prawo wymagać jakości i gwarancji. W (usunięte przez administratora) akceptowanie bylejakości i dziadostwa było myślą przewodnią "produkcyjnego" myślenia - widać coś ci z tego zostało...
Piopieram atrakcyjna cen a potem narzekanie, chciałby Pani zrobić koodę za 200 zł, pewnie by Pani stwierdziła, zę za darmo pracować nie będę ale ktoś musi pracować za darmo aby Pani kupiła komodę za 200zł. Kolega ma rację ludzie zwariowali, płacą śmieszne pieniądze a oczekują jakości, świat zwariował popieram. Nawet Chińczyk nie już pracować za darmo!
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w MOBENE MEBLE?
Nie polecam mebli z tej firmy. Mialem te nie szczescie skladac dla kliena meble z tej firmy. Po rozpakowaniu wygladlo dobrze. Ale jak przyszlo do skladania, tego sie napocilem, pociete rekawice ochronne wraz z dlonmi. Wizyta na SOR, klejenie ran cietych, szukanie przez lekarza chirurga, czy aby przypadkiem nie mam odcietych sciegien w dloniach - nie moglem zgiac palcow. Spowodowane zlym wykonczeniem oklein. Braki w czesciach, zapomnijcie o katach prostych, pomocnik poddal sie przy zakladaniu powierzchni roboczych. Otwory nie spasowane w kazdym elemencie. Instrukcja nie czytelna, zarowno papierowa jak i elektroniczna. Dalej niech zamawiaja najgorszej jakosci meble z CHRL, lub zatrudnianie ludzi z rosyjko jezycznych krajow.
A ja widziałam, że szukali jakiś czas temu Stolarza. Szukam info dla kogoś, kto ma doświadczenie około 10 lat w tym zawodzie. Niech ktoś napisze, czy pracownik dostaje tylko pensję zasadniczą, czy też premię lub jakąś prowizję? Są dodatki finansowe do pensji z umowy?
Wszystko było by okej tylko że tylne części szuflad są za długie o 15mm nie polecam że względu że powinno być wszystko oka gdybym nie miał narzędzi to (usunięte przez administratora)
Transakcja przebiegła wyjątkowo pomyślnie. Meble były tak dobrze zapakowane i zabezpieczone, że nawet niekompetencja przewoźnika nie zniszczyła przesyłki. Każdy brzeg był zapieczony styropianem, a karton był trwały. Wszystkiego części pasowały idealnie do siebie, a wkrętów, gwoździ itp było w zapasie. Nie miałam problemów że złożeniem mebli. Instrukcja była czytelna i szczegółowa. Kontakt był błyskawiczny i bezproblemowy. Kiedy okazało się że towar zmieści się na 1 palecie, a opłacone były 2, to firma błyskawicznie wypłaciła zwrot za przesyłkę. Co do jakości towaru to myślę że cena adekwatna. Aczkolwiek jestem bardzo zadowolona, bo meble wykonane nawet lepiej niż w niektórych sklepach, marketach stacjonarnych. Ogólnie mega wielki pozytyw . Z pewnością jeszcze skorzystam z oferty Mobene
Typowa opinia napisana przez januszowy zarząd biznesu. Pokrywa wszystkie negatywne punkty innych negatywnych opinii.
Otrzymałam wczoraj kartony z meblami, aż boję się dziś otworzyć. Wszystko się rusza, kartony uszkodzone i taśmą poklejone przewoźnika, aby wszystko się nie rozsypało. Dziś okaże się co to za meble.
Was chyba (usunięte przez administratora) z tą instrukcja zrobiona po chińsku niezgodności z zasobami i brak ważnych szczegółów nie pozdrawiam i nie polecam
Szybka dostawa ale co otrzymaliśmy towar czyli biureczko jest mega w złym w stanie wszystko popękane krzywo nie da się ułożyć mebli, za duzy rozmiar niz co powinno składałam reklamacji liczę szybki odpowiedz. Jeszcze dzwonilam ale oczywiście ze nikt nie odebral.
I co, firma się tym zajmie? Dostaniesz zwrot pieniędzy? Czy wyślą nowy produkt?
Kupiłam komodę po rozpakowaniu blat wyszczerbiony,dzwonie pod wskazany nr tel lecz za każdym razem brzmi nie ma takiego nr ,to są kpiny jakieś
Komoda 98 szafka 3 szuflady wenge sonoma s-3 1 szuflada szersza od innych przez co nie wchodzi do komody, półki różnych długości nie mieszczą się w środku, brak śrubek i dziurek w bokach komody oraz deski były porysowane, instrukcja mało czytelna, brak oznakowania części. Nie polecam tej firmy!!!
Mamy ten sam problem. W jednej komodzie nie było śrub. Nawierty nie takie szuflady nachodzą na siebie po reklamacji wysłali następny taki sam szajs
Części nie brakowało i nie brakuje wręcz zostaje. Instrukcja może nie najlepsza ale też nie najgorsza widziałem dużo gorsze. Wystarczy dokładnie sprawdzić długości poszczególnych elementów i nie ma problemu z montażem. Dokładnie ta samą komoda wenge sonoma i nawierty pasują i nie brakuje materiału. 1 podstawowy błąd wykorzystanie dłuższych listew nie w środkowej części mebla! Myślę że wszystkie negatywne opinie właśnie z tego powodu są. I jedynie uszkodzenia źle wpływają na firmę trochę kiepska jakość materiału. Po za tym żadnych zastrzeżeń!
No nie wiem czy opłaca się kupić tanio ale nie pełnowartościowy produkt. Przecież to można od razu zwrócić na reklamacje. Nie uważam że jak tanio to musi być gorzej.
nie polecam podnsosza ceny przez tydzien czasu o 100zł człowiek był chory miaąłm w koszyku wyzdrowiałąm chce kupic a tu 100zł przez kilka dni zaraz okaze sie ze beda jeszcze droższe
instrukcja mało czytelna, ksero wielokrotnie odbijane, stąd nie można dojść co do czego, złożenie biurka to nie lada wyczyn, wszystko na "czuja", deski porysowane i z odpryskami na bokach. Że też wcześniej nie przeczytałem opinii o tym producencie. Co z tego, że mebel tani, tzn. ma być bubel?
Moja opina jest poniżej negatywnej ,otrzymałam wczoraj paczkę z biurkiem.Blaty półki tak zniszczone że brak słów NIE POLECAM Z TEJ FIRMY NIC ????????????????????????????
Zacznijcie czytać instrukcje ze zrozumieniem! Żadnego problemu ze złożeniem komody!części ful instrukcja czytelną! Na zamówienie czekalem 5 dni. Jedyny minus jakość płyt.
Myślę, że różne osoby mogą różnie sobie poradzić ze składaniem mebli od Mobene, pomimo tego, że jest do nich dołączona instrukcja. A może jest możliwość zamówienia usługi montażu?
Zdecydowaliśmy się z żoną na zakup komody tej firmy jednak nie polecam problematyczny montaż, podczas dobijania drewnianych kołków jeden przeleciał na wylot odrywając okleinę , po złożeniu szuflady okazuje się że jest trochę węższa niż szafka i spaduje z prowadnic masakra! nie dokończyłem jeszcze montażu bo nie mam nerwów ale nie chce myśleć co będzie z pozostałymi szufladami jednym słowem lipa!!! nie polecam!
Zamówiłam biurko w czerwcu było ładne duże a dzisiaj jedna półka się zapadła chociaż nic na niej nie stało z obu stron najpierw z jednej podem z drugie odpadły zawiasy i drzwiczki się urwały jest to biurko zrobione z tak słabych płyt że nawet srobki się nie trzymają, nie polecam może ceny okazyjne i tanie meble po pół roku się samo biurko rozlatuje brak słów dobrz że nie zamówiłam więcej????
Nie polecam wogole tego sklepu sprzadawaja tani kicz . Niedawno byla zamawiana komoda za bardzo atrakcyjna cene okolo 200 zl niestety okazalo sie ze komoda jest do wyrzucenia . Elementy wogole sie nie zgadzaja. Szczerze odrazam tego sprzadawce
Nie polecam mebli. Deski krzywo docięte. Otwory w szafie na szuflady dużo większe niż szuflady co powoduje, że nie można korzystać z szafy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MOBENE MEBLE?
Zobacz opinie na temat firmy MOBENE MEBLE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MOBENE MEBLE?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!