Opinie o 38PR & CONTENT COMMUNICATION Sp. z o.o.
Nie wiecie czasem czy PR Consultant nie będzie może potrzebny? szukam właśnie pracy w branży i dawniejszą oferta mi się pokazała. Wymagane 2 lata doświadczenia przebijam, więc chętnie poznam oferowane zarobki. czy pod względem finansowanym warto o pracę pytać?
Dzień dobry. czy są może organizowane staże? Chodzi o to, że widziałam ofertę dla Junior Consutant’a na stronie i niestety wymagają 6-miesięcznego doświadczenia. Czy Pracodawca daje możliwość by go tutaj nabyć?
Jaki jest wkład kierownictwa 38PR & CONTENT COMMUNICATION Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Wsparcie gdy jest potrzebne, zaangażowanie, dostępność, zrozumienie, podejście problem solving, motywacja. Kto pracował w branży marketingowej wie, że nie jest to oczywiste, bardzo często zarząd jest poza zasięgiem pracownika, żyje na swojej planecie nie widząc tego co się dzieje w zespołach mu podległych.
Miałam przyjemność współpracować z tą firmą przy kilku projektach biznesowych dla topowych klientów z branży. Profesjonalna i zaangażowana kadra zarządzająca (jest zawsze tam gdzie jest potrzebna, wspiera i motywuje); kreatywny, merytoryczny i też zaangażowany zespół, bardzo ambitny, challengujący się wzajemnie. Mila atmosfera, profesjonalizm, szacunek. Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy. Polecam jako pracodawcę.
Firma jest profesjonalna i ma w swoim portfolio dobrych, dużych klientów. Szefowie podchodzą uczciwie do pracowników, potrafią ich doceniać. To agencja, która zapewnia benefity i to naprawdę dobre jak na firmę prywatną. Widać, ze agencja mega się rozwija. Praca w 38 daje wiele satysfakcji. A pracownicy mogą liczyć na godziwą pensję
Zaciekawiło mnie to stwierdzenie że Tak chwalisz ich benefity podkreślając przy tym to że są firmą prywatną. czy ta cecha dodatkowo coś jeszcze wnosi w warunki które obecnie oferują? Wspominasz także o godziwej pensji w twoim przypadku to za jaki konkretnie zakres obowiązków i czy jest szansa na przytoczenie widełek?
Miałam na myśli, że firmy prywatne nie zawsze dają benefity... Co do pensji. Zależy od stanowiska i obowiązków ;) Ja pracowałam jakiś czas temu, a teraz jest zupełnie inna sytuacja gospodarcza i inne pensje, także nie ma sensu o tym mówić.
W jaki sposób firma zachowała się w przypadku pandemii względem swoich pracowników? W jaki sposób zostało im zakomunikowane wsparcie od Państwa otrzymane w ramach pandemii? Chciałbym zweryfikować pogłoski jakie krążą na ten temat.
W momencie wybuchu pandemii wszystkie działania agencji były realizowane w formie home office, podczas których Zarząd oraz czołowi managerowie wypracowywali najlepsze zasady współpracy pomiędzy pracownikami agencji, jak i klientami. Następnie po okresie tzw. twardego lockdownu, w oparciu o decyzje Rządu PR, nastąpił powrót do biur w systemie hybrydowym, który jest realizowany do dnia dzisiejszego. Działania agencji były i są dostosowane do potrzeb pracowników, jak i celów biznesowych.
Bardzo ogólna odpowiedź z której nic nie wynika. Zatem: w jaki sposób wykorzystano środki pozyskane z bezzwrotnego kredytu z Polskiego Funduszu Rozwoju? Czy zostało to zakomunikowane pracownikom?
Środki pozyskane z bezzwrotnego kredytu pochodzącego z Polskiego Funduszu Rozwoju są przez Spółkę rozliczane zgodnie z wymaganiami dokumentów i regulaminów dotyczących Programu Rządowego „TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM" oraz na podstawie umowy subwencji finansowej łączącej Spółkę z PFR w celu utrzymania miejsc pracy oraz zachowania ciągłości funkcjonowania Spółki w związku z epidemią COVID-19.
Najpierw pozwalniano ludzi, zmniejszono pensje, a potem wjechała subwencja, o czym nikt z zarządu nawet nie pisnął (a z decyzji o zmniejszonych pensjach na okres trzech miesięcy nie wycofano się przed minięciem tego okresu). W ofercie firmy jest "employer branding". Zanim zaczniecie pomagać innym, warto zająć się swoim własnym. Nic dziwnego, że jak sytuacja na rynku się nieco uspokoiła, to ludzie masowo zaczęli rozglądać się za czymś nowym i w konsekwencji odchodzić.
Spółka otrzymała środki pozyskane z kredytu pochodzącego z Polskiego Funduszu Rozwoju, które są przez Spółkę rozliczane zgodnie z wymaganiami dokumentów i regulaminu oraz na podstawie umowy subwencji finansowej łączącej Spółkę z PFR w celu utrzymania miejsc pracy oraz zachowania ciągłości funkcjonowania Spółki w związku z epidemią COVID-19. Nie jest prawdą, że miały miejsce masowe zwolnienia spowodowane pandemią. Nie odnotowaliśmy też masowych odejść pracowników. Zgodnie z naszą strategią rozwoju, stale poszerzamy grupę klientów, a także pracowników, oferując nowe miejsca pracy.
ale cały czas nie odpowiedzieliście na pytanie, czy zakomunikowaliście pracownikom, ile środków pozyskaliście i jak były one wydatkowane?
Gratulacje, ranking to świetny pomysł na auto promocję ! Tajemnicą poliszynela jest, że na rynku tworzy się wiele takich, są nagrody, medale i zestawienia. Wystarczy jakieś ciało uwiarygodniające np. Związek Polskich Domów Mediowych, ktoś ze znanym międzynarodowym brandem, aby włożyć wyżej oraz na ten sam lep, dowolna ilość tych mniejszych i nieważnych. W końcu pani Basia i pani Krysia z działalnością jednoosobową to też Agencje PR. Brawo za kreatywność! Zatrudniłby Was, gdyby nie... Jak, ktoś już zauważył wcześniej. Pompowanie obrotów to droga do bankructwa. Duża renomowana agencja e-marketingowa, która nas obsługiwała, właśnie zbankrutowała, a właściciele spłacają zobowiązania firmy, która też zbankrutowała przez COVID. Mieli z setkę klientów, te agencje pracują na prowizji za administrowanie kampaniami np. SEO-to kilka tysięcy złotych miesięcznie. Natomiast zasilenie kampanii wynoszących bardzo duże kwoty do Google czy FB dla kilku dużych klientów, puszczali jak Wy przez siebie. Pompowali wartość obrotów, co ma sens np. pod kredyty na lokal, ale kiedy nie dostali zapłaty w kryzysie koronawirusa, musieli sami spłacać media, które ich zblokowały, także w innych kampaniach... domek z kart runął. Mieliśmy duże problemy podmianą ich na kogoś sensownego w toku kampanii. Tak, jakby zostaliśmy też ofiarą. Przez miesiąc straciliśmy kampanię online i praktycznie 70% sprzedaży ! Ta agencja działa podobnie, przepuszczane przez nią ok. 95% wpływów to środki na opłacenie mediów i dostawców. Ktoś naiwny może się na takie rankingi nabrać lub klient, który szuka agencji do zadłużenia swoją kampanią (pełno jest (usunięte przez administratora) i będą zachwyceni). Jak sami podajecie w wizytówce google to III "Agencja reklamowa w Łodzi" i to się tylko zgadza w tym "rankingu".
No to się nieźle "wypromowali". Dobry przykład jak, nie robić auto PR-u. Teraz ta mała agencja reklamowa z Łodzi staje się znana w całym kraju... tylko raczej w kontekście, którego nikt nie chce.
A, ja zwróciłam uwagę na dwa inne aspekty. 1. W branży każdy zna PR-owe triki (też ten z rankingiem na zlecenie). Oni raczej mierzą w małych klientów, którzy mogą tego nie wiedzieć. (usunięte przez administratora) Prawdą jest, że zestawienie kilku niszowych firm jest mylnie interpretowane jako całego rynku. Stąd w tym (usunięte przez administratora)” brakuje najważniejszych międzynarodowych podmiotów. To fakt, że wiarygodne rankingi zleca się znanym audytorom pod nadzorem notariuszy. 2. Jeśli zestawimy wartość naszego rynku dla tego sektora z danymi z ich rankingu, to pokazane przychody to stanowią niecałe 5% całości. Druga widoczna sprawa, to pokazani klienci i kampanie przez 38pr. To bardzo małe niszowe działania, najczęściej dla firm wysokiego ryzyka, notujących od lat straty i utratę rynku. Możliwe, że przez niski poziom oferowanych serwisów tej małej agencji.(usunięte przez administratora) Mamy dobry przykład jak niekompetentne działania mogą szkodzić i tak słabej marce.
Cóż, Kasia-szefowa zawsze miała wyobraźnie. Naprawdę to mieliśmy kilku klientów np. IKEA w Łodzi czy Manufaktura. Robiłyśmy im ulotki i różne zabawy z atrakcjami dla dzieci przed sklepem (malowanie twarzy, taniec i inne animacje), ale czy to akcje PR ? Może bo w Łodzi PR to reklama i druk ulotek, ew. robienie stron www, a czasem jakieś szkolenia lub eventy. Pensje były niskie na umowę zlecenie, ale raczej na czas. Jak to jest największa w Polsce agencja PR, to ja jestem chyba baletnicą:) Potem słyszałam od koleżanki, że szefowa zmieniła biuro na mniejsze i dalej w tańszej lokalizacji, bo słabo szło. Tam jeszcze było niby dwóch prezesów, nie wiem po co? Zadko widziałam. Jeden jej mąż, ten drugi chyba z Warszawy jakiś z kasą, co ją dotował. Bałagan był zawsze i zero organizacji. Ludzie pracowali z przymusu i odchodzili jak ja do czegoś normalnego.
Ale miejsca mniej :) wiec jak to rozplanować ??
Zdecydowanie trafna ocena. W ub.r. przychody samej agencji Saatchi&Saatchi PL zmalały 8 proc. do 96,34 mln zł, a dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 15 proc. do 84,83 mln zł i większym wpływom od firm powiązanych z nią jej zysk netto wzrósł 8,43 mln zł. Saatchi&Saatchi dalej rozbudowuje swoją pozycje na rynku komunikacji i PR. Nawet obecnie rekrutują kilkanaście osób. Podawanie, że jakaś nieznana i nie licząca się agencja z Łodzi jest liderem to absurd... chyba, że chciano rozbawić ludzi z branży.
Rankingi Agencji przygotowywane przez Związek Firm Public Relations, są cykliczne i odbywają się nieprzerwanie od 2013 roku na jasno określonych zasadach, dostępnych dla każdego na oficjalnej stronie związku. Warto również zaznaczyć, że udział w rankingu jest dobrowolny i otwarty, a to oznacza, że mogą zgłaszać się do niego wszystkie agencje i grupy PR, także te spoza Związku. ZFPR działa od niemal 20 lat, a jego celem jest m.in. dbałość o najwyższe standardy etyczne. Jest również partnerem wielu czołowych organizacji jak PKPP Lewiatan, ICCO czy Rady Reklamy. Agencja swoje miejsce w rankingu zawdzięcza ciężkiej i efektywnej pracy oraz klientom, którzy są często rynkowymi liderami, również na rynkach globalnych. Z przyjemnością zapraszamy do naszego biura (łódzkiego, czy warszawskiego – bez znaczenia), chętnie pokażemy, ile wysiłku wkładamy w działania, które zostają docenione przez branżę oraz przede wszystkim przez naszych klientów, którzy odwiedzają nas regularnie ???? Pozdrawiamy, Zespół 38 PR&Content Communication
Dobry żart! Zero merytorycznej odp ... ranking rodzinna ściema. Ta niby agencja to szczyt żenady !
No właśnie... jest dobrowolny i nikt poważny w tym nie uczestniczy. Jak już Wam to dokładnie opisano wcześniej. To ranking kilku niszowych na rynku mało istotnych "graczy" (do tego powiązania rodzinne). Tani chwyt, aby u mniej znających rynek pozorować, że jest się III na całym rynku. W istocie, gdyby zestawić rynek ta agencja nie jest nawet w pierwszej 20. Ich kluczowy klient Ministerstwo Cyfryzacji to ok 20 tyś przychodu m/c. Tam małe zlecenie, ze żadna duża agencja nawet nie startowała w przetargu. Do tego ministerstwo zleca działania kryzysowe w obszarze komunikacji innym agencją , co też nie świadczy najlepiej o efektach pracy 38PR. Gratuluję dobrego samopoczucia :) Do tego ta agencja rozsyła w e-marketingu swój komunikat prasowy przepisany w Rzeczpospolitej, do potencjalnych klientów, aby ktoś naiwny nabrał się na tą narracje ... tanie !
ytuł Agencji Roku redakcja "Media Marketing Polska" przyznała VMLY&R. To ukoronowanie jej ciężkiej pracy, wspaniałego zaplecza kreatywnego, roztropnego zarządzania i profesjonalizmu. Zenith, zdaniem redakcji, zasłużył na tytuł Domu Mediowego Roku, dzięki konsekwentnie realizowanej filozofii agencji, związanych z nią zmian strukturalnych i skuteczności biznesowej. Wyróżnienia dla najlepszych agencji reklamowych powędrowały do: 180heartbeats + Jung v. Matt ("Mecenas Kultury"), Gong ("Kreatywne Dobro Eksportowe"), Artegence ("Klasa Premium"), F11 ("Liderzy MarTechu"), Digital Kingdom ("Wyższa Ranga"), GoldenSubmarine ("Dwa Razy Lepsi"), Heart & Brain ("Kreacja Górą!"), Insignii ("Ulubienica Klientów"), Przestrzeni ("Agencja Holistyczna"), Scholz & Friends Warszawa ("Partner Idealny") oraz Twin Digital Collective ("Młoda Siła"). W kategorii domów mediowych wyróżnienia zostały przyznane: Group One Media ("Grupa Wzrostu"), Mindshare Polska ("Wysoka Jakość"), Havas Media Group ("Rok Dobrych Zmian"), PHD ("Nowe Otwarcie"), UM ("Wyraźnie na Plus") oraz OMD ("Waleczny Rycerz"). Nagrody i wyróżnienia przyznaje redakcja, biorąc pod uwagę badanie satysfakcji klientów Kantar Polska, wyniki biznesowe agencji, informacje nadesłane w ankietach przez agencje oraz wiedzę, jaką gromadzą dziennikarze, przygotowując magazyn "Media Marketing Polska" oraz serwis MMP24. W raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" przedstawione zostały portrety badawcze 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych. Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych "MMP". W najnowszym badaniu próba wyjściowa wynosiła 2774 osoby. W tej fali badania zrealizowano wywiady z 1094 osobami.
Malutka nie istotna agencja udaje duza i tyle. „Kreatywne” osoby powiązane towarzysko i rodzinne nadają sobie nagrody.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wpływało na samodzielność swoich członków w przetargach oraz organizowało niedozwoloną wymianę informacji.Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał Stowarzyszenie do zmiany praktyk naruszających konkurencję.... poczytajcie w mediach! A to towarzystwo to jeszcze większe kumoterstwo i bagno...
Ubaw. Te ich „zszywacze”:) nie maj to żadnej wiarygodnej wartości, pośmiewisko
Czy można liczyć w 38PR & CONTENT COMMUNICATION Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Dzień dobry! Dziękujemy za kontakt i nadesłane pytanie. Osoby zatrudnione w naszej agencji mogą liczyć na rozbudowany pakiet świadczeń pozapłacowych. Należy do niej m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej. Pozdrawiamy, Zespół 38 Content Communication.
To nie prawda. Tam jest duża rotacja i bardzo niskie kompetencje. Wystarczy sprawdzić ich wyniki. Nie mają żadnych kontaktów w mediach, a z „igły robią widły”.
Pracowałam tam 3 lata i akurat z tą opinią się nie zgodzę. Mam doświadczenie z innych agencji i akurat w 38 PR kontakty z mediami traktowane były priorytetowo. Nie tak jak w innych agencjach, które często bazują na tzw. portalach do samowrzutek.
Akurat co do mediów to jest bzdura... Agencja ma duże kontakty w mediach. Nie twierdzę, że wszystko jest idealne, ale bazy mają spore. Także bzdury
Skoro firma ma tyle kontaktów, to i zleceń powinna mieć sporo, a to z kolei powinno przekładać się na ilość pracowników i warunki zatrudnienia? Gdyby to wszystko się spinało jak należy to nie byłoby takich rotacji jak opisywaliście. No chyba że większość opinii na forum to bzdury, a praca tam to godne zarobki, liczne ciekawe projekty, wsparcie przełożonych, dodatki motywujące, benefity i imprezy integracyjne w górach lub nad morzem?
Zapewniam, ze ta firemka nie ma żadnych kontaktów z mediami. Wyszystko, co umiecie to spamowanie naszych skrzynek. Zreszta materiały sa fatalne i zle pisane.
Od kilku lat obserwuję jak rozwija się ta agencja i uważam, że zrobili mega postęp. Zaczynali od małych, nikomu nieznanych klientów, a obecnie są to największe polskie i zagraniczne marki. Sama pracuję w branży (jako freelancer) i na rynku łódzkim nie ma drugiej takiej agencji. Z resztą z tego co wiem, działa ona ogólnopolsko, bo większość klientów i tak ma z Warszawy i innych miast.
Nagrody dla wszystkich we wszystkich kategoriach do domena PZPR :) Ta organizacja założą przez rodziny i ludzi z kilku małych agencji, chce na siłę zaistnieć. Żenujące to wszystko.
W odpowiedzi na takie patologie (rodzinne) w końcu powstało SAPR. Prawdziwa organizacje szeroko reprezentująca środowiska PR w Polsce.
Świetnie widać w takim razie kto i dlaczego uruchomił akcję hejterską na gowork. Promowanie SAPR na zasadzie dyskredytacji członków ZFPR - słabe zagranie jak na środowisko, które powinno wykazywać wysokie standardy etyczne.
Proszę iść na kawę z kuzynem szefem i rozdać Wasze nagrody, które dekrecie wszystkim obecnym i potencjalnym klientom! Najlepszy ubaw ma rynek z miliardem kategorii nagród ZFPR ( firma rodzina ) i trylionem ludzi do kapituł … A same nagrody jak zdrapki w Biedronce….
Agencja z zewnątrz wygląda na bardzo profesjonalną, jednak jak rozpocznie się z nimi współpracę to dopiero się okazuje jak jest na prawdę. PR robi dobrą robotę, tam są fajni profesjonaliści, ale szefostwo w dziale digital nie ma pojęcia o tym co robi i za co odpowiada dział, każdy "szef" jest coraz mniej kompetentny, może to ich wewnętrzny challenge. Zdarzają się jednostki, które wiedzą co to reklama na Facebooku czy Instagramie, potrafią przygotować estymacje i porządną rekomendację, ale to zdecydowanie jednostki i na pewno nie na górze drabinki.
Jaka tam jest rotacja? Zastanawiam się, czy nie aplikować, ale bardzo często widzę ogłoszenia o pracy w 38 i nie wiem, czy tak się rozrastają, czy są duże rotacje.
Bardzo duża rotacja wynikająca z niekompetencji przełożonych na którą właściciele firmy przymykają oko. Pracownicy widząc, że osoba "nad nimi" ma mniejszą wiedzę i praktykę od nich, odchodzą.
No niestety czasem się tak zdarza, że nowy pracownik ma większą wiedzę niż osoba, która jest jego kierownikiem... A długo tu pracowałeś?
Może warto spróbować awansować, pokazać że zaangażowanie pracownika przynosi korzyści dla firmy? Zastanawia mnie, czy pracownicy przed odejściem przeprowadzają rozmowę z szefem o swoich sprostrzeżeniach i wątpliwościach chociażby co do kompetencji przełożonych?
Czy firma wymaga prawa jazdy?
Niestety miałam wątpliwą okazje tam pracować. Firma prowizorka, przed klientem udawanie lidera rynku, a w realu bałagan, chaos i brak kompetencji... Oni nawet nie mają żadnych kontaktów w mediach, musiałam wykorzystywać własne, aby coś opublikować. Potem chwalili się tym jakby to był ich największy sukces i wystawiali olbrzymie faktury... Marketing cyfrowy prowadzą osoby, które go nie rozumieją. Zresztą widać to na pierwszy rzut oka. Oni nie znają nawet narzędzi analitycznych... Odradzam tą firmę!
to prawda że rekrutujecie?
nie polecam. atmosfera bardzo trudna, brak wsparcia ze strony managera i szefostwa, brak merytorycznych uwag, bardzo słabe zarobki, jak na stanowisko i miejsce pracy.
Słyszałam dobre opinie o firmie, może mi ktoś podpowie czy firma rekrutuje i jak przebiega rekrutacja?
Dołączam do pytania. Jak firma zachowała się wobec pracowników w trakcie lockdownu i pandemii?
Na bieżąco poszukujemy kolejnych ekspertów z różnych dziedzin – PR, Social Media, czy prace nad grafiką. Nasze ogłoszenia można śledzić na stronach rekrutacyjnych oraz na naszej stronie internetowej. Sam proces rekrutacji składa się z dwóch etapów, z których najważniejszym jest rozmowa z Dyrektorem Zarządzającym i Managerem Zespołu. Czasem możemy poprosić o wykonanie zadania rekrutacyjnego lub zaprosić na kolejną rozmowę. Chociaż czas pandemii był trudny dla wielu firm, my wciąż rozwijamy się, a to niezmiennie łączy się z powiększaniem zespołów i rekrutacją. Te ostatnie miesiące były dla nas wyzwaniem, jednak obecnie możemy śmiało powiedzieć, że zdaliśmy ten egzamin. Cały zespół w najtrudniejszym czasie pracował zdalnie, a obecnie niemal w 100% wróciliśmy do normalnego stylu pracy. O tym, że poradziliśmy sobie w tym okresie świadczą wygrane przetargi w okresie lockdownu. Pozdrawiamy, Zespół 38 PR&Content Communication
(usunięte przez administratora)
Zgadza sie !
Od lat było to wiadomo ...
Moze liczą na to, ze ktoś naiwny sie nabierze ?
(usunięte przez administratora)
Faktycznie, niezły skandal. Podliczyłam, też ich klientów z ostatniego roku i nawet połowy deklarowanego przez nich obrotu nie ma:( Wszystko ma swoje granice, PR też, oni przekroczyli je wszystkie. Żadna firma z reputacja ich nie zatrudni, ale w sumie to dla nich nic nowego:)
(usunięte przez administratora)
Tak, lansują sie na duza agencje :) Każdy kto zna rynek, wie że to mega ściema. Utrzymanie zespołu 40 osób z tego, co sami podają z kilku małych kampanii ( w tym restauracji :)))) dobry żart !!!
Branża ma ubaw... każdy zna wartości przetargów np. Ich flagowy sukces Ministerstwo Cyfryzacji to niecałe 800 tys zł za 3 lata (groszowa zabawa w skali M/C). Moze sie na to nabrać panna z RZ która, nie odróżnia zysku od wpływu. Właśnie ... nawet wg tych danych - wynika ze pracują na marzy 1-2%? Najszybsza droga do bankructwa, firma aby pompować wartości przepuszcza wydatki na media (np przy średniej kampanii to 2-3 miliony) tylko ... wystarczy, ze jeden mający problemy klient nie zapłaci zobowiązania i po całej zabawie. Wykładają sie nie tylko z nie opłacona kampania, ale wszystkimi innymi. Cała lista firm tak poległa - O oczywiście te wartości sa prawdziwe, bo moze jak piszecie to bajki lub zasilanie z innych źródeł ;). Jak ktoś lubi hazard i kasyna to właściwe miejsce :)
Wynik firmy dostępny publicznie. Kolejne rok notuje spadek i straty. Od lat ogranicza wydatki na komunikację, co sami raportują. Moze sposobem jest zlecić naiwnym zamowienie mediów ...:) to ich 3 miejsce które sobie zrobili dla PR - to chyba do upadłości :)
kilka lat temu miałam możliwość prowadzenia rozmów z tą agencją. Niestety nie oceniam jej zbyt wysoko. Właścicielka w mojej ocenie nie wie co to PR, osoby, z którymi przychodziła to wystraszone i wpatrzone w nią dziewczyny... zdecydowanie nie rokowało to na żadną współpracę. Zresztą zrobiłam mały wywiad u 2 aktualnych klientów i zamierzali zakończyć ta współpracę. Może dziś jest inaczej :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 38PR & CONTENT COMMUNICATION Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy 38PR & CONTENT COMMUNICATION Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.