@Mayki, minął prawie miesiąc od zamieszczenia przez Ciebie wpisu na tym forum. Niestety nie było na niego żadnej reakcji. Zdecydowałeś się mimo wszystko na aplikowanie na stanowisko, którym byłeś zainteresowany? A może zostałeś już zaproszony do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym? Jeżeli tak, to jak oceniłbyś jego przebieg i poziom rozmowy kwalifikacyjnej, w której prawdopodobnie uczestniczyłeś w Pharmalink Sp. z o.o?
Bardzo proszę o opinię na temat pracy w Firmie Pharmalink w Łodzi dotyczącej stanowiska jako Pracownik działu temperatur. Czy jest to stanowisko godne uwagi , czy ewentualnie lepiej dać sobie spokój ze składaniem CV na to stanowisko ?
A co to za fucha: Koordynator komory przeładunkowej ?? szukają w całej Polsce....
Koordynator to magazynier, logistyk, szef oddziału, sprzątacz, ładowacz, dział obsługi klienta, szkoleniowiec, tłumacz z polskiego na polskie itp. itd.
(usunięte przez administratora)
Napisz Jak Się Nazywasz Cwaniaczku Internetowy
Czy firma potrzebuje ludzi do pracy? Może dowiem się coś więcej?
Firma potrzebuje ludzi do pracy na oddzialach, w centrali i przewoznikow. Niesamowicie sie rozwija i i widac progress.
(usunięte przez administratora)
Chyba przesadziłeś z tymi stopami 20-40 to może tak. Pracowałem jako kierowca 3 lata w tej firmie i reszta sie zgadza.
Nie polecam pracy w tej firmie
Janie Nowaku, a jako kto pracowałaś/pracujesz? I jak długo? Tak pytam, bo ofertę na magazyn mają całkiem spoko w porównaniu pracą na magazynie u prywaciarza gdzie teraz jestem.
@Magazynier - dziękuję za Twoją odpowiedź.Piszesz, że pracodawca zatrudnia pracowników w ramach umowy o pracę - to bardzo cenna informacja. Dla wielu osób umowa o pracę jest wyznacznikiem stabilności zatrudnienia. A jak dokładnie wygląda socjal, o którym wspominasz?
Muszę dodac że jak taki magazynier wiecej zarobi to tylko dlatego, ze pomaga na lewo niektorym przewoznikom za co dostaje kase pod stołem. Oczywiscie wszystko an przykladzie Lublina. Jakby tak chciec im narobic syfu za to jak ten zaklad funkcjonuje a jak traktuja kierowcow to szybko by ktos to załatwił.
(usunięte przez administratora)
Albo pracujesz dla przewoźnika albo dla firmy. W pharmalinku nie jest źle. Dobry socjal ,wypłata zależy od twojego zaangażowania umowa o pracę. Wiadomo czasami jest nerw ale jest ok.
Nie ejst zle?:D to chyba dobrej firmy jescze nie widzieliscie. Jezeli chodzi o kierowcow to jezdzi sie u przewoznika w lublinie jest ich ze 3 czy 4 chyba tylko i kazdy jeden wykorzysta cie do cna. Jazdy jest na prawde duzo, duzo punktow duzo zapierdzielania, w oddziale lubelskim robisz tez jako magazynier bo magazynierom nie chce sie robic tego za co IM placa, tzn wyladunek tira ktory przyjezdza z dostawa. To wszystko robia kierowcy, czego nawet nie powinni robic ale tutaj tak jest, nikt za to nie zaplaci a jeszcze ci eopierdoli ze za wolno robisz, masakra. U przewoznika duzo nie zarobisz a umowy maja tylko nieliczni. Pod pharmalinkiem robisz jako m agazynier maja jakeis 1700zl, umowe owszem itd, i akurat jezeli chodzi o lublin to maja leciutko, ale tylko dlatego maja leciutko ze sa po prostu chamami i wykrozystuja kierowcow do wszystkiego. Nie polecam, nie wiem jak w innych miastach ale tutaj to katorga. Teraz pracuje w innej firmie gdzie jak podjezdza towar to kierowcy nic nei robia tylko od tego sa magazynierzy, towar przygotowany do wywozu tak jak powinno byc w pharmalinku wszystko robisz sam, walczysz o miejsce na podejzdzie, walczysz o glupiego paleciaka bo w tej firmie zapierdziela sie w tempie kosmicznym, zeby wszystko wywiezc i wrocic o przyzwoitej godzinie. Nie polecam. Obciazenia za jakeis bzdury ktorech nawet ty ne zorbiles, wiele takich sytuacji widzialem z dokumentami niezdanymi, po prostu gdzies przepadaly mimo ze oddawało się do ręki, a pozniej obciazenie, i obciazenie nie ma tam z kim dyskutowac magazynierzy mysla ze sa kieronwikami co najmniej a sa baranami.
Jako były już kierowca również wypowiem sie w sprawie pracy w wymienionej firmie. Zacznę od początków pharmalinku kiedy to przewoźnicy dostawali po 1.80zł/km. Dla kierowcy było 20gr/km co przy przebiegach rzędu 700-1000km dziennie dawało niezłe wynagrodzenie. Może to się wydawać dużym dystansem Ale kiedyś wozilo się po 5 paczek na aucie, a czas pracy zamykał się w 10-12 godzinach. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Ta firma teraz upodabnia się do dhl-u i innych firm kurierskich A o tym rodzaju pracy chyba nie muszę się wypowiadac. Auta załadowane po sufit i weź to rozwieź po wszystkich szpitalach, aptekach, sklepach A w zasadzie wszędzie tam gdzie można kupić leki lub suplementy. Dramat. Pot po (usunięte przez administratora) się leje A ostatnio doszły rygorystyczne kary. Kierownictwo i prezes z firmy kurierskiej położył na tej firmie łapy i zrobił z tego Auschwitz również w biurze dziewczynom. Jak chcą iść się wysikac to muszą przerwę klepać A jak telefonu nie odbiorą to im po premii leci. Mógłbym wiele złego jeszcze o tej firmie napisać ale zabrakło by miejsca na serwerze. Wszystkim przewoznikom i kierowcom szczerze odradzam, szkoda zdrowia i nerwów za teoretycznie trochę większe wynagrodzenie A praktycznie będzie mniejsze bo wam zabiorą!!!
Nie polecam,chyba że masz dużo pieniędzy do dokładania do interesu. Ja tylko czekam na zakończenie leasingu i z Tą firmą kończę współpracę. To co robią z przewoźnikami to wielkie nieporozumienie i złodziejstwo w białych rękawiczkach.
Witam. Zastanawiam sie nad ofertę współpracy jako przewoźnik.. co możecie powiedzieć na ten temat? Jeździmy po całym kraju czy każdy ma jakiś swój rejon?
Nie polecam, transport leków traktowany jak zwykła kurierka tylko, że rejony o wiele większe i większa odpowiedzialność, cała papierologia, pobrania wszystko na głowie kierowcy który jeździ od 5-6 rano do zależnie od rejonu jaki ma 18/19/20. Totalna paranoja. Busy wypchane paczkami po sufit od wartości paru zł do parudziesięciu tyś. za paczkę.
Ogólnie trochę w tym prawdy. Bardzo duże wymagania od przewoźników co przekłada się na wymagania od kierowców. Mocno rozbudowany system kar. wynagrodzenie zaniżone w stosunku do odpowiedzialności i wymagań. Szeroko pojęta "spychologia" wszystko zwalić na przewoźnika i kierowców
Wyzysk przewoźników i kierowców, najlepiej jeździć po 20 godzin na dobę za marne pieniądze. Nie ma w tej firmie z kim porozmawiać o konkretnych sprawach. Okradają przewoźników i kierowców - brak zeskanowanej paczki 5zł, brak ubrania firmowego i identyfikatora 200zł, są również inne kary dla kierowców. Ponadto zabierają tzn. rabat paliwowy, który zależy od ilości aut i przejechanych km-miesięcznie wynosi to od 600-2000zł. Rozbój w biały dzień. NIE POLECAM.
Oj zauważyłem usuwanie opini które są niewygodne dla firmy Pharmalink i przewoźnika Cartrans. Czyżby Pan Paszkowski i jego świra zareagowali na opinię ludzi którzy w niej pracowali i widzieli to wszystko o czym pisali na owym forum. To wszystko była czysta prawda. Układy wyzysk i zmuszanie kierowców do jazdy niesprawnymi technicznie autami z ilością towaru przekraczającą możliwość przewozu w zalecanych temperaturach. Choć to też bajka by auta spełniały tę normy. Albo nie działa lodówka albo ciepła komora. Paranoja.
Robota nie jest jakaś mega ciężka zależy dla jakiego przewoźnika jeździsz
@olo aha no to podjrzewam ze na to pytanie to juz Ci odpowiedza raczej na rozmowie kwalifikacynjej skoro o tym nie napisali w ogloszeniu bo to na pewno biora pod uwage jakis tam staz pracy na pewno..g
(usunięte przez administratora)
czysta prawda - nie polecam tej firmy, szkoda samochodu i własnych nerw.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pharmalink Sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Pharmalink Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pharmalink Sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!