Pracowałem w tej firmie 2 lata, od razu na wstępie odradzam tej pracy ludziom słabym psychicznie, nie byłem w stanie wysiedzieć w tej pracy więcej niż 6 godzin podczas dniówki. Do domu często wracałem zdenerwowany i sfrustrowany, ta praca męczy bardziej niż nie jedna praca fizyczna, ciągła pogoń za wynikiem, na bazach zatrzymaniowych stres bo nie wiadomo czy wyrobisz cel na „RATY”, najczęściej się udawało ale zawsze musisz mieć z tyłu głowy że aby dostać dość dobrą premie to trzeba jednak wyrobić ten cel. Denerwujący częsty brak nowych rekordów a co za tym idzie? Mniejsza szansa na zrobienie zamówienia, w ciągu dnia potrafiłem do jednego klienta zadzwonić 8 razy i zgrywać głupa że to nie ja wcześniej dzwoniłem. Częste awarie systemu czy to KPWA czy SmartMaster, to podstawowe narzędzia pracy bez których nawet nie wiesz jakie klient ma usługi i co możesz klientowi zaproponować, do tego dochodzi program SmartDOM gdzie klient na prawdę może mieć różny rabat i nie jesteś w stanie mu powiedzieć ile będzie płacił bo nie wiesz czy jakiś rabat mu się naliczy czy nie dopóki nie zobaczysz całego konta klienta, oczywiście na moją zapowiedź że nie będę pracował w takich warunkach to zawsze słyszałem „Ale wszyscy sobie muszą jakoś radzić” lub po prostu że mogę iść do domu. I co z tego że mogę iść do domu skoro jestem 2 godziny w pracy, nie zdążyłem zrobić żadnego zamówienia, nikt mi nie zapłaci za całe 6 godzin pracy tylko zapłacą za 2 przepracowane, pomimo że awaria nie jest moją winą, a siedząc dalej i udając że pracuje efektywność rośnie i cel zrobić trzeba. Kolejna sprawa to tzw. Jakość, odsłuchiwane są nasze rozmowy i średnia z ocen musi wynosić minimum 90% aby otrzymać premie, niekiedy procenty z odsłuchanej rozmowy były zabierane za na prawdę bezsensowne i głupie rzeczy przez co czasem można było mieć 89,75% jakości i główny oddział w Warszawie nie potrafił podnieść tej jakości do żądanych 90% pomimo dużej ilości zamówień i sprzedanego sprzętu. Kolejną sprawą jest to że od wielu pracowników na wyższym szczeblu ciężko było się dowiedzieć coś na temat abonamentu, usług dodatkowych, rabatu czy innych rzeczy związanych z realizacją zamówienia bo każdy mógł powiedzieć ci zupełnie coś innego, przykładowo jeśli chodzi o rabat SmartDOM, jeden ci powie że dostanie 50% drugi że 25 zł, trzeci że dostanie tylko 10 zł, czasem na prawdę nie dało się nadążyć. Kolejną sprawą to osoby pracujące w Back Office (BO), moim zdaniem tych ludzi na prawdę mogłoby tam nie być, proszenie się aktualizacje adresu lub dowodu, kiedy zostawała godzina to końca ich dniówki bo zwykle pracują do 16 to nie potrafili zaaktualizować adresu klienta abym mógł szybko wysłać umowe i klient mógł sobie szybciutko zaakceptować aneks, częste pomyłki gdzie wysyłali do klienta pozyskaniowego telefon inny niż on chciał. Na zarobki narzekać nie mogłem, bo przy dobrej sprzedaży dało się zarobić na prawdę fajne pieniądze, wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenie więc i prowizje mogły by być nieco lepsze ale nie mnie to oceniać czy jest to godne wynagrodzenie czy złe, ja byłem nawet usatysfakcjonowany. Jeśli ktoś by chciał podjąć się tej pracy to tylko i wyłącznie w grupie Pani Izabeli, wiadomo że każdy ma coś za uszami, ja też święty nie jestem i na wiele rzeczy narzekałem ale Iza w większości starała się zawsze pomóc, jest wyrozumiała i nigdy nie robiła pod górkę człowiekowi a nie tak jak słyszałem co się dzieje w innych grupach, pracownicy z grupy również świetni ludzie przez co na prawdę uważałem że ekipa była bardzo zgrana dlatego jedyne co będę miło wspominał z tej pracy to właśnie cała grupa Izy z Izą włącznie jak i również weryfikatorzy tacy jak Pani Daria, Zuzanna czy Justyna, z nimi na prawdę miło się współpracowało. Podsumowując jest to moja dość mocno subiektywna opinia i nie uważam że ta praca jest zła ale na pewno nie jest to praca dla mnie, wiele rzeczy w firmie na prawdę jest do poprawy aby dobrze wszystko funkcjonowało, na pewno jest to praca dla ludzi z mocną psychiką i potrafiący dobrze sprzedawać bo jeśli nie jesteś w tym dobry to tylko szkoda twojego czasu.
Pracowałam kilka miesięcy jako konsultant w grupie pani Klaudii, jednak wspominam to kiepsko. Co prawda minęły już dwa lata, ale codziennie rano zaczynała od mieszania wszystkich z błotem, ze wszystkim miała problem. Teksty „jak pójdziecie zamiatać chodniki to docenicie jaką mieliście dobrą pracę” były na porządku dziennym. Nie potrafiła zrozumieć, że w ciągu pierwszych dni pracy nie zrobię kilku umów tak jakby oczekiwała. Szczytem było zwolnienie chłopaka, któremu dzień wcześniej daliśmy prezent z okazji zostania ojcem. W trakcie awarii systemu nie chciano puścić nas do domu, ale za te godziny nie wypłacono nam podstawy. Możliwości awansu istniały chyba tylko w przypadku znajomosci i „przyjemnej aparycji” jak to się mówiło między sobą. Wszyscy konsultanci pracowali na umowę zlecenie, nawet po kilka lat, ale takich było niewiele, raczej przemiał ludzi w firmie był potężny. Pani Klaudia straciła także w moich oczach komentując głośno powód mojego wypowiedzenia (problemy rodzinne) sugerując, że nie chce mi się pracować. Nie można było iść na dłuższą chwilę do łazienki, bo każde odejście od komputera było liczone, każda przekroczona przerwa, nawet o kilka minut równała się z awanturą. Kazali dzwonić po kilka razy do tych samych ludzi, byleby nie wydzwonić wszystkich rekordów. Nigdy więcej call center, a tym bardziej tej firmy.
Te koordynatorki mówią że cię wywalą bo na twoje miejsce jest 20 innych pracowników ale tak naprawdę to tam w ogóle nie ma ludzi nikt tam się nie chce zatrudniać tak naprawdę na szkoleniu u mnie było 5 osób z czego wszystkie te osoby pouciekały i ja sam tam zostałem i to było po prostu okropne tam nikt nie chce pracować ta firma za niedługo zostanie zlikwidowana i po prostu się skończy takie nie powiem co bo po prostu nie chcę brzydko mówić ale to jest okropne okropne te koordynatorki myślą nie wiadomo co takie wielkie takie było potężne niby jakieś ten a one po prostu są okropne okropne
Te koordynatorki wszystkie takie są one są bezduszne bez serca w ogóle bez uczuć bez uczuciowe roboty są mają tak sprawny mózg że to się w głowie nie mieści naprawdę to nie są ludzie to są to są roboty napędzane przez na kasę okropne te koordynatorki
Wcale sie nie dziwie bo do tej pracy trzeba miec konska cierpliwosc a jeszcze wieksza do klientow bo czasami gafa sie z nimi jak z debilami
(usunięte przez administratora)
Nie zatrudniają sprzątaczek czy co?
Witam Chciałbym zapytać o stanowisko przedstawiciela handlowego w dziale prepaid a mianowicie Jakie jest mniej więcej wynagrodzenie netto na tym stanowisku? Czy premie są realne do zrobienia i czy pracodawca to docenia finansowo. Ile jest wizyt w kanale detalicznym? Jaka atmosfera w zespołach Czy firma daje szansę rozwoju/awansu ? Czy są systematyczne podwyżki wynagrodzenia w zależności od stażu,wyników i wartości jaką pracownik wnosi, tak jak w każdej firmie (mamy inflację)? Jakie auto służbowe i ile za nie trzeba płacić ? Czy można korzystać prywatnie? Czy są szkolenia ,spotkania integracyjne itd Za powyższe jak i pozostałe informacje będę jako kandydat bardzo wdzięczny, pozdrawiam
Nie polecam nawet nie myśl aby tu pracować bo to jest takie (usunięte przez administratora) że szkoda gadać a auto służbowe to sobie możesz chyba tylko wyobrazić bo tu żadnych aut nie ma
Rozmowa się nie odbyła, osoby, która mnie zaprosiła na rozmowę nie było w pracy.
Brak pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracowałem w firmie jakis czas i jedyne co zauważyłem ze kierownictwo nie ma ani odrobiny szacunku do pracownika. Cele caky czas rosną praktycznie nikt ich nie wykonuje przez co większość zarabia tylko najnizsza krajowa bez prowizji ktore na rozmowie byly obiecane. Do wszystkiego jest problem same uwagi i nagany a żadnych pochwal. Jak ktos szuka pracy na cc to jest pelno lepszych firm w okolicy
Bo to polkomtel narzuca chorendalnie wysokie cele a ich monitoring rozmow wola o pomste do nieba. Do kazdej pierdoly najmniejszej potrafia sie doczepic i uwalic komus 20% co jesg absurdem
Jakie są warunki zatrudnienia w Liberty Poland?
Witajcie! Po ślubie się przeprowadziłem i szukam pracy, więc weryfikuję oceny pracodawców. Zakładam, że znajdę wiarygodne informacje o firmach z okolic Chorzowa. Proszę, napiszcie jaka jest atmosfera w firmie Liberty Poland? Czy dobrze się Wam tam pracuje? A może jest kantyna? Mieszkam samemu i nie ma mi kto zrobić kanapek. Andrzej
Pracowałam tam i nie polecam, brak wystarczającego wyszkolenia pracownika, ilość wymaganych dziennych umów nie do wyrobienia, ciągła presja koordynatorek, poniżanie i ocenianie przez nie pracowników, ciągły szum na sali, to tylko kilka z wielu wad tego przybytku . Po mniej niż dwóch tygodniach miałam dosc tej pracy. Jeszcze w dodatku co najmniej trzeba wyrobić 80 godzin lecz i tak te wściekłe landryny ci każą po 8 godzin dziennie siedzieć i naciągać biednych klientów na jakieś dziadowskie umowy które są dla nich niekorzystne jakieś czasoumilacze powłączać i tego się nie da wyłączyć w ogóle Lepiej iść do salonu nic przez telefon nie załatwiać !!!!! Już lepiej się obok w lidlu zatrudnić albo w żabce no gdziekolwiek w maku nawet a nie w tym chlewie ubóstwie z tymi koordynatorkami przeklętymi tryplicami (usunięte przez administratora) Nie polecam Izabela rzetelnym okiem izabeli
(usunięte przez administratora) brak szacunku do pracownika. Atmosfera fatalna, jeśli pójdziesz do toalety w innym czasie niż szanowny KO wydzieli Ci przerwę, cała grupa już dostaje upomnienie. Bazy klientów poniżej poziomu krytyki, a fakt ze KO karze dzwonić po 5-6 razy do klienta który za pierwszym razem po dłuższym czasie rozmowy grzecznie zrezygnował z kolejnego abonamentu, czy przedłużenia umowy... Idąc do tej pracy musisz się wyprać z szacunku do siebie i innych. Sprzedaż jest sztuką- niestety w tej firmie nie ma to nic wspólnego. Niezrozumiałe dla mnie jest jak w takiej korporacji ktoś może "zapomnieć" wypłacić wynagrodzenia pracownikowi... Niezrozumiałe dla mnie jest, jak w takiej korporacji można spóźniać się z wypłatą, na przykład 3 dni nie ponosząc za to żadnych konsekwencji, bez cienia skruchy że ktoś nawalił. W firmie jest brudno. Sprzęt jest zaniedbany, stary i brudny. Nie ma różnicy czy pracownik ma wynik, czy też nie, jeśli KO nie ma nastroju zostaniesz tak czy siak zrównany z błotem, żeby KO mogła się na kimś wyładować. Dla koordynatorów liczą się tylko liczby. Nie ma człowieka, jest maszyna do nabijania umów. Jest tyle call Center, nie marnujcie czasu na Liberty
Pracowałam tu przez 3 lata i bardzo miło wspominam ten czas. Atmosfera była luźna nie tak jak w innych firmach... Poznałam super ludzi z którymi od razu złapałam kontakt. Oczywiście nie zawsze było tak kolorowo bo bywały gorsze dni ale dało się przeżyć. Faktycznie premie nie raz było ciężko wyrobić ale ja akuratnie nie miałam z tym problemu. Konkursy szału nie robiły ale w innych firmach tego nie ma w ogóle więc nie narzekam. Ogólnie polecam
Pracuję w CC i uważam, że jest ok. Zawsze może być lepiej, ale może też być gorzej bo z własnego doświadczenia to wiem. ja zostaje tutaj!
....i jeszcze jedna opinia (kogoś z firmy, żeby pozytywów było więcej), w przeciągu kilku dni, której nie można zgłosić kiedy ma się uwagi do danego komentarza. Beznadzieja!!!
Z czym się konkretnie nie zgadzasz? :) Może napisz coś więcej zamiast tylko pisać że ktoś kłamie...
Po co? Żeby admin poinformował liberty o "niepochlebnej" opinii i tak czy siak jej nie puszczą... A książkę można pisać. Zresztą już niejedna osoba pokrótce napisała co tam się dzieje.
Jakie wartości są cenione w Liberty Poland?
Jeśli będziesz robić cele, to możesz mieć nawet najgorsze wartości ale będziesz ceniony przez koordynatorów. Jeśli nie będziesz robił celu, to będziesz traktowany jak popychadło.
To pracownika traktuje się jak takie liczby w Excelu? :( To pewnie nie za dobrze wpływa na atmosferę?
(usunięte przez administratora)
przeciez ta praca wykancza psychicznie
dział rekrutacji chce zwabić nowych pracowników do firmy?
Zależy ci rozumiesz przez dobre pieniądze... Najlepsi z premiami dostają 3-3,5tys (5-6 osób na sali)... To nie są dobre pieniądze. Reszta zarobi 1800-2200. Jeżeli komuś taki zarobek wystarcza i w pełni satysfakcjonuje, to szczerze współczuję. Praca nie wykańcza fizycznie, to fakt... Ale psychicznie wysiada tam co druga osoba... 90% pracowników narzeka, chodzi zestresowanych, a ja gdy tam pracowałem nie miałem dnia abym się uśmiechnął... Odżyłem dopiero gdy zmieniłem pracę. Ciekawa jest ta rodzinna atmosfera... Jeżeli u kogoś w rodzinie na porządku dziennym jest poniżanie, straszenie wypowiedzeniami, czy nawet swego rodzaju szantaż, to również bardzo współczuję. A co do ograniczeń... To wszystko jest tam ograniczone. Brak perspektyw, zero rozwoju, śmieciowe doświadczenie na przyszłość... Nawet umowy o pracę ci nie dadzą... Jeżeli ktoś przeczytał moja opinię i dotarł do tego momentu, to szczerze odradzam podjęcie tam pracy. Jedyny pozytywny aspekt roku który tam spędziłem, to wiedza na temat tego, że trzeba mieć do siebie szacunek i nie pracować za marne pieniądze w tak okropnym miejscu. Pozdrawiam
Jak to nie dają umowy o pracę? Więc mam rozumieć, że każdy pracownik jest zatrudniony na podstawie umowy zlecenie? To dla mnie naprawdę szokująca informacja, dlatego też jestem teraz bardzo zaskoczony tym co napisałeś. Jest w firmie Liberty Poland jakaś osoba, która mogłaby w ogóle liczyć na otrzymanie umowy o pracę, czy w firmie tej jest to totalnie niemożliwe? Napisz mi to proszę. Z góry serdecznie dziękuję
Będę szczery... W 2019 roku nikt pracujący na słuchawce nie mógł liczyć na umowę o pracę (może coś w tej kwestii się zmieniło, lecz szczerze w to wątpię). Na umowie o pracę byli zatrudnieni kierownicy działów/ grup, HR itp. nie dawanie umowy o pracę konsultantom jest dla nich wygodne... Mogą ci straszyć zwolnieniem z dnia na dzień gdy nie wyrabiasz wyników, a jak będziesz dla nich niewygodny, to po prostu powiedzą ci, że masz więcej nie przychodzić :-) uroki jednodniowego okresu wypowiedzenia na zleceniu ;-) Patrząc, że kadra kierownicza od 2019 r się nie zmieniła, to raczej wciąż wygląda to w ten sam sposób.
w tej firmie nie dają umów o prace, nie ma szans, nikt z normalnych pracowników nie ma umowy o prace, zapomnij o umowie o prace jeśli chcesz pracować w tej firmie
A dlaczego? Forma waszej pracy jakoś się różni, że nie możecie mieć umowy o pracę? Bo to są przepisy różnie odnośnie tego jak można pracować na różnych umowach..
dlatego, że firma często zmienia pracowników, dlatego nie dają zwykłym konsultantom umów o prace, liderzy zespołu to ludzie w rodzaju (usunięte przez administratora) do pilnowania, żeby (usunięte przez administratora)dobrze pracowali, ich firma bardziej ceni
Mając umowę o pracę też można szybko zwolnić pracownika. Szczególnie jak nie jest się długo zatrudnionym. Jak możesz używać słowa "kapo". Przecież to się bardzo źle kojarzy. Serio w firmie jest tak mocny nadzór ze strony liderów?
Zależy kiedy. Zazwyczaj jak masz jakieś problemy i o ten nadzór prosisz (posłuchanie rozmów, wyciągnięcie wniosków przez kogoś doświadczonego i doradzenie), to mają cię gdzieś. Ale jak pójdziesz do toalety, bo masz problemy żołądkowe i przekroczysz czas przerwy, to wzywają na rozmowę dyscyplinująca. Miałem kiedyś taką sytuację, gdzie niestety przez dwa dni przekraczałem przerwę o 3 min. Podsumowując atmosferę w firmie: masa stresu potęgowana przez podejście kierowników. Nie warto tam iść i niszczyć sobie zdrowie za tak małe pieniądze.
to są (usunięte przez administratora) sadyści, którzy uwielbiają się znęcać nad pracownikami, tylko czekają na powód tak jak ktoś już napisał np o 3 minuty przekroczysz przerwe i to wystarczy
No ogólnie prawda jest taka ze praca w call center jest słaba i pracujesz za minimalna (lub okolice - całe szczescie ze ustawowo jest okreslone minimum na umowie zleceniu bo za moich czasow to stawka byla ponizej - 8 zł brutto ) Ogolnie praca taka dobra na miesiac - dluzej nie ma sensu tam siedziec (a ja pracowalem cos ponad 2 lata), ewentualnie mozna dluzej ale tylko po to zeby znalezc porzadna prace. Ale tak czytam komentarze i jestem przerazony mobbingiem ktory da sie wyczytac. Co do presji wynikow itd to coz typowo korpo (usunięte przez administratora) i po latach na spokojnie wiem ze te typowo gadki o wynikach i ten (usunięte przez administratora) to tylko takie (usunięte przez administratora) tak wiec jesli ktos tam pracuje i czyta te wypociny to powiem tylko zeby nie przejmowac sie tym (usunięte przez administratora) (nie wiem jak sa tam teraz stanwoiska koordynator team leader czy (usunięte przez administratora) wie jaki blazen) i miec to w (usunięte przez administratora) (bo jedyne co moze was spotkac to znalezienie lepszej pracy). A cisnienie na wynik przez przelozonych wynika tylko z tego ze sami trzesa (usunięte przez administratora) w strachy o swoje posady.
Jak aktualnie wygląda praca w Liberty? Jakie są stawki, atmosfera, premie i jak wygląda kwestia elektrycznego grafiku? Warto wysłać CV?
Ogolnie jest umowa zlecenie ale jak sie wykazesz mozesz dostac umowe o prace po 2 miesiacach. Sa rozne dzialy np administracja IT HR nie tylko call center w ktorym praxuja w soboty i na zmiany. CV zawsze mozna zlozyc w biurowcu sa tez inne firmy OTIS np i z sektora IT i administracji mozna tez i tam probowac. Obok Lidl i Park Slaski. Dla mnie warto mozna rozwijac sie zawodowo intelektualnie
Po 2 msc umowa jak się wykażesz? Buhahaha większego żartu nie mogłeś napisać. Nie znam ani jednej osoby która pracowałaby na słuchawkach i miała tam umowe o pracę:-) o jakich awansach pisze rzekomy pan Karol skoro wszysrkie działy zostały przeniesione do Warszawy :-) do IT hahahah no na bank. Ludzie same bzdury, wiecie jak wygląda praca w liberty ? Tak że idziwsz z mega depresja bo zaatanawiasz się czy zrobisz dzisiaj jakaś umowe czy znowu wylądujesz na dywaniku iż noe wykonałes swojego celu !!! Bywały też "kary" za brak umów np dzwonienie na srojąco. Pozdrawiam wszystkich którzy chcą sie tam zatrudnić cyrk na kółkach. Ktos w jakimś poscie pisał rodzinna atmosfera hahah dobre dobre ciekawe w której grupie bo jakoś nigdzie nie było tego widać :-)
Dzięki, dość pomocne przy wyborze pracy. Długo tam pracowałeś i jak dawno temu to było? Pracowałem kiedyś w innym callcenter i te możliwości awansu mnie nie przekonywały ;-) jeszcze pozwolę sobie dopytać, jak wyglądają premie za wynik? Tzw. cele są bardzo wygórowane?
są bardzo wygórowane, warunki uzyskania premii są coraz wyższe i podnoszone coraz bardziej przez firme, nie zdziw się jeśli nie zobaczysz żadnej premii, to tylko ma cię motywować do lepszej pracy dla firmy a premia no cóż nie udało ci się, może następnym razem się uda, pracuj dalej
Czy w Liberty Call Center Chorzów proponują stanowiska pracy typu pracownik biurowy/pracownik administracyjny ? Jeśli tak, to jakie są warunki zatrudnienia?
Tak i w dziale HR mozna tez awansowac sa rozne dzialy. Umowa zlecenie po pewnym czasie jak sie sprawdzisz umowa o prace takzs dla dzialu IT czy kilku innych dzialow Firmy. Mozna awansowac
Tak sa tez,stanowiska administracyjne IT i obsluga korespondencji umowa zlecenia na poczatek potem o prace
Tak są różne działy zarówno IT jak i administracyjny nie tylko sprzedaż także reklamacje korespondencja można mieć umowę o pracę pierw trzeba sie przyłożyć polecam stabilną Firmę dobra lokalizacja i dojazd blisko Parku Śląskiego
Ciekawe za ile lat się doczekają tego awansu czy czasem szybciej nie osiągną wieku emerytalnego :)... bo na przestrzeni lat były raczej redukcje niż nowe umowy o pracę. Kiedyś jak pracowałem na sali była ściana chwały po czym gdzieś z sali zniknęła.. ileż osób z niej się ostało w firmie na tych awansach i umowach,kogoś mocno fantazja tu ponosi.Administracja chyba w głównej siedzibie Warszawskiej bo w 2019 r przez Chorzów przetoczyła się fala tsunami i zmiotła te działy do stolicy. Z dojazdem tylko się zgodzę blisko parku tylko nie zapomnijcie odprowadzać składek z swoich umów zleceń bo bez tego trzeba będzie się na stare lata do tego parku przenieść na wolną ławkę jak ZUS będzie miał puste konto.
awans w tej firmie zależy od znajomości, jak przyjedziesz prosto z ulicy i nie jesteś znajomym/znajomą kogoś na stanowisku w firmie to zapomnij o awansie, dadzą cię do dzwonienia do klientów i proponowana im warunków których nie chcą, prędzej odejdziesz z firmy i znajdziesz pracę gdzieś indziej niż awansujesz ale roztaczają piękne wizje przed ludźmi którzy mają zacząć pracować w tej firmie, żeby zyskać nowych pracowników bo dotychczasowi pracownicy wiedząc jak jest naprawde w firmie odchodzą, to firma musi się zabezpieczyć i ściągnąć nowych ludzi do pracy w firmie, dlatego robią sobie dobry wizerunek, żeby ciągle ludzie do tej firmy przychodzili jako kandydaci do pracy
większość ludzi rezygnuue po 3 miesiącach, a nawet po 3 dniach, ci którzy zostają dzwonią do klientów i słuchają bredni jakie opowiadają im team liderzy czyli tacy do pilnowania ich, żeby nie mieli za mało klientów a jak mają za mało klientów to im mówią, żeby mieli więce, stanowiska biurowe, mało ich jest i są już obsadzone, jak nawet kogoś trzeba to tylko na chwile jako popychadła na zastępstwo kogoś kto wróci i popychadło też wróci do wcześniejszych zajęć a o awansie ani widu ani słychu bo się skończył okres zastępstwa, jak liczysz na awans w tej firmie to się możesz zawieść
w tej firmie nie ma umów o prace dla zwykłych pracowników, jak chcesz pracować w tej firmie to musisz zapomnieć o umowie o prace
Pracuje w tej firmie już około roku, a pragnę dodać ze pracowałam przed ta firma w innych call center. Tam czyli w poprzednich call center nie ma co liczyć na konkretne konkursy typu hajs do wygrania i była sztywna atmosfera lub dzwonienie z stacjonarki i dzwoniło się do klientów z kartki.. dramat a konkurs to do wygrania był koszyk malin albo jakiś przestarzały ekspres do kawy czy czteropak piwa żenada . Tu zostałam dlatego ze atmosfera jest w porządku, koordynatorki fakt są czasem nie miłe ale tez nie bez powodu z tego co zauważyłam, z reguły ktoś im zaszedł wtedy za skore. Z moja koordynatorka jest podobnie ale nie dziwie się bo czasami przymuły do nas trafiają z którymi nie da się nawet normalnie porozmawiać. Bardzo mi się podoba to ze doceniają postępy i dobre wyniki. Jak jest źle to albo podejdę sama poprosić o coaching albo sama mnie woła i ratujemy sytuacje. Stawki według mnie są bardzo dobre premia tez spoko ogólnie ja nic złego nie mogę powiedzieć mi się tu podoba i myśle ze zostanę tu na dużo dłużej niż zakładałam.
czego to nie zrobi ta zakłamana firma, żeby tylko udawać przed ludźmi, że jest fajną firmą, żeby się zgłaszali na rekrutacje i żeby chcieli pracować w tej firmie, a jak jest naprawde widać w komentarzach negatywnych - firma ma gdzieś swoich pracowników, nie będziesz ty to będzie ktoś inny i to jest podejście firmy do pracowników, tamten komentarz pisała laska z rekrutacji, prawda?
...kolejna "podejrzana" opinia, której nie można zgłosić, kiedy ma się uwagi do danego (naciąganego / fałszywego) komentarza. Tak, jakby to pisał pracodawca? Porażka!
Czy w Liberty Poland jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Zero reakcji :-) Chociaż możliwe, że dostaniesz wypowiedzenie, bo nie potrafisz dostosować się do standardów firmy.
A jak z atmosferą w Liberty to wygląda? Czy pracownicy dobrze ze sobą współpracują, jak to wygląda z Twojej perspektywy? :) Są jakieś wyjazdy integracyjne? Ile osób liczy zespół?
Ze współpracownikami miałem zawsze dobry kontakt. Było kilka osób które chciały napędzać wyścig szczurów, ale to sporadyczne przypadki. Większość pracowników na moim szczeblu trzymała się razem.
każdy pracownik zazdrosny donosi na innego pracownika który pracuje, są problemy, bywają kłótnie, jeden pracownik chce wygryźć drugiego, liderzy grup mają to gdzieś, wymagają wyników, plany sprzedaży są podwyższane, odmowy ludzi coraz częstsze, jeden wielki młyn
Dla mnie wszyscy pracownicy byli mili pomagali mi taka jedna pracowniczka pozdrawiamy serdecznie która mi wszystko powiedziała jak tam pracować bo oczywiście moja koordynatorka nic mi nie powiedziała na temat systemów jak i na szkolenie nie było absolutnie nic na temat systemów i mi jedna pracowniczka musiała w wyjaśnić ale naprawdę tam z tymi ludzie naprawdę oprócz tych wszystkich na wyższych stanowiskach czy między innymi koordynatorki no może jedna weryfikator k byłam ja ale ona była miła weryfikatorka była miła tylko dlatego że nie musiała być niemiła bo ona nie musi się wyżywać a tamte koordynatorki po prostu one chcą też premię i one po prostu chcą tylko kasę tylko zamówienie a ja tam w ogóle nie zrobiłem ani jednego zamówienia
Przepracowane 3 lata. Kasa myślałem, że super z premiami.. Zwolniłem się sam przed tym jak chcieli mnie zwolnić przez plan naprawczy.. Tzn. Zwolnienie w białych rekaiwczkach tylko dlatego, że miałem swoje zdanie na temat rozliczenia premii, planów itp. System premiowy nie jasny, nagle okazuje się ze do zrobienia planu nie liczy się taka umowa, taka i taka... Przeszedłem do innego operatora i jestem zadowolony. W plus z multibonusem i premia liberty z pensja podstawowa na poziomie 2400brutto (po 3 latach pracy) najwięcej na rękę otrzymałem 4 tysiące (plany robione na ponad 100 %) tak u innego operatora podstawa na start 3400 brutto plus JASNY system premiowy. Za zrobienie 100% planu i żadnej nadwyżki wypłata na rękę to ponad 5 tysięcy. Jak ja się chwaliłem zarobkami z Plusa to mnie wysmiewali.
Co to za operator, że zarabiasz więcej niż inżynier budowy z dwoma latami doświadczenia? :-D
To musiało się wiele zmienić, bo wyciągnąć u tego operatora 2 tys miesięcznie na rękę w 2017 to było spore wyzwanie.
O co chodzi z tym planem naprawczym w Liberty? Mogłabym uzyskać na ten temat więcej informacji? Jak oceniasz kwestię stabilności zatrudnienia w firmie?
Gdy twoja sprzedaż będzie mniejsza niż wymagane minimum to mogą wystawić ci plan naprawczy. Wtedy masz chyba 1-3 miesięcy na robienie wyśrubowanych do granic możliwości celów inaczej podziękują ci za współpracę.
plan naprawczy to powinna mieć cała ta firma zaczynając od góry, od dyrektorstwa, przez liderów zespołu, jak to będzie dotyczyć tylko najniższych stanowisk typu konsultantów to nic to nie pomoże
Dokładnie a szczególnie te wredne koordynatorki bo one są po prostu okropne wyrzynają się bez powodu po prostu a same nic nie robią ta moja koordynatorka zamiast pracować to ona sobie coś tam na telefonie robi a ja ciężko haruję i ona mi mówi że ja mam telefonu nie korzystać w ogóle taka wredna straszy że straszą zwolnieniami a tak naprawdę nikt tam nie chce pracować i nikogo pewnie na moje stanowisko by nie znaleźć bo tam nikt nie chce pracować ta firma upadnie i się skończy takie (usunięte przez administratora)
Dzień dobry chciałbym wyrazić swoją opinię na temat tej pracy w sieci liberty a to powinno się nazywać cruel ty ani liberty bo to jest po prostu takie (usunięte przez administratora) to nie jest w ogóle wolność to jest po prostu wyzysk ludzi nie ma tam wolności z wolnością to nie ma nic wspólnego absolutnie nie macie się tam nie zatrudniać nie zatrudnia ci się tam ja wam opowiem co tam się działo tam siedziały takie rzeczy że naprawdę można to zgłosić nawet do jakiegoś urzędu urzędu ochrony konsumenta i klienta ponieważ plus pold cyfrowy Polsat uruchamia ludziom czasoumilacze czasoumilacze kary czasu umilacze dostali czasoumilacze dostali karę za włączanie ludziom tego nie powiem brzydko bo naprawdę mi usuną to ale włączają ludziom te czasoumilacze kosztuje to 2 zł 2 grosze ale grosz do grosza a będzie kokosza plus (usunięte przez administratora) ludzi na te czasoumilacze oni tego po pierwsze nie używają po drugie nie można tego w ogóle wyłączyć wyłączyć tego się nie da nie da się po prostu nie można nie można ludzie nie potrafią przez telefon przez telefon nic nie załatwię i co nic absolutnie jak coś przez telefon to pamiętajcie że to się nie opłaca przez telefon nie opłaca się nic robić idźcie do salonu do salonu najlepiej nie plusa tylko na przykład do do Orange Orange jest o wiele lepsza siecią bo ja na przykład ludzie w plusie uwaga Plus jest taki że nie mogę powiedzieć brzydko ale jest po prostu okropną siedział to prostu ja jestem teraz w górach i mi to tak nie działa ten plus jakieś 1 megabit ja mam jakieś 2 g tak reklamują T5 G5 gier reklamują a mi ledwo działa 2 g no to jest jakaś masakra jestem tu na przykład w Orange i w Orange ja mam to 4 g i ono działa dobrze mi nawet nie będzie potrzebne 5 g bo działa 4 g ale w plusie ja w plusie to t5g to mi nawet nie może się gonić czasoumilacz ten czas nawet nie działa bo to jest po prostu masakra jak w ogóle ten plus istnieje to powinno być zlikwidowane liberty Poland powinnam zlikwidowane nie powinno coś takiego istnieć bo ludzie chcą iść do salonu w salonie nie przez telefon nie odbierać jak bym nawet nie mógł odebrać bo ja nie mogę zasięgu i tak jest w całej po prostu wszędzie plus to jest najgorsza sieć nie polecam ale powiem teraz na temat tej pracy pamiętajcie nie jeżeli chcecie jeżeli chcecie być uczciwi wobec ludzi i nie jesteście robotami albo nie zamierzacie nimi zostać to nie zatrudnię ci się bo tamte koordynatorki są tak wredne tak po prostu okropne znaczy może przesadzam no ale tak jest inaczej tego się nudzę nazwać ja mówię jak jest bo one są okropne może jedna była miła jedna była miła ale ta druga nie powiem już kto ale się domyśli pewnie każda w sumie to jest o każdy więc o każde jest ta opinia są tak wredne baby nie nie mogę tak mówić tak jest ja nic na to nie poradzę nic nie poradzę jak one takie są taką mają opinie niech się zastanowią nad sobą bo one są po prostu takie i w plusieta telewizja za 10 zł a w ogóle ja mam tą telewizję za 10 zł i ona idzie nawet nie działa ja nie mogę z tego zrezygnować te telewizja nie działa nie odbiera mi satelita nie odbiera mnie i ja zgłaszam to do prokuratury niedzielę nie mogę nawet powiedzieć ale ta telewizja mi nie działa zgłaszałem to pierwsze do plusa potem do poltach potem do cyfrowego Polsatu potem do urzędu potem do prokuratury i chyba to się skończy w sądzie bo ja płacę 10 zł miesięcznie jeszcze musiałem kupić antenę i mi w ogóle nie działa telewizja nie działa mi w ogóle nawet Polsat nie działa nie działa nawet nie chcę pooglądać sobie na przykład trudne sprawy jedyne co widzę to napis brak sygnału bo nawet nie ma sygnału z tej anteny ja tą antenę mam czarną jak najwyżej domu i ona nie odbiera nie odbiera nie tylko programu program w ogóle nie ma programu to jest masakra w ogóle w plusie w plusie mam jeszcze telefon i ten telefon też mnie odbiera ja chcę zadzwonić na przykład chcę zadzwonić do prokuratury żeby zgłosić cyfrowy Polsat za (usunięte przez administratora) na czasoumilacz i plus ja nie mogę i tymczasem omijasz a oni do mnie się do i oni mają ten czas umierać im leci tam jakaś piosenka nie wiem jaka jakieś jakaś ma Roksana węgiel chyba tam jest włączona ja nie wiem ale to jest mi po prostu oni to muszą słuchać i potem a ja ja nie chcę ja nie lubię roksany węgiel a oni mi to wcisnę ci wcisnęli mi taki czasoumilacz i ja po prostu nie mogę z tego zrezygnować z tego się nie da wyłączyć podkreślam nie da się wyłączyć tego czasu umilacz a w ogóle za nic się nie da nic nie tak to czas zawsze to czasu chyba pogarsza czy nie wiem jak to nazwać jakby to nazwać po prostu ludzie jak do ciebie dzwonią to oni się rozłączają bo słyszę ten czasoumilacz a oni też nie chcę tego Czasoumilacz po tej pracy trochę powiem jest okropna okropna nie zatrudnia ci się te wredna wredna koordynatorki to ona cię po prostu wyzysk know wyzysk wyzysk to jest po prostu nie do wytrzymania no jeszcze mi zostało 200 znaków to powiem że ma ci się nie zatrudniać jak się tam zatrudnić Eto pożałujecie pożałujecie że się tam zatrudnili liście no i to ty nie polecam plusa liczbowy Polsat !!!!!
Śmieszy mnie to że każda pozytywna opinia jest przez hejtujacych odbierana tylko jako wpis kogoś innego niż konsultant bo przecież jeśli pracujesz w tej firmie to nie możesz być zadowolona/zadowolony. Faktem jest że nie dostaniesz tutaj na stanowisku konsultanta umowy o pracę. Faktem jest że jest "jakość" czyli jeśli błędnie coś przeczytasz czy nie poinformujesz klienta o czymś masz odbierane pkt jakości i przez to możesz mieć premie dużo niższa bądź wcale natomiast jedna uwaga jeśli robisz coś wszystko jak jest napisane, jak masz powiedziane na szkoleniu i jak i firmują Cie weryfikatorzy to nie da się dostać mniej niż 90%(które jest wymagane) a nawet w większości dostajesz 100% a nawet jeśli zdarzy się tak że dostaniesz mniej to dostajesz jakości kilka w skali miesiąca i poprawiasz te błędy bo wydaje mi się że człowiek rozumny uczy się na swoich błędach więc można spokojnie ta jakość utrzymać na dobrym poziomie. Kolejna sprawa to cel miesieczny no tutaj faktycznie czasem ciężko jest to zrobić ale da sie, pracuje tutaj już ponad rok i chyba tylko raz dostałam premie wysokości około 150zl ale wynikało to z tego że byłam bardzo mało w pracy i zrobiłam mało zamówień. Jeśli się człowiek postara to da radę tym bardziej że aktualnej jest coś takiego że nowi konsultsnci muszą zrobić tylko 50/60% celu konsultanta stażowego a to chyba przez 2 pierwsze miesiące tak wygląda więc jest czas się nauczyć. Nie zarabia się milionów faktucznie za godziny najniższa krajową ale w handlu chyba liczą się premie a przynajmniej ja to tak rozumiem. Faktycznie bywa że kadra ma gorszy dzień humor i faktycznie ciezko się dogadać ale nie róbmy z nich potworów każdy ma gorsze dni jesteśmy tylko ludźmi. Ogólnie praca jak praca raz idzie świetnie raz gorzej ale da się zawsze coś zarobić i wcale nie tak źle. Mogę polecić z czystym sumieniem ale tylko komuś kto lubi ludzi, lubi z nimi rozmawiać i zdaje sobie sprawę z tego że w pracy się pracuje a nie (usunięte przez administratora)
racja, ludzie rozumni poprawiają błędy, firma nie i jaki z tego wniosek? ludzi można lubić ale jak nie chcą kupować ofert gorszych niż dla nowych klientów to sam im to wciskaj to może zrozumiesz no ale skąd masz to wiedzieć jak osobiście nie dzwonisz do ludzi i z nimi nie rozmawiasz
Ciekawe któż to pisał tę durną opinię... (zastanawiające, prawda?) Że nie ma opcji "zgłoszenia" tego fałszu!
Ile może zarobić Przedstawiciel Handlowy LIBERTY POLAND S.A. ? Jak dużym terenem zajmuje się? Całym woj?
Możesz liczyć na ok 2300zl bo polityka firmy raczej nie daje możliwość zrobienia premii ,no chyba że masz farta i trafi ci się jakieś lotnisko i super trasa . Nie polecam ,w Biedronce więcej się zarabia
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Liberty Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Liberty Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Liberty Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Liberty Poland?
Kandydaci do pracy w Liberty Poland napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.