Aktualne opinie o firmach z miasta Łaszczyn. Zobacz opinie aktualnych i byłych pracowników na temat warunków pracy, rekrutacji czy atmosfery w firmach w mieście Łaszczyn oraz opinie klientów.
Fermy drobiu Bartosz Lipowczyk
Łaszczyn
Nie polecam tej firmy ten cały szef to jakiś tę pak . Przedsiębiorstwo przynosi wielomilionowe zyski rocznie a on chciałby żeby ktoś robił za chipsy . Oby mniej takich pracodawców
Kama Zakład Handlowo-Usługowy
Łaszczyn
Witam czy jest ktoś kto pracuje jako kierowca kat b tutaj i może coś powiedzieć o firmie? zarobkach ?
Adrian Kasprzak Adex
Łaszczyn
+ Atmosfera. Ludzie w porządku, technicy pomocni, na luzie, koordynator też spoko. + Wsparcie telefoniczne. Mega miłe dziewczyny, też zawsze chętnie pomogą. + Elastyczna forma pracy. Jak masz sprzęt na montaże i drukarkę, to możesz od rana jeździć na montaże i tylko raz na jakiś czas pojawiać się w firmie, żeby się rozliczyć z papierów i nabrać sprzętu. + Umowa o pracę na czas nieokreślony na start. ------------------------ o Praca z klientem - czasami denerwuje, czasami bawi. Zależy od Ciebie. Są klienci, którzy patrzą na ręce a później mierzą wyniki na wifi i "panie, a czemu tak wolno jak tu jest napisane, że ma być tyle i tyle". Ale z gadką się wyrabiasz i obiekcje, głupie pytania zbywasz szybko. Zdarzają się napiwki, rzadko, ale czasem zrobisz coś dla kogoś albo wytłumaczysz mu jak dziecku i coś tam wpadnie. o Jedzenie. Nie masz na to czasu. Do tego bieganie ze skrzynką, kablem, drabinką i sprzętem. I szybko idzie zrzucić parę kilo. Dla jednych to na plus, a dla drugich na minus. ------------------------ - Pensja. Firma preferuje B2B, a jak nie masz firmy, to żebyś otworzył, bo wtedy wychodzi dużo lepiej. Dużo lepiej, tylko dla kogo? Co z tego, że zarobisz parę groszy więcej, kiedy jesteś na małym zusie, a co później? Do tego masz większą odpowiedzialność za montaże i dochodzą wszystkie obowiązki związane z prowadzeniem firmy. Co druga sobota jest pracująca, średnio tygodniowo wychodzi 45-60 godzin (zależy od wprawy), a pensja 3000-3500... Czy to dużo, czy mało to już każdy sobie odpowie. - Brak dodatków socjalnych. Null. Nic. Pensja i tyle. - Własne auto. Jeździsz swoim samochodem razem z materiałami, narzędziami, drabinką itd, więc albo mały dostawczak albo jakiś paździerz, którego nie szkoda i koniecznie w gazie, by się jakoś kalkulowało, ale zimą praktycznie jazda na benzynie. Silnik nie zdąży się zagrzać między montażami. Do tego auto dostaje nieźle po (usunięte przez administratora) - jazda po dziurach, podjazdy pod krawężniki, parkingi (też płatne z własnej kieszeni). - Słaba organizacja. Brak bazy adresów, do których potrzebny jest obecność np. konserwatora budynku. Często się zdarza, że jedziesz na montaż, u klienta zostawiasz manele i szukasz skrzynki, a po kilku telefonach okazuje się, że konserwator pracuje w inne dni i trzeba się umawiać z klientem ponownie. Stracony czas i pieniądze na dojazd , i nic nie zarobiłeś. - Nie zaplanujesz nic. Praca jest zadaniowa. Dostajesz listę montaży i nie wiesz, ile to zajmie, więc ciężko cokolwiek zaplanować po pracy. Trafi się montaż z wierceniem i już kończysz później. Z czasem poznajesz rejon, bramy, budynki i można pewne rzeczy przewidzieć, ale codziennie kończy się o innej porze, a dopóki nie poznasz rejonu, to praca po 10h - 12h to norma. - Czas pracy. W umowie jest 40h tygodniowo, ale to jest... mit. Co z tego, że masz listę montaży zamkniętą w przedziale 9-17 jak w przedziały dwugodzinne masz np. 2 lub 3 montaże. Żeby zamknąć się w 8h trzeba się napocić, a jak "coś" wyskoczy, to dzień się sypie i (usunięte przez administratora) Do tego Ty musisz cały czas dogrywać klientów. Nawet jeśli ugrasz trochę czasu, to klient wpisany w przedział 17-19 lub 19-21 nie może wcześniej i nic nie zrobisz, musisz czekać. - Telefon. Oczywiście też swój. Cały czas pracujesz na aplikacji, w której raportujesz montaże. Do tego ciągła jazda z Google Maps. Bez ładowarki w aucie ani rusz. Internet w telefonie też trzeba mieć, a jak już masz wolniejszy pakiet, to raportowanie zaczyna robić się uciążliwe. - Telefony po pracy. Zdarza się, że po pracy dostajesz telefony z pytaniami o montaże, jeśli coś nie jest jasne, co trochę denerwuje, kiedy po całym dniu biegania z manelami dostajesz telefony z pytaniami albo smsy z prośbami o aktualizację statusów zadań. -------------------------- Ja podliczyłem wszystkie za i przeciw i gdyby to było lepiej płatne albo firma dawała swoje auto i je tankowała, to bym został, ale w ostatecznym rozrachunku nie opłacało się po prostu.
Hubert Łukowiak
Łaszczyn
Fiorin Marek Gos
Łaszczyn
Agnes Agnieszka Staszewska
Łaszczyn
Mirosław Marzęcki
Łaszczyn
Eurythmic Software Sebastian Sowik
Łaszczyn
Piotr Staśkowiak
Łaszczyn
Agnieszka Chudzik
Łaszczyn
Murfor Sylwester Pakuła
Łaszczyn
Daniel Mularczyk Max-Bud
Łaszczyn
Anna Szymkowiak
Łaszczyn
Staszewski Henryk
Łaszczyn
Barbara Handke Auto-Handel
Łaszczyn
Agnieszka Rzeżnicka
Łaszczyn
Filip Handke Industries
Łaszczyn
Gos Trans Piotr Gos
Łaszczyn
Damian Maliszewski Spark
Łaszczyn
Łukasz Nadrowski
Łaszczyn
Mirosław Bela Bela Transport
Łaszczyn
Kuraś Małgorzata Mbruk
Łaszczyn
Marta Kindrasiuk-Łukowiak
Łaszczyn
Izabela Wojtkowiak I&M
Łaszczyn
Bela Radosław Pomoc Drogowa
Łaszczyn
Tomasz Tomczak
Łaszczyn
Hubert Handke Ubibud
Łaszczyn
Damian Stróżyński PHU Stróżyński
Łaszczyn
Pro Sand Ernest Machnicki
Łaszczyn
Agnieszka Handke
Łaszczyn
Brukarz Dariusz Kuraś
Łaszczyn
Wil-Bud Dionizy Wilski
Łaszczyn