Młodszy konsultant asysty technicznej

Kraków
Oferta opublikowana13.04.2024
Oferta wygasa08.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
  • Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI
  • Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI i ECM
  • Praca hybrydowa, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana dobra znajomość języka francuskiego, włoskiego lub rumuńskiego
  • Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail, mile widziana praca w systemie obsługi zgłoszeń)
  • Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Elastyczny grafik i zróżnicowany system premiowy
  • Możliwość rozwoju i nauki od doświadczonych pracowników Comarch
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a nawet stołówka
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Comarch/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie