Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI
Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI i ECM
Praca hybrydowa, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00
Wymagania
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziana dobra znajomość języka francuskiego, włoskiego lub rumuńskiego
Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail, mile widziana praca w systemie obsługi zgłoszeń)
Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Elastyczny grafik i zróżnicowany system premiowy
Możliwość rozwoju i nauki od doświadczonych pracowników Comarch
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a nawet stołówka
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!