Analiza i koncepcje rozwiązań informatycznych dla dużych projektów w obszarach BSS (obsługa klienta, wycena i fakturowanie usług), OSS (zarządzania siecią, planowania, usług dostarczania usług), FSM (zarządzanie usługami i sprzętem w terenie), IoT (zarządzanie i rozliczanie usług connectivity dla urządzeń IoT, kontrola sesji w czasie rzeczywistym, analityka)
Analiza rynku oraz dostępnych rozwiązań
Wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne, telekomunikacyjne bądź ekonomiczne)
Preferowana znajomość zagadnień oraz doświadczenie z obszaru telekomunikacji
Znajomość języka angielskiego, z uwagi na codzienny, bezpośredni kontakt z klientami z całego świata oraz przygotowywanie specjalistycznych opracowań analitycznych
Umiejętności prezentacyjne, wysokie zdolności interpersonalne
Nastawienie pro-klienckie
Gotowość do zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych – 20-30% czasu
Wysoka samodyscyplina, organizacja pracy własnej
Oferujemy
Szansa nauki od najlepszych - współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym
Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach ekologicznych i dla lokalnych społeczności
Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT – AI/ML, IoT, Cloud
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!