Wykształcenie wyższe (IT, Ekonomia, Zarządzanie i pokrewne)
Minimum +2 lata doświadczenia w pracy w consultingu IT lub w pracy z klientem (np. opiekun klienta, konsultant ds. sprzedaży)
Wiedza i zrozumienie praktyk marketingowych w branży retail/lojalności
Umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia prezentacji produktowych
Charyzma i optymizm w codziennej pracy oraz determinacja w realizacji celów
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, min. C1
Gotowość do podróży służbowych (Europa)
Oferujemy
Analiza potrzeb klienta (presales) i oferowanie odpowiednich rozwiązań z oferty produktów lojalnościowych Comarch
Definiowanie wymagań IT w oparciu o cele i wymagania biznesowe (funkcjonalne)
Planowanie, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktów dla użytkowników biznesowych oraz kadry zarządzającej
Przygotowywanie ofert/odpowiedzi RFI&RFP/materiałów dla klientów i współpraca z innymi działami w ramach globalnej struktury Comarch (sprzedaż, R&D, wdrożenia, support itp.)
Aktywne uczestnictwo w planowaniu rozwoju produktów Comarch
Uczestnictwo w konferencjach oraz targach branżowych
Współpraca z globalnymi markami i międzynarodowe środowisko pracy
Możliwość rozwoju - indywidualny plan szkoleń, udział w konferencjach
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Przyjazne środowisko pracy wspierające dzielenie się wiedzą, wspólny rozwój i tworzenie innowacji
Praca w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
Elastyczne godziny pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!