Udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie użytkowanych systemów
Koordynowanie, przyjmowanie, przekazywanie zgłoszeń do II linii wsparcia
Pozyskiwanie dodatkowych informacji niezbędnych do rozwiązania problemu
Przygotowywanie raportów i zestawień
Tworzenie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników
Bieżąca współpraca z pozostałymi sekcjami IT
Wymagania
Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych i tworzenia zapytań w języku SQL
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
Zdolność do analitycznego myślenia
Wysokie umiejętności interpersonalne (praca z klientem i praca w zespole)
Umiejętność pracy pod presją czasu/klienta
Wiedza z zakresu obsługi systemów Windows, MS Office
Mile widziane:
znajomość branży medycznej
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wiedza z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych do obsługi placówek służby zdrowia i rozliczeń z NFZ
prawo jazdy kat. B
znajomość branży medycznej
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wiedza z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych do obsługi placówek służby zdrowia i rozliczeń z NFZ
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
Praca w atmosferze współpracy, zaufania, wzajemnego szacunku oraz pomocy
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny oraz duże zniżki na dodatkowe usługi medyczne
Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
Elastyczne godziny pracy
Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Duży bezpłatny parking
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!