Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Złota Podkowa 1/11, 31-352 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Zakres obowiązków: Obsługa lini wychodzącej do klienta biznesowego wiodącego operatora telefonii komórkowej. Praca hybrydowa (w biurze i w domu).
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 5000 zł - do uzg. uzależnione od umiejętności, na początek umowa zlecenie 3 miesiące potem możliwość umowy o pracę.
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Data zakończenia: 11.07.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: dobra obsługa komputera, komunikatywność, poprawne pisanie i czytanie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane również osoby z niepełnosprawnością- jednak biegłe w czytaniu i pisaniu. Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie.
Pracodawca
Nazwa: Marcin Mroczek MK Consulting
Adres: 31-532 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .