Ile dajecie Państwo zniżki za niewywiązanie się z umowy ? termin 4-6 tygodni na montaż drzwi minął i cisza pomimo obietnic, echo, nikt nic nie słyszał, nikt nic nie wie...teraz pewnie dalej nic nie będzie, bo powiecie że będzie deszcz..,.trzeba było od razu w umowie prawdę napisać, że termin z pół roku a nie 6 tygodni...
Dzień dobry, Proszę o informację, na jakie dane została zrealizowana umowa, niestety ale nie mamy żadnej informacji, aby któraś z naszych umów została niezrealizowana w terminie. Proszę o podanie danych i sprawdzimy opisaną sytuację.
Czy pracodawca Kol-Dar Okna i Drzwi motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Co znaczy motywować ? Dla mnie oczywiście. Organizuje imprezy i grille dla pracowników ( a nie jest nas mało) i jest naprawdę bardzo wyrozumiały w tej trudniej branży. Ile dasz od siebie tyle otrzymasz.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Kol-Dar Okna i Drzwi?
Witam... zainteresowanie klientem miłe uprzejme do momentu zapłaty i wykonania montażu drzwi. Poźniej nie mają dla Ciebie czasu... serwis reklamacyjny to porażka, a postawa Pani obsługującej sprowadza się do "porzucenia słuchawki" i wyłączenia się.... pomimo tego, że jest w pracy i wyłącza telefon służbowy, gdzie kultura osobista, gdzie inteligentny zachęcający kontakt z klientem??????? Żenada... byle zapłaciłeś a potem mają Cię w (usunięte przez administratora)
W odpowiedzi na Pani wiadomość. Odnośnie wczorajszej rozmowy telefonicznej, nie rozumiem od Pani zgłoszenia. Umowa została realizowana w całości, była Pani nawet osobiście u mnie w salonie aby podziękować za cała współpracę i wykonana prace przez montażystów, zamówiłam Pani nawet kolejny parapet. Dostosowaliśmy się do Pani z terminem montażu. Po kilku dniach zgłosiła Pani prośbę o wizytę ponieważ odczuła Pani przewiewy w drzwiach. Podpisała Pani protokół na sklepie i została Pani poinformowana, iż termin realizacji to jest 14 dni roboczych. W 15- stym dniu odbyła się u Pani wizyta, dostałam informacje, że drzwi zostały wyregulowane, natomiast trzeba wymienić jedna uszczelkę. Montażyści poinformowali Panią, że niestety najprędzej będziemy po nowym roku. Tłumaczyłam Pani przez telefon, że towar, który Pani posiada jest na zamówienie i nie posiadamy tego typu elementów na stanie. Niestety w rozmowie telefonicznej, nie dała mi Pani dojść do słowa i dodatkowo krzyczała Pani po mnie. Po wytłumaczeniu kilkukrotnie jak wyglada sprawa rozłączyłam się, ponieważ dalsza rozmowa nie wnosiła żadnych informacji więcej tylko krzyk od Pani, ponieważ nie mamy uszczelki na stanie. Cała nasza rozmowę słyszała pracownica i nasza Ksiegowa. Bardzo proszę o przedstawianie prawdy w internecie. Nie została Pani zbagatelizowania. Telefon nie został wyłączony po rozmowie z Panią. Szanujmy się nawzajem.
Dodatkowo chciałabym zaznaczyć, iż była Pani u nas na trzech różnych punktach.. pozostali pracownicy zrezygnowali ze współpracy z Panią ponieważ bali się jak będzie wyglądać współpraca. Po kilku prośbach zgodziłam się na współpracę z Panią. Została Pani kompleksowo obsłużona za co Pani razem z rodzicami osobiście mi dziękowała. Drzwi, które Pani zamówiła były wykonywane na wymiar, nie jesteśmy producentem tylko pośrednikiem, co oznacza że towar przyjeżdża do nas kompletny. Sprawa została zgłoszona do producenta, została Pani poinformowana że postaramy się dokonać serwisu jak najszybciej będzie to możliwie, natomiast jest to uwarunkowane dostępnością uszczelki. Życzę Wesołych Świat !
Proszę nie bronić się kłamstwem... oczywiście byłąm bliżej mojego miejsca zamieszkania w placówce w Pszowie /tylko jednej!!!!!/ ikiedy podjęłam decyzję o ewentualnym zamówieniu i współpracy to Pani z Pszowa była na urlopie,zadzwoniłąm do Was że nie odbiera tel. i Pani powiedziała, że można u Was to załatwić...... więc podjechałam do Waszej placówki i sama Pani widzi, że jak jest wszystko ok, to chwalę i polecam..... ale żenadą jest czekanie na poprawę złego montażu / co wyszło po paru dniach od montażu/ prawie miesiąc w zimie kiedy uchodzi z domu ciepło. Co do Pani kompetencji rozmowy z klientem po piątkowej rozmowie mam wiele zastrzeżeń, ale jak się pracuje w rodzinnej firmie to trudno, aby ktoś Pani pokazał gdzie jest Pani miejsc i ukarał...... W piątkowej rozmowie kiedy Pani się rozłączyła, miałam jeszcze pytanie w sprawie parapetu ale niestety nie odbierała Pani moich telefonów. Młoda Damo kultura osobista, podejście fachowe do klienta, uprzejmość oraz szanowanie klienta.... tego Pani musi się jeszcze nauczyć.... tylko proszę nie kłamać bo tego nie nawidzę......napisałam delikatnie bo mam większą kulturę od Pani... czekam na telefon bo dzisiaj miałam obiecane że Wasza firma zadzwoni kiedy będą moje drzwi poprawione.