Jestem stałym klientem i powiem szczerze ze kupuje tam ponieważ sklep ma więcej plusów niż minusów. Ceny w większości są ok ale…. Strasznie mnie denerwuje jak coś kupię a za miesiąc ta sama rzecz jest tańsza o polowe. Teraz jest promocja zbierania naklejek żeby moc kupić produkty ambition za polowe ceny. No coz wszędzie robią z nas idiotów ale zauważyłem ze robią to coraz beszczelniej. Menadżerowie kauflanda nie zadali sobie odrobiny trudu żeby wynegocjować od firmy ambition korzystnych cen tylko wciskają ludziom kit ze dostają garnki o polowe taniej a w rzeczywistości te same produkty są na stronie producenta dużo tańsze i nie potrzeba zbierać żadnych naklejek. Szanujcie klientów bo szybko odchodzą .
Od samego powstania tego sklepu zatrudniali tam samą patologię, zgadzam się z przedmówcą o traktowaniu klienta, kasjerki na kasach jak już siedzą to wolą pokleic bajerke między sobą niż skupić się na obsłudze kasy i klientów, Jeżeli pojawia się problem przy kasie samoobsługowej to ta która tam stoi z słuchawką w uchu jakby miała kontakt z bazą (szkoda że z mózgiem nie ma) widząc że świeci się czerwona lampka dalej ignoruję klienta, trzeba podejść i poprosić hrabiankę aby podeszła porażka. zrobili kierowniczki z gówniarzy które myślą że są kimś bo zarabiają 2,5 netto ???? żenada i pogarda dla klientów dzięki którym mają pieniądze, nie polecam i nie jeżdżę już tam no chyba że w ostateczności. Nie polecam.
To jest wielka żenada !.. Kaufland przy Kilińskiego w Łodzi kpi sobie z klientów. Robiłem zakupy o godzinie 6.30 rano i nie raczyła żadna kasjerka usiąść do kasy. Zaproponowano mi kasę automat !.. i to jest wielka żenada za to że zostawiam pieniądze za zakupy, a ten market robi mi łaskę. W innych Marketach z samego rana są automaty ale i kasjerka przy kasie. Kaufland dla mnie to Market który klienta ma w (usunięte przez administratora) (za przeproszeniem)