INVENT Sp. z o.o.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy INVENT Sp. z o.o.

Magda27
Pracownik
 Pytanie

Hej. Na oficjalnej stronie podana kwota netto dla liczącego to 305zl. Czy od tej kwoty muszę opłacić zakwaterowanie i transport do pracy ? Bardzo proszę o odpowiedź

Natalia
Pracownik
@Magda27

Nie, od tej kwoty nie odliczasz już kosztów transportu i zakwaterowania.

Wiktoria
Pracownik
@Magda27

Kwota 305zł to już finalnie wynagrodzenie dla Pani. Zakwaterowaniem oraz dojazdem zajmuje się firma nie pobierając za to dodatkowych opłat :)

Michał
Pracownik
 Pytanie

Spędziłem z Inventem kolejny rok ( z małymi przerwami:). Firma wywiązuje się z umową jaką się zawiera. Wynagrodzenie zawsze na czas, często z dodatkowymi premiami. Zakwaterowanie na dobrym i bardzo dobrym standardzie. Przemierzyłem tysiące kilometrów, odwiedziłem kilka krajów, czy było warto? Zdecydowanie tak. Osobom niezdecydowanym polecam serdecznie. Bardzo łatwy sposób rekrutacji przez portal firmy, wszystko załatwia się online.

Pracodawca

@Michał

Cieszymy się, że jesteś tak długo z nami! Do zobaczenia na kolejnych wyjazdach. :)

Miły
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie. Jak to jest z tymi opłatami za mieszkanie? Na ogłoszeniu podana jest stawka netto 385zl za kierowcę, chyba 305netto i czy od tej kwoty muszę odliczyć koszty zakwaterowania i dojazdu do pracy? Pozdrawiam

Szmgo
Pracownik
@Miły

Na umowie podana jest kwota jaka przysługuje pracownikowi za pracę. Noclegi opłaca firma .

Krysia
Kandydat
 Pytanie

Czy będą jeszcze w tym roku wyjazdy dla liczących? Czy szukać pracy u konkurencji, bo takie czekanie i zero odpowiedzi to mam to gdzieś, czy ktoś tu odpisuje i pracuje??? Czy tylko usuwa złe komentarze i dziękuje za dobre?!

1

Pracodawca

@Krysia

Szanowna Pani, na bieżąco aktualizujemy listę zleceń na naszym Portalu invent.ag. Dlatego prosimy o sprawdzanie informacji tam zawartych. W pierwszej kolejności nowości publikowane są właśnie na Portalu, a nie GoWork czy social mediach. ;) Do końca roku na pewno jeszcze pojawią się nowe zlecenia.

anonim
Inne
@INVENT Sp. z o.o.

A jeśli nie ma żadnych zleceń to i tak można wysłać swoje cv licząc na telefon gdy pojawi się coś wolnego? Co jaki czas średnio pojawia się coś nowego? Chciałabym wiedzieć ile maksymalnie muszę czekać.

Mario
Pracownik
@INVENT Sp. z o.o.

No dobrze, ale ludzie piszą maile, a teraz stąd np dowiaduje się że jeszcze będą wyjazdy

Pracodawca

@anonim

Mamy bardzo duże zainteresowanie wyjazdami i dużo maili w związku z tym. Najszybszy kontakt będzie telefoniczny, dlatego prosimy o telefon pod numerem 71 750 77 00.

ola
Były pracownik
@INVENT Sp. z o.o.

Czemu ludziom myślicie oczy... Przecież już nie będzie wyjazdow

Krysia
Były pracownik

Też tak słyszałam, miała być praca do 17tego a ludzie kończą pracę z końcem miesiąca, potem jakieś zjazdy wyjazdy rozjazdy do innych teamow

Pracodawca

@ola

mamy jeszcze wolne miejsca dla osób ze znajomością języka niemieckiego – zapisy oczywiście są dostępne na naszym Portalu. Dodatkowo zachęcamy do śledzenia naszego Portalu, gdyż już pod koniec listopada rozpoczynamy rekrutację na wyjazdy styczniowe :)

anonim
Inne
@Krysia

I co te zjazdy / wyjazdy wnoszą, bo nie bardzo rozumiem? Widzę, że z językiem niemieckim ludzi chyba potrzeba, piszecie ze do 17ego cos ma być? To tylko teraz są dwa dni żeby się załapać? a co z innymi osobami w takiej sytuacji?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo dobry

Pytania

Bez problemu

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Rzetelny
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do zawodników zarządzających projektem Netto? Jakie korzyści osiągacie poprzez wysyłanie teamów 4 gwiazdy i 2 leszczy? Może jestem cienki z matematyki chociaż studia skończyłem ale wyliczyłem, że wysyłając team 5 dobrych ludzi robota jest skończona max o 13 a w portfelu zostaje wam jakieś +/- 8 tys zł. Wasze korzyści to: późno skończona robota, niezadowolenie kierowników plus pracowników, którzy (usunięte przez administratora) na innych. Gratuluję wam strategii.

Pracodawca

@Rzetelny

Na inwentaryzacje zagraniczne wyjechać może każda osoba, bez względu na doświadczenie. Składy naszych zespołów są tak planowane, aby osoby nowe mogły uczyć się od tych doświadczonych. Praca w Teamach złożonych z osób, które regularnie wyjeżdżają na nasze inwentaryzacje, to dla osób niedoświadczonych świetna okazja do opanowania umiejętności liczenia towarów.

Rzetelny
Były pracownik
@INVENT Sp. z o.o.

Yhm. Wasze składy są tak planowane, że doświadczony pracownik przez miesiąc liczy codziennie 2 razy po 22 tys, a Wasze świeże nowiutkie osoby liczą cały miesiąc po 250 eanów na sklepie w okolicach 5 tys produktów. Skończcie czarować bo mam tego dosyć jak chcecie to przedstawię się z imienia i nazwiska i czekam na telefon od dyrektora projektu.

Naomi
Były pracownik
@Rzetelny

O kolejna muchołapka i właśnie dzięki takim jak ty jest coraz gorzej

Zuza
Kandydat
 Pytanie

Czy dalej jest 245zl za inwentaryzację? Bo to z dojazdami jakies 6 euro na godzine

Jan
Pracownik
@Zuza

Tak . Stawka bez zmian. Odejmij jeszcze koszty jedzenia to zostaje na rękę ok 18 zł. Dlatego niektórzy nawet wody mineralnej nie kupują tylko z kranu leja do butelek

Pracodawca

@Zuza

Osoba rozpoczynająca z nami współpracę otrzymuje wynagrodzenie dzienne w wysokości od 245 zł na rękę. Po 10 dniach inwentaryzacyjnych stawka wzrasta + zaczyna przysługiwać premia frekwencyjna (+15 zł na rękę/dz)! Dodatkowo w przypadku pełnienia dodatkowej funkcji, wynagrodzenie jest odpowiednio wyższe: - Liczący ze znajomością języka obcego – otrzymuje od 280 zł na rękę dziennie, - Liczący z prawem jazdy kategorii B – otrzymuje od 325 zł na rękę dziennie.

Marlena
Inne
 Pytanie
@Zuza

245 zł ale na rękę, nie płacisz z tych pieniędzy za mieszkanie i dojazdy co jest kluczowe w Twoich wyliczeniach. Zachęcam do zapoznania się z umowa i stawkami brutto Czy pracując w Polsce też od wynagrodzenia, które proponuje pracodawca odejmujesz opłaty za wynajem mieszania/ miesięczny bilet lub paliwo i sugerujesz, że nie płaci za mało za godzinne ?

Mario
Były pracownik
@Marlena

Porównujesz pracę w Polsce do pracy za granicą... poznaj stawki gdzie indziej a potem wypisuj, zarobisz 5 tys a wydasz 3...I gdzie za granicą zarobisz mniej niż 12 euro na godzinę już po odciągnięciu mieszkania(tu 5.50), mało wiesz a wypisujesz ,invent jest spoko by dorobic

Rzetelny
Były pracownik
@Marlena

Pięknie jesteś oderwana od rzeczywistości. Za dojazdy i hotel płacisz ze swoich pieniędzy, firma tego nie opłaca chociaż mówi że tak jest i potem tacy jak Ty myślą, że tak jest. Pozdro zejdź na ziemię.

Pracodawca

@Rzetelny

W naszych ogłoszeniach zawsze podajmy stawki netto, od których nic już nie jest odciągane. Są to kwoty „na rękę”, które za dzień pracy zarabia osoba pracująca na naszych inwentaryzacjach.

Takjest
Były pracownik
@Rzetelny

To są środki utajone potem widzisz to na pit do rozliczenia jak masz noclegi darmo, jesteś widzę bardzo myslaca

Praco
Pracownik
 Pytanie

Za mną kolejny wyjazd z firmą invent. Moje odczucia co do ostatniego turnusu nie są dość przyjemne. Dalekie dojazdy do pracy do tego mała ilość osób doświadczonych jak i ogolna liczba osób. W pracy siedzieliśmy po 11h jak nie więcej do tego 2h dojazd np w jedna strone. Na hotelu między wyjazdem na kolejny mieliśmy po 6h czasem krócej nie wiadomo co w tym czasie robic spac ?,jesc?Czy co. Łazienka na 6 osób w tak krótkim czasie na hotelu to mozna sobie pomyslec jak to wygląda. Zakwaterowania na dobrym poziomie tyko kwestia dopracowania łazienek i ilości osob w pokojach !!! Też powinno się zwrócić uwagę na jakos pracy osób w danym teamie ktoś robi za 2 a inny się opierdziela i ma tak samo płacone, aż się odechciewa czasem samemu robić. Firma z tego co mi wiadomo i jak mi przekazano jest ustawiona na "szybkość " wykonywania (uslug)pracy powinniśmy szybko wychodzić i robic a z tego teamy przekazują, że jak kończą trochę szybciej to zabierają osoby i się wydluza czas pracy Ogólnie od pierwszego turnusu odkąd wyjeżdżam gdzie siedzieliśmy stosunkowo krótko to z turnusu na turnus wydłuża się czas pracy. Przez co stawka robi się coraz mniej adekwatna i opłacalna jak na pracę za granicą!!! A czym to jest spowodowane ? Kwesta poprawienia paru błędów w działaniu .. Ogólnie polecam wyjazd z firma zależy tez na jaki projekt różnie można trafić i nie na każdym dana osoba sie odnajdzie. Trzeba popróbować co się lubi Wypłaty zawsze na czas i wszystko tak jak opisane zakwaterowania i dojazdy również

Mario
Pracownik
@Praco

Tak jest, za mało ludzi to raz a dwa lokacje super ale tak jak wspomniałeś czasem parę h jest tylko na odpoczynek, ludzie mdleją a łazienka na 6 osób z czego 4 kobiety np...

Pracodawca

@Praco

Dziękujemy za komentarz. Uwagi jakie otrzymujemy są dla nas ważne, gdyż dzięki temu wiemy jakie kwestie wymagają dalszych usprawnień. Cały czas pracujemy nad tym, aby logistyka przejazdów była jak najbardziej korzystna dla pracowników, a dojazdy jak najkrótsze. Jednak ze względu na różne czynniki, często od nas niezależne czasy dojazdów do sklepów wahają się od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Noclegi rezerwujemy w różnego rodzaju obiektach noclegowych, takich jak: mieszkania, apartamenty, hotele, pensjonaty i domki, a pokoje są zazwyczaj 2-3-4-osobowe. Choć nie możemy precyzyjnie określić, ile łazienek przypada na poszczególne pokoje z powodu zróżnicowanej charakterystyki obiektów to jednocześnie zapewniamy, że nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zorganizować jak najlepsze warunki zakwaterowania dla naszych pracowników.

Krysia
Kandydat
 Pytanie

Kiedy łaskawie panie z biura odpiszą czy się dostałam czy nie, ileż można czekać, zresztą nie tylko ja, tak im zależy na pracownikach??? Przecież wyjazdy niebawem a oni myślą że co z dnia na dzień ludzie wszystko rzucą???

Pracodawca

@Krysia

Na bieżąco kontaktujemy się z osobami, które wysyłają zgłoszenia za pośrednictwem naszego Portalu. Jeżeli wysłałaś je np. 2 tygodnie temu i nie miałaś od nas połącznia, to prosimy zweryfikować czy na pewno podałaś właściwy numer telefonu podczas uzupełniania danych. Najlepiej jednak, jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z naszym biurem pod numer 71 750 77 00. Dzięki temu będziemy mogli indywidualnie sprawdzić status Twojego zgłoszenia.

Krystyna
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanko czy w listopadzie będą wyjazdy na invent? Włochy widzę Niemcy Albania Belgia Czechy Austria to może Hiszpania teraz? chętnie bym pojechała policzyć, pozwiedzać, ludzi poznać i popracować te 5h jak tu inni piszą że tak super

Pracodawca

@Krystyna

Prosimy na bieżąco sprawdzać nasz portal invent.ag - tam w pierwszej kolejności publikujemy informacje o nowych wyjazdach. :)

Maria
Pracownik
 Pytanie
@Krystyna

5 godzin? Ha ha dobre. Na żadnym projekcie tak nie ma. Średnio inwentaryzacja to 9 godozn i do tego ok godziny dojazdu w jedną stronę i potem tak samo na powrót

Pracodawca

@Maria

Prosimy nie wprowadzać innych w błąd. Są inwentaryzacje 4-5 godzinne, o czym można przeczytać w komentarzach. :) Oczywiście nie oznacza to, że wszystkie projekty takie są.

Naomi
Były pracownik
@Krystyna

Tak 5h wtedy jak zjeżdżasz do domu, zazwyczaj 10h z dojazdami to masz 5.75 euro na godzinę

Maciej
Pracownik

Tutaj jest straszenie że jak za wolno liczysz to cię odeślą. Nawet jak pojedziesz pierwszy raz to drugiego dnia ci mówią że nie jesteś już pierwszy dzień i masz się dostosować z szybkim tempem ( dzikim tempem)

1

Pracodawca

@Maciej

Mamy świadomość tego, że wśród naszych pracowników są osoby, które dopiero rozpoczynają z nami współpracę i potrzebują trochę czasu, aby wdrożyć się w prace na inwentaryzacji. Osoby koordynujące pracę dokładają wszelkich starań, aby w czasie szkolenia z obsług skanera przekazać nowym pracownikom wszystkie najważniejsze informacje w sposób łatwy i przystępny. Są też cały czas na miejscy i służą pomocą w razie pytań.

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Ile czeka się na pracę od zgłoszenia? Ja 3tyg temu zgłosiłem chęć wyjazdu.. Lekka przesada, mało czasu jeszcze święto w środę itp, tyle pracy jest ze nawet ludziom nie napiszcie czy jadą czy nie

Pracodawca

@Marcin

Po wysłaniu zgłoszenia na Portalu Invent zawsze kontaktujemy się z osobą zainteresowaną, aby przedstawić warunki współpracy i udostępniamy dokumenty niezbędne do wyjazdu. Ich zatwierdzenie jest konieczne do podjęcia współpracy. Osoby z kompletem dokumentów kilka dni przed rozpoczęciem turnus otrzymują szczegółowe informacje dotyczące wyjazdu Niestety na podstawie podanych danych nie jesteśmy w stanie sprawdzić jaki jest status Twojego zgłoszenia. Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem pod numer 71 750 77 00, wtedy indywidulanie zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i odpowiemy na wszystkie pytania.

Misia
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już dostal zaproszenie na wyjazd 5tego?chodzi mi o tych co byli w domu a nie tych co się zgłosili tydzień temu będąc na inwentaryzacji bo oni już zaproszenia dostali

Sara
Pracownik
@Misia

Tak, dostałam i tamten piątek.

ewelina
Były pracownik
 Pytanie

nie polecam całej tej firmy.. zero poszanowania dla pracownika, czeka sie miesiąc na łaskawą ich decyzje czy sie pojedzie czy tez nie, i nawet jak sie nie zakwalifikujesz to mają Cie gdzies i nie powiadomią o tym, to jest firma? zero odzewu. Nigdy wiecej inventu, są duze lepsze firmy i na pewno lepiej płatne.

Tom82
Inne
 Pytanie

Witam wszystkich mam pytanie czy te 245zł za dzien pracy jest za 8h czy tez 10h? Ile wyjdzie na rękę jeśli by się chciało jechać tylko na miesiąc czy wogole się opłaca?wszyscy zachwyceni że,mieszkania super ale to nie o to tylko chodzi bo przychodzisz i idziesz spać.dzieki za info

Tom82
Inne
 Pytanie
@Tom82

@Pracodawca Czy mogą państwo odpowiedzieć na zadane pytanie?dziekuje

Jurgen
Były pracownik
@Tom82

To jest 245 za 8h,10h a nawet 12 jeśli dojazdy doliczyc

Daga
Były pracownik
@Jurgen

Zdarza się ze wstajesz jesz coś na szybko i odrazu jedziesz, a w pracy 15min przerwy na np 10h pracy

anonim
Kandydat
 Pytanie
@Daga

Co jest grane, bez względu na to, czy robisz 8, czy 10 godzin w pracy, to przerwy jest 15 minut? A jak w takim razie rozliczają tu czas pracy i nadgodziny?

Pracodawca

@Tom82

Dla osób rozpoczynających z nami współpracę stawka wynosi od 245 zł na rękę i jest to stawka za dzień pracy, a więc niezależnie od tego czy inwentaryzacja trwa 4, 8 czy 10 godzin kwota pozostaje taka sama. W trakcie pracy na inwentaryzacjach oczywiście przewidziana jest przerwa. Szczegółowe informacje jak ona wygląda oraz ile będzie trwać otrzymują pracownicy od osób kierujących inwentaryzacją, gdyż często uzależnione jest to od projektu. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem: tel. 717507700 mail: rekrutacja.zagranica@invent.ag.

Patryk Korzeniowski
Pracownik
@Tom82

To jest stawka za każdą zakończoną inwentaryzacje , nie ma znaczenia czy pracujesz 4,8 lub 10 godzin

Fofks
Kandydat
 Pytanie

Czy codziennie inwentaryzacja odbywa się w innym miejscu, codziennie jest się przenoszonym na inne zakwaterowanie czy jak to wygląda?:)

Pracodawca

@Fofks

Trudno określić ilość przeprowadzek, gdyż zależą one od planu inwentaryzacji i Teamu do jakiego zostaniesz przypisany. Niektóre zespoły przeprowadzają się co tydzień, inne co dwa tygodnie, a niektóre wcale. Jeśli znasz już swój Team to skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, jak wygląda plan Twojego zespołu, ile przeprowadzek jest planowanych i do jakich obiektów. Każdy Team w czasie trwania turnusu (także w trakcie przeprowadzek) przemieszcza się naszymi busami 9 – osobowymi.

Mnblk
Kandydat
 Pytanie

Kiedy dostaliście zaproszenie? Jestem z drugiego końca Polski, żeby dojechać na miejsce zbiórki na najbliższy termin muszę znać godzinę miejsce itd, a jeśli wyślą mi je 1 Dzien przed wyjazdem to z organizacji nici.

Pracodawca

@Mnblk

Obecnie mamy dużo wyjazdów i na podstawie Twojego komentarza nie jesteśmy w stanie zweryfikować, na jaki termin wysłałeś zgłoszenie. Oczywiście mamy świadomość, że na nasze inwentaryzacje wyjeżdżają osoby z całej Polski. Staramy się, aby zaproszenia do tych, którzy zakwalifikowali się na wyjazd wysyłane były odpowiednio wcześniej. Tak, aby każdy mógł z wyprzedzeniem zorganizować sobie transport na miejsce zbiórki. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Zdarza się, że ze względów organizacyjnych lub logistycznych, nie zawsze od nas zależnych, potwierdzenia wyjazdu wysyłane są kilka dni przed rozpoczęciem turnusu. Zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji, wtedy indywidualnie sprawdzimy, jak wygląda status Twojego zgłoszenia i organizacja wyjazdu, na który dokonałeś zapisu.

Mari
Pracownik
 Pytanie

Praca w Czechach wyglada następująco: 1. Pracujesz nie 6-10 godzin tak jak to obiecuje pani w słuchawce telefonu tylko 10-13. 2. W Czechach w niedziele sklepy są otwarte wiec również pracujecie (pierwszy wolny dzień miałam po 1,5 tyg, gdzie przypominam praca po 10-13h) 3. Na kwaterach nie ma klimatyzacji ani wiatraków, śpicie jak w oborze 4. Jeśli jesteś kierowca (całe szczęście ja nie byłam) to po skończonej pracy np. O godzinie 4-6 rano jedziecie jak w moim przypadku 8 godzin na inne zakwaterowanie, nie wiem czy invent zdaje sobie sprawę na co naraża pracowników, których wysyła w trasę z niewyspanym kierowca po całej nocy w pracy. 5. Ludzie piszą o częstej możliwości zwiedzania, owszem czasami chwile przed praca uda Ci się zrobić na szybko kilka fotek jak jesteś w większym mieście na inwentaryzacji a po pracy nie masz na to czasu ponieważ wstajesz, jesz, myjesz się i znowu idziesz do pracy. Nie ma czasu na zwiedzanie, a jak jest dzień wolny to mój team akurat przeznaczał go na odpoczynek… 6. Ludzie są bardzo fałszywi, uważaj na to co mówisz i komu to mówisz nawet jeśli są to twoje koleżanki z pokoju. Bardzo fajnie każdy się bawi, śmieje a za plecami wiadomo, bądź co gorsza do kierowników A co do kierowników i koordynatorów to chciałabym się zapytać @pracodawca za co ci ludzie maja płacone? Czy Wy ich w jakiś sposób sprawdzacie ? Czy macie świadomość tego, ze większa część z nich w pracy gra / uzywa telefonów, nie liczą produktów często stoją i gadają między sobą, a jak chce się ich znaleźć żeby zapytać co dalej ma się robić to trzeba ich szukać po całym sklepie, co zajmuje dużo czasu i przez to spowalnia nasza prace? Wiem, ze jest takich dwóch panów i jak oni są na jakiejś kontroli czy czymś to nagle kierownictwo i koordynatorzy potrafią pracować, ale jak ich nie ma to jest tak jak opisałam to wyżej.

Nat1
Pracownik

Dokładnie, tez jestem na primarkach i żeby znaleźć czasami koordynatora na sklepie jest ciężko, siedzą gdzieś, rozmawiają a jak ich szukasz to nie ma po nich śladu. Najgorsi koordynatorzy, Bardzo niesympatyczni ludzie.

Elżbieta
Pracownik
 Pytanie
@Mari

Portal Gowork.pl jest stworzony właśnie po to aby każdy mógł dołączyć swoją opinię o danym pracodawcy . Wszystkie opinie i pozytywne jak również negatywne są bardzo pomocne dla wszystkich nowych pracowników i również dla samej Firmy. Dziwi mnie jednak ,że często czytamy bardzo nieadekwatne z rzeczywistością opinie . Jestem kierownikiem na obecnie wspomnianym projekcie PRIMARK i muszę się z Mari nie zgodzić Ad1. Na Czechach zrobiliśmy dwie inwentaryzację w Brnie i Pradze i czas pracy na obydwu sklepach był od 5 do 8 h . W innych krajach również czas pracy był bardzo dobry . Ad2. Faktycznie w Czechach sklepy są czynne w niedzielę , ale nie pracowaliśmy w żadną niedzielę na sklepach Primark, więc nie rozumiem skąd praca przez 1,5 tygodnia bez dnia wolnego Ad3. Firma stara się wynajmować jak najlepsze warunki mieszkaniowe jeśli są nie zgodne z wytycznymi , staramy się na bieżąco korygować . Czy brak klimatyzacji oznacza że śpimy w oborach ?? Niech sobie każdy odpowie czytający tą opinię . Ad4 . Zgodzę się ,że mieliśmy przeprowadzkę o 4:00 rano z Belgi na Czechy lecz dzień wcześniej wszyscy mieliśmy wolne od pracy , więc nie rozumiem komentarza ? Każdy kierowca miał czas na wypoczynek przed długą podróżą Ad5. Dobrze zorganizowany team ma czas i możliwości na zwiedzanie :) Na sierpniowym projekcie Primark czasu wolnego było bardzo dużo. Dla Pani informacji dwóch Panów którzy pojawiali się na naszych inwentaryzacjach to Kierownicy Regionalni . Każdy pracujący z Nami Koordynator ma na każdy projekt odpowiednie wytyczne i skrupulatnie są ze wszystkiego rozliczani . I nie zgodzę się z opinią , że nic nie robią i są nie mili . Pracuję już z Nimi na tyle długo żeby móc się wypowiedzieć na temat Ich pracy Osobiście bardzo rozczarowała mnie powyższa opina , ponieważ wspólnymi siłami z całym Teamem osiągneliśmy naprawdę bardzo dobry wynik . Zarówno z czasem pracy jak i z jakością .

1
Naomi
Były pracownik
@Elżbieta

Wiadomo swój swojego będzie chronił, a od koleżanki słyszałam że też na rosmanach czy primark ach nawet u pani robiło się dużo godzin, pewnie sami swoi koordynatorzy i pani ta 'szczupla' wielce dużo pracująca haha, a co do lokacji to z tego co wiem to w 80proc jest ok, coś nie tak to firma zmienia to fakt

Misia
Pracownik
@Elżbieta

Jestem miłe zaskoczona projektem primark na którym jestem obecnie, czas pracy nie przekraczał 7 godzin był czas na zwiedzanie jak i czas na odpoczynek.

Mari
Pracownik
@Elżbieta

Pani Elżbieto, nie pisałam o projekcie primark, takie sytuacje maja miejsce na wielu projektach, na primark nie zdażyło mi się być, a w ww. komentarzu nie ma nic, ze chodzi o projekt primark wiec proszę wrzucić na luz. I proszę się zorientować jak wyglądają inne projekty i dopiero później się oburzać. Pozdrawiam

Mari
Pracownik
@Mari

A po drugie chciałabym zaznaczyć tylko ile jest „:)” pod moim komentarzem, wydaje mi się, ze to oznacza, ze jakaś cześć osób się ze mną zgadza. Projekty są różne jedne lepsze drugie gorsze, w moim przypadku nie zdażyło mi się pracować mniej niż 10 godzin, nie trafiłam na projekty takie o których pani wspomniała gdzie się pracuje po 4-6h. Natomiast proszę mi wierzyć lub nie, takie rzeczy i sytuacje maja miejsce w tej firmie nadal …

Iza
Pracownik
@Elżbieta

widocznie ma pani coś na sumieniu, ze taka reakcja z Pani strony

1
Do Nat1
Pracownik
@Nat1

To trochę nie fair oczerniać w internecie team, u którego aktualnie jesteś na projekcie. Problemy można zgłaszać na bieżąco kierownikowi, zachowujmy się jak dorośli - żaden kierownik nie jest wpatrzony w swoich koordynatorów i potrafi ich skrytykować, gdyby coś było nie tak. Pomijam, że po nickach raczej łatwo wyłapać autorów negatywnych komentarzy i raczej nie są to osoby, które na Primarkach wyróżniały się pracowitością.

Daniel
Pracownik
 Pytanie
@Mari

Ale bzdury wypisujesz... Po co to robisz? Jeżeli rzeczywiście było coś negatywnego to napisz prawdę, a nie na siłę wymyślasz jakieś rzeczy, które nie miały miejsca...Oczywiście, że na wyjazdach w Czechach nie jest idealnie, ale w której firmie jest idealnie? a w Invent widać, że przynajmniej się starają, a jak zgłosisz jakieś nieprawidłowości to pomagają...W tym momencie Twój komentarz nikomu nie pomaga, bo piszesz bzdury... 1. Ani razu nie pracowaliśmy po 10-13 h 2. Sklepy otwarte, ale my nie pracowaliśmy, mieliśmy wolne. 3. Pojechałaś na wczasy czy do pracy? To że nie ma klimatyzacji nie oznacza, że spaliśmy w oborze... warunki były ok... 4. Jestem Liczącym Kierowcą i miałem czas na wypoczynek i spanie. 5. Jak nie śpisz po 12 h tylko potrafisz się zorganizować z innymi osobami z Teamu to możesz zwiedzać, mało tego Invent udostępnia busa do zwiedzania... nie narzekaj tylko ogarnij swoje leniwe życie... 6. Jak wszędzie, ale to chyba nie wina Invent? tacy ludzie jak Ty tworzą atmosferę, albo będzie pozytywna, albo negatywna. Przestań być toksyczna to ludzie wokoło Ciebie będą ok. Podaj Team w jakim byłaś i w jakim okresie, bo ja właśnie byłem w Czechach i Twój komentarz to bzdury...

Dulan
Pracownik
@Naomi

Tu nie ma co chronić, tylko trzeba prawdę pisać... Było coś złego to napisz prawdę, a nie na siłę ludzie wymyślają... Byłem teraz na Czechach i było ok, a to co pisze ta pani powyżej to brednie

Kinga
Pracownik
@Elżbieta

Ja osobiście byłam w Czechach w czerwcu i z tego co pamietam praca właśnie tak wyglądała, co prawda dzień wolny mieliśmy szybciej niż opisała to @mari, ale praca trwała 10-13 godzin. Nie mieliśmy czasu czasami na to żeby pójść do sklepu i zrobić zakupy bo zdążyliśmy wstać i musieliśmy się szykować na kolejna noc w pracy. I również zgadzam się z tym, ze po pracy w Czechach na kauflandzie kierowcy od razu po pracy przejeżdżali na projekt do p.Elżbiety do Niemiec, wtedy tez mieliśmy sytuacje, ze nasz kierowca prawie przysnął ze zmeczenia za kierownica. Natomiast jeśli chodzi o primarki to praca trwała krótko, przeważnie 4-6h, hotele tez były w porządku, mieliśmy dużo czasu wolnego w pewnych momentach aż za dużo. :)

Criss
Inne
 Pytanie

Przeklikałem trochę Waszych opinii nt. tej firmy. Czy nikt nie ma złego słowa do powiedzenia? Wszystkim wszystko pasuje i odpowiada? Jesli tak jest to chwała, tylko jest małe 'ale' Czy firma skrzętnie usuwa niewygodne komentarze? Jest małe 'ale', dlaczego wszystkie (prawie) pozytywne opinie są zgłaszane? I jak długo moje zapytanie będzie widoczne? ????

Pracodawca

@Criss

CRISS, wczytując się dokładnie w zamieszczone komentarze, można znaleźć również te, które zawierają uwagi lub sugestie co do zmian. Takie opinie to dla nas ważne i cenne informacje, bo pokazują nad czym jeszcze musimy popracować. Jednocześnie możemy zapewnić, że wyciągamy wnioski i cały czas podejmujemy działania usprawniające organizację i warunki pracy, aby nasi pracownicy byli jeszcze bardziej zadowoleni ze współpracy z nami.

Sylwia
Były pracownik
@Criss

Wszystko jest ok, nie ma fałszywych ludzi tylko sami dobzi i pomocni... tacy wszyscy dobzi że uszy wiedna od obgadywanie, a najlepsze jest to że pomiatają ludźmi starszymi wykształconymi ci co szkole na gimnazjum lub zawodówce zakończyli, a że jeżdżą długo bo nic do roboty nie mają i żadnych predyspozycji to i potem sa'koordynatorami' albo i lepiej

Pracodawca

@Sylwia

Sylwio, jeśli na turnusie, na którym byłaś, wydarzyło się coś niepokojącego to bardzo prosimy o szczegółowe opisanie sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, żeby ją zweryfikować i wyjaśnić. W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości na adres: reklamacja@invent.ag.

Gosia
Pracownik
 Pytanie

Chcesz wyjechać do Niemiec do pracy? Firma Invent Sp. z o.o. zatrudnia ludzi do pracy przy inwentaryzacjach. Praca lekka, w dobrych warunkach, ze skanerem. Potrzebna umiejętność dokładnego i szybkiego liczenia. Inwentaryzacja trwa 6-10 godzin. Warunki mieszkaniowe dobre. Dojazd zapewniony. Wypłata na czas. Polecam.

Pracodawca

@Gosia

Dziękujemy, Pani Gosiu, za komentarz. :) Zapraszamy na kolejne wyjazdy!

Iwona
Pracownik
 Pytanie

To już prawie rok mojej pracy w Invent - wyjazdy zagraniczne praca przy inventaryzacji placówek handlowych. Pierwszy wyjazd obawa o wszystko ale z każdym kolejnym nabierałam przekonania do tego typu pracy a dlaczego? bo zawsze jest wszystko w porządku. Pracowc trzeba wszędzie, a jak połączyć prace z miłymi ludzmi plus możliwośc zwiedzenia ciekawych miejsc to czego chcieć więcej ? Osobiscie Polecam prace w Invent a na pewno zachecam do spróbowania.

Pracodawca

@Iwona

Dziękujemy, Pani Iwono, za komentarz. Bardzo nas cieszy, że przekonała się Pani do współpracy z nami! :)

WOjtek
Pracownik
 Pytanie

Inwentaryzacje bardzo ok. Wynagrodzenie na czas. Jedyny minus to bardzo słaba organizacja. Po tygodniu np. mogą cię przerzucić z Niemiec na Belgię i na odwrót, także zmieniając sklepy. Dodatkowo na ich stronie widnieje informacja, że premia frekwencyjna jest od 10 przepracowanych dni, a tak naprawdę od 15. To jak w końcu jest?

1

Pracodawca

@WOjtek

Panie Wojtku, podczas turnusu może nastąpić zmiana projektu (sklepu) lub kraju. Jest to związane z planem inwentaryzacji konkretnego zespołu. Zapis o takiej możliwości znajduje się również w dokumencie pt. „Oświadczenie o okresie dyspozycyjności”. Premia frekwencyjna wypłacana jest każdemu, kto spełni ustalone warunki. Przysługuje po przepracowaniu 15 dni inwentaryzacyjnych na randze premiowanej. Każdy nowy pracownik rozpoczynający z nami współpracę już po 10 dniach inwentaryzacyjnych uzyskuje rangę premiowaną oraz dodatkowo automatycznie podnosimy stawkę dzienną. Reasumując nowy pracownik na początku współpracy musi przepracować minimum 25 dni inwentaryzacyjnych (10 + 15), aby otrzymać premię frekwencyjną. W kolejnych tygodniach premia frekwencyjna jest wypłacana za każde wypracowane 15 dni inwentaryzacyjnych.

Zostaw merytoryczną opinię o INVENT Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
INVENT Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii