Opinie o usługach firmy INEA sp. z o. o.
Właśnie się dowiedziałem, że została ze mną zerwana po 8 latach umowa, gdyż oferta jest nie rynkowa. Czekałem na info linii 55 minut zanim mogłem rozmawiać z Konsultantem, bo myślałem, że to awaria. Rozmowa ze Sprzedawcą, to jakiś żart. Ten Pan więcej milczał, niż przedstawiał mi ofertę. Żenująca rozmowa. Odradzam BARDZO!
Rozważałem zakup usług w Inea... Dziękuję za cenne informacje w opiniach. Nie skorzystam z Inea.
Zanim podpiszecie umowę zadzwońcie na infolinię dla klientów, zobaczycie z czym będziecie musieli się zmierzyć chcąc porozmawiać z konsultantem. Jesteście ważni tylko do momentu podpisania umowy, później nie zawracajcie firmie głowy. Byłem klientem przez kilka lat ale motto proponujemy Ci coraz gorszą obsługę za coraz większe pieniądze mi nie odpowiada. Pozdrawiam serdecznie
INEA sobie kpi z klientów .O godz.9:30 przysyła SMS ,że usterka została usunięta,a od godz 9:15 znów miałem zerwane łącze ,po prostu jakieś nieporozumienie .Dodam tylko ,że serwisant nie pojawił się u mnie w domu.Ciekawe jak to naprawili.Od wczoraj czekam na niego????????????
Rozmowa miała miejsce w listopadzie 2014. 45 minut maglowania przez dwie Panie - jedna z HR, druga to kierowniczka działu sprzedażowego. Niektóre pytania mocno absurdalne - moje ulubione - "co by Pan zrobił, gdyby klient musiał wysłać ważny projekt a firma miałaby taką awarię, która nie byłaby w stanie usunąć". Dzisiaj mogę powiedzieć jedno - jako klient zerwałbym z wami umowę, jak pracownik złożyłbym wypowiedzenie - nie warto współpracować z niekompetentnymi ludźmi. Obiecano mi telefon z informacją jak została rozpatrzona moja kandydatura, którego oczywiście nie było. Innymi słowy - nie spodziewajcie się cudów.
Klasyczne pytanie - o poprzednie doświadczenia zawodowe, pogląd na pozyskiwanie nowych klientów i współpracę, Pani z HR czepia się każdego słówka - powiesz, że wyrabiałeś plany "przeważnie" to zapytają dlaczego "przeważnie a nie zawsze i co było tego powodem" - ot zwyczajne kretynizmy polskich rozmów kwalifikacyjnych :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Od kilku dni zrywa mi łącze internetowe.Po rozmowie z konsultantem usterka została zgłoszona do podwykonawcy,owszem zadzwonili i umówili się konkretnie na godz. Niestety nikt się nie pojawił.Zadzwonilem ponownie do konsultanta i po prawie półgodzinnej tzw.melodyjce usłyszałem,że nic on nie może zrobić,bo moja usterka jest otwarta.Konkretne DNO zero szacunku dla klienta z dłuższym stażem.Rozczarowany jestem Duży PORAŻKA
jakość usług oceniam jako dno totalne. Powody: zepsuł się modem i po dokonaniu zgłoszenia otrzymałam sms o usunięciu usterki, co nie nastąpiło. Po kolejnej interwencji okazało się, że mam "przestarzały sprzęt, którego nie ma już w magazynie" więc mam podpisać nową umowę. Wymagało to w nieprzekraczalnym terminie 48 h wpisania sms otrzymanego na telefon - w tym terminie nie otrzymałam kodu. Po podpisaniu umowy skierowano do mnie specjalistę w celu zamontowania nowego sprzętu. Specjalista siedział u mnie 45 min. i nie udało mu się "wejść" do mojego zlecenia pomimo posiłkowania się rozmowami z działem technicznym. Umówiono na następny dzień kolejnego "specjalistę", który podłączył sprzęt na obu telewizorach. Tylko 1 dekoder działa bezproblemowo, drugi uniemożliwia korzystanie z TV. Monit telefoniczny - mam wyrazić zgodę na ewentualne pokrycie kosztów kolejnej wizyty pracownika !!!!! W końcu ustalono, że pracownik skontaktuje się ze mną telefonicznie w okresie 3 dni. WŁAŚNIE MINĄL 3 DZIEŃ. Z CZYMŚ TAK NIEPROFESJONALNYM SIĘ JESZCZE NIGDY NIE SPOTKAŁAM.
Jakość obsługi klienta na poziomie zero. Karygodne podejście do klienta. Doradca zamyka rozmowy bez podania powodu usterki. Nie polecam
Od samego początku był problem, nie otrzymałem umowy do zapoznania się z nią, podpisałem dokumenty bez wcześniejszego przeczytania a INEA od grudnia nie dostarczyła mi dokumentów. Internet zanika codziennie, technicy nie wiedzą o co chodzi, a umowy nie mogę rozwiązać. Nie polecam
Brak tv i internetu ,Jestem niezadowolona i chce rozwiązać umowę z Wami ,
Mam umowe podpisana na odleglosc przez internet na telewizje i internet zglaszalam juz kilka razy bo zanika obraz w telewizorze orz internet nie dziala tak jak miał dzialac chce zerawac umowe .i ine odpowiada ze musze płacic do konca umowy abonament jaki jest w umowie .i jeszcze jedna sprawa po miesiacu zostaly wyoczone kanału posat news.tfn 24. style polsat cafe to co ogladamy.ajesli chce to trzeba zapłacic .mnie nie potrzebne kanały z baJKAMI a nik otym wczesniej nie mowił ze tych kanaów nie bedzie.
Miliony awarii, z roku na rok wydłużajacy sie okres oczekiwania na infolinii. A teraz sekretarka po przesłuchaniu długich wypowiedzi alexa w końcu informuje ( na samym końcu) że czas oczekiwania przekracza 60min i rozłącza połaczenie. LiveChat na infolinii działa podobnie - ja po godzinie czekania i przebiciu sie przez bota - zrezygnowałem. Liczne awarie kończa sie naprawą by nastepnego dnia znów wystąpić. Dopiero jak skierowałem do prezesa UKE wniosek o ukaranie INEA - inea magicznie przypomniała sobie o mnie i naprawiali problem. Jak sobie z nimi poradzić? Piszcie reklamacje . Nawet, jak konsultant zaproponuje przyjecie zgłoszenia - odmówcie i sklądajcie reklamacje. Do reklamacji muszą coś odpisać i w razie gdyby olali Was - kierujecie sprawę do Prezesa UKE. Dopieo przy reklamacji macie cień szansy na naprawe problemu. My mieliśmy szczescie i w naszej okolicy mogliśmy przejśc do innej firmy. Przepaść jesli chodzi o jakość podejscia do klienta.
Posiadam światłowód Inea 600 mb/s symetryczny napowietrzny , i jak na razie jestem zadowolony. Montaż przebiegł bardzo dobrze i szybko pomimo dużej odległości. Od Pana otrzymałem nawet w gratisie kabel LAN do połączenia routera z TV . Przeszedłem z Polstatu LTE w pakiecie TV i doznałem szoku jakościowego. Przed wyborem czytałem wiele opinii na forum różnych dostawców m.in. orange, netia, play itd.... I ku mojemu zaskoczeniu wszyscy narzekali na podobne problemy jak na tym forum. I doszedłem do wniosku , że to chyba nasza przywara narodowa, narzekanie na wszystkich i na wszystko...Pewnie , że na razie w Inei jest ok ale jak to długo potrwa? Niestety podjąłem ryzyko podpisania umowy z Inea ponieważ nie przekonały mnie żadne opinie o innych operatorach, były podobne jak tu. Byłem w orange (porażka z tel. poza tym nie będę żabojadom nabijał kabze), w Play (tragedia aby się od nich uwolnić bez dodatkowych kosztów), Plus ( fatalny zasięg i jakość obsługi klienta) etc etc...Wybór? pozostać bez internetu i TV . Nadmieniam, że nie jestem sponsorowany !!! taki sobie ze mnie zwykły człowieczek.
Radzę omijać tą firmę z daleka. Kilka miesięcy dopraszałem się o podłączenie Internetu. INEA twierdziła że nie ma takiej możliwości, a światłowód miałem przy ogrodzeniu. Dopiero pomógł mi ORANGE. Mam światłowód od ORANGE i wszystko śmiga. Ale przed chwilą przyjechał do mnie pan z firmy INEA rozmawiać o podłączeniu światłowodu. Kulturalnie informuję go że od roku mam światłowód od ORANGE. Na co pan się obraża i informuje mnie że będą wyciągane konsekwencje prawne w stosunku do ORANGE. To jakaś farsa :). Wielokrotnie dzwoniłem i prosiłem firmę INEA o podłączenie, tłumaczyłem że światłowód leży przed bramą, miałem nawet taśmę przywiązaną do ogrodzenia z napisem "światłowód". INEA twierdziła że się nie da. ODRADZAM!
Zgadzam się w 100%również odradzam tą firmę rachunki człowiek płaci regularnie a od paru miesięcy internet bardzo zwolnił albo całkiem rozłącza telewizję również a o zasięgu wifi lepiej nie wspomnę jestem klientką inei od wielu lat ale takich problemów z nimi jeszcze nigdy nie było porażka
Brak możliwości polaczenia z konsultantem, system ALEX wydaje komunikat o czasie oczekiwania 60 minut i następuje automatycznie rozliczenie. Firma chwali się otrzymaniem Gwiazdy Jakości Obsługi 2023. Pytanie : Kto nadaje to oznaczenie, czy sprawdzane są opinii klientów ? . Portali internetowe pełne są negatywnych opinii o tej firmie.
Po rozszeżeniu warunków umowy i dokonaniu zmian w ustawieniach internet przestał działać. Automat ALEX powtarza wciąż że sygnał jest prawidłowy i nie łącz z żywym myślącym konsultantem. Błędy zdążają się każdemu ale takie ustawienia automatu żeby nie można było nawiązać kontaktu z konsultantem świadczy o mała poważnym traktowaniu klientów płacàcych niemałe kwoty za tą usługę
Brak słów, jestem wieloletnią klientka firmy, płacę regularnie rachunki i właśnie dostałam wypowiedzenie umowy- UWAGA, bo mam za niski abonament. Nie polecam nikomu
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia, ciągłe problemy techniczne, zrywanie internetu, cena z kosmosu - 100 zł za internet kablowy (nawet nie światłowód) 200mb/s, gdzie u konkurencji w tej cenie łatwo znaleźć światłowód z prędkościami do 1GB/s. Miejscowość
Dzwoniłem dziś do działu utrzymania klienta , ale ten dział to chyba tylko z nazwy ma "utrzymać klienta". Znudzony konsultant na moje pytanie, co mogą mi zaoferować, jako klientowi, który zmierza zakonczyc wspolprace, odpoqiedzial że NIC i że ceny podane na stronie są tymi, które może mi zaoferować . Generalnie zero zaangażowania, propozycji. Naprawde place śmiesznie niski rachunek (29.99) I chciałem przejść na opcje 1Gb i gotow jestem za to zapłacić 70 zł czyli przeszło drugie tyle , ale Inea woli stracić klienta niż podpisać Nim lojalkę na 24 miesiące, zejść ciut z ceny ale mieć starego klienta z przeszło 120 % wyższym rachunkiem niż do tej pory. Dziwnie tam się bawicie w tym Poznaniu...
Jestem Klientem od 3 lat. Umowa od roku jest na czas nieokreślony. Mam swiatlowod 100Mb/100Mb za 30 zł. Chciałem przedluzyc umowę na 2 lata i wziąć 1Gb ale jedynie co oferuje mi Inea to standardowa ofertę która jest u Nich na stronie. Wysłałem Im wypowiedzenie umowy. Jeśli nikt do mnie nie zadzwoni z ofertą jakąś korzystniejsza to pójdę do konkurencji.
Panie Grzegorzu dziękujemy za przesłanie komentarza. Prośba o przesłanie na adres mailowy rekrutacja@inea.com.pl danych, które ułatwią nam kontakt. W przypadku braku możliwości przesłania danych kontaktowych przesyłamy numer, pod którym uzyska Pan więcej informacji odnośnie swojej sprawy - 61 222 33 44. Jeżeli pojawią się jakieś inne zapytania lub problemy proszę o informacje na wyżej wskazany adres mailowy. Pozdrawiamy
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Niekompetentna firma, nie szanuje klienta. Byliśmy klientami firmy wprawie od 6 lat. Od czasu do czasu mieliśmy zawieszenie telewizji i internetu. Moja praca jest uzależniona od internetu, kiedy płacisz, a internetu w ogóle nie ma. Dramat. Firma nie ma ani jednego punktu na Piątkowo, Winogradach, Centum, tylko Franowo. Jeśli nie masz samochodu, twoje problemy!!! Chcieliśmy zrezygnować z usługi, ponieważ zmieniliśmy mieszkania. Proszę uważać, po rozwiązaniu umowy jest jeszcze jeden miesiąc wypowiedzenia!!!!! Nikt o tym nie mówi, a Pani przez telefon powiedziała, że to jest problem klienta, że okres wypowiedzenia był określony w umowie!!! Musisz zapłacić za powietrze jeszcze 80 zł.. Kiedy dotarliśmy do galerii M1 na Franowo dziewczyna-pracownik była bardzo zajęta swoimi osobistymi sprawami, rozmawiając przez telefon komórkowy. Gdy wyjaśniliśmy sytuacje, że chcemy rozwiązać umowę, dziewczyna rozmawiała z nami bardzo bezczelnie, w niegrzeczny sposób. Nie chciała zrozumieć naszego problemu, wyjaśnić czy klient ma konto czy nie. Krzyczała na nas, nie chciała zrozumieć sytuację i wyjaśnić w czym polega problem. Oczywiście, była bardzo zajęta swoimi sprawami, a jakiś (usunięte przez administratora) klient przeszkadzał jej!!!! Nie polecam!!! Szanowni Państwo, nie polecam tej firmy!!! Zastanówcie się, ponieważ przez cały okres świadczenia usług było kłamstwo i chamstwo. W tej firmy klient jest wart 00000000!!!!!! Zastanówcie się, kiedy będziecie podpisywać umowę z firmą INEA!!!