Golden Rose Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Golden Rose Sp. z o.o.

Ex pracownik Szczecin Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Nie sądziłam, że przed rozpoczęciem pracy w tej firmie po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy okaże się to być prawda… odradzam zdecydowanie pracy w tej firmie już lepiej pójść do żabki jest to zdecydowanie bardziej pewna praca i to że z dnia na dzień nie zostaniesz bez pracy. Zrezygnowałam z 3 letniej stałej pracy aby pójść pracować do GR i to był wielki błąd, niczego w życiu tak nie żałuję jak tego. Nie zostałam w żaden sposób przeszkolona więcej nauczyły mnie klientki i ja sama niż ktokolwiek w tej pracy, plakietki z imieniem i „uczę się” nie dostałam, ale do sedna z dnia na dzień zadzwoniłem do mnie (usunięte przez administratora)mówiąc, że była tajemnicza klientka i polecałam produkt innej marki co jest bzdurą! I szczerze powątpiewam by to był powód do zwolnienia, może poprostu któraś z pracownic nie chciała ze mną współpracować? A może mają tak taki przemiał pracowników, że to normalne w tej firmie? O umowie na stałe nie ma co marzyć! Bo nie ma tam takiej opcji! Nikt nie trzyma ręki nad pracownikami, nie ma ani lidera ani nawet kierowniczki więc wszystko samopas. Jeśli szukasz czegoś na chwilę, żeby po 5 dniach się zwolnić albo żeby Ciebie zwolnili ????to jest idealna praca dla Ciebie!

Nowy wpis

Pracodawca

@Ex pracownik Szczecin

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Dostaliśmy już od Pani tutaj informację na temat tej sytuacji oraz odpisaliśmy na nią. Jeżeli chce Pani jeszcze poruszyć jakieś kwestie, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą. Golden Rose Polska

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Golden Rose Sp. z o.o.?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Widniejąca już tu opinia „firma która stwarza wrażenie przyjaznej pracownikowi, a jest zupełnie inaczej..” Idealnie opisuje pracę w GR. Przepracowałam tu prawie rok. Prawie - ponieważ firma niepoważnie podchodzi do swoich pracowników i nieustannie prowadzi ich rotację, nie dając możliwości na posiadanie umowy na czas nieokreślony. Umowy jakie się tu dostaje są na czas 3-5 jak Ci się poszczęści to 6 miesięcy, więc o poważnej i przyszłościowej pracy można tu szybko zapomnieć. Wynagrodzenie jest minimalne. A na marną „premie” trzeba się mocno nagimnastykować spełniając próg sprzedażowy. Firma podczas wizyt ocenia np. twój wygląd, makijaż, ubiór czy twoją sprzedaż. Oczekują od pracowników ubioru na czarno w koszulki firmowe z ich logiem. A nie dostarczają ich pracownikowi tłumacząc się brakami na magazynie. Więc jeśli podczas wizyty masz na sobie koszulkę czarna ale z nadrukiem punkty będą odebrane. Oczywiście koszulkę jeśli już dostaniesz to masz jedną, jeśli szczęście Ci sprzyja dostaniesz jedną z długim i jedną z krótkim rękawem. I najlepiej jakbyś była w nich codziennie w pracy. Gdzie ma być czas na ewentualne pranie?? Sprzęty będące na wyspach GR są w słabym stanie, często po innych punktach. Tak więc sytuacja rozłączającej się drukarki fiskalnej, która nie chce drukować paragonów, a klientka czeka Ci przed kasą jest codziennością. Co masz z tym zrobić? Radź sobie i szukaj sposobów bo sprzętu Ci przecież nie wymienią. Skaner kodów nie chce działać, komputer nie widzi go lub sprzęt sam z siebie zaczyna „wariować” - musisz się do tego przyzwyczaić i nauczyć się z tym funkcjonować, aż w końcu sama znajdziesz sposób na te ustrojstwa. Oczywiście zgłaszasz to firmie.. Rada? wyłącz i włącz komputer. Brak drukarki na punkcie - Firma notorycznie oczekuje drukowania i odsyłania w krótkim czasie dokumentów. Jak wspomniałam oczywiście na punkcie nie ma drukarki, ale to twój problem, więc głowisz się jak możesz, by cokolwiek wydrukować na „już”. Połamane krzesło- jedno na niekiedy nawet 3 osoby na zmianie. Firma po czasie upominania się o nowe wymieni Ci na stare w jeszcze gorszym stanie. Rzecz jasna nie są to ważne sprawy dla osób siedzących w wygodnych fotelach w Łodzi. Pracownik jest tu nieważny. Zbywany na każdym kroku i przerzucany w niewiedzy między działami firmy. NIE POLECAM pracy w tak niepoważnym miejscu. Chyba, że szukasz pracy bez przyszłości, na chwilę i nie zależy Ci na żadnej stabilizacji. Zresztą.. opinie które tu widnieją mówią same za siebie i nic więcej dodawać tu nie potrzeba. A szkoda, bo praca sama w sobie jest naprawdę przyjemna.. ale podejście firmy do pracownika wszystko psuje.

Nowy wpis

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Wszystkie opinie pracowników są dla nas bardzo ważne. Warunki pracy, w tym m.in. oczywiście wynagrodzenie i zasady premiowania są przedstawiane przed zatrudnieniem pracownika. Prawdą jest, że prowadzimy kontrole na stoiskach i oceniamy m.in. sprzedaż. W kontekście opisanej sytuacji z koszulką: musiała zajść pomyłka, za co przepraszamy i jednocześnie informujemy, że jesteśmy w procesie wdrażania zmian w tym zakresie. Awarie sprzętów niestety się zdarzają, ale staramy się je na bieżąco naprawiać. Wielkość stoiska nie pozwala nam na zapewnienie pracownikom, np. kilku krzeseł. Zwrócimy uwagę na wszystkie wskazane przez Panią aspekty. Życzymy powodzenia w dalszym rozwoju kariery zawodowej. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pytanie
 Pytanie

Czy w Golden Rose Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

1

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Regulamin pracy firmy Golden Rose Sp. z o.o. określa, że wypłaty wynagrodzenia dokonuje się raz w miesiącu. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani wypytała o moje doświadczenie (dokładnie o poprzednią pracę na podobnym stanowisku), umiejętności dotyczące makijażu oraz dyspozycyjność. Potem pokazała kilka pomadek i miałyśmy odegrać scenkę - ona jako klientka, a ja jako sprzedawca. Wykazałam się umiejętnościami i była zadowolona z tego w jaki sposób chciałam sprzedać jedną z pomadek. Później przeszłyśmy do zarobków, przedstawiła różne w zależności od statusu studenta (lub nie) oraz umowy (najpierw jest zlecenie, następnie o pracę). Dla mnie wszystkie pytania były łatwe, ale dla kogoś bez doświadczenia i znajomości firmy byłyby na pewno kłopotliwe, bo rozmowa trwała długo i była szczegółowa.

Pytania

Co wiesz o naszej firmie? Jakie kosmetyki znasz i jakich sama używasz? Dlaczego chcesz u nas pracować? Gdyby nie nasza firma to gdzie chciałabyś pracować? W jaki sposób sprzedałabyś pomadkę? Jaka jest Twoja dyspozycyjność?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Golden Rose Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, W naszych punktach sprzedaży jest to np. czarna firmowa koszulka z logo marki. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pracownik 3891
Były pracownik
 Pytanie

Moja „przygoda” w firmie Golden Rose trwała ponad rok czasu, dziwię się sama sobie że tak długo wytrzymałam. Z początku praca była świetna lecz jak każdy pracownik zauważyłam że z miesiąca na miesiąc jestem traktowana coraz gorzej przez osoby pracujące w dziale sprzedaży oraz kadry. O jakimkolwiek rozwoju w firmie nie ma mowy, codzienność staje się tu tylko rutyną. Osoby na wyższych stanowiskach nie mają bladego pojęcia o tym jak ta praca wygląda siedząc w Łodzi i pisząc maile o tym jak spadły wyniki czy utargi. Godziny pracy są śmieszne, bardzo często nikt nie szanuje naszych dyspozycji lub nie chce pomóc rozwiązać problemów grafikowych oczekując oczywiście tego, by podłożyć się swoimi godzinami pod nie. Ilość zatrudnionych osób nie pozwala na wzięcie np urlopu czy zwolnienia lekarskiego bez wcześniejszego uprzedzenia. Firma oczekuje od pracownika niezwykle dużej ilości obowiązków oraz poświęceń za marne zarobki co jest policzkiem w twarz. Coś takiego jak premie z utargu czy sprzedaży? Niby są. Jaka jest na nie szansa? To zależy. Jeśli pracuje się w punkcie z łatwymi klientami- nawet co miesiąc i to nie jedną. Jeśli nie, no cóż. Może za miesiąc będzie lepiej, musicie jakoś przetrwać ten miesiąc za wypłatę. Nowe osoby są szkolone przez niekompetentne osoby z innych punktów a co za tym idzie, trzeba przeprowadzać takie szkolenie drugi raz ponieważ taka osoba nie ma pojęcia o pracy na docelowym punkcie. Brak szacunku do pracownika, mówienie nam „trzeba się postarać”, „mamy lepsze osoby do szkoleń jak ty” czy „niestety nie ma pieniędzy na premię/ zatrudnienie jeszcze jednej osoby” są na miejscu dziennym. Pracuje się na starym sprzęcie, zniszczonych komputerach, szafki opadają, podłoga zniszczona. Mimo to według opiekunów punktu jest to nasza wina a firma „nie ma funduszy na nowy sprzęt”. Robienie nadgodzin (za które nikt nam nie zapłaci bo rozliczenie jest kwartalne) są częste, czasami wychodzi nawet po 20h w miesiącu. Najgorsze jest to że w firmie nic nie zmienia się od lat a przez to pracownicy nie chcą zostać na dłużej, co chwila ktoś rezygnuje. Każda zapisana tu opinia nawet sprzed lat pokazuje jak pracuje się i dziś. Jest to praca tylko dla osób które chcą przesiedzieć kilka miesięcy, nie oczekujcie od niej niczego więcej. Jedyne pozytywne doświadczenia z tej pracy to poznanie niektórych osób zatrudnionych u nas, na innych punktach czy sklepach oraz poznanie ochrony. Gdyby nie te osoby z którymi podczas kolejnych smutnych dni dało się porozmawiać praca byłaby jeszcze gorsza i bardziej przygnębiająca.

Pracodawca

@Pracownik 3891

Dzień dobry, Przykro nam, że praca w firmie Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pragniemy zaznaczyć, że osoby koordynujące pracę stoisk pod kątem sprzedażowym regularnie przebywają w różnych punktach, wliczając w to również obsługę klienta, także temat jest im znany od podszewki. Godziny pracy są podyktowane godzinami pracy galerii handlowej oraz dostępnością wszystkich pracowników na stoisku. Niestety, nie zawsze da się ułożyć grafik w taki sposób, aby wszystkie prośby mogły być uwzględnione w 100%, choć staramy się to robić. Oczywiście kwestie L4 są niezależne od nikogo i bezwzględnie respektowane. Zakres obowiązków jest przedstawiany szczegółowo zawsze podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz później, w okresie szkolenia pracownika. Na stoiskach obowiązuje równoważny czas pracy z rozliczeniem w systemie kwartalnym, zatem może zdarzyć się tak, że w jednym miesiącu jest przepracowanych więcej godzin, w drugim mniej. Z tego względu, jeśli w danym kwartale przepracowana ilość godzin jest zgodna, nie występują nadgodziny. Nowe osoby są wprowadzane przez najlepszych sprzedawców z regionu. Jest to zasada, której bardzo pilnujemy. Zasady otrzymywania premii są transparentne dla każdego, a w razie wątpliwości zawsze można skonsultować się z przełożonym. Tak jak Pani wspomniała – pracownicy premie otrzymują. Życzymy Pani powodzenia w dalszym rozwoju kariery zawodowej. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

asia
Inne
 Pytanie
@Pracownik 3891

czy mozesz doprecyzować, co miałas na myśli pisząc, że : "firma oczekuje niezwykle dużej ilości obowiązków oraz poświęceń?" Czyli czego dokładnie?

N
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Golden Rose przez kilka miesięcy. Decyzję o rezygnacji ze współpracy podjęłam dość szybko i uważam, że było to trafne zagranie. Praca należy do łatwych, a wręcz monotonnych. Nie ma tutaj mowy o poszerzaniu kwalifikacji czy szkoleniach, bo pracodawca ich nie organizuje. Każdy dzień wygląda niemal identycznie. Praca polega przede wszystkim na obsłudze klienta, porządkowaniu towaru oraz sprzątaniu. Zmiany w grafiku są częste, a zwolnienie lekarskie czy urlop jednej osoby powoduje totalną dezorganizację pracy całego punktu z racji tego, że firma stara się zatrudniać możliwie najmniej osób. Bardzo często zdarza się, że jedna osoba jest sama na zmianie 12 godzinnej, co wiąże się z brakiem możliwości skorzystania z toalety wtedy, gdy jest taka potrzeba. Uważam, że urąga to godności ludzkiej. Co w przypadku zasłabnięcia pracownika? W związku ze specyfiką pracy w galerii handlowej, firma nie zapewnia pomieszczenia socjalnego do spożycia posiłków ani toalety, nie ma nawet mikrofalówki, w której można podgrzać posiłek. Uważam, że w XXI w. są to absolutnie minimalne standardy, które należy zapewnić każdemu pracownikowi. Pensja oscyluje wokół najniższej krajowej, firma natomiast oczekuje totalnej dyspozycyjności i zaangażowania w pracę. Rotacje pracowników są częste, te same ogłoszenia można znaleźć w Internecie od kilkunastu miesięcy. Mogłabym polecić pracę w Golden osobom bez doświadczenia, które chcą nauczyć się obsługi klienta i zdobyć pierwsze szlify w handlu. Wszystkim tym, którzy od pracodawcy oczekują korzystnych warunków pracy i możliwości rozwoju, a jednocześnie mają już doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, odradzam. Nie aplikujcie, bo cofniecie się w Golden w rozwoju i zarobicie śmieszne pieniądze.

Pracodawca

@N

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam bardzo przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pragniemy jednak doprecyzować kilka kwestii. Niestety praca w galerii handlowej jest bardzo specyficzna. Prowadzimy równoważny czas pracy, co oznacza, że zmiany 12h są możliwe. Każdy pracownik oczywiście może skorzystać z toalety w dowolnym momencie, pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu stoiska. Jeśli kiedykolwiek otrzymała Pani inną informację, bardzo prosimy o kontakt z centralą, ponieważ nie wyobrażamy sobie takiej sytuacji. Niestety, pracując na stoisku nie jesteśmy w stanie zapewnić pracownikowi mikrofalówki, ani innych sanitariatów. Zaplecze socjalne jest tu ograniczone i nie wynika z naszego braku chęci, a z uwarunkowań w danej galerii handlowej. W przypadku zmian grafikowych oczywistą kwestią jest, że jeśli któraś z osób jest chora, ktoś musi ją zastąpić. Niestety obecna sytuacja znacznie utrudnia każdemu pracę, gdy z dnia na dzień pracownik otrzymuje informację o kwarantannie. Życzymy Pani wielu sukcesów na dalszej ścieżce kariery. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Zuza
Były pracownik
 Pytanie
@N

Powinna być strona, gdzie pracodawcy oceniają byłych pracowników. Hahahaha. Co w przypadku zasłabnięcia? A jak zasłabniesz sama w sklepie to co się stanie? Mikrofala? Czy Ty nie wiedziałas gdzie aplikujesz? Nie widziałaś jak wygląda wyspa, i że ma ograniczone możliwości powierzchniowe? A może pracodawca powinien dostarczać cieplutkie obiadki? Dziwie sie, że nie napisałaś że nie było ekspresu do kawy i WŁASNEJ toalety. Oj dziewczynko, dziewczynko. Dziwne że pracodawca oczekuje dyspozycyjności, prawda? Bardzo dziwne.... Może powinni Ci płacić za siedzenie sobie w ciepłym łóżeczku? Punkt, w którym pracowałaś powinien Ci podziękować że już nie jesteś ich pracownikiem...

Edyta Rzeszów
Inne
 Pytanie

Dzisiaj po godzinie 12 odwiedziłam wyspę Golden Rose w galerii Rzeszów. Zakupiłam produkt ale niestety dziewczyna obsługująca stanowisko zachowywała się daleko od oczekiwania. Wogole nie była zobligowana do tego żeby w jakiś stopniu utrzymać relacje z klientem, drętwo zaprezentowała mi produkt ale o informacje musiałam sama dopytywać.... Na pytanie o kolor rzuciła nr 3. Dopiero po ponownym zapytaniu o kolor odpowiedziała..... Szczerze jeżeli tylko ona tam pracuje to warto jak doszkolić jak prezentować i dbać o markę. Biznes jest biznes i pracownik to wizytówka.

2
Karolina
Inne
@Edyta Rzeszów

No to słabo jak zachowanie obsługi było nie takie, no bo to jednak zniechęca do zakupów. Może warto kulturalnie zwrócić uwagę następnym razem?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Golden Rose Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Nie, rozmowy są prowadzone w języku polskim. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Jula
Kandydat
 Pytanie

Czy jest szansa na awans w firmie na inne stanowisko niż doradca klienta, lub poszerzenie obowiązków aby podnieść wynagrodzenie po jakimś czasie?

Danuta134567
Były pracownik
@Jula

Nie ma możliwości

Jula
Kandydat
 Pytanie
@Danuta134567

A jak z premiami? Zawsze są jakieś dodatki do wypłaty czy miesiąc w miesiąc tylko podstawa?

Pracodawca

@Jula

Dzień dobry, Pracownik może otrzymać oprócz pensji podstawowej 3 rodzaje premii: uznaniową, za sprzedaż produktu miesiąca, od obrotu. Mamy także szczeble wynagrodzenia w zależności od długości stażu pracy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Irena
Inne
@Golden Rose Sp. z o.o.

To jest bardzo ciekawe, np. mnie zastanawia jak można zapracować na uznaniową premię. Kierowniczka jakoś obserwuje zaangażowanie sprzedawczyni, jej miłe podejście do klientek? :)

Pracodawca

@Irena

Dzień dobry, Są to dodatkowe zadania zlecane przez przełożonego, w zależności od bieżących potrzeb. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Golden Rose Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Tak, po okresie próbnym pracownik może dołączyć do prywatnej opieki medycznej. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Tajemniczy ktoś
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie co trzeba zrobić ,żeby umowa zlecenie dostała minimum 3/4 etatu? Trzeba być alfą i omega? Czy może pracować za cała firmę, żeby udowodnić swoje zdolności na tym stanowisku?

Pracodawca

@Tajemniczy ktoś

Dzień dobry, Na etapie rozmowy rekrutacyjnej informujemy, na jaki wymiar godzin poszukujemy pracownika. Jest to zależne od zapotrzebowania na danym stoisku. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Goldenka
Były pracownik
 Pytanie

Przepracowalam w firmie kilka lat, odeszlam za lepszymi pieniędzmi i godzinami pracy. Ale czy to wina firmy? Niekoniecznie. Jesli decydujesz sie na prace w galerii, to jestes swiadomy,ze pracujesz do 21-22. Kiedy zaczynalam prace wystarczala mi podstawa+kilkaset zl premii. Po powiekszeniu rodziny mam wieksze aspiracje. Przeszlam tu przez wszystkie mozliwe szkolenia, awansowalam na wyzsze stanowisko i poprostu czas w tej firmie sie dla mnie skonczyl. Jak slysze "trzeba odrabiac godziny" to mi sie noz w kieszeni otwiera. Bo chyba co niektorzy zapomnieli,ze jak siedzieli w domu przez miesiac czy dwa to wyplata dalej wplywala na nasze konta. Za nic! Jak w kazdej firmie są milsze i mniej sympatyczne osoby w kadrach. Z jednymi bez problemu sie dogadasz, inni burkną na Ciebie bez powodu. Tak samo my same mamy rozne dni i humory. Jak w kazdej firmie-robisz plan, dostajesz premie. Mozesz byc najmilszym sprzedawcą, stawac na rzesach, ale jak nie sprzedajesz to firma nie ma z Ciebie pozytku. Zatrudniają nas dla kasy a nie tylko dla robienia prestiżu firmie. Osobiscie polecam. Byle trafić na fajny, zgrany zespol,ktory nie tylko siedzi, marudzi i zastanawia sie jak odgryzc sie firmie. Psuje to nastroj, nastawia negatywnie, a tą pracą naprawdę mozna sie cieszyc i nawiazac super relacje z klientami, którzy chca przychodzic pozniej juz tylko do Was. Zadnymi pieniędzmi nie dowartsciujesz sie tak, jak pochlebnymi komentarzami od klientek,ze super im doradziłas.

1

Pracodawca

@Goldenka

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza i podzielenie się opinią. Bardzo się cieszymy, że miło wspomina Pani pracę w Golden Rose. Życzymy wielu sukcesów i dalszego rozwoju kariery zawodowej! Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo nie polecam pracy w tej firmie. Pracowałam tu prawie rok i gdyby nie pandemia, już dawno bym się zwolniła. W tych gorszych czasach wolałam już pracę za śmieszne pieniądze, bo niestety kokosów tutaj nie zarobisz . Bardzo słabe traktowanie pracownika, możesz dawać z siebie wszystko a i tak o premii możesz pomarzyć. Do tego dochodzi odrabianie godzin podczas lockdownu . Mogą nas zamykać, a i tak czeka Cię odrabianie i potrafią tak w firmie zmienić grafik , że będziesz pracować po 200h w miesiącu za dalej najniższą krajową. O więcej niż jednym wolnym weekendzie w miesiącu możesz pomarzyć ,bo nie dość, że każą chodzić w każdy piątek to w dodatku w 3 soboty w miesiącu a dlaczego ? Bo w firmie tak sobie wymyślili. Chcesz mieć więcej niż 2 dni wolne musisz sobie wypisać urlop nawet jeśli dogadasz się z drugim pracownikiem,że on w tym dniu przyjdzie do pracy. Nie mam tutaj na myśli odrazu tygodnia wolnego tylko np 3 dni , ale się nie da bo zabiorą Ci dzień z urlopu . Dłuższy staż pracy? Nie ma mowy, umowa na czas nieokreślony? Można zapomnieć, bo takiej umowy poprostu nie dają . Głupi wymóg chodzenia ubranym na czarno , a prawdą jest to, że na niektórych punktach dziewczyny chodzą ubrane jak im się podoba we wszystkie kolory tęczy, bo z firmy nikt tego nie kontroluje bo jak to zrobić będąc w Łodzi? Cały czas nacisk na sprzedaż, tabelki z wynikami , maile co trzeba poprawić, masz się produkować, ale premii i tak nie będzie. Można by tak wymieniać i wymieniać.. Nic się w tej firmie nie zmienia , a Cały czas idzie w gorszym kierunku .

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. W chwili obecnej pracujemy w trybie równoważnym – rozliczenie godzin następuje w ciągu 12 miesięcy, a grafiki dopasowywane są do bieżącego zapotrzebowania. Nie możemy zatem mówić o „odrabianiu”. Każdy pracownik jest zobowiązany do wypracowania liczby godzin przewidzianej dla swojego wymiaru pracy w okresie rozliczeniowym. Praca w galerii handlowej wiąże się z pracą od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe. Jest to specyfika pracy w takim punkcie sprzedaży i zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdemu może to odpowiadać. Zasady są wyjaśnione dokładnie każdemu pracownikowi od pierwszego dnia pracy, a nawet na etapie rozmowy rekrutacyjnej. Przy akceptacji grafiku, kierujemy się przede wszystkim zgodnością z Kodeksem Pracy i to jest dla nas priorytetem. Nie jest prawdą, że nie przedłużamy umów na czas nieokreślony. Nie zmieniło się to w czasie pandemii. Faktem jest, że w naszych standardach pracy jest zapis, że należy mieć czarny ubiór, co jest przez nas egzekwowane. Pragniemy także zauważyć, że decydując się na pracę w handlu, należy być świadomym, że wyniki sprzedażowe są bardzo ważne i będą weryfikowane, także rzeczywiście to sprawdzamy. Przykro nam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań jako pracodawca, ale życzymy powodzenia w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Golden Rose Sp. z o.o.?

P.
Były pracownik
@Pytanie

Podają, że ukończony kurs wizażu nie jest wymagany . Jeśli go nie masz to nawet nie próbuj aplikować. To nie jest praca, w której malujesz klientki więc nie bardzo rozumiem czemu przyjmują odrazu osoby z ukończonym kursem . O kosmetykach wszystkiego można się wyuczyć. Pracowałam z dziewczynami, które z wizażem nie miały nic wspólnego a były bardzo dobrymi sprzedawcami tutaj tylko dlatego, że miały doświadczenie w sprzedaży i chyba to powinno być brane pod uwagę, a nie jakiś kurs , który tutaj do niczego nie jest potrzebny .

Pracodawca

@P.

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przy zatrudnieniu na stanowisko sprzedawcy, nie jest wymogiem posiadanie kursu wizażowego, natomiast jest to dodatkowy atut. Jak sama Pani zauważyła, na naszych stoiskach pracują osoby bez takich kursów i są świetnymi sprzedawcami. Podczas rozmów kwalifikacyjnych analizujemy różne aspekty, a doświadczenie w handlu jest jednym z nich. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Wreszcie mnie już tam nie ma
Były pracownik
 Pytanie

Zastanawiałam się, czy napisać tutaj jakąkolwiek opinię. Jednak po kilku miesiącach, kiedy już nie pracuję w tej firmie postanowiłam się odezwać. Moja "kariera" w GR zakończyła się w 2020 roku, było to najlepsze posunięcie, jakie firma zrobiła, wybawili mnie z tego syfu. Nie polecam nikomu pracy w tym środowisku, dlaczego? Poniżej argumenty: -Odrabianie godzin przez zamknięcie galerii, w miesiącu nie zrobisz ustawowej ilości godzin na UOP, musisz odrabiać wcześniejszy miesiąc, więc zamiast robić 160h w miesiącu, robisz 190 :) -Przez to, że my na UOP musiałyśmy odrabiać godziny, nasze dziewczyny na UZ zarabiały psie pieniądze, bo zamiast mieć 70h miały tylko 40/50 -Robisz wszystko, aby firma była zadowolona? Może dostaniesz słowa gratulacji, a może nie, zależy kto odpisuje na maila. Ale nie licz na dodatkowe pieniądze, tam możesz pracować na 200%, ale tylko charytatywnie, zapłacą Ci jedynie za Twoje podstawowe obowiązki, w końcu masz żyć pracą, robić nierealne utargi. Dodatkowa kasa za cokolwiek? Jak śmiesz w ogóle pytać się o premię, nakarmisz się gratulacjami od działu sprzedaży ;) -Nawiązując do wyższego, apel do firmy: jeśli chcecie większe utargi, lepsze wyniki. ZMOTYWUJCIE JAKOŚ TYCH PRACOWNIKÓW. To logiczne, że skoro nic dodatkowego nie dostają, to nie mają motywacji do robienia więcej, to jest podstawa. Premia=większe starania pracownika=większe utargi w firmie -Ale spokojnie, skoro w jeden dzień zrobić ogromny utarg, ale kolejny dzień będzie beznadziejny, dostaniesz zrąbkę z góry na dół, dlaczego masz tak zły utarg, co się wydarzyło i masz się usprawiedliwiać -Porównania utargów z 2019 do 2020. PRETENSJE, że w 2020 są gorsze utargi. Ponownie apel do firmy: W 2020 roku mieliśmy pandemie, zamknięte galerie, ludzie tracili prace, co równa się z tym, że nie mieli pieniędzy, aby kupić KOSMETYKI. Porównywanie utargów do roku, w którym dzieją się takie rzeczy i mieć jeszcze do tego pretensje, jest po prostu śmieszne. Jak w 2020 utargi miałyby być lepsze? Że niby każdy robi zapasy kosmetyków? No nie, tacy ludzie wolą zrobić zapasy jedzenia, nie bądźcie śmieszni robiąc takie porównania. -Masz mieć umowę na czas nieokreślony? Nie licz na to, nie tylko mi nie przedłużyli umowy z tego powodu, a jestem jedną z kilku osób, którym to robią. Przed przedłużeniem umowy na czas nieokreślony wymyślą argumenty z 4 liter, tylko by mieć powód, że tego nie zrobią ;) -Ah kontakt z działem sprzedaży.... O tym mogę napisać osoby komentarz. Panie uważają się za niewiadomo kogo, ich racja jest najlepsza i tylko one mają racje, a jak okaże się, że jej nie mają, to naskakują na pracownika i zachowują się bardzo niemiło do niego. Zastanowiłabym się nad słusznością współpracy z Panią (usunięte przez administratora) (ponowny apel do firmy). Ludzie kradną lakiery i zauważysz to w trakcie remanentu? TŁUMACZ SIĘ, TO TWOJA WINA. Panie nie potrafią rozmawiać ze współpracownikami, niestety uważają, ze ich pozycja siedzenia w biurze upoważnia ich do braku kultury, pro ludzkiego podejścia i pretensji o wszystko. Nie raz, nie dwa zdarzało się, że nie przekazały jakiejś ważnej informacji, a potem miały pretensje, że tej informacji ktoś nie wykorzystał. -Będziesz polerować wyspę dzień w dzień, sprzątać każdy tester, każdy zakamarek wyspy, a co dostaniesz? Przyjdzie taka z biura, odkręci pomadkę i co powie? ŻE TEN GWINT JEST BRUDNY. Gwint od pomadki....od testera...który jest używany codziennie...gwint brudny. No i przez ten jeden gwint już na karcie kontroli masz minus ;) -Masz wolne od pracy? Jesteś na urlopie? Aj spokojnie, ten spokój zakłócą Ci Panie z biura, bo NAGLE zmienił się grafik i MUSISZ rzucić wszystko i przybiec do pracy. Nie zgodzisz się? Będzie Ci to wytykane na każdym kroku, a jeśli odezwiesz się o premię to będzie argument, by jej nie dostać. Niestety nikt nie zdaje sobie sprawy z tego, że w trakcie wolnego/urlopu masz inne plany, nie musisz od nich odbierać, ale tylko spróbuj nie odebrać :) Kiedy dajesz im argument, że masz wolne i robisz coś innego, dostajesz informację, że przecież mas UOP i Twoim obowiązkiem jest być na zawołanie biura. -Wieczne zmienianie grafików, nie możesz nic zaplanować, bo nagle ktoś postanowi coś zmienić. -Szkolenia? W trakcie około 4 lat pracy miałam jedno szkolenie, JEDNO i to z osobą, która nie nadaje się do tego, bo szkolenie nic nie wniosło do mojego życia, szkolenie było o produktach i o rzeczach, które mamy w skrypcie sprzedaży. Pani (usunięte przez administratora)czytała skrypt (który jest na każdej wyspie), więc niczego nowego się nie dowiesz, zmarnowane kilka godzin, a jedyny plus szkolenia, to przerwa na jedzenie, bo można zasnąć ;) Podsumowując, bo zaraz skończą mi się znaki. Nie polecam, wynagrodzenie najniższe, brak premii, brak zachęty dla pracownika, dział sprzedaży do wymiany, brak szkoleń (np. z techniki sprzedaży), wieczne pretensje o wszystko, wiecznie pracownik jest winny, a "góra" nieskazitelna i oni nie mogą się mylić. Życzę GR, aby poszli po rozum do głowy, bo przez takie podejście nikt nie będzie chciał u nich pracować ;)

Pracodawca

@Wreszcie mnie już tam nie ma

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. W chwili obecnej pracujemy w trybie równoważnym – rozliczenie godzin następuje w ciągu 12 miesięcy, a grafiki dopasowywane są do bieżącego zapotrzebowania. Nie możemy zatem mówić o „odrabianiu”. Każdy pracownik jest zobowiązany do wypracowania liczby godzin przewidzianej dla swojego wymiaru pracy w okresie rozliczeniowym. Wydaje nam się, że musiało zaistnieć nieporozumienie komunikacyjne w kwestii obrotów. Biorąc pod uwagę obecną sytuację, nie porównujemy się do roku 2019. Oczywiście zwracamy uwagę na obroty, ale nie porównujemy ich do czasu sprzed pandemii. W kwestii kontaktu z Działem Sprzedaży – zweryfikujemy sposób komunikacji z pracownikami stoisk i sklepów. Dziękujemy za zwrócenie na to uwagi. Zależy nam, aby ten kontakt był jak najlepszy. Wszelkie sytuacje sporne chcemy wyjaśniać na bieżąco. Zgadza się to, że mamy wysokie standardy czystości na naszych stoiskach. Było tak przed pandemią i zwracamy na to szczególną uwagę w czasie pandemii, gdzie najwyższe standardy higieny są dla nas priorytetem. Podczas dnia wolnego od pracy staramy się nie niepokoić naszych pracowników. W sytuacjach awaryjnych może się jednak zdarzyć telefon lub zmiana w grafiku. Niestety nie unikniemy sytuacji losowych i musimy próbować im zaradzić. W każdej sytuacji staramy się wypracować możliwie dobre dla obu stron rozwiązanie. Pandemia odrobinę pokrzyżowała nasze plany szkoleniowe, natomiast staraliśmy się je realizować online, podczas videokonferencji. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

XYZ
Kandydat
@Golden Rose Sp. z o.o.

Bardzo śmieszne tłumaczenie "w chwili obecnej pracujemy" ale w chwili pandemii pracownicy nie pracowali na takich zasadach, w dodatku firma skorzystała z tarczy antykryzysowej jak mniemam, więc "odrabianie" jakiejkolwiek godziny jest bezzasadne w tym przypadku. Wiele rzeczy które tutaj można znaleźć i przeczytać jest niepokojących, wręcz zastanawiam się czy są zgodne z prawem

1

Pracodawca

@XYZ

Dzień dobry, Od kwietnia do grudnia 2020r. posiadaliśmy 9-miesięczny okres rozliczeniowy, zaś od stycznia 2021r. został wprowadzony 12-miesięczny okres rozliczeniowy, wobec czego przez cały okres trwania pandemii korzystaliśmy z możliwości przedłużonych okresów rozliczeniowych. O wszystkim nasi pracownicy byli informowani na bieżąco. Wielka szkoda, że wątpliwości nie były zgłaszane do przełożonego, na pewno byłoby to jeszcze raz wyjaśnione. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

True
Były pracownik
@Wreszcie mnie już tam nie ma

Niestety to prawda że nie przedłużają w obecnym czasie umów osobom które mają dostać czas nieokreślony. Nie oszczędzają nawet najlepszych pracowników co odbije się po unormowaniu sytuacji na świecie spadkiem standardów, które były znane wieloletnim i dobrym pracownikom no i na utargach. Pewne jest że jeśli ktoś stoi przed umowa na czas nieokreślony to może się już rozglądać za inna pracą. Przykre

Pracodawca

@True

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Decyzje o przedłużeniu lub nieprzedłużeniu umowy są i zawsze były podejmowane indywidualnie, po analizie wielu istotnych czynników. Nie jest prawdą, że w obecnym czasie nie przedłużamy żadnych umów. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pcjtp
Pracownik
@Wreszcie mnie już tam nie ma

W samo sedno. Jest wielu pracowników, którzy tak myślą i tych starszych i tych nowych. Z odrabianiem godzin to prawda, "musisz odrobić te godziny, przecież miałaś za nie zapłacone". Jest wiele machlojek, wiele. Ale szkoda się rozpisywać, nikt z tym i tak nic nie zrobi.

Zmartwiona
Pracownik
@Pcjtp

Niestety wszystko jest prawda co piszesz.... Odrabianie godz na porządku dziennym

anonim
Pracownik
@Zmartwiona

Dodatkowo firma zaczyna ocierać się o (usunięte przez administratora) - na szkoleniu zaczęły się straszenie, że jeśli nam się coś nie podoba to możemy sobie odejść, ale jak odejdziemy to możemy mieć problem, aby znaleźć pracę :) w końcu Golden wpisze piękna notatkę do świadectwa pracy... Brawo. Golden rose!

Żenada
Pracownik
@anonim

Widzę, że Golden rose skutecznie usunęło moje zastrzeżenie, bo wiedzą, że robią źle, także napisze definicje tego usuniętego słowa, która można odszukać w googlu :) oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników.

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Na wstępie pragniemy wyjaśnić, że moderacja niektórych słów jest wykonywana bezpośrednio przez sam serwis, nie przez firmy. Podczas szkoleń grupowych, o których Pani wspomina została przedstawiona ogólna ocena pracy punktów ze standardami i procedurami obowiązującymi w firmie. Spotkanie służyło ponownemu przedstawieniu naszych standardów, nie wywołaniu strachu. Uwagi związane z niespełnieniem standardów nie były kierowane do indywidualnej jednostki, lecz były ogólnym omówieniem sytuacji zastanej na naszych stoiskach podczas przeprowadzanych w ostatnim czasie kontroli. Bardzo nam przykro, że odebrała Pani to spotkanie w negatywny sposób. Bardzo prosimy o kontakt z Centralą, aby wyjaśnić tę sytuację. Pani zgłoszenie jest dla nas bardzo ważne. Zweryfikujemy sposób, w jaki powyższe informacje były przekazywane podczas spotkania. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Kama
Pracownik
 Pytanie
@True

Ale w zasadzie czego się spodziewałaś? Wolała bys mieć obniżoną pensję do 80% przez 3 miesiące jak np. w Vistuli? To chyba logiczne że za czas zamknięcia trzeba to odpracować. Co Cię tutaj dziwi?

Paulina
Pracownik
@Kama

Tyle, że firma płaciła właśnie 80% więc chyba nie wyszło Ci bronienie tej kwestii. Obniżenie etatu i tym samym niższa pensja. Na tarczy mogli wybrać kilka sposobów. Ci co mieli tylko urwane pensje w innych firmach nie musieli odrabiać godzin więc można by gdybać i gdybać. Brzmisz jakbyś lubiła siedzieć 200h za mniej niż najniższa krajowa więc jesteś wymarzonym pracownikiem dla firm które tak robią

Paula-kk
Pracownik
 Pytanie

Pracuje na jednym ze stanowisk Golden Rose i chciała bym się dowiedzieć czy rzeczywiście firma przez cały okres pandemii nie otrzymała świadczenia postojowego dla pracowników, tak jak to mówi pracodawca franczyzowy? najbardziej interesuje mnie okres ostatnich dwóch zamknięć tj. Grudzień/styczeń, oraz marzec/kwiecień. Dziwi mnie ten fakt dlatego pytam, liczę na odpowiedz Golden Rose, ale tez na odpowiedzi dziewczyn z innych stoisk jak u was wyglądała sytuacja?

Pracodawca

@Paula-kk

Dzień dobry, Jeśli pracuje Pani na stoisku franczyzowym, to pragniemy zaznaczyć, że jest to odrębny podmiot gospodarczy od Golden Rose Sp. z o.o. Oznacza to, że o wszelkiego typu wsparcia finansowe występuje indywidualnie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Monika
Pracownik
 Pytanie
@Paula-kk

To nie jest kwestia Franczyzy. Tylko w I tarczy umowa zlecenie miała postojowe - potem rząd pozostawił i pracowników z UZ i przedsiębiorców samym sobie. Dziwi Cię ten fakt? Mój pracodawca przez dwa okresy pandemii, z racji tego że nie miał "wiodącego PKD" nie dostał nawet złotówki, ani nie został zwolniony z płatności ZUS. Można to sprawdzić.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Golden Rose Sp. z o.o.?

Pracująca
Pracownik
@Pytanie

Nie... Tylko odpracowywanie godz... Czyli pracujesz np 200h w msc a dostajesz jak za etat

Pracodawca

@Pracująca

Dzień dobry, Od kwietnia do grudnia 2020r. posiadaliśmy 9-miesięczny okres rozliczeniowy, zaś od stycznia 2021r. został wprowadzony 12-miesięczny okres rozliczeniowy, wobec czego przez cały okres trwania pandemii korzystaliśmy z możliwości przedłużonych okresów rozliczeniowych. O wszystkim nasi pracownicy byli informowani na bieżąco. Pracujemy w trybie równoważnym – rozliczenie godzin następuje w ciągu 12 miesięcy. Nie możemy zatem mówić o „odpracowywaniu”. Każdy pracownik jest zobowiązany do wypracowania liczby godzin przewidzianej dla swojego wymiaru pracy w okresie rozliczeniowym. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Golden Rose Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Grażyna
Pracownik
@Pytanie

Taa, i będą Cię śledzić na gps czy jedziesz w sobotę do Lidla czy do biedronki, i dlaczego tak daleko.

Zainteresowany
Inne
 Pytanie

Witam czy moge ktoś wypowiedzieć sie na temat franczyzy , szukam jednej z kolejnych inwestycji i zastanawiam się, chetnie porozmawiam z kimś prowadzącym ta dzialalność ?

Zostaw merytoryczną opinię o Golden Rose Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Golden Rose Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii