Diabetyk24 Sp. z o.o.

3.8 Udziel wywiadu o firmie

Wywiady Diabetyk24 Sp. z o.o.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Marcin Morga

Firma - E-commerce Marketing Manager

09.05.2023 02:05

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Marcin Morgaikona wywiad

Diabetyk24 to firma działająca od 2010 roku, i właśnie historią tej firmy chcę się podzielić. Przez ostatnie trzy lata firma podwoiła swoje zatrudnienie i obecnie zatrudnia prawie 100 osób.

Czym zajmuje się Twoja firma? Co jest głównym filarem biznesu?

Marcin Morgaikona wywiad

Głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Z racji powyższego dokładamy wszelkich starań, by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Jak wygląda struktura Twojej firmy (Iiczba pracowników, lokalizacje, działy itp.)?

Marcin Morgaikona wywiad

Diabetyk24 zatrudnia prawie 100 pracowników w 10 działach. Część pracowników zatrudnionych jest w naszej sieci sklepów na terenie całej Polski. Pozostałe osoby pracują w naszym nowoczesnym biurze i magazynie w Warszawie.

Jaka obowiązuje u Was forma zatrudnienia (umowa o pracę, b2b, umowa zlecenie, umowa o dzieło)?

Marcin Morgaikona wywiad

Każda forma zatrudnienia jest możliwa. Podejmując decyzję o rodzaju umowy (UoP, UZ, UoD, B2B) bierzemy pod uwagę preferencje naszych kandydatów.

Na jakie stanowiska najczęściej poszukujecie pracowników? Z czego to wynika?

Marcin Morgaikona wywiad

Trudno wskazać stanowiska, na które rekrutujemy najczęściej. Nasza firma rozwija się tak dynamicznie, a potrzeby rekrutacyjne pojawiają się w każdym obszarze.

Jak w Twojej firmie wygląda specyfika pracy: zdalna, hybrydowa, mobilna, delegacje? W jaki sposób to przebiega i z czego to wynika?

Marcin Morgaikona wywiad

Przeważają stanowiska stacjonarne. Nasi pracownicy mają jednak możliwość pracy zdalnej, jeżeli jest taka konieczność lub potrzeba pracownika.

Czy Twoja firma uwzględnia nadgodziny? Jeżeli tak, w którym obszarze działalności/ na jakich stanowiskach?

Marcin Morgaikona wywiad

Szanujemy życie prywatne naszych pracowników, dlatego staramy się by praca poza standardowym czasem występowała sporadycznie. Oczywiście to dobro naszych pacjentów jest naszym priorytetem i czujemy się zobowiązani, by otrzymali oni zamówione produkty jak najszybciej, przez co niekiedy występuje konieczność wyrabiania nadgodzin. Nadgodziny oczywiście są płatne.

Jak wygląda rotacja w Twojej firmie na przestrzeni ostatnich lat (jakich stanowisk dotyczy i z czego to wynika)?

Marcin Morgaikona wywiad

Rotacja w naszej firmie jest niemal niezauważalna. Jedną z naszych głównych wartości jest szacunek i docenianie osiągnięć naszych pracowników. Nie są to wartości zapisane tylko na papierze, ale faktycznie przestrzegane na co dzień. Dlatego pracownicy związują się z nami na długo.

Jak przebiega rekrutacja w Twojej firmie – stacjonarnie czy zdalnie?

Marcin Morgaikona wywiad

Procesy rekrutacyjne prowadzimy stacjonarnie i zdalnie. Bierzemy pod uwagę preferencje naszych kandydatów.

Z ilu etapów składa się proces rekrutacyjny i czy jest zależny od poszukiwanego stanowiska?

Marcin Morgaikona wywiad

Oczywiście pierwszym etapem jest publikacja ogłoszenia o pracę. Osoby zainteresowane pracą, znajdą nasze ogłoszenia w zakładce Praca na naszej stronie www, na Facebooku oraz na portalach branżowych - zależnie od profilu stanowiska pracownika jakiego poszukujemy. Jeżeli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na konkretne stanowisko, a ktoś chciałby do nas dołączyć, zachęcamy do wysłania do nas CV, zaznaczając jakiego rodzaju pracą zainteresowany jest kandydat. Aplikujemy na adres: praca@diabetyk24.pl Drugim etapem jest selekcja nadesłanych aplikacji. Analizujemy nadesłane do nas CV i wybieramy te, które w największym stopniu spełniają wymagania określone w naszej ofercie pracy. Z osobami, których CV nas zainteresowało, kontaktujemy się telefonicznie. Rozmowa ma na celu wstępne poznanie motywacji i oczekiwań kandydata, doświadczenia i umiejętności zawodowych, wizji pracy. Osoby, które najlepiej wypadły w czasie rozmowy telefonicznej zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną do naszego biura lub jedziemy na spotkanie, jeżeli rekrutacja dotyczy zatrudnienia w jednym z naszych sklepów w całej Polsce. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest uzyskanie szczegółowych informacji o kandydacie, zweryfikowanie jego doświadczenia zawodowego, wiedzy merytorycznej związanej ze stanowiskiem, cech osobowości przyczyn zmiany i motywacji do podjęcia zadań w nowym środowisku pracy. Kandydat zaś ma możliwość zdobyć wiedzę o firmie i stanowisku, o które się ubiega. Najlepszych przedstawiamy potencjalnemu przełożonemu, by dokonał finalnej oceny kandydatów. Z osobą, której chcemy zaproponować pracę w naszej firmie , kontaktujemy się telefonicznie, by przedstawić ofertę pracy. I witamy na pokładzie Diabetyk24!

Czy na etapie rekrutacji podajecie informacje dotyczące zasad zatrudnienia (rodzaj umowy, okres próbny, wynagrodzenie, premie)?

Marcin Morgaikona wywiad

Tak, kandydaci otrzymują wszystkie informacje.

Kto odpowiada za rekrutację i bezpośredni kontakt z kandydatami (dział HR czy bezpośredni przełożony)?

Marcin Morgaikona wywiad

Za proces rekrutacji odpowiada Dział HR.

Czy informujecie odrzuconych kandydatów o wynikach rekrutacji i co konkretnie uwzględnia informacja zwrotna?

Marcin Morgaikona wywiad

Wszyscy kandydaci, z których zaprosiliśmy na rozmowy otrzymują od nas informację zwrotną dotyczącą efektu spotkania rekrutacyjnego oraz podziękowanie za udział w procesie rekrutacji.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Twojej firmie? Ile dni trwa onboarding? Czy różni się w zależności od poszczególnych stanowisk?

Marcin Morgaikona wywiad

Czas onboardingu jest uzależniony od obszaru odpowiedzialności i poziomu stanowiska. Wszyscy nowi pracownicy mają zapewnione szkolenia produktowe i stanowiskowe oraz czas na wdrożenie.

Jakie benefity oferujecie swoim pracownikom?

Marcin Morgaikona wywiad

Wśród benefitów znajdują się: ubezpieczenie na życie; prywatna opieka medyczna dla pracowników i członków jego najbliższej rodziny; dopłata do wypoczynku i pomoc w sytuacjach losowych z ZFŚS; spotkania i wyjazdy integracyjne nie tylko z okazji świąt.

W jaki sposób podsumowujecie działania pracowników i realizację celów?

Marcin Morgaikona wywiad

Raz na kwartał, podsumowujemy z pracownikami ich osiągnięcia i wskazujemy obszary do poprawy. Nie jest to jednak jedyna okazja do podsumowań, ponieważ na bieżąco przekazujemy pracownikom informacje zwrotne dotyczące ich pracy, zaś pracownicy przekazują przełożonym informacje odnośnie oczekiwań i propozycje zmian, które mogłyby ułatwić i usprawnić pracę. Traktujemy się partnersko.

W jaki sposób weryfikujecie poziom satysfakcji pracowników oraz ich oczekiwania względem pracodawcy?

Marcin Morgaikona wywiad

W jaki sposób wspieracie pracowników, którzy mają chwilowe problemy, spadek motywacji, zmniejszoną wydajność?

Marcin Morgaikona wywiad

Rozumiemy, że każdy ma słabsze dni. Pytamy, nie udajemy, że nic się nie dzieje. Wspólnie (kadra menedżerska i HR) zastanawiamy się jak poradzić sobie z problemami. Wspierają nas profesjonalni, doświadczeni konsultanci i trenerzy pracujący z naszą kadrą menedżerską.



Diabetyk24 Sp. z o.o.