Absolutnie NIE POLECAM tego sklepu. https://topsklep.eu/ - NIE KUPUJCIE TO (usunięte przez administratora) 1/ sprzedają tandetne podróby 2/ nie przyjmują zwrotów 3/ brak kontaktu telefonicznego, podane telefony nie działają 4/ na maile odpowiadają sporadyczne, a odpowiedź nic nie wnosi 5/ zwroty tylko na skrytkę pocztową - co oznacza że trafiają tam tylko awiza...?????!!!!!!??!?! więc w efekcie nie odbierają wcale WYSTRZEGAJCIE SIĘ ICH JAK OGNIA
Wszystko co napisałeś to całkowita prawda, ja miałem z nimi bardzo przykre doświadczenie i też nie polecam tej firmy, odradzam zakupy u tych o.......stów, a te pozytywne opinie podejrzewam, że są fikcyjne.
Chciałam zwrócic masarzer to nóg i podali mylny adres sa dwa i niewiadomo na jaki wysłac zwrot a pztede wszystkim zadnego numeru telefonu zeby sie zkontaktowac BRZEGI drugi KNURUW są dwa adresy
Brak kontaktu z firmą @Pracodawca prosze o podanie aktywnego numeru telefonu. Nie odebralem paczki z paczkomatu i od miesiaca czekam na zwrot gotówki za paczkę! Czy kontakt z rzecznikiem praw konsumenta lub policja jedynie pomoże? A może sprawa do sądu? Nawet na maila nikt nie odpisuje, niepoważna firma
Witam Pana. Bardzo prosimy o kontakt z nami na adres tonaris@interia.eu Nasi konsultanci pomogą Panu rozwiązać problem i otrzymać zwrot środków. Pozdrawiamy serdecznie
Przecież każdy poszkodowany kontaktuje się z Wami, tylko bez odzewu z waszej strony tak jak to było ze mną, z wami trzeba ostro, bo inaczej nie można i dopiero wtedy jest jakiś odzew. Co za firma????!!!!!!!!, jesteście bez honoru.
Jaki jest styl zarządzania w Tonaris Sp. z o.o.?
NIE POLECAM Swoim komentarzem chcę ostrzec osoby, które rozważają zakup czegokolwiek w tym sklepie. Firma nie odpowiada na maile, totalna ignorancją. Współpraca kończy się w momencie dokonania przelewu za towar. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość w praktyce nie możliwe. Zostaje tylko UOKiK oraz sąd. Przed zakupem radzę się dwa razy zastanowić niż później płakać z powodu straconych pieniędzy. Jest wiele uczciwych firm więc po co ryzykować. Swoją drogą zastanawiam się skąd te pozytywne opinie ? Czy to możliwe, że np ca setnego lub tysięcznego klienta traktują poważnie?
To jest pseudo firma, naciągają klientów, nie przyjmują towaru do reklamacji, towar wraca z powrotem do klienta na jego koszt, sam się o tym przekonałem, a jak czytam te zakłamane pozytywne wypociny to mi się aż nie dodrze robi, jak taka firma może istnieć? Przestrzegam wszystkich, jak najdalej od tych naciągaczy.
Tak jest. Nigdy nie polecam tej firmy. Na zdjęciu wszystko pięknie, a przyjeżdża jakieś śmieci. Na maiły nie odpowiadają, telefon nie mają.(usunięte przez administratora)
Czy w firmie Tonaris Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Wszystko super! Szybka wysyłka, towar dobrze zapakowany. Jedyny minus ze nie ma darmowej dostawy do Szwecji! Może następnym razem?!
Czy warto aplikować? Ciekawa jestem jak atmosfera w firmie i podejście szefostwa do pracownika?
To jakaś masakra oddałam zamówiony towar wraz z formularzem zwrotu i zero odzewu. Totalna ignorancja. Ostrzegam wszystkich, którzy planują zakupy aby się dwa razy zastanowili zanim zapłacą. Bo później nie ma odwrotu. Ja prawdopodobnie mogę prożegnać się ze swoją kasą 119zł na minusie.
Witam. Czy ma Pani z nimi jakiś kontakt.Też zamówiłam u nich i jestem w plecy na 170zł.Pod podanym nr. tel.nie odbierają.Pozdrawiam.
Proponuje napisać na tonaris@interia.eu Szybko wyjaśniłam sprawę wymiany towaru na nowy. Wiec polecam tak zrobić. P
Do takiego dziadostwa aplikować? Poczytaj opinie nabranych klientów, tylko te są prawdziwe, a pozytywy piszą sobie sami, wystarczy spojrzeć na podejście do klienta i wnioski nasuwają się same, jak najdalej od tych naciągaczy!!!!
Zamówiłem odkurzacz samochodowy z akumulatorem. Tylko taki mieli w ofercie. Otrzymałem zupełnie co innego - odkurzacz ładowany na zapalarkę samochodową, którego nawet nie ma w ich ofercie. Skąd go wzięli? Nie wiem.... Napisałem maila zgłaszając problem. Odpisali, że sprawa przekazana do działu reklamacji i ... cisza przez prawie dwa tygodnie pomimo kolejnych zapytań z mojej strony. Kompletnie mnie zignorowali. Wypełniłem zatem formularz zwrotu produktu i wysłałem go na adres zwrotów. Efekt .... paczka wróciła do mnie po kolejnych 2 tygodniach jako nieodebrana. Musiałem zatem dopłacić jeszcze koszty przesyłki. Żadnego zwrotu pięniędzy oczywiście nie ma, Podsumowująć - (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora) Trzeba ich omijać szerokim łukiem!
Na jakie wsparcie w Tonaris Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Prawa kobiet są niewiadome, ale na pewno nie są przestrzegane prawa klientów w tej ,,super firmie,, Tonaris.
Wiecie może, czy w Tonaris Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?
A czego chcesz się u nich nauczyć na stażu?, Poczytaj ile jest negatywnych opinii o tej firmie, ilu klientów jest nabranych, i chyba tylko tego się można od nich nauczyć.
Sklep widmo, (usunięte przez administratora) i tyle, brak kontaktu, towar też tragicznej jakości, ODRADZAM!! nawet nie ma opcji zwroty bo brak kontaktu! Może komuś się udało coś kupić normalnie ale pewnie to przypadek, jeżeli ten sklep jest taki fajny jak piszą inni to dlaczego NIE MA NR. TEL.????!!!
Niestety, ten sklep jest ... . Wolę wstawić kropki by administrator nie musiał usuwać. Przykre, że nadal (usunięte przez administratora) ludzi. Od roku staram się ostrzegać potencjalnych klientów. Niestety tu zaglądają już Ci naciągnięci i ... . Teraz pojawi się kilkanaście opini "zachwyconych" jakością, kontaktem i profesjonalizmem. KOSZMAR!!!
Również zostałam (usunięte przez administratora) przez tą firmę. Nie odbierają pączek z reklamacją, nie odpowiadają na maile, brak nr telefonu, brak jakiegokolwiek kontaktu.
Od 2 sierpnia walczę z firmą. Zostałam (usunięte przez administratora) ,interweniowałam mnóstwo razy mailowo, odesłałam towar ale nie odebrali. (usunięte przez administratora), wtedy zadzwonił do mnie właściciel firmy nie przedstawiając się i nr tel. anonimowy. Zostałam poinformowana że zwrócą mi pieniądze. Po dwóch miesiącach otrzymałam od nich przelew, więc odesłałam towar a on z powrotem wrócił do mnie, więc nie odebrałam. Teraz Poczta wysyła mi wezwanie do zapłaty za nieodebrany towar. W dalszym ciągu jestem narażona na koszty za (usunięte przez administratora) tej firmy. Mam pytanie, skoro tyle jest skarg i złej opinii o firmie, dlaczego odpowiednie instytucje nie zajmują się takimi firmami tylko nadal pozwalają im działać????
Witam w gronie totalnie zniesmaczonych klientów. Nie trzeba odbierać paczki z poczty, też tak miałam. Poczta zutylizuje "cenną przesyłkę". Tonaris nie odbiera towaru "swojej klasy A". Aktywnie obserwuję to forum od stycznia 2021 roku i z dnia na dzień rośnie moje zdziwienie. Administrator usuwa epitety, ale walka należy do poszkodowanych. Najlepszym rozwiązaniem jest pozew zbiorawy osób pokrzywdzonych. Jednostkowo ...odzyska się pieniądze niesmak zostaje, "firma" prowadzi swoją"działalność" dalej.
Właśnie zaczęła się fala zadowolonych, wychwalających produkty i kontakt ze sklepem, by przykryć post Grażki. Przed zakupem zadzwońcie na numer podany na stronie internetowej, zadawajcie pytania wysyłając e-mail na adres ze strony. Sami sprawdzajcie kontakt ze sklepem przed zakupem. Mnie tego nauczył TONARIS
Nie odebrałam zwrotu paczki a Poczta wysłała mi wezwanie do zapłaty za zwrot grożąc skierowaniem sprawy do sądu. Owszem paczka zostanie zutylizowana ale koszty zwrotu muszę opłacić.
(usunięte przez administratora) nie odbierają zwrotów, wysyłają inny towar niż na zdjęciu, nie odpisują na maile, wysłane im maile blokują, dostaje informacje ze nie dochodzą. Lekceważą klienta. Wszyscy tylko piszą negatywne opinie, a czy ktoś zgłosił ta firmę do odpowiednich urzędów? Ja to właśnie robię, bo takie firmy powinny ponieść konsekwencje za nieuczciwe działanie.
Robią, robią i wtedy tonaris oficjalnie pojawia się na tym forum. Przeprasza, podaje innego e-mail i zaczyna pertraktować. W moim przypadku nie odebrali swojego "cennego" towaru ale zwrócili pieniądze. Poczta zutylizowała przesyłkę.
Ja podałem ich do sądu i sprawę wygrałem, oddali kasę i odsetki co prawda przez interwencję komornika, ale wszystko otrzymałem. Mimo prawomocnego wyroku nie chcieli mi oddać pieniędzy, co za perfidna firma, będę ostrzegał wszystkich przed tą wspaniałą firmą jak to opisują w pozytywnych kłamliwych opiniach, tylko te nasze negatywne są wiarygodne.
Chciałabym się jakoś skontaktować z Panem właśnie w sprawie tej firmy. Widzę że Panu udało się wygrać.
Polecam kontakt na tego maila co tonaris podaje tonaris@interia.eu W moim przypadku bardzo szybka i konkretna opowiedz oraz zwrot pieniędzy.
Wysłałam wiadomość na e-maila który podaje Tonaris na tym forum i sprawa szybko została wyjaśniona otrzymałam zwrot pieniędzy.
Dlaczego nikt nie odbiera telefonu?
Dzień dobry, niestety również trafiłem na to forum zbyt późno i czeka mnie walka o zwrot środków. Czy odsyłaliście Państwo towar za pośrednictwem Poczty Polskiej, czy jakiejś firmy kurierskiej? Z tego co przeczytałam, obawiam się, że w ogóle nie odbiorą towaru.....
Witam ja niestety też. Inpost wysyłka działa ale firma w obu lokalizacjach nie przyjmuje zwrotów. Telefon nie ma albo nie odbierają email tak samo... Życzę powodzenia :)
Dziękuję :) Będę walczył, ostatecznie skończy się w sądzie, ale ile nerwów przy tym stracę to moje.
Niestety, jest to droga przez mękę. Towar nie jest odbierany, stale wraca do nadawcy, bez względu na firmę transportową. Dwukrotnie wysyłałam, kurier, później poczta i dwukrotnie wrócił "towar". Życzę powodzenia.
Panie Bartoszu, ja podałem ich na drogę sądową, żadne prośby, groźby, ponaglenia , wezwania na nich nie działają, większość ludzi im odpuszcza, ale ja im nie podarowałem i wygrałem proces sądowy i Panu też to radzę zrobić. ŻYCZĘ POWODZENIA.
Dziękuję za odpowiedź i gratuluję doprowadzenie sprawy do końca. Proszę o informację, ile razy odsyłał Pan towar, który jak się domyślam celowo nie został odebrany?
Witam panie Bartku. Bardzo prosimy o kontakt z nami na adres tonaris@interia.eu Nasi konsultanci pomogą panu rozwiązać problem. Pozdrawiamy serdecznie
Witam, towar odesłałem tylko raz, oczywiście wrócił i musiałem zapłacić za przesyłkę zwrotną. Najgorsze jest to, że nie ma z nimi kontaktu, bo na maile nie odpowiadają, telefon pic na wodę, a nerwy mi już tak wzięły, że powiedziałem sobie, że nie odpuszczę tego oszukiwania. Sprawa ciągnęła się ponad rok, ale warto było, pieniądze odzyskałem, ale dopiero przez komornika, bo firma mimo prawomocnego wyroku nie chciała mi zwrócić kasy. Od roku tu zaglądam i będę ostrzegał wszystkich przed tym wstrętnym TONARISEM.
Witam serdecznie , odsyłałam towar przez kuriera , ale niestety wrócił do mnie , nie odebrali . Już brak mi pomysłów w jaki sposób się z nimi kontaktować . Albo wsiąść do auta i ich odwiedzić
Witam. Gdzie można odesłać zakupiony produkt z tego sklepu? Nr telefonu nieaktywny, na maila nikt nie odpowiada.
Witam , też mam ten problem . Zdecydowałam napisać pismo , wsadzić do pudełka z danym towarem i odesłać ba adres Knurowa
O ile dobrze pamiętam to: Kłaj skrytka pocztowa 33, ale to też graniczy z cudem. Towar wraca do nadawcy, bo nie odbierają. W regulaminie "sklepu" trzeba wyszukać. Minął rok od mojej przeprawy z TONARIS a jak widzę nic się nie zmieniło i niezadowolonych ( bardzo delikatnie mówiąc) ciągle przybywa a ranking idzie w górę - to conajmniej dziwne...
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt i odstąpienie od umowy. 14 dni już minęło.
Czy jest ktoś tu kto zamawiał paski wybielające z bielsze zeby i dotarły bądź ma do nich numer ?