Jak wygląda praca na piekarni roll. Czy warto? Jakie zmiany,zarobki ,atmosfera itp
Jak dla mnie nie do przyjęcia jest aby kierowniczka przy klientach upokarzała pracownicę .Podczas gdy jest kolejka na danym stoisku wpada kierowniczka i wrzeszczy na pracownicę ,że towar z magazynu nie jest jeszcze wyłożony na sklepie.Przepraszam bardzo bo czegoś nie rozumię tutaj jeżeli jest kolejka i sprzedawczyni obsługuje klientów to ona w tym momencie ma porzucić stoisko z klientami i iść wykładać towar na sklep???? Ja nie przychodzę do sklepu ,żeby postać sobie w kolejce .Drogi Panie Prezesie pora przyglądnąć się swoim kierowniczkom jak traktują pracownice ,bo to zakrawa na mobbing .Jestem codziennie w tym sklepie i widzę jak dziewczyny uwijają się jak w ukropie i na dodatek zawsze miłe dla klientów.Czas GSowskich sklepów przeminął .Pora szanować pracowników a zwłaszcza przez bezczelne i złośliwe kierowniczki .
Czyżby Pani w Godziszce przerzuciła się z klientów na pracownice ? Widze ze we wszystkich tych sklepach dobór kierowników najbardziej trafny ! Dziwne ze szefostwo nie widzi co się dzieje na uch sklepach
Jeśli „Ktoś „ chce komukolwiek ubliżać, powinien się podpisac pod postem który dodaje -to po pierwsze.Po drugie jeśli „Ktoś” słyszy taka sytuacje i widzi to po prostu może warto od razu zwrócić uwagę kierownikowi czy zastępcy .