Hotel Haffner Sp. z o.o.

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Hotel Haffner Sp. z o.o.

janosik Nowy wpis
Były pracownik

5 gwiazdek i tyrasz za najnizsza krajowa, oprocz tego idac tam do pracy zapomnij o jakichkolwiek potrzebach fizjologicznych-nie masz juz do nich prawa. Masz biegac i robic wszystko jak pies. Nie zdziw sie tez jak na wolnym będziesz od rana atakowany telefonami zeby jak najszybciej przyjechać, bo nagle jest miliard pokoi do zrobienia a zaraz ludzie przyjezdzaja.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy urlop w Hotel Haffner Sp. z o.o. jest płatny 100%?

Tomek Nowy wpis
Były pracownik

Wycisnęli ze mnie wszystko za cały grudzień. Przyszedł styczeń to już mnie nie potrzebowali i wyrzucili jak psa. Teraz szukam pracy zostałem na lodzie. Kłamstwo na każdym kroku! Nie można im ufać

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie, czy Hotel Haffner Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie Hotel Haffner Sp. z o.o.? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
Justyna W
Inne

Bardzo fajny weekend spędzony w tym hotelu, pani Zosia i pan Kuba z recepcji bardzo pomocni i uprzejmi. W restauracji bardzo dobre jedzenie pani kelnerka Kamila o jedzeniu opowiadała z pasja o każdym z dań . Hotel bardzo czysty własna plaża czyste toalety . Spa i masaże bardzo dobre polecamy ????

Anna
Pracownik

Pracuje obecnie w tym hotelu i czytając negatywy, które się tu pojawiają zastanawiam się kim są ludzie, którzy mają aż tak wiele do powiedzenia i taki wielki problem z pracą tu. Każdy, kto zatrudnia się w hotelu jest chyba świadomy, że to nie jest łatwa praca. Wymaga poświęceń, empatii i zaangażowania. Osoby, które pod szyldem Meravo zarządzają tym hotelem to osoby z dużym doświadczeniem zawodowym. Są tym samym wymagające a to niekoniecznie podoba się tym, którzy planowali w pracy odpoczywać. Bezczelne i obraźliwe komentarze w kierunku zarządzających są zdecydowanie nie na miejscu, bo nikt tu na nikogo nie krzyczy ani nie zmusza do pracy ponad siły. Oczywiście- są dni lepsze i gorsze- ale na tym to chyba polega, żeby hotel był pełen gości i konferencji. Hotelarz to nie tylko recepcjonista czy dyrektor hotelu. To także kucharze, pokojowe czy kelnerzy. Jeśli komuś nie jest dane czuć i rozumieć ideę tego zawodu to drzwi są otwarte w wielu innych miejscach. Wielkie otwarte serce zarówno dla gości jaki i pracowników jakie mają „Prezeski” stworzyło tu niesamowitą atmosferę. Zatem wielka prośba do wszystkich hejterów – dajcie sobie spokój i nie wrzucajcie Meravo do wora, w którym sami żyjecie. Wielka szkoda, że ta przygoda się kończy ☹

2
L
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

Nikt nikogo nie zmusza do pracy ponad siły? TY pracujesz bo jesteś tak samo bezczelna jak te trzy bezczelne baby. Nepotyzm w haffnerze się rozszerzył aż w końcu ich podle charaktery się doigrały. A doświadczenia to one nie maja za grosz. O Dyrekcji i jej poprzednich ekscesach w hotelach nikt nie mówi dobrze ,Pani od sprzedaży nic nie potrafi sprzedać nie jest nigdzie brana pod uwagę pod względem sales. Pani od operacyjnych zero wiedzy na temat prawidłowego funkcjonowania działów operacyjnych. Jedynie tak jak już zostało tu napisane pod względem przekrętów -wiedze maja w małym palcu. I gnębienia ludzi. Jeden hotel w Gdyni już doprowadziły do ruiny, teraz kolejny.

1
gms
Pracownik
@Anna

może by jak taki dobry pracodawca był Meravo p Dyrektor uregulowała swoje zobowiązazania składek do ZUS , składki pobrane z zarobków od pracowników a nie wszystkie przekazane do ZUS DOTĄD (WARTO SPRAWDZIC NA ZUS PUE -BRAKI W SKŁADKACH OD PRACODAWCY) i dalej PPK też, a na marginesie od 2 lat jak była inflacja nie było żadnych podwyżek wynagrodzeń ani żadnej premii na świeta np. bo niby nie było kasy, ale ineteres się dobrze krecił goście byli obroty były

1
Brak
Były pracownik

Szanowne Panie 3 Prezeski! Dobrze wszyscy wiemy ,ze odwiedziliście tą stronę i czytałyście o sobie fakty ,a nie iluzje ,które same o sobie stworzyliście. Pozytywne komentarze jakie się tu znalazły to tylko te ,które same napisaliście o sobie podczas swojej pracy bo tylko to potraficie :) Do zarządzania hotelem, personelem, sprzedaży nie macie żadnego pojecia. I to fakt! Szkoda ,że tak późno się za was zabrali. Ale spotkała Was Drogie Panie odpowiednia kara za to jak traktowaliście ludzi. I tak Was nic tego nie nauczy, bo wszystkie 3 jesteście wyjątkowo głupiutkie, ale o pracy na prawdziwym rynku hotelarskim możecie zapomnieć. Opinia roznosi się wszędzie :)

pracownik
Pracownik
@Brak

A nam jest przykro i szkoda ze dyrektorzy postanowili odejsc... szkoda. Inni zanjomi z pracy tez zaluja ze zarzad nie chce zostac - ale pewnie maja swoje powody. Dziekujemy za wszytsko i to byly dwa najlepsze lata hotelu a jestem tu prawie od poczatku.

@Brak
Pracownik
@Brak

Do kompletu należało by zwolnić jeszcze koleżankę jednej z pań "dyrektorek/prezesek" - menagerkę housekeepingu , która to została przyjęta na to stanowisko po znajomościach, nie znając się zupełnie na hotelarstwie , (jej polecenia do pań sprzątających mijają się z celem, drażnią tym gości ) a do tego uprawia mobbing w stosunku do swoich pracowników. Żal się robi gdy obserwuje się jej nieudolne poczynania. Kpina i drwiny dosłownie!!! A o reszcie pań nie będę już pisał bo uważam, że temat został nakreślony perfekcyjnie - (usunięte przez administratora)

ex pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Ten hotel to jakieś nieporozumienie, kadra kierownicza nadaje się co najwyżej do zarządzania budą z piwem w Wejherowie. Średnio 2 razy w tygodniu trzeba zostać dłużej, lub przyjść za kogoś (w hotelu 90% umów to zleceniówki) i nikogo nie interesuje że masz życie prywatne. Ciekawią was zarobki, w 5 gwiazdkowym hotelu w Sopocie? 14zł/netto :) Przez pare miesięcy będą Was oszukiwać, że umowa zlecenie jest tylko na okres próbny, a później normalna umowa. Jak w końcu zaczniecie się upominać, że okres próbny dobiegł końca, to nie zdziwcie się jak wiecznie sfochowana Pani dyrektor zaproponuje Wam stawkę godzinową 13.20 Netto, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. Myślisz, że ktoś zadzwoni do Ciebie kiedy hotel stwierdzi, że nie potrzebuję już takiego pracownika? Zapomnij! Dowiesz się od kumpli z pracy, którzy przekażą Ci plotki że już tam nie pracujesz. Oczekiwania pracodawcy: mówić najlepiej w 2 obcych językach, do pracy przychodzić we własnym garniturze (przez 4 miesiące współpracy, dostałem jedynie firmowy krawat :DDDD), praca stojąca po 12/10/8 godzin - bez żadnych przerw, a jeśli już na prawdę poczujesz się zmęczony i pójdziesz usiąść wypić kawę na zaplecze, to pamiętaj że jak wchodzi Pani dyrektor wiecznie szukająca problemu, to masz udawać że coś robisz i stać na baczność :). W zamian 5 gwiazdkowy hotel oferuje 14zł na godzinę netto na okresie próbnym, później konkretne 2100zł netto/miesiąc. Ps. Zapomniałem, o świetnej hotelowej kuchni która jest do dyspozycji pracowników. W cenie o ile dobrze pamiętam 30zł/miesiąc. Czemu tak tanio? Też się nad tym zastanawiałem, dopóki nie zobaczyłem tych potraw - mój pies dostaje lepsze żarcie, przez 4 miesiące robiłem 3 podejścia do obiadu, za każdym razem musiałem uciekać powstrzymując odruch wymiotny. Ale spokojnie, jak będziecie głodni, to najecie się darmową kawą i herbatą ;) Wszystkim ludziom, którzy mają odrobinę szacunku do siebie radzę omijać ten przybytek, chyba że ktoś jest z Ukrainy i przyjechał tu pracować po 350h w miesiącu, to z pewnością zostanie przyjęty z otwartymi ramionami (liczba 350 nie jest wymyślona, są tam jednostki które taką normę wyrabiają). Przyszło mi tam pracować z wspaniałymi ludźmi, nie było osoby z którą nie byłbym się w stanie dogadać, poza wyżej wspomnianą Panią dyrektor. (Która z poprzedniego zakładu pracy została wydalona za mobbing w stosunku do podwładnych). Szkoda więc, że dyrekcja polega na pracownikach z Ukrainy i studentach, ale widocznie tak się wyrabia 5 gwiazdkowe standardy w Polszy :). NIE POLECAM, OMIJAĆ TEN HOTEL.

Pracownik
Inne
@ex pracownik

Ten hotel to jeszcze nic złego. Hotel sopot znajdujące się w sąsiedztwie, tam dopiero dzieje się. Podobno zasadzają się na byłych pracowników Haffnera. Mam nadzieję że mój wpis będzie ostrzeżeniem dla zagubionych.

Pracownik (jeszcze)
Pracownik

Bardzo przykro brać udział w tej zmianie. Bardzo fair pracodawca i całkiem przyzwoite warunki pracy jak na hotel "niesieciowy". Hejterom (w tym przypadku chyba jednemu opętanemu nienawiścią hejterowi) piszę stanowcze nie!

1
Gumis
Były pracownik

Mi tam było ok. Zero problemów - kasa zawsze na czas. Mi tam płacili nadgodziny. Mój szef był ok. Dobrze wspominam to miejsce.

Dyrektorka Haffner
Były pracownik
@Gumis

Ludzie tam się zwalniają bo nadgodziny nie są wypłacane, nie słuchajcie menago pod pseudonimem. Brak przestrzegania BHP totalne,jak popsuć sobie zdrowie za wcale nie tak dobre pieniądze speedrun

Lotekana
Pracownik
@Gumis

Jak wiem za nad godziny nie płacili to prawda jest może zapytać się ludzi którzy tu pracowali.

Kicia
Były pracownik
@Gumis

Powiem że nie płacili za nad godziny mam tą dużo nad godzin nie zapłacone $$$$$$

Biznesmen z Oliwy
Były pracownik

(usunięte przez administratora)Jest to smutne, że deweloper wkładał tak wiele serca w ten projekt, a firma, która była odpowiedzialna za utrzymanie hotelu, zrujnowała go poprzez skrajne oszczędności, nie dbając o to, aby spełniał on standardy pięciogwiazdkowego hotelu. Jest to skandaliczne, że z miejsca, które kiedyś było jednym z najlepszych hoteli w Sopocie, (usunięte przez administratora) a goście, którzy dbają o higienę osobistą, muszą płacić dodatkowe opłaty za zużycie wody (przez podliczniki umieszczone w recepcji). Pracownicy włożyli wiele wysiłku, pracując za marne grosze. Niestety ich praca jest bardzo niedoceniana, a muszą realizować wszystkie zachcianki osób wyżej postawionych, które mają nieprzeszkoloną dotąd wyobraźnię

4
Etarka
Były pracownik

Część powiem że nie płacili za nadgodziny ja tu pracowałam .W ty hotel miałem aż 400 na godzin .Jak się zwalnialam to pani Ola powiedziała e (usunięte przez administratora) z nie zapłacę ok że one spadły z pierdstan

Obecny pracownik
Pracownik

Szkoda patrzeć jak ten hotel się marnuje. Kolejna zmiana operatora póki co nie wróży nic dobrego. Mimo poprzednich opinii trzeba przyznać, że Meravo nie było wcale takie złe i szkoda, że odchodzą, jak już wszyscy się do siebie przyzwyczaili. Dla wszystkich co piszą negatywne komentarze ciekawe jaka będzie nowa dyrekcja i czy dalej będziecie tutaj wylewać żale. Ja życzę Meravo jak najlepiej i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy w jakimś hotelu.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Xcs
Były pracownik

I nastąpił przełom, Doraco weszło do Haffnera kontrola i przejmują hotel, operatora meravo nie ma i dyrekcji też

Kreatywna
Inne
 Pytanie
@Xcs

Co masz na myśli, co znalazło Doraco? Co teraz z hotelem i pracownikami?

ppp
Były pracownik

Można podawać wiele plusów i minusów pracy w tym miejscu, aczkolwiek ogromnymi plusami są współpracownicy i rzadko spotykana dobra stawka, zawsze wypłacana na czas.

qqq
Były pracownik
 Pytanie
@ppp

Stawka? Możesz powiedzieć, jaką atrakcyjną stawkę w tym momencie otrzymujesz? Bo z tego co pamiętam, w tym 'Hotelu' 99% ludzi zatrudnionych jest za minimalną, śmieciową umowę :) Pamiętam, jak na rozmowie Pani Dyrektor, wybitna ekonomistka zaproponowała mi mniejsze pieniądze niż na okresie próbnym, poniżej stawki minimalnej.. :) Jedno z najgorszych miejsc, w jakim przyszło mi pracować. Z ciekawości, jak jest teraz?

1
Bambo
Były pracownik

Omijać szerokim łukiem, wielki bałagan i bardzo sprzeczne informacje. Stawka mniejsza od minimalnej. To wszystko jest tylko na pokaz. Manipulacja, zwodzenie, obietnice a potem brutalna prawda. Hotel powinien mieć najwyżej 3*. Porażka co tam się dzieje.

1
Aleks
Pracownik

Moim zdaniem w pozadku miejsce pracy. Placa zawsze na czas.

Wera
Pracownik

Fajny hotel i fajna praca

Bpravc
Były pracownik
@Wera

Bo to nieprawda, albo cię zwolnią nagle bez przyczyny, albo sama sam odejdziesz, słabe place, słabi przełożeni

anonim
Były pracownik

Jeśli zastanawiacie się, czy którakolwiek z tych wszystkich negatywnych opinii jest prawdziwa - tak, w 100%. Naprawdę polecam trzymać się z daleka od tego miejsca z szacunku dla samego siebie, swojego czasu i zdrowia. Cytując jedną z już widniejących tu wypowiedzi, "90% umów to zleceniówki". Okres próbny potrafi trwać tu rok. Dyrekcja to jakaś żałosna komedia. Robią co chcą, jak chcą, nie licząc się ze zdaniem pracowników, a nawet Gości. Dziwię się ogromnie, że mimo wszystko hotel ma ich stałą bazę. Absolutnie nie jest to standard 5-gwiazdkowego obiektu, co najwyżej 3.

ex worker
Były pracownik
@anonim

Widać, że coraz mniej ludzi chce w tym śmiesznym przybytku pracować o czym zresztą świadczą co chwilę zamieszczane ogłoszenia o pracę na te same stanowiska :) STANOWCZO NIE POLECAM TEGO MIEJSCA

1
Nowa
Pracownik

Добре! Jest dobrze i dobrze płacą.

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Haffner Sp. z o.o. - Sopot

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Haffner Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Haffner Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Haffner Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 7 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hotel Haffner Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii