Opinie o Nazaruk Service Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Ale o co Pan się oburza ? Przecież , jawnie na stronie i fb piszą - cyt. W zwiazku z dynamicznym rozwojem firmy haha
Firma, która wyznacza jasne cele i obowiązki. Dla ludzi z doświadczeniem, którzy "wiedzą co mają robić". Wynagrodzenie adekwatne do pracy jaką wykonuje pracownik. Nie rozumiem "hejtu" jaki pojawił się w komentarzach w październiku.
A co to za (usunięte przez administratora) chodzi wieczorami po salonie i złorzeczy na świat?
Nierzetelny portal. Każda negatywna opinia jest po chwili usuwana przez administratora. Tylko te kłamliwe zostaja w ostatnim czasie.
Mam pytanie odnośnie ogłoszenia na asystenta działu handlowego. 1) Czy wymagają Państwo jakiegoś doświadczenia w tej branży? 2) Czy są jakieś benefity pozapłacowe, jak np. karty Multisport, prywatna opieka medyczna? 3) Na jakie wynagrodzenie można liczyć? W ogłoszeniu jest wzmianka, że wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia, co nie jest zbyt zachęcające. Jakie są przewidywane widełki?
Firma jest przede wszystkim dobra i profesjonalna a poza tym to dobry pracodawca, polecam pracę.
Jestem zadowolony. Firma podołała adaptacje do dzisiejszych „wirusowych” warunków. Czuję się bezpiecznie.
Jestem zadowolony z tego salonu samochodowego. Jak najbardziej polecam!
Dobrze płacą. Inni oferują niższe stawki.
Polecam, ale omijać szerokim łukiem. Rozmowa kwalifikacyjna to jakaś kpina. Od samego początku rzucanie bluzgami jak to każdy działa na niekorzyść tej firmy, do tego jakieś historie wyssane z palca. Człowiek myślał, że poważna firma, nic bardziej mylnego. Po 5 minutach miałem ochotę to przerwać i wyjść, ale się nie dało, rozmowa bardziej przypominała monolog. Wyrazy szacunku dla tych, którzy muszą to codziennie znosić.
@Pracownik Brzmi fajnie, wysyłają na jakieś kursy, cokolwiek takiego zapewniającego rozwój? Możesz coś więcej napisać byłbym bardzo wdzięczny
Szkolenia są zapewniane i wymagane wręcz przez Renault Polska. Wszyscy pracownicy mają przewidziany pakiet szkoleń w celu ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Tam jak byś poszedł nawet jako specjalista to i tak Cie uziemią .Skulonu za byle co będzie Ci kazał płacić 500 zł a drugi 1000 .Omijaj szeroki łukiem ten pseudo servis.A i nawet jak bys miał racje to zawsze to i tak jej nie będziesz miał.Wszedzie kamery podejrzenia ze kradniesz .Ale każdy sądzi według siebie :)Odradzam tam prace no chyba ze jestes desperatem
Czy w Nazaruk Service sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Witam. Właśnie zgłosiłem swoja kandydature na jedno ze stanowisk odnosnie sprzedazy aut. Nie ukrywam ze czytajac komentarze troche sie zniesmaczylem bo nie wiem tak naprawde czy dalej w to brnąć. Naprawde jest tak slabo? Prosze o jakies porady. Z gory dziekuje.
Faktycznie kiedyś było słabo pod wieloma względami ale teraz dużo się zmieniło. Pracowałam w różnych koncesjach i tu jest zdecydowanie najlepiej.
A co takiego się zmieniło? Rozumiem , że jesteś obecnym pracownikiem salonu tylko incognito ?
Zgadza się, pracuję w Nazaruk Service. Opinia pracowników, którzy ostatni raz kontakt z firmą mieli wiele lat temu jest mało wiarygodna. Wypłaty są zawsze 10tego każdego miesiąca, nikt nie obcina premii i nie czuję się nieszanowana.
Co za bzdury, piszecie chyba sami sobie. Nikt kto poznał braci J. i B. nie uwierzy w ich cudowną przemianę. Od lat nikt tam nie szanował pracownika. Pracownik zawsze był złem koniecznym. Wypłata przychodziła prawie zawsze po 10-tym, obcinanie premii i pretensje o wszystko. W całym budynku kamery i podsłuchy, nawet w pracowniczym socjalnym. Awansów zero bo nie ma takich możliwości w tej pracy. Atmosfera fatalna, ciągłe wrzaski i rzucanie mięsem przez szefa który widział w nas tylko złodziei, dlatego ludzie przychodzą na chwilę i uciekają. Duża rotacja. Rabat pracowniczy nie jest plusem, bo i tak niewielu stać na nowy samochód.
Firma rodzinna z tradycjami i bardzo fajnym podejściem do prawników. Warto rozważyć tym bardziej, że firma się rozrasta i szukają nowych pracowników :)
Czym Nazaruk Service J. i B. Nazaruk sp.j. zachęcają? Jakie mają dodatki?
Mamy duże rabaty pracownicze (20-30%) na zakup nowego samochodu lub naprawy (w tym zakup części czy ubezpieczenia) prywatnych aut.
Moglibyście podzielić się informacjami na temat tego, o jakim dziale firmy piszecie? Ze strony firmy http://nazaruk.salonrenault.pl/praca wynika, że firma poszukuje sporo pracowników, w tym także biurowych. Czy macie doświadczenie przy pracy w obsłudze klienta w Nazaruk Service?
Klienci są różni, wiadomo... Jak wszędzie. Ale atmosfera w pracy super, szkolenia i ciągły rozwój. Wypłata zawsze na czas.
Czy "ciągły rozwój" wiąże się z możliwością awansu? Wypłata na czas nie powinna być postrzegana jako zaleta, gdyż jest to właściwie obowiązek ze strony pracodawcy, ale jeśli mówimy już o wynagrodzeniu, to jak dokładnie wygląda ta kwestia w Nazaruk Service, opowiedziałbyś o tym?
Awans jest możliwy jak najbardziej. Ciągły rozwój to przede wszystkim dla mnie szkolenia finansowane w całości przez firmę. Oczywiście wypłata w terminie jest obowiązkiem każdego pracodawcy ale z doświadczenia wiem, że jest z tym różnie... Pracownik obsługi klienta w serwisie dostaje podstawę wynagrodzenia oraz premię uwarunkowaną wynikami finansowymi całego działu.
Zdarzało się już, że nie było wynagrodzenie na czas? O właśnie, skoro już o tym mówimy, mógłbyś powiedzieć jaka podstawa zapewniana jest nowemu pracownikowi i czy takiej osobie od początku przysługuje premia? Dzięki.
W innych salonach niestety tak się zdarza... Wynagrodzenie Prezes ustala zawsze indywidualnie z każdym pracownikiem z tego co wiem uwarunkowane jest od doświadczenia zawodowego. Premie są wypłacane od początku pracy, nawet podczas okresu próbnego. Nie słyszałem nigdy, żeby ktoś z pracowników skarżył się na za małe zarobki (dotyczy to każdego działu). Wydaje mi się, że biorąc pod uwagę branżę motoryzacyjną, zarobki u Nazaruka są jedne z największych.
Renault Nazaruk jest najlepszym koncesjonerem Renault w Lublinie. Zatrudnienie jest coraz większe. Zapotrzebowanie na specjalistów rośnie. Jeśli ktoś jest rzetelny i stara się dobrze wykonywać swoje obowiązki i chociaż trochę bardziej zaangażować niż rzeczone minimum to na pewno będzie się czuł dobrze. Firma stawia na rozwój,pracownicy odbywają szkolenia. Firma się rozrasta. Podsumowując: w Renault Nazaruk można się bardzo wiele nauczyć, a jeśli tylko chcemy to możemy rozwinąć się w różnych dziedzinach. Szczerze polecam tą firmę.
Praca stabilna, wynagrodzenie dobre, atmosfera wśród pracowników ok, szef też człowiek i można się dogadać.
Bardzo miła atmosfera,relacje pomiędzy pracownikami a szefostwem prawidlowe. Szefostwo w trudnych sytuacjach pomaga pracownikowi.
Praca w przyjemnej, luźnej atmosferze, dobry dojazd, zarobki jak najbardziej w porządku. Klimatyzacja, dobra kawa, umowa o pracę i stabilne zatrudnienie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nazaruk Service Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nazaruk Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nazaruk Service Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 8 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!