Opinie o GNL Gabriela Wójcicka w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy GNL Gabriela Wójcicka. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w GNL Gabriela Wójcicka o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o GNL Gabriela Wójcicka w Łódź

anonim Nowy wpis
Inne

(usunięte przez administratora)

GNL Nowy wpis
Pracownik

Dzień dobry, istniała informacja na stronie internetowej oraz innych portalach, że w Wielką Sobotę sklep jest nieczynny.

Zosia Nowy wpis
Inne

Bardzo dobra obsługa znająca się na sprzęcie. Ogromny wybór produktów wielu producentów.

Eve
Inne

Bardzo drogo! Jakość ceny do towaru kosmiczna! Bardzo kiepski personel

1
Anna Nowy wpis
Inne
@Eve

Milion procent racji. Drogo i beznadziejna obsługa. Kadra sprzedawców do wymiany! I to natychmiast!

1
Michalina

Polecam, czas oczekiwania na towar zgodny z podanym na stronie, dobry kontakt!

1
Anna
Inne
@Michalina

Najgorszy i najdroższy sklep jeździecki. Nie polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w GNL Gabriela Wójcicka spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Projektant/-tka OZE
Toruń
Green Capital S.A.
(157 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
hkm

Straszne słaby sklep. Zamawiałam tam dwa razy i dwa razy mieli jakiś problem. Za pierwszym razem zamawialam czaprak w wyjątków niskiej cenie i bata w promocji. Miałam czekać na dostawę 2 dni ale mijają 3 potem 4 i nic. Jakiegoś piątego dna zadzwonili do mnie i powiedzieli że muszą zamienić bata na jakiegoś innego bo na tego trzeba czekać okolo miesiąc. Powiedziałam im ze mogę poczekać ale oni namawiali mnie na innego podobno lepszego. Jak go dostałam okazał sie być naprawde beznadziejny. A byl znacznie droższy. Drugim razem zamawilam czaprak z owijkami. Strasznie zależało mi na tym czapraku i kiedy zamawialam pokazywało mi że jest dostępny. Ale po paru dniach do mnie dzwoniąi mówią że takiego czapraka nie ma. I powiedzial ze wysle mi zamienniki czapraka. Podejzewam ze wyslal mi je osoba ktora komleotnie nie zna się na tych sprawach ponieważ czapraki byly zupełnie ale to zupełnie inne. A w sklepi byly podobne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Koń
Inne
@hkm

To prawda maja mega (usunięte przez administratora)z zamówieniami . Zamawiasz coś u nich na stronie po czym dzwonią i mówią ze już dany producent nie wypuszcza tego produktu . Wchodzisz na inny sklep jeździecki i jest. Bajzel co nie miara . Mało tego jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy to ciężko się o swoje doprosić . Mega nie polecam tego sklepu

Anna
Inne
@Koń

Prawda

Aneta
Inne

Czy skoro to jest sklep związany z akcesoriami dla jeźdźców to czy firma organizuje dla pracowników sklepu jakieś integracje czy wyjazdy też powiązane z końmi?

Ja
Pracownik
@Aneta

Tak

Danuta
Inne
@Ja

No to jakie na przykład? Pokazy woltyżerki lub może kolonie? ;)

Anna
Pracownik
@Ja

Wierutne kłamstwo

Sylwia
Inne

Z tego co wynika z wcześniejszych opinii sklep ten cieszył się dobrą opinią kilka lat wcześniej... Teraz w 2021 widzę tu same negatywne opinie. Zastanawiam się czy te wspomniane drogie ceny to po prostu nie jest inflacja, która dotyka każdą sferę?

Nie polecam
Pracownik

Bardzo drogo.

Simon
Inne

Bylem 3 krotnie i za kazdym razem kupilem to co chcialem ostatni zakup to sztylbety z ktorych jestem zadowolony . Pracujace Panie chetnie dziela sie wiedza i doswiadczeniem z branzy koniarskiej .Polecam sklep i pozdrawiam personel .

Magdalena
Inne
@Simon

To bardzo fajnie, że masz pozytywne doświadczenia z GNL. A możesz napisać, z jakich materiałów wykonane są produkty (np. wymienione przez Ciebie sztyblety)? Są naturalne czy eko?

Stefan
Inne

Liczyłem, że na forum znajdę informacje o pracy zostawione przez pracowników, szkoda.

Magdalena
Inne

Słyszałam, że GNL jest największym sklepem jeździeckim w Polsce. Posiada w swojej ofercie produkty europejskich i światowych producentów sprzętu jeździeckiego. Mogłoby się wobec tego wydawać, że to ciekawe miejsce pracy. A może wiecie, czy nie potrzebują tam przypadkiem pracowników? Będę wdzięczna za informację.

Sandra

Polecam serdecznie. Jestem klientem internetowym a ostatnio po raz pierwszy pojechałam odwiedzić sklep stacjonarny. Bardzo duży wybór towar ładnie wyeksponowany. Brakowało takiego sklepu w Polsce. Obsługa bardzo dobra a zarazem nie nachalna. Polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
#StałyKlient

Super sklep! Jestem w nim stałą klientką i mam kartę. Ostatnio zamówiłam przez internet kilka rzeczy, w tym bryczesy. Okazało się, że ich nie ma, więc wybrałam inne, których nie było odpowiedniego rozmiaru. Pani przez telefon powiedziała, że może zamówić i tak też zrobiła. Niedawno pojechałam do tegoż sklepu po kamizelkę, nie było rozmiaru. Przymierzyłam odłożony produkt i poprosiłam o dodanie tej kamizelki do reszty zakupów (tych przez internet). Dzięki karci zamiast 449 zł zapłaciłam 431 zł, co według mnie jest bardzo dobre. Wszystko mi włożą do jednej paczki abym nie musiała dodatkowo płacić za wysyłkę kamizelki. Super sklep, miła obsługa i przez telefon można się dogadać. Bardzo polecam ten sklep :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tre

no ale moze jednak to chyba chilowe @Jeździk? byc moze przez jakis czas nie mieli ale potem znowu uzupelnili sowj towar warto isc i zoabczyc jak teraz jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stały klient

Przez dłuższy okres czasu korzystałam z zakupów głównie z tego sklepu jeździeckiego, teraz niestety zrezygnowałam całkowicie. Największą zaletą tego sklepu jest to iż posiadają dużo towaru na stanie i jest zlokalizowany w centrum. Jak zamawiałam wcześniej to faktycznie maksymalny czas realizacji był w normie, max 2 tygodnie jednak później zamówiłam suplement na którym bardzo mi zależało i byłam zwodzona przez 3 tygodnie, bo "za parę dni będzie", w końcu się poddałam i zrezygnowałam i zakupu dokonałam w innym sklepie. Zadzwoniono do mnie po 3 miesiącach że jest suplement, z którego dawno zrezygnowałam. Jestem stałym klientem i zniżki na poziomo 5% i to na wybrane produkty mnie nie satysfakcjonują. Ponadto część ze sprzedających Pań nie ma pojęcia o produktach, które sprzedają więc w żaden sposób nie są w stanie doradzić. Zdarzyło się że zakupu dokonałam za namową sprzedawcy, a okazałam się wyrobem nie wartym zakupu. Jedynie kiedy są naprawdę duże promocje lub wyprzedaże można trafić super produkt w obniżonej, powiedziałam bym sensownej cenie, w innym wypadku ceny są standardowe. Chciałabym powiedzieć że nie jestem jedyną osobą, która rezygnuje z produktów z tego sklepu. W innych sklepach w których nie byłam stałym klientem uzyskiwałam na "wejściu" zniżkę 10%, myślę że z możliwością negocjacji. Mam wrażenie że gnl już nie dba o swoich klientów, a karty które teraz stały wprowadzone (celem "zniżek") są co najmniej nie trafione dla klienta ponieważ większy rabat uzyskiwałam przed kartami stałego klienta. Jestem rozczarowana tym sklepem, myślę że zakupu będę dokonywać tylko w razie pilnej potrzeby.

GOŚĆ

sklep nie informuje klientów o bardzo wydłużonym czasie oczekiwania, nie można się dodzwonić a na mejle odp zdawkowo. Ogólnie brak szacunku do klienta. Sklep oferuje rzeczy których nie posiada i nie umie zdobyć ich na czas. Polecam w razie konieczności zakupu inny sklep niż GNL.

Zostaw merytoryczną opinię o GNL Gabriela Wójcicka - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GNL Gabriela Wójcicka?

    Zobacz opinie na temat firmy GNL Gabriela Wójcicka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GNL Gabriela Wójcicka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

GNL Gabriela Wójcicka
3.6/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Brukowa 10 lok. 3
    91-341 Łódź
  • NIP: 7262424621 REGON: 100105115
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
GNL Gabriela Wójcicka
Przejdź do nowych opinii