@Ja No to Ty nie slyszalas, ja tez bardzo czesto. Mam nadzieje, ze w krotce sie to zmieni. Niektorzy sie nie nadaja na kierownika, bo maja za duze parcie na szklo- tak jak w tym przypadku. Nie radzi sobie w sytuacjach stresowych tylko wydziera sie na kazdego, na wszystkich krzywo sie patrzy, bo mysli ze jest lepsza. I co tu sie dziwic ze kazdy narzeka, no jest na co! Ulubiona odpowiedz na jakiekolwiek pytanie : a skad ja mam to wiedziec?. No jakby w kazdej firmie byl taki kierownik to krzyz i mogila na droge.
Niestety nie mam dobrych wrażeń. Projekty przyjemne ale nowy kierownik nie nadaje sie na stanowisko kierownicze. Moim zdaniem kierownik powinien motywować pracownikow a nie pokazywać im drzwi wyjsciowe unoszac sie dumą gdy ktos wytyka jej błędy. Krzyczy nawet gdy nie ma racji. Demotywuje pracowników przez co niechętnie przychodzą do pracy. Pracownicy boja sie cokolwiek powiedzieć gdyz nie chca stracic pracy ale prywatnie mozna zauwazyc ich niezadowolenie. Uwazam że byl to fatalny wybór szefowej na czym i ona traci. Kolejna sprawa to to ze nowy kierownik nie udziela odpowiedzi gdy pytania sa niewygodne. Atmosfera pracy bardzo sie zmienila...niestety na gorsze.
Nie pracuję tu od dawna, ale wielokrotnie słyszałam jak jedna z teamliderek krzyczy na pracownika szeregowego. Nie wiem czy buduje sibie tym ego ale wiem, ze gdy sie to nie skonczy, ludzie pojda do innej firmy zostawiajac ta z nienajlepsza opinia. Szkoda by fajna firma była kojarzina z grzędą czy kurkami jak to wyzej ktos napisal.
Można zauważyć tutaj dwie sprzeczne opinie. @szczera pisze o nagannym zachowaniu oraz braku szacunku do pracowników, natomiast @Ja temu zaprzecza. Jak to w końcu wygląda?
@Panna Krysia dziękujemy za Twoją szczegółową ocenę. Piszesz o konieczności zrobienia wyniku. Czy jest bardzo ciężki do zrealizowania? Jak oceniasz? @Ja to bardzo dobrze, że jesteś zadowolona. Co więcej mogłabyś napisać o plusach pracy w tym miejscu?
Nie slyszalas jak odzywa sie bez szacunku? To moze trzeba usiasc blizej biurka? Tam, szczegolnie widac to i slychac. Zero szacunku, umiejetnosci rozmawiania z ludzmi, tylko oczekuje od innych od siebie nic. Ale no taaa wielka zajeta kierowniczka po pytaniach od zwyklych pracownikow odpowiedzi typu "ja pierd... wszystkim sie tu musze zajmowac?!" Po prostu porazka, jestem ciekawa czym kierowala sie szefowa, ktora z reszta nie wie albo nie chce wiedziec ze wszyscy nazekaja , jak ja wybierala. Moze cxas sie zastanowic dlaczego kazdy w miedzy czasie przeglada ogloszenia o prace. Takich sluchawek jak te to jest milion, ale osoba wyzej ma racje atmosfera super jak ta osoba wychodzi i na nikogo sie krzywo nie patrzy.
Dzień dobry - Ania Towarek - opiekun radomskiego oddziału. Bardzo dziękuję za info zwrotne o zachowaniach i atmosferze w ICC - by móc obiektywnie ocenić temat i skutecznie zareagować, chętnie poznam więcej szczegółów. Będę wdzięczna za wiadomość na mail: atowarek@ideacc.pl, Pozdrawiam
@szeczera Jestem zadowolna ze swojego miejsca gdzie siedzę wszystko widać i słychać. Nie zauważyłam ani nie słyszałam chamskiego zachowania w stosunku do kogokolwiek. Jak widać ktoś tutaj próbuje podbudować swoje ego oczerniając innych. Brawo Ty. Kozak w necie frajer w świecie. Zamiast pogadać wcześniej z kierowniczką lepiej siać ferment w necie.
Nie rozumiem dlaczego tak oczerniacie firme i teamliderki. Tak zwany przez was Pitbull też jest człowiekiem jak z każdym da się dogadać w każdej sprawie. Jakoś nie zauważyłam żeby do kogoś odezwała się bez szacunku. Nie każdy sie nadaje do pracy na słuchawkach ale jak widać nie każdy to rozumiem. Żeby jakoś wytłumaczyć swoje niepowodzenie trzeba jechać po firmie i pracownikach? No cóż świadczy to tylko o was. Ja jestem zadowolona z pracy, a zwłaszcza z atmosfery jaka tutaj panuje. Ludzie są wspaniali, w żadnej pracy nie spotkałam się z tak sympatyczną atmosferą jaka tu panuje. Wypłata na czas co do kwoty jest taka sama jak wszędzie. Pracuje tu od niedawna, ale wiem że zostanę na dłużej ;)
Do Pracuję tu- jednak mam rację.Oczywiście , że Twoim obowiązkiem jest bronić firmy.W końcu non stop zwalniacie ludzi, a chętnych brak.Może odniesiesz się do tego co napisałam wcześniej? Wytłumacz chętnym na jaki okres możecie zagwarantować pracę.Nie zrobisz tego, bo Ci nie wolno.Kilka dni szkolenia(niepłatnego!!!!) , następnie słuchawki na 6 godzin, jak będzie ok to zostaje się na 6 ,aż któregoś dnia będzie gorsza baza i zjazd na 4.Kilka dni i koniec pracy. Rotacja niesamowita rozmowy kwalifikacyjne non stop a na projekcie na stałe są 3 lub 4 wazelinki.Pozostali popracują przez tydzień może dwa i do zwolnienia.Nie pisz o braku chęci do pracy.Ludzie muszą się nauczyć jak pracować a Wy nie dajecie nikomu szansy.Na marginesie dodam, że oczywiście stawka godzinowa najniższa czyli 13 brutto.Nie jesteście najgorszym call center w Radomiu ale mieścicie się w pierwszej trójce.
Ludzie! Przychodźcie do pracy żeby pracować, a nie rozkminiać kto jest kim. Skupianie się w pracy na pracy wcześniej przyniesie efekty. Przepraszam, ale więcej nie skomentuję. Szkoda czasu.
Nie polecam nikomu.Jedyny plus to pensje, które są wypłacane raczej w terminie. Żadnej gwarancji pracy.Wygląda to tak- na początku trafiasz na najgorszy projekt( kierowniczka projektu z mózgiem wielkości orzeszka ). Możesz pracować przez kilka dni bez robienia wyniku.Potem masz zrobić wynik.Jak Ci się uda, to pozwolą pracować na 8 godzin( wyjściowe to 6 ). Jeśli wyniku brak to spadasz na 4 godziny, jeśli brak poprawy to do zwolnienia.Niby w teorii są jeszcze inne projekty ale nie ma szansy na inny projekt jeżeli tutaj się nie sprawdzasz. Nawet jeśli pracujesz już długo to nigdy nie masz pewności że zostaniesz.Za brak wyników przez tydzień , wylatujesz w drugim tygodniu jeśli nic się nie zmieni.Jest kilka wazelinek, największa z nich skarży gdzie tylko może na pozostałe.Premie? To rzadkość.Niby są ale musisz mieć wyrobione dużo godzin i wynik.Nie ma co na nie liczyć.W porównaniu z innymi call center to porażka.Benefity? hahaha Po pół roku pracy karta Multisport za która trzeba płacić.Brak premii, brak gwarancji pracy .wszędzie tylko nie tam.Do kogoś o nicku Pracuję tu- jesteś jedną z wazelinek czy samą kierowniczką? Nikt inny nie napisze dobrej opinii. Całkowicie zgadzam się z osoba o nicku-niezadowolona. Brak jest szacunku do osób starszych.Kierowniczka projektu nazwana Pitbullem przez niezadowoloną to osoba o zerowej kulturze osobistej. Drze japę na wszystkich , rządzi się jak gęś na własnym podwórku. Ogłoszenia są non stop bo tam nikt nie chce zostać.Ocena firmy- absolutne zero.
@Pracuję tu, dziękuję za podzielenie się Twoją opinią. A na jakie benefity mogą liczyć osoby zatrudnione?
Niezadowolona jak długo pracowałeś/aś w tej firmie, że Tak dobrze znasz dyrektorkę i Prezes? Coś mi się wydaje, że bardzo krótko albo wręcz 1 dzień. Pracuję tu dość długo i o ile nie bronię tej firmy (nie jestem w niej zakochana do szaleństwa ale też fakt, że pracuje tu nadal świadczy o tym, że nie jest to najgorsza firma pod sloncem) to twoja opinia o tym, że ktoś kogoś chce przelecieć albo że śmierdzi mu spod pach świadczy o tobie raczej i wskazuje, że nie warto brać twojej wypowiedzi pod uwagę. Byłbyś/bylabyś dużo bardziej wiarygodny/a, gdybyś sam pokazał/a, że chamem nie jesteś. A moja opinia? Płacą tyle co wszędzie, jak jesteś dobry w tym co robisz to praca dla Ciebie zawsze się znajdzie. Łatwość/trudność pracy zależy od projektu, na którym jesteś. Jeśli chcesz się tu odnaleźć to polecam chęci do pracy, bo to zawsze jest mile widziane. A jak jeszcze pokażesz, że coś umiesz to możesz liczyć na projekty z premiami.
@niezadowolona, proszę nie publikować komentarzy na temat poszczególnych pracowników.
Ta firma to tragedia. Same kobiety, jak w kurniku na grzędzie, wszystkie podzielone w grupki i jedne drugim (usunięte przez administratora) obrabiają, zwrócić uwagi nie można bo trzeba cicho siedzieć i nie zgłaszać uwag. Prezes ma w (usunięte przez administratora) twierdzi, że jest biedna, dyrektorka nic nie potrafi tylko dodawać pod kreskę, a kierowniczka to największy cham jakiego miałam okazję poznać, pitbull co od idiotów cię wyzywa i od najgorszych i śmierdzi od niej potem, poza tym ma swoje kury z którymi ciągle wychodzi palić i tylko jej znajome nie muszą pracować. Jak jakiś facet się zatrudni to kierowniczka chce go przelecieć. Ostatnio słyszałam, że też tak było i nie ma teraz już żadnego faceta w firmie. Nie polecam, tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Zapisujesz się na jeden projekt przesuwają Cię na inny w zupełnie nie pasujących dla Ciebie godzinach. Płaca minimalna i też pózno wypłacają bo dopiero 20go następnego miesiąca.
Czytaliście już wywiad przeprowadzony z Członkami Zarządu Idea Call Center? http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,796464,wywiad-anna-towarek-iwona-bogdanov Znajdziecie tam m.in. odpowiedzi na takie pytania, jak oczekiwania firmy wobec kandydatów.
dziwne, bo nawet na ich stronie nie ma podanych konkretnych stanowisk, a są ogólne informacje. No i dane do wysłania swojego CV :)
Spam mailowy rozesłany! brak linku do wypisania się ze spamu!!!
do ala- CV wysłałyśmy na początku grudnia, a ogłoszenie ukazuje się co tydzień
do abc - też czekam w kolejce, ale moja znajoma która tam pracuje, mówi że to normalne. Nie zwalniają się tam szybko miejsca - jednak na bank po nowym roku będą poszerzać zespoły. na święta zawsze okrajają składy. Leaderzy fakt, trochę nadmuchani, ale jak wszędzie:) ogólnie najbardziej znośne CC w Radomiu (wg mojej znajomej) - a ja też zaliczyłam już większość:)
Wysłałyśmy tam z razem z koleżanką nasze cv. Obie mamy doświadczenie w telemarketingu, a mimo to firma nie odpowiedziała na nasze zgłoszenie.
Czy może ktoś napisać na temat pracy w idea call center w radomiu? Mam 3 lata doświadczenia w pracy w innych call center. I zastanawiam się czy złożyć cv do tej firmy. Czy firma jest wypłacalna? Co się tam sprzedaje? I czy jest baza? Jakie godziny pracy? Czy jest to stała praca?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Idea Call Center?
Zobacz opinie na temat firmy Idea Call Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.