Opinie o Mikea II Mikosza Spółka Jawna w Tychy

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Mikea II Mikosza Spółka Jawna. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mikea II Mikosza Spółka Jawna w Tychy

Zofia
Inne

Jakie wynagrodzenie jest oferowane w Mikea? Czy składa się ono tylko z podstawy czy też z jakichś dodatków typu premia?

Stachu
Inne

Czy można tu przyjść bez znajomości montażu drzwi i przyuczą ?

Waski
Inne

Dzień dobry. Zdecydowanie nie polacam produktu. Po 3 miesiacach spuchly. Po zgloszeniu reklamacji przyjechal seris i nawiercil kilka otworow celem odgazowania. Dzwi sie odgazowaly za to weszly mrowki. Blacha pozostala luzna. Po powtornym zgloszeniu przyjechali znowu i powiedzieli ze zapianuja dziury ale blachy nie da sie naprawic. Nie zgodzilem sie na takie rozwiazanie. Zarzadalem wymiany drzwi. Oczywiscie olano mnie. Gdy przyszla jesien okazalo sie ze przez te otwory leci zimno. Zrobilem zdjecie kamerka termowizyjna i wyslalem do firmy. Otrzymalem odpowiedz ze wszystkie parametry sa ok. Drzwi sa zimne ,blacha odstaje a wielka firma Mikea uwaza ze mam urojenia i sie czepiam. Gorzej niz chinski (usunięte przez administratora)

M II
Pracownik
@Waski

Szanowny @Waski Nikt Pana nie olał. To w konsekwencji Pana własnej decyzji użytkuje Pan drzwi które faktycznie, wciąż są w stanie „do naprawy” i nikt tego nie neguje. Pana drzwi nie kwalifikują się jednak do wymiany bo da się je naprawić. Oczywiście naprawić w taki sposób, że nie będzie widocznych śladów ingerencji serwisu. Oczywiście chętnie je naprawimy, jeśli tylko nam Pan pozwoli. Obraz z kamery termowizyjnej, który nam Pan przesłał jest prawidłowym obrazem szczelnych drzwi wejściowych W zimno z nieprzelotowych otworów w niewidocznej części ramiaka oraz mrówki w skrzydle drzwiowym szczerze powiedziawszy trochę nie wierzymy.

Odetta
Inne

@Irek w jaki sposób kontrolują?

logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Szwaczka / Szwacz do przyuczenia
Dobre Miasto
Dfm Sp. z o.o.
(450 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(230 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
nik
 Problem

Ok 2 miesięcy temu zadzwoniłem do do firmy Mikea ze zgłoszeniem wady drzwi zewnętrznych-przebarwień. Pani podała mi adres mail na który mam wysłać zgłoszenie. Tak też zrobiłem lecz odp nie otrzymałem. Zgłosiłem więc problem w hurtowni gdzie zamówiłem drzwi (na które czekałem ponad 1 miesiąc) . Oni tez złożyli reklamacje w tej sprawie. Od tamtego czasu mijają 2 miesiące i ani ja ani hurtowania nie otrzymaliśmy ŻADNEJ odpowiedzi!!!!!! To kpina jak traktujecie klientów. Z całego serca będę odradzał wszystkim Państwa jakże rzetelną firme.

M II
@nik

NIGDY DO NAS NIE DZWONIŁEŚ ANI NIE PISAŁEŚ i jesteśmy tego PEWNI NA 100%. JEDYNĄ informacją, jaką mogłeś drogi @nik (jako klient końcowy/ konsument) uzyskać od pracowników naszego BOK, gdybyś NAPRAWDĘ do nas zadzwonił, byłoby wskazanie, że reklamację należy złożyć w punkcie w którym kupiony był towar. Dlaczego? Bo TYLKO taka w naszej firmie na tą okoliczność jest procedura zarówno przy kontakcie telefonicznym jak i mailowym. Dlaczego nie skracamy drogi reklamacji jak robią to producenci np. wyrobów AGD? Dlatego, że drzwi to towar, który zwykle tak jest sprzedawany Klientowi końcowemu jako całość z montażem . Nasza firma nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej dla konsumentów, tylko WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM wyspecjalizowanych punktów sprzedaży. Z tego powodu WSZYSTKIE zgłaszane przez Klientów zastrzeżenia co do naszych wyrobów są procedowane także wyłącznie za pośrednictwem i w porozumieniu z punktem sprzedaży gdzie dokonany był zakup.

Adam
@nik

No niestety tak to u nich jest - łapią Klienta na cenę nie na jakość. Później pozostają tylko nieprzyjemne rozmowy, kupno następnych - tym razem atestowanych drzwi. Miałem taką przygodę przed 5 laty. Drzwi musiałem wymienić po 1,5 roku.

M II
@Adam

Znowu post w którym nic się nie zgadza – Po pierwsze Drzwi Mikea nigdy nie były specjalnie tanie, po drugie kto wymienia własnym sumptem drzwi, które jeszcze są na gwarancji i poprzestaje na „nieprzyjemnych rozmowach”, po trzecie o jakich atestach mowa? Na antywłamaniowość? PPoż? Nie ma w Polsce czegoś takiego jak „atest na drzwi”. Reasumując obstawiam, że mamy kolejną radosną twórczość pisaną przez jakiegoś pożal się Boże „fachowca” od marketingu szeptanego. Jeśli się mylę to poproszę numer seryjny drzwi numer zamówienia albo faktury zakupu, może dane dotyczące złożonej reklamacji (przecież w tego typu sytuacji musiałaby być złożona), cokolwiek co pozwoli zidentyfikować sprawę. Chętnie odniesiemy się do konkretnej sytuacji jeśli (w co znów absolutnie nie wierzę) faktycznie miała miejsce.

Irek
Inne

Firma to świetny pracodawca j jednocześnie wymagający więc nie dziwię się, że aby utrzymać wysoki poziom muszą na bieżąco kontrolować.

Antek

Niestety .Dyrektor nie umie rozmawiać z pracownikami . Ciągłe kłótnie a nie rozmowy Prezes dał wolną rękę Dyrektorowi i Pan Prezes do końca nie wie co się tam dzieje Gdyby Właściciel wiedział coś od pracowników i rozmawiał z pracownikami to bardzo dużo by zaoszczędził .Ale niestety Prezes firmy zna tylko jedną stronę taką jaką mu przedstawi Dyrektor A wiadomo że zawsze on będzie mówił o sobie dobrze a o pracownikach zle .Można bardzo dużo przedstawiać faktów .To napisze w innym terminie

Xyz

Pracowałem,ciągła kontrola przez kamery, psychiczne znęcanie się, ludzie wporzadku(choć nie wszyscy) .. I to aż tyle z Plusów, wysrubowane normy.. Fochy zarzadu(dyrektor i jego przudupasy) odgrywanie się, dużo nadgodzin, płaca średnia, wysrubowane normy, brak sprzętu ale ich to nie obchodzi bo 'ma być zrobione', ciągle puszczane buble, nie polecam nikomu

Nowy

Czy to prawda że pracownik jest cały czas obserwowany przez przeszklone ściany pomieszczeń gdy pracuje?I czemu ma to służyć? Monitoring firmowy nie wystarczyłby?

M II
@Nowy

Nie, to nie jest prawda.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Firma Produkcyjno Handlowa Mikea II Krzysztof Mikosza Dominik Mikosza sp.j.?

M II
@Pytanie

Generalnie rozmowy kwaifikacyjne odbywają się w siedzibie firmy. Wyjątek to rekrutacje handlowców, które odbywają się zwykle w rejonie, na którym ma pracować rekrutowany handlowiec.

Stolarz szuka pracy

Czy w tej chwili stolarz szukający zatrudnienia może liczyć na przyjęcie do pracy.Na jakie wynagrodzenie można liczyć na początku.Czy możliwa jest praca w godzinach nadliczbowych oraz sobót i czy pracodawca wypłaca nadgodziny typu 50% 100% i czy sobota 8h jest 100%.

Trenti

Firma super dobre zarobki oraz warunki duży socjal wspaniała kadra kierownicza z panem Dyrektorem i jego Kierownikiem takich niesamowitych ludzi już chyba nie spotkam,wyrozumiali sprawiedliwie traktujący wszystkich pracowników otwarci na wszelkie sugestie prowadzące do merytorycznych rozmów między pracownikami a przelozonymi miła zdrowa atmosfera????

Gabriela
Inne
@Trenti

Piszesz między innymi o socjalu - co on konkretnie obejmuje? Chciałam dowiedzieć się również o umowę. Na jaki rodzaj trzeba się nastawić pracując dla Mikea II?

ja
@Trenti

nie wiem kim jestes ale chyba nigdy tu nie pracowales skoro gadasz takie kocopoły . bo tu wszystko jest calkowicie na odwrot ...

Janusz
Inne
@ja

Masz odmienne doświadczenia z ta firmą? Jak oceniłbyś panujące tam warunki i atmosferę?

Iza
Inne

Jest to praca również dla kobiet ?

anonymous

Nikomu nie polecam tej firmy.(usunięte przez administratora) najważniejsze to sprzedać towar a później radź sobie człowieku sam!!!

D.M.
@anonymous

Szanowny @anonymousie daj nam szansę. Napisz jakiś konkret, żeby można było się do niego w jakikolwiek sposób odnieść. Produkty naszej firmy są objęte gwarancją i nie uchylamy się od odpowiedzialności za jakość ich wykonania. Ekipy serwisowe jeżdżą po całym kraju i usuwają zdarzające się usterki. Pewien odsetek wpływających do firmy reklamacji to błędy montażu, za który odpowiadają firmy dla nas zewnętrzne czyli pracownicy/podwykonawcy naszych Klientów. Niestety zwykle te właśnie reklamacje ciągną się najdłużej.

K.
@D.M.

Niestety tak duża ilość negatywnych komentarzy na temat firmy mówi sama za siebie. Jest zdecydowanie większa niż, w przypadku konkurencji. Należy zastanowić się na jakością pracy oraz produktu, jak również nad poszanowaniem klienta.

Niezadowolony klient

Nie polecam nikomu produktów tej firmy. Nie szanują klienta! W lato niemożna drzwi domknąć tylko z buta zamykać w zimie wieje przez nie i wyciąga całe ciepło z domu. Serwis jeździ po kilka razy i ręce rozkłada bo to "badziew" i co mają zrobić! Przy nieszczelności szkieł to wymienią jedno a inne oblepią silikonem. Nie dokańczają zleceń bo tak ma być. Najlepszy tekst był jednego gościa z serwisu "jak się nie domyka to sobie zamek podpiłuj". Technicy nie wydają żadnych dokumentów że byli i co zrobili tylko latają z durną kamerką i obiecują że wyślą kopię i protokół na email. Brak jakiejkolwiek obsługi klienta! Firma moim zdaniem jest nastawiona tylko na sprzedaż i zlaniu klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były

Praca pod ciągłym nadzorem z góry ( dosłownie, bo pracownicy są cały czas obserwowani przez przeszklenie, które na czas kontroli zewnętrznej jest zasłaniane), niskie stawki i bliżej nieokreślone zasady premiowania. Parę lat temu ludzie wielkiego wyboru nie mieli, ale teraz można już pracować w godnych warunkach.

anonymous

Byle sprzedac towar, a pozniej czlowieku radz sobie sam. Kase wziac i zapoomniec o kliencie. Z daleka od tej firmy.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Właściciel firmy FPH Mikea II
@anonymous

Nie będę dłużej tolerować niczym nie popartych wpisów trolla kryjącego się pod nickiem @anonymus ! Sprawę kieruję do naszej kancelarii prawnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sławomir
Inne

@Pracownik, a możesz powiedzieć, na jakim stanowisku pracowałeś? Czy była to praca zmianowa? Można liczyć na elastyczne godziny? Czy uważasz, że w firmie Mikea można rozwijać się zawodowo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M II
@Sławomir

Firma pracuje w trybie jednozmianowym. Produkuje drzwi wejściowe które są towarem sezonowym. Oznacza to tyle, że poza sezonem dział produkcji ma mniej pracy a w sezonie więcej. Firma utrzymuje miejsca pracy, nie zatrudnia pracowników „na sezon” żeby potem ich zwolnić. Zobowiązania wobec pracowników i kontrahentów są regulowane rzetelnie i terminowo zawsze zgodnie z zawartymi ustaleniami. Zatrudnienie następuje zawsze w oparciu o umowę o pracę, chyba że pt. pracownik zawnioskuje o inną formę zatrudnienia. Elastyczne godziny pracy w firmie produkcyjnej to raczej mission impossible, firma nie stosuje tego rozwiązania i nie zamierza go wprowadzać.

Były

Nie polecam, szczególnie jako kierowca serwisowy, cały dzień w trasie , a płacą grosze. (usunięte przez administratora)

M II
@Były

Panie Adamie. Charakter pracy pracowników naszego serwisu był jasno określony w ogłoszeniu o pracę oraz podczas rozmowy rekrutacyjnej. Nie robiliśmy i nie robimy z tego żadnej tajemnicy. Nasi serwisanci przemieszczają się po całej Polsce, nocują w hotelach a wyjazd serwisowy może trwać 4-5 dni i nikt panu nie ściemniał, że będzie inaczej. Wysokość pana wynagrodzenia również była ustalona podczas rozmowy rekrutacyjnej i otrzymywał pan takie wynagrodzenie na jakie się pan z firmą umówił. Takie mamy w firmie zwyczaje, że robimy tak jak się umówimy.

Pracownik

Nie polecam. Praca jak praca, pod ciągłym nadzorem, wyśrubowane normy, brak podstawowych narzędzi, słaby socjal. Latem dużo nadgodzin(usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Mikea II Mikosza Spółka Jawna - Tychy

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?

    Zobacz opinie na temat firmy Mikea II Mikosza Spółka Jawna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Mikea II Mikosza Spółka Jawna?

    Kandydaci do pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Mikea II Mikosza Spółka Jawna
3.9/5 Na podstawie 66 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mikołowska 112
    43-100 Tychy
  • NIP: 6462323539 REGON: 273714328 KRS: 0000235286
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mikea II Mikosza Spółka Jawna
Przejdź do nowych opinii