Jakie wynagrodzenie jest oferowane w Mikea? Czy składa się ono tylko z podstawy czy też z jakichś dodatków typu premia?
Czy można tu przyjść bez znajomości montażu drzwi i przyuczą ?
Dzień dobry. Zdecydowanie nie polacam produktu. Po 3 miesiacach spuchly. Po zgloszeniu reklamacji przyjechal seris i nawiercil kilka otworow celem odgazowania. Dzwi sie odgazowaly za to weszly mrowki. Blacha pozostala luzna. Po powtornym zgloszeniu przyjechali znowu i powiedzieli ze zapianuja dziury ale blachy nie da sie naprawic. Nie zgodzilem sie na takie rozwiazanie. Zarzadalem wymiany drzwi. Oczywiscie olano mnie. Gdy przyszla jesien okazalo sie ze przez te otwory leci zimno. Zrobilem zdjecie kamerka termowizyjna i wyslalem do firmy. Otrzymalem odpowiedz ze wszystkie parametry sa ok. Drzwi sa zimne ,blacha odstaje a wielka firma Mikea uwaza ze mam urojenia i sie czepiam. Gorzej niz chinski (usunięte przez administratora)
Szanowny @Waski Nikt Pana nie olał. To w konsekwencji Pana własnej decyzji użytkuje Pan drzwi które faktycznie, wciąż są w stanie „do naprawy” i nikt tego nie neguje. Pana drzwi nie kwalifikują się jednak do wymiany bo da się je naprawić. Oczywiście naprawić w taki sposób, że nie będzie widocznych śladów ingerencji serwisu. Oczywiście chętnie je naprawimy, jeśli tylko nam Pan pozwoli. Obraz z kamery termowizyjnej, który nam Pan przesłał jest prawidłowym obrazem szczelnych drzwi wejściowych W zimno z nieprzelotowych otworów w niewidocznej części ramiaka oraz mrówki w skrzydle drzwiowym szczerze powiedziawszy trochę nie wierzymy.
@Irek w jaki sposób kontrolują?
Ok 2 miesięcy temu zadzwoniłem do do firmy Mikea ze zgłoszeniem wady drzwi zewnętrznych-przebarwień. Pani podała mi adres mail na który mam wysłać zgłoszenie. Tak też zrobiłem lecz odp nie otrzymałem. Zgłosiłem więc problem w hurtowni gdzie zamówiłem drzwi (na które czekałem ponad 1 miesiąc) . Oni tez złożyli reklamacje w tej sprawie. Od tamtego czasu mijają 2 miesiące i ani ja ani hurtowania nie otrzymaliśmy ŻADNEJ odpowiedzi!!!!!! To kpina jak traktujecie klientów. Z całego serca będę odradzał wszystkim Państwa jakże rzetelną firme.
NIGDY DO NAS NIE DZWONIŁEŚ ANI NIE PISAŁEŚ i jesteśmy tego PEWNI NA 100%. JEDYNĄ informacją, jaką mogłeś drogi @nik (jako klient końcowy/ konsument) uzyskać od pracowników naszego BOK, gdybyś NAPRAWDĘ do nas zadzwonił, byłoby wskazanie, że reklamację należy złożyć w punkcie w którym kupiony był towar. Dlaczego? Bo TYLKO taka w naszej firmie na tą okoliczność jest procedura zarówno przy kontakcie telefonicznym jak i mailowym. Dlaczego nie skracamy drogi reklamacji jak robią to producenci np. wyrobów AGD? Dlatego, że drzwi to towar, który zwykle tak jest sprzedawany Klientowi końcowemu jako całość z montażem . Nasza firma nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej dla konsumentów, tylko WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM wyspecjalizowanych punktów sprzedaży. Z tego powodu WSZYSTKIE zgłaszane przez Klientów zastrzeżenia co do naszych wyrobów są procedowane także wyłącznie za pośrednictwem i w porozumieniu z punktem sprzedaży gdzie dokonany był zakup.
No niestety tak to u nich jest - łapią Klienta na cenę nie na jakość. Później pozostają tylko nieprzyjemne rozmowy, kupno następnych - tym razem atestowanych drzwi. Miałem taką przygodę przed 5 laty. Drzwi musiałem wymienić po 1,5 roku.
Znowu post w którym nic się nie zgadza – Po pierwsze Drzwi Mikea nigdy nie były specjalnie tanie, po drugie kto wymienia własnym sumptem drzwi, które jeszcze są na gwarancji i poprzestaje na „nieprzyjemnych rozmowach”, po trzecie o jakich atestach mowa? Na antywłamaniowość? PPoż? Nie ma w Polsce czegoś takiego jak „atest na drzwi”. Reasumując obstawiam, że mamy kolejną radosną twórczość pisaną przez jakiegoś pożal się Boże „fachowca” od marketingu szeptanego. Jeśli się mylę to poproszę numer seryjny drzwi numer zamówienia albo faktury zakupu, może dane dotyczące złożonej reklamacji (przecież w tego typu sytuacji musiałaby być złożona), cokolwiek co pozwoli zidentyfikować sprawę. Chętnie odniesiemy się do konkretnej sytuacji jeśli (w co znów absolutnie nie wierzę) faktycznie miała miejsce.
Firma to świetny pracodawca j jednocześnie wymagający więc nie dziwię się, że aby utrzymać wysoki poziom muszą na bieżąco kontrolować.
Niestety .Dyrektor nie umie rozmawiać z pracownikami . Ciągłe kłótnie a nie rozmowy Prezes dał wolną rękę Dyrektorowi i Pan Prezes do końca nie wie co się tam dzieje Gdyby Właściciel wiedział coś od pracowników i rozmawiał z pracownikami to bardzo dużo by zaoszczędził .Ale niestety Prezes firmy zna tylko jedną stronę taką jaką mu przedstawi Dyrektor A wiadomo że zawsze on będzie mówił o sobie dobrze a o pracownikach zle .Można bardzo dużo przedstawiać faktów .To napisze w innym terminie
Pracowałem,ciągła kontrola przez kamery, psychiczne znęcanie się, ludzie wporzadku(choć nie wszyscy) .. I to aż tyle z Plusów, wysrubowane normy.. Fochy zarzadu(dyrektor i jego przudupasy) odgrywanie się, dużo nadgodzin, płaca średnia, wysrubowane normy, brak sprzętu ale ich to nie obchodzi bo 'ma być zrobione', ciągle puszczane buble, nie polecam nikomu
Czy to prawda że pracownik jest cały czas obserwowany przez przeszklone ściany pomieszczeń gdy pracuje?I czemu ma to służyć? Monitoring firmowy nie wystarczyłby?
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Firma Produkcyjno Handlowa Mikea II Krzysztof Mikosza Dominik Mikosza sp.j.?
Generalnie rozmowy kwaifikacyjne odbywają się w siedzibie firmy. Wyjątek to rekrutacje handlowców, które odbywają się zwykle w rejonie, na którym ma pracować rekrutowany handlowiec.
Czy w tej chwili stolarz szukający zatrudnienia może liczyć na przyjęcie do pracy.Na jakie wynagrodzenie można liczyć na początku.Czy możliwa jest praca w godzinach nadliczbowych oraz sobót i czy pracodawca wypłaca nadgodziny typu 50% 100% i czy sobota 8h jest 100%.
Firma super dobre zarobki oraz warunki duży socjal wspaniała kadra kierownicza z panem Dyrektorem i jego Kierownikiem takich niesamowitych ludzi już chyba nie spotkam,wyrozumiali sprawiedliwie traktujący wszystkich pracowników otwarci na wszelkie sugestie prowadzące do merytorycznych rozmów między pracownikami a przelozonymi miła zdrowa atmosfera????
Piszesz między innymi o socjalu - co on konkretnie obejmuje? Chciałam dowiedzieć się również o umowę. Na jaki rodzaj trzeba się nastawić pracując dla Mikea II?
nie wiem kim jestes ale chyba nigdy tu nie pracowales skoro gadasz takie kocopoły . bo tu wszystko jest calkowicie na odwrot ...
Jest to praca również dla kobiet ?
Nikomu nie polecam tej firmy.(usunięte przez administratora) najważniejsze to sprzedać towar a później radź sobie człowieku sam!!!
Szanowny @anonymousie daj nam szansę. Napisz jakiś konkret, żeby można było się do niego w jakikolwiek sposób odnieść. Produkty naszej firmy są objęte gwarancją i nie uchylamy się od odpowiedzialności za jakość ich wykonania. Ekipy serwisowe jeżdżą po całym kraju i usuwają zdarzające się usterki. Pewien odsetek wpływających do firmy reklamacji to błędy montażu, za który odpowiadają firmy dla nas zewnętrzne czyli pracownicy/podwykonawcy naszych Klientów. Niestety zwykle te właśnie reklamacje ciągną się najdłużej.
Niestety tak duża ilość negatywnych komentarzy na temat firmy mówi sama za siebie. Jest zdecydowanie większa niż, w przypadku konkurencji. Należy zastanowić się na jakością pracy oraz produktu, jak również nad poszanowaniem klienta.
Nie polecam nikomu produktów tej firmy. Nie szanują klienta! W lato niemożna drzwi domknąć tylko z buta zamykać w zimie wieje przez nie i wyciąga całe ciepło z domu. Serwis jeździ po kilka razy i ręce rozkłada bo to "badziew" i co mają zrobić! Przy nieszczelności szkieł to wymienią jedno a inne oblepią silikonem. Nie dokańczają zleceń bo tak ma być. Najlepszy tekst był jednego gościa z serwisu "jak się nie domyka to sobie zamek podpiłuj". Technicy nie wydają żadnych dokumentów że byli i co zrobili tylko latają z durną kamerką i obiecują że wyślą kopię i protokół na email. Brak jakiejkolwiek obsługi klienta! Firma moim zdaniem jest nastawiona tylko na sprzedaż i zlaniu klienta.
Praca pod ciągłym nadzorem z góry ( dosłownie, bo pracownicy są cały czas obserwowani przez przeszklenie, które na czas kontroli zewnętrznej jest zasłaniane), niskie stawki i bliżej nieokreślone zasady premiowania. Parę lat temu ludzie wielkiego wyboru nie mieli, ale teraz można już pracować w godnych warunkach.
Byle sprzedac towar, a pozniej czlowieku radz sobie sam. Kase wziac i zapoomniec o kliencie. Z daleka od tej firmy.
Nie będę dłużej tolerować niczym nie popartych wpisów trolla kryjącego się pod nickiem @anonymus ! Sprawę kieruję do naszej kancelarii prawnej.
@Pracownik, a możesz powiedzieć, na jakim stanowisku pracowałeś? Czy była to praca zmianowa? Można liczyć na elastyczne godziny? Czy uważasz, że w firmie Mikea można rozwijać się zawodowo?
Firma pracuje w trybie jednozmianowym. Produkuje drzwi wejściowe które są towarem sezonowym. Oznacza to tyle, że poza sezonem dział produkcji ma mniej pracy a w sezonie więcej. Firma utrzymuje miejsca pracy, nie zatrudnia pracowników „na sezon” żeby potem ich zwolnić. Zobowiązania wobec pracowników i kontrahentów są regulowane rzetelnie i terminowo zawsze zgodnie z zawartymi ustaleniami. Zatrudnienie następuje zawsze w oparciu o umowę o pracę, chyba że pt. pracownik zawnioskuje o inną formę zatrudnienia. Elastyczne godziny pracy w firmie produkcyjnej to raczej mission impossible, firma nie stosuje tego rozwiązania i nie zamierza go wprowadzać.
Nie polecam, szczególnie jako kierowca serwisowy, cały dzień w trasie , a płacą grosze. (usunięte przez administratora)
Panie Adamie. Charakter pracy pracowników naszego serwisu był jasno określony w ogłoszeniu o pracę oraz podczas rozmowy rekrutacyjnej. Nie robiliśmy i nie robimy z tego żadnej tajemnicy. Nasi serwisanci przemieszczają się po całej Polsce, nocują w hotelach a wyjazd serwisowy może trwać 4-5 dni i nikt panu nie ściemniał, że będzie inaczej. Wysokość pana wynagrodzenia również była ustalona podczas rozmowy rekrutacyjnej i otrzymywał pan takie wynagrodzenie na jakie się pan z firmą umówił. Takie mamy w firmie zwyczaje, że robimy tak jak się umówimy.
Nie polecam. Praca jak praca, pod ciągłym nadzorem, wyśrubowane normy, brak podstawowych narzędzi, słaby socjal. Latem dużo nadgodzin(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Zobacz opinie na temat firmy Mikea II Mikosza Spółka Jawna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Kandydaci do pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.