(usunięte przez administratora) NIE POLECAM! Nie polecam! Nie polecam! Stanowczo Odradzam! Jesli nie chcecie sobie psuc nerwow i tracic czasu na "przepychanki" unikajcie tego miejsca. Dostalam "wizyte" w tej pseudo klinice jako prezent urodzinowy, masaz relaksacyjny. Masaz poprawnie wykonany, widac bylo, ze pani sie starala i na tym pozytywy sie koncza. Zimno w pomieszczeniu, w ktorym leży sie praktycznie nago, brak swiec zapachowych, które mialyby wprowadzic w ten stan relaksu. No ale to pominę, bo wiecej nerwow trace teraz na odzyskanie pieniedzy za zabieg (600 zl), do ktorego nie doszlo, poniewaz z przyczyn zdrowotnych zmuszona bylam z niego zrezygnowac. O zwrot pieniedzy dopominam sie od 29.10.2019. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam info, w jaki sposob moge zlozyc reklamacje, dostalam adres email na ktory należy wysłać korespondencje i czekać na odpowiedź od managera. Po kilku dniach i wyslaniu kolejnego emaila, bo odpowiedzi ciagle brak ponownie zadzwonilam. Otrzymalam informacje, ze manager byl na zwolnieniu, pozniej na urlopie, ze email jest i bedzie wkrotce odpowiedz. Kolejny tydzien i brak odpowiedzi. Ponownie email do managera, ktory jest jedyna kompetentna i wladna osoba. Emaile rowniez wysylalam na adres ogolny. Po okolo miesiacu dostalam nowy adres email, gdzie nalezy skierowac korespondencje oraz zapewnienie (w rozmowie telefonicznej), ze teraz email trafi do wlasciciela i On odpowie. Oczywiście cisza. Kolejny telefon do pseudo kliniki. Reklamacje to jednak tylko na pismie i listownie lub zlozyc w recepcji, w siedzibie. Poszlam zlozylam. Pomimo kolejnych zapewnien, ze ktos odpisze - odpowiedzi nadal brak. W między czasie kontak poprzez fb. Zapewnienie - ktos odpisze. Od dwoch miesiecy Emaile z trescia reklamacji wysylam regularnie okolo dwie wiadomosci tygodniowo - odpowiedzi brak, pieniedzy brak. Telefony nie pomagaja. Zlozenie pisma nic nie dalo. Kontak fb - na nic. Dzis wyslalam pismo ze skarga do organu nadzorujacego, czekam na odpowiedz. Jestem strasznie zawiedziona, ze w tych czasach ludzie dopuszczaja sie tak skandalicznego zachowania. W tej pseudo klinice jest brak poszanowania klienta oraz jego czasu. Panuje ogolna niewiedza i niekompetencja. NIE POLECAM, NIE POLECAM I JESZCZE RAZ NIE POLECAM!
także nie polecam kierowniczka beznadziejna (usunięte przez administratora) i kłamca oferuje umowę na 1/3 czy 1/2 etatu a każe pracować po 12h. i do tego jeszcze opóźnia sie z wyplata. fryzjer jesli szuka tam pracy niech lepiej nawet nie dzwon i bo nie ma sensu..szkoda czasu PZDRO ;)
Salon aktualnie nazywa się. „Skin Like Skin”. Znajduje się w Warszawie na ulicy Obrzeżnej, tuż obok salonu „Beauty For Everyone” który należy do tej samej osoby. Zgłosiłam się na stanowisko manicurzystki. Stanowczo odradzam pracy w tym salonie. Dziewczyny są naprawdę fajne, lecz będąc na dniu próbnym gdy pracownice dowiedziały się iż przyszła szefowa widać było u nich stres i strach. Szefowa tyran. Nieuprzejma, wydzierająca się na pracowników przy klientach. Patrząc na jedną z klientek widziałam nawet u niej strach. Szczyt chamstwa i ta kobieta ewidentnie ma problemy z samą sobą. Widząc mnie nie powiedziała ani Dzień Dobry, ani nie raczyła się przedstawić. Przyszła również dziewczyna na rozmowę na stanowisko kosmetologa. Na wejściu usłyszała od „szefowej”, iż straszy na ulicy swoimi ustami i że wygląda paskudnie. Pożegnała mnie nie dając dojść mi do żadnego słowa, nie dowiadując się niczego o mnie i nie chcąc dowiedzieć się nawet jak pracuję. Po kilku godzinach pracy tam, nie zapłacono mi. Jeśli nie chcesz być ofiarą(usunięte przez administratora) tak jak wszystkie pracownice tam, nigdy tam nie wchodź.
Zgadzam się pracowałam w salonie beauty for every one a potem zostałam przeniesiona do innego salonu, zarobki może i wysokie są ale nie na tyle żeby potem po pracy śniły ci się krzyki szefowej że czegoś nie zrobiłaś, ciągłe poniżanie i wyzywanie. Nie polecam nikomu żadnego stanowiska tam. Źle coś zrobisz z kosmetologa od razu idziesz na recepcję i też jesteś poniżana Odradzam!!!
Stanowczo odradzam wizyt w tym miejscu. Przyszlym pracownikom i klientom radzę się poważnie zastanowić. Do klientów: pracujące dziewczyny uczą się na klientach. Nie są przygotowane merytorycznie do zabiegów, nie mają doświadczenia. Zabiegi wykonywane są np zepsutym urządzeniem, kolejne etapy są pomijane. Proszę zajrzeć pod ręczniki papierowe które znajdują się na leżankach. Proszę zwrócić również uwagę w jakim stanie są koce, ktorę nie są prane po klientach. Urządzenia nie są dezynfekowane sprawa nadaje się do Sanepidu. Pracownicy olewają klientów. Zwracam się do pani Pauliny, nie ukrywam się poza kamerami. Wszyscy wiemy co robisz Do przyszłych pracownikow: "szefowa," to osoba chora psychicznie. Nie szanuje pracowników, jej zachowanie jest skandaliczne, zero kultury. Jeśli masz jakikolwiek szacunek do siebie samej, unikaj tego miejsca!!!
Witam Panią Kasię, Ja mam taki sam problem zapłaciłam za zabieg ostatecznie zrobiono mi inny i straciłam 1 tys. zlł. Chroni ich Kancelaria Prawna bo (usunięte przez administratora) i nie ma na nich sposobu może połączymy siły???????
Pracuję na stanowisku recepcjonistki od pół roku, super atmosfera!
Polecam pracę w klinice ze względu na wysokie stawki, super atmosferę
Pracowałam w salonie kilka lat, fajne miejsce z przyjazną atmosfera
Pracuję na stanowisku masażysty, bardzo sympatyczni współpracownicy, duża możliwość rozwoju, polecam
Zaczęłam pracę dopiero miesiąc temu ale już wiem że zostanę na dłużej, świetna atmosfera, dobre zarobki, polecam!
Polecam
Polecam
Wysokie wynagrodzenia , miła atmosfera. Polecam
Polecam , dobre wynagrodzenia , szeroki zakres zabiegów
dobry, podrażniono mi oko laserem przez błąd przy zabiegu! Szukam pokrzywdzonych bądź (usunięte przez administratora) osób przez salon w celu pozwu zbiorowego przeciwko dwóm salonom, proszę o odpowiedzi i polubienia w celu pozwu! Poniższa opinia dotyczy salonu Queen of Beauty czyli salonu, który znajduje się po sąsiedzku z salonem Wake up Beauty aczkolwiek szukam osób pokrzywdzonych również przez salon Wake up Beauty! Zamieszczam ją tutaj z kilku powodów gdyż: 1. właścicielka salonu Wake up Beauty przedstawia się jako menadżer salonu Queen of Beauty. 2. Salony korzystają z tego samego lasera do depilacji laserowej, który przeciągają chodnikiem. 3. Pracownicy jednego i drugiego salonu raz pracują w jednym raz w drugim salonie. 4. Właścicielka salonu de facto zarządza jednym i drugim salonem krzycząc zarówno na pracowników jak i klientów czego doświadczyłem osobiście. 5. Nie wiem czy właścicielka salonu Wake up Beauty jest również właścicielem salonu Queen of Beauty, ale na pewno właścicielem jest ,,zaprzyjaźniona” osoba i oba salony w pewnym sensie działają wspólnie o czym byłem informowany niejednokrotnie nawet przez samych pracowników. 6. Oba salony mają wiele negatywnych opinii w internecie. Wszystkie dotyczą problemów takich jak: brak efektów zabiegów, uszczerbki na zdrowiu, brak zwrotów środków za nieudane zabiegi, odsyłanie każdego pokrzywdzonego do kancelarii prawnej itp Oto opinia o salonie Queen of Beauty: Podrażniono mi oko laserem. Szukam pokrzywdzonych osób do złożenia pozwu zbiorowego w sądzie, proszę o odpowiedzi na komentarz w sprawie pozwu i polubienia aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej sprawie. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług salonu Queen of Beauty. Dnia 23.04.2024 roku byłem na piątym zabiegu depilacji laserowej, który wykonywała ,,kosmetolog “ klaudia. Podczas zabiegu ze względu na pośpiech jaki zawsze panuje w tym salonie i przede wszystkim przez brak zastosowania wkładek do oczu doszło do podrażnienia mojego oka laserem. Moje oko zmniejszyło się, było całe czerwone i z godziny na godzinę traciłem widzenie - doszło do uszkodzenia powierzchni gałki ocznej, stanu zapalnego i deformacji kształtu oka. W wyniku czego przez okres ponad tygodnia musiałem stosować kilka rodzajów kropel do oczu oraz tabletki przeciwbólowe. Korzystałem oczywiście kilkukrotnie z prywatnych wizyt u okulisty i przez cały okres leczenia musiałem unikać światła telefonu, komputera itp. Na co dzień noszę soczewki kontaktowe, a przy leczeniu niestety jest to niemożliwe, z tego też względu moje codzienne normalne funkcjonowanie było niemożliwe jak również niemożliwe było ze wzglądu na brak możliwości korzystania z telefonu itp. Co więcej Pani okulistka na pierwszej wizycie poinformowała mnie, że gdybym gorzej widział mam udać się pilnie do szpitala. Cały ten okres był dla mnie jak każdy się domyśla bardzo stresujący bo chodzi o własne zdrowie i to w dodatku o tak ważny narząd jakim jest oko. Do tej pory moje widzenie nie powróciło do pełnej, prawidłowej normy sprzed wypadku przy zabiegu i na tą chwilę ciężko powiedzieć czy tak się stanie - potrzebne będzie kolejne badanie wady wzroku po okresie regeneracji mięśni oka. Doznałem czasowego uszczerbku na zdrowiu, a być może i trwałego co okaże się w najbliższym czasie. W dalszym ciągu odczuwam kłucie oka i mam zamglone niepełne widzenie więc cały czas bardzo martwi mnie mój obecny stan zdrowia czy wszystko będzie w porządku. Po pierwszej wizycie u okulisty udałem się do salonu w celu poinformowania co się wydarzyło i pokazania jak wygląda moje oko. Byłem zapewniony przez pracowników, że ktoś na pewno się skontaktuje i nie będę pozostawiony sam sobie. Niestety przez 2 dni od owej wizyty nie było żadnego kontaktu postanowiłem więc napisać maila i później również zadzwonić. Dostałem telefoniczną informację od recepcjonistki, że w najbliższym czasie ktoś na pewno ze mną się skontaktuje, a właściciel wie o całej zaistniałej sytuacji. Kontaktu nie było przez całe 14 dni więc napisałem ponownego maila z informacją, że chciałbym się dogadać i zakończyć tą sprawę polubownie ponieważ ogólnie nie jestem osobą roszczeniową i wolę takie rozwiązanie. Po wyczerpującym mailu jeszcze tego samego dnia otrzymałem telefon od pani która przedstawiła się jako menadżer i właściciel sąsiedniego salonu kosmetycznego Wake up Beauty, pani zachowywała się bardzo nerwowo, krzyczała, zadawała pytanie po pytaniu bez przerwy nie dając możliwości odpowiedzi na żadne z nich, po czym zaproponowała rekompensatę w wysokości zwrotu za zabiegi plus 500 zł więcej gdzie same koszta leków, wizyt i dojazdów do lekarza już na tą chwilę kiedy leczenie nie jest zakończone wynoszą ok 750 zł. Kiedy powiedziałem, że taka propozycja jest nieadekwatna rozłączyła się i zaczęła pisać smsy, z których to wynikło, że skontaktuje się ze mną ich prawnik, czyli identyczna sytuacja tak jak w wielu innych komentarzach o tym salonie jak i o salonie ,,kosmetycznym“ obok Wake up Beauty, którego owa pani jest właścicielem.
Wszyscy zachwalają zarobki w firmie, nastawiłam się, że w ogłoszeniu o nich przeczytam, no i na koniec ubiegłego roku podawali 3500 netto. To jest ta sama stawka nadal? no tam jeszcze były prowizje, ale nie wiem, czy to dużo może dojść?
Polecam , miła atmosfera , dobre zarobki
Praca z fajnym zespołem , dobre wynagrodzenia polecam
Wysokie wynagrodzenie, praca kilka dni w tygodniu, personel bardzo miły
Pracowałam tu jako masażysta , dobra praca , dobrze płatna
Polecam , dobre wynagrodzenia , dobra atmosfera
Nie wiem skąd te negatywne wpisy , praca jest naprawdę ok , dużo klientów , można zdobyć doświadczenie , zarobki ok , polecam
Polecam , dużo można się nauczyć
Wysokie pensje , dużo pracy, super atmosfera
polecam ! Wysokie pensje . Dużo szkoleń , super atmosfera
Polecam , świetne wynagrodzenia , miła atmosfera
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Zobacz opinie na temat firmy WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 133.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 129, z czego 119 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!