Bardzo się cieszę że nie pracuję już w APA. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Prezes wybujałe ego, czego dowodem jest że uzyskał tytuł doktora inżyniera przed 50, ładnie wygląda prawda? Ma wspaniałe wizje i pomysły na projekty rozwojowe na które firmy nie stać finansowo, co z tego to biorą kredyty. Pod koniec 2022 roku problemy finansowe narastały i dział rozwoju powoli był likwidowany. W zespole Nazca 4.0 został zwolniony dobry specjalista. Zastąpił go tester i przy...pas (prawa ręka szefa) który ma wielkie ambicje i aspiracje. Ulubieniec szefa zespołu. Z początkiem roku 2023 proces likwidacji postępował i z działu rozwoju nie zostało nic. APA to taki na pozór ładnie polakierowany samochód, który wewnątrz zżera rdza. Sukcesy są pompowane przez sprawny dział PR, dba się o ładne wpisy w mediach społecznościowych, prezes nawet napisał książkę o Przemyśle 4.0.
No z samej dobrej atmosfery się nie wyżyje:/ Czyli stawka jest ustalana indywidualnie. Ciężko z firma negocjować? Jeśli podają kwotę, to jest to już ściana? Czy normalnie dostałeś zadowalające cię wynagrodzenie na starcie?
Co się dzieje w APA? Z tego zaobserwowałem chyba dużo wieloletnich pracowników się stamtąd zwolniło/zostało zwolnionych. Zniknęły też oferty pracy itp. Jest aż tak źle?
W związku z tym zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w naszych nowych procesach rekrutacyjnych, za parę miesięcy bedziemy również podekscytowani i wręczymy wam wypowiedzenia.
Jak oceniacie pracę w administracji, widziałam ogłoszenie dla asystentki i tak się zastanawiam, czy nie spróbować wziąć udziału w kolejnym naborze. Mile widziane jest doświadczenie, jesli je mam mogę liczyć na większą stawkę?
Witam właśnie odkryłem Apa group . Zauważyłem jakieś oferty przy okazji lecz nie wiem czy mając kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej mogę co kolwiek znaleźć w Apa group. Na dodatek z automatyka nie mam doświadczenia czy jest możliwość nauki czy trzeba mieć najlepiej wyuczkny zawód automatyka ?
Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za przesłanie zapytania. W naszej organizacji bardzo cenimy sobie ambicje oraz chęć do rozwoju. W APA Group wierzymy, że kluczem do sukcesu jest otwartość, chęć do zmiany oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Pragnę podkreślić, że dla naszej społeczności najważniejsi są ludzie - ich rozwój, aspiracje i gotowość do nauki. Zachęcamy wszystkich kandydatów, którzy są gotowi na nowe wyzwania do aplikowania do naszej firmy. Niezależnie od tego, na jakim etapie swojej kariery się Państwo znajdują, w APA Group znajdą Państwo przestrzeń do zdobywania nowych kompetencji oraz możliwości realizacji swoich zawodowych pasji. Wierzymy, że wszystkiego można się nauczyć.
Na jakie zarobki (mniej więcej) może liczyć Specjalista ds. automatyki budynkowej, 7-8tys na rękę jest tutaj w ogóle realne? Widełek w ofercie pracy niestety brak.
Bardzo się cieszę że nie pracuję już w APA. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Prezes wybujałe ego, czego dowodem jest że uzyskał tytuł doktora inżyniera przed 50, ładnie wygląda prawda? Ma wspaniałe wizje i pomysły na projekty rozwojowe na które firmy nie stać finansowo, co z tego to biorą kredyty. Pod koniec 2022 roku problemy finansowe narastały i dział rozwoju powoli był likwidowany. W zespole Nazca 4.0 został zwolniony dobry specjalista. Zastąpił go tester i przy...pas (prawa ręka szefa) który ma wielkie ambicje i aspiracje. Ulubieniec szefa zespołu. Z początkiem roku 2023 proces likwidacji postępował i z działu rozwoju nie zostało nic. APA to taki na pozór ładnie polakierowany samochód, który wewnątrz zżera rdza. Sukcesy są pompowane przez sprawny dział PR, dba się o ładne wpisy w mediach społecznościowych, prezes nawet napisał książkę o Przemyśle 4.0.
Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować za poświęcony czas i wkład w rozwój naszej firmy. Jako organizacja, która dynamicznie dostosowuje się do szybko zmieniającego się rynku nowych technologii, rozumiemy, że zmiany te mogą być wyzwaniem dla naszych pracowników. Przeprojektowaliśmy naszą strukturę organizacyjną, przepracowaliśmy usługi i produkty oraz wyznaczyliśmy nowy kierunek rozwoju. Chociaż weszliśmy na różne drogi, mamy nadzieję, że doświadczenia zdobyte w APA okażą się cenne w dalszej karierze zawodowej. W temacie badań naukowych i planów wydawniczych Pana Prezesa, on sam zaprasza do siebie na rozmowę przy kawie.
Dzień dobry! Poziom "lania wody" staramy się utrzymywać na optymalnym poziomie, monitorując go (jak i zużycie innych mediów w organizacji) za pomocą naszej platformy ipoe.pl ;)
Hej, mogę prosić o jakieś konkrety? Skupiasz się tu na prezesie, oczywiście to pozwala nakreślić jak wszystko wygląda tu w firmie, ale chodzi mi o temat wynagrodzeń, umowy, benefitów, rozwoju? Te kwestie jakbyś ocenił?
Wszystko wygląda tak, że zaczyna i kończy się na prezesie, który podejmuje decyzje na każdy temat. Nie mówiąc o tym, że zmiany dotyczące kierunków działania są co chwilę i o 180 stopni. Mikrozarządzanie w całej rozciągłości. Wynagrodzenia takie sobie, benefitów i rozwoju brak.
Trafione w PUNKT! Brawo! Gratuluję! Potwierdzam. W trakcie mojej kilkuletniej "kariery" w APA strategia zmieniała się o 180 stopni średnio co pół roku, co uniemożliwiało jakiekolwiek efektywne działania. Prezes natomiast wychodził z założenia, że jest wyrocznią i chodzącym ideałem.
Ale to wynagrodzenie jest ustalane z każdym indywidualnie? Biorą pod uwagę np lata doświadczenia czy wykształcenie kandydata? Jakieś podwyżki są możliwe do uzyskania?
Wszystko jest możliwe, pytanie tylko jakim kosztem. Wynagrodzenie było ustalane indywidualnie, ale co było brane pod uwagę to ciężko powiedzieć, w zależności od rozmowy i kandydata pewnie. Chociaż w kilku przypadkach można się naprawdę mocno zastanawiać czy to rzeczywiście było doświadczenie/wykształcenie. Osobiście nie polecam pracy w tej firmie. Jak padło w którejś z opinii, kiedyś w tym miejscu dało się pracować z uwagi na zgrany zespół pracowników. Tego już nie ma, a wcześniejsze wady się nasiliły. Szkoda zdrowia, żadne wynagrodzenie czy podwyżka tego nie zrekompensuje.
Apropos czego ta lista? Bo to, że tylko GD na etacie to jakaś obrona AP? Wybacz, ale ale nie bardzo rozumiem. Znam dr inż. w okolicach 30stki…
Dzień dobry, potwierdzamy, że prezes zarządu APA Group dr inż. Artur Pollak obronił rozprawę doktorską p.t. "Wdrożenie polskiej platformy Nazca 4.0 w celu implementacji koncepcji przemysłu 4.0 w procesach produkcyjnych". Jest to informacja jawna, zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Politechniki Śląskiej razem z treścią doktoratu wdrożeniowego oraz trzema niezależnymi recenzjami. Zachęcamy do zapoznania się z nimi. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że współpraca z uczelniami wyższymi w Polsce i za granicą jest nieodłącznym elementem strategii APA Group. Jako firma technologiczna, której celem jest wyposażanie podmiotów rynkowych w najnowocześniejsze narzędzia automatyzacji, robotyzacji i cyfrowej transformacji, zmierzamy do komercjalizacji projektów badawczych i bliskiej współpracy z kadrą naukową.
No z samej dobrej atmosfery się nie wyżyje:/ Czyli stawka jest ustalana indywidualnie. Ciężko z firma negocjować? Jeśli podają kwotę, to jest to już ściana? Czy normalnie dostałeś zadowalające cię wynagrodzenie na starcie?
Co się dzieje w APA? Z tego zaobserwowałem chyba dużo wieloletnich pracowników się stamtąd zwolniło/zostało zwolnionych. Zniknęły też oferty pracy itp. Jest aż tak źle?
Skąd wiesz że aż taka rotacja? Ja też nie widziałem w sieci żadnych nowych rekrutacji. Może to chwilowe i wprowadzono oszczędności także na pracownikach. Ty na jakie stanowisko chciałeś się tu dostać?
Kiedyś to było naprawdę fajne miejsce do pracy, atmosfera inspirująca, fajni ludzie, niektórzy mega zdolni - co widać po tym jak szybko znaleźli pracę po odejściu z APA, i to w dobrych firmach. No ale właśnie - większość tej solidnej ekipy się wykruszyła, inspirująca energia gdzieś znikła, od covidowego kryzysu było już tylko coraz gorzej. Szkoda
i to właśnie tym kryzysem jest spowodowane? Czy co się nagle stało, że wszystko się zmieniło? Pandemia wpłynęła jakoś na warunki pracy, zarobki itp? Czy o co chodzi?
W ostatnich miesiącach nasza firma przeszła znaczącą zmianę zarówno w strukturze organizacyjnej, jak i produktowej. Te modyfikacje zostały wprowadzone, aby jeszcze lepiej dostosować się do szybko zmieniających się wymagań rynku. Rozumiemy, mogło to wprowadzić pewien stopień niepewności, zwłaszcza w kontekście anulowania części projektów. Jednak chcemy podkreślić, że podjęte decyzje były kluczowe dla naszej długoterminowej strategii i stabilności. Zgodnie z nowoprzyjętą strategią, to otworzyło nowe możliwości rozwoju dla osób z nowym zestawem kompetencji. Jesteśmy podekscytowani nowym kierunkiem, jaki został wyznaczony. Nasze cele są ambitne, a zespół dynamicznie się rozwija i rozrasta. W ostatnich miesiącach zaobserwowaliśmy znaczący wzrost dynamiki nowych projektów, co jest dowodem na to, że idziemy we właściwym kierunku. Te zmiany były możliwe dzięki ciężkiej pracy, determinacji i wspólnemu zaangażowaniu wszystkich członków społeczności APA. Jesteśmy wdzięczni za wkład każdego pracownika, który do tego się przyczynił. W związku z tym zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w naszych nowych procesach rekrutacyjnych. Każda nowa rekrutacja to nie tylko szansa na zatrudnienie, ale także seria nowych historii i wyzwań. Jeśli chcesz być częścią inspirującego teamu i mieć realny wpływ na tworzenie innowacji, to APA Group jest miejscem dla Ciebie.
W związku z tym zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w naszych nowych procesach rekrutacyjnych, za parę miesięcy bedziemy również podekscytowani i wręczymy wam wypowiedzenia.
Hej, widzę ze szukają na asystenta administracyjnego i mnie to trochę zainteresowało.. widzę ze to taka właśnie praca także dla kobiety? Rezerwowanie hoteli itp brzmi fajnie, czy któraś z was składała cv ? Bo firma ogólnie zajmuje się automatyka a na tym się aż tak nie znam ale byłam już asystentką i jestem dosyć zorganizowana
Jeśli kandydat/ka jestosobą dobrze zorganizowaną, posiada doświadczenie w obszarach współpracy z administracją budynku, serwisami technicznymi, firmami sprzątającymi, a także w organizacji wyjazdów służbowych, rezerwacji hoteli i biletów, to stanowisko asystenta administracyjnego w APA Group będzie dla niego idealne. Szukamy kandydatów, którzy potrafią efektywnie współpracować między działami i koordynować działania operacyjne. Zachęcamy do złożenia aplikacji i przekonania się podczas procesu rekrutacyjnego, jak wygląda praca w APA Group od środka. To doskonała okazja, aby poznać nasz zespół, zrozumieć kulturę pracy i zobaczyć, jak można się rozwijać razem z nami. Dodatkowo, zachęcamy do obejrzenia materiału wideo, który przedstawia specyfikę funkcjonowania naszej firmy. Link do filmu: https://youtu.be/IIgk_XEZl4Y?si=BvgrmA60MF_ywb0s. To świetna okazja, aby lepiej poznać APA Group i zrozumieć, jak możemy wspólnie osiągać sukcesy.
(usunięte przez administratora)
Typowa wypowiedź dla typowej polskiej cebuli... Nie mam pojęcia skąd taki wniosek, a co do Pani z HR to wg mnie jej praca jest mocno na +, gdyż w żadnej innej firmie nie spotkałem się z warsztatami mającymi na celu sprawną i miłą współpracę między zespołami / działami
Możesz powiedzieć coś więcej ? Skąd takie zdanie na temat pracowników i firmy?
Widzę wielką frustrację. Ocena bardzo emocjonalna i krytyczna, masz do niej prawo. Zadałeś sobie dużo trudu, wierzę, że zrobisz karierę w innej firmie, za co trzymam kciuki. Co do ciastek, mocno ograniczyłem.
Fakt HR robi robotę. Jeśli będzie jej jeszcze więcej to bardzo dużo na PLUS się zmieni
Tak pani z HR to profesjonalistka, profesjonalnie potrafi zwolnić najlepszych specjalistów.
Najlepszych specjalistów? Ja przyznam wprost, że nim jeszcze nie jestem, ale czy to sugestia ze po zatrudnieniu tutaj mogę mieć na to wstępna szanse? Jest po prostu teraz dodana oferta dla młodszego prymisty PLC z językiem niemieckim, po przeczytaniu wymogów raczej się wpasuję, ciekawe czy w aktualny zespół także? Jak trzymają się teraz osoby nowe?
W ostatnich miesiącach przeszliśmy w APA Group ważne zmiany, mające na celu lepsze dostosowanie się do zmieniających się wymagań rynku. Transformacja struktury organizacyjnej i kierunku naszych produktów to odpowiedź na nowe wyzwania i potrzeby naszych klientów. Niestety, część projektów musiała zostać anulowana. Jednocześnie, z nową strategią otwierają się nowe szanse rozwoju, szczególnie dla osób z nowymi kompetencjami lub tych, które chcą się rozwijać i zdobywać nową wiedzę. Jesteśmy przekonani, że te zmiany umożliwią naszym pracownikom rozwój i zdobycie nowych umiejętności. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, aby osobiście przekonali się podczas procesu rekrutacyjnego oraz bezpośrednich rozmów z obecnymi członkami naszej społeczności o tym, jak wygląda praca w APA Group.
Drogi Kandydacie, W APA Group zawsze cieszymy się na nowe talenty, które chcą dołączyć do naszego teamu. Jeśli masz ambicję, zaangażowanie i pragniesz rozwijać swoje kompetencje w rozwijającej się polskiej firmie technologicznej, serdecznie zapraszamy Cię do złożenia aplikacji! Jako firma z Polski, jesteśmy dumni, że nasze technologie są stosowane na całym świecie przez największych graczy na rynku. To świadczy o wysokim poziomie naszej kadry i otwiera szerokie możliwości rozwoju dla wszystkich pracowników. Podczas procesu rekrutacyjnego masz szansę spotkać się bezpośrednio z naszymi pracownikami, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć kulturę naszej firmy i dowiedzieć się, jak to jest być częścią APA Group. To także okazja, aby dowiedzieć się więcej o różnorodnych projektach i możliwościach, jakie oferujemy. Zachęcamy także do obejrzenia naszego filmu, w którym prezes firmy opowiada o najważniejszych wartościach i cechach, które wyróżniają APA Group. To świetna okazja, aby dowiedzieć się więcej o naszych celach, kierunkach rozwoju i tym, co nas motywuje każdego dnia: (usunięte przez administratora) Zapraszamy do aplikowania i mamy nadzieję, że do zobaczenia wkrótce!
Drogi anonimowy Programisto, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat APA Group. Chcielibyśmy podkreślić, że nasze płace są ustalane indywidualnie i dostosowane do wielu czynników, takich jak poziom kompetencji pracownika, wykonywanych zadań, poziom zaangażowania oraz staż pracy w naszej organizacji. Dążymy do tego, aby wynagrodzenie było sprawiedliwe i odzwierciedlało wartość pracy każdego członka zespołu. Staramy się zapewnić konkurencyjne warunki zatrudnienia, które uwzględniają nie tylko płacę, ale także możliwości rozwoju zawodowego. Wierzymy, że inwestycja w rozwój naszych pracowników przynosi korzyści zarówno im, jak i całej organizacji. Chcielibyśmy również podkreślić, że obecnie nasza polityka wynagrodzeń jest regularnie przeglądana, aby dostosować ją do zmieniającego się rynku pracy i potrzeb członków naszej społeczności.
Czy w APA Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Czy zdarzają się nadgodziny w APA Sp. z o.o.?
Do którego działu/na jakie stanowisko startujesz? To postaram się doprecyzować tą kwestię.
Również się podpytam o kwestię nadgodzin. Myślałem o pracy jako programista PLC. Czy na tym stanowisku zdarzają się nadgodziny? Jeśli tak, to czy są one dodatkowo płatne?
Na stanowisku programista PLC, zdarzają się nadgodziny, które są uzależnione od danego projektu i intensywności. Nadgodziny są wypłacane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Nadgodziny są każdorazowo uzgadnianie z przełożonym. Forma pracy 8h (jak i nadgodzin) zależy od wielu czynników: działu, potrzeb projektowych i poszczególnych sytuacji. Innymi słowy "to zależy" :-) Ale można się dogadać.
Ciekawa tylko teraz jestem czy jakby porównać nadgodziny wykonane zdalnie z tymi normalnymi to byłyby podstawy, żeby ewentualnie jakoś inaczej je rozliczać?
@aleksandra Nie bardzo rozumiem. Pytasz hipotetycznie, czy w odniesieniu do jakiejś konkretnej sytuacji? Rozliczanie nadgodzin jest wyznaczone odpowiednimi regulacjami. Pracownik jest poinformowany o nich wcześniej. W przypadku wątpliwości zawsze może zwrócić się do przełożonego lub do działu HR.
Aktualnie hipotetycznie. Bo jak wiadomo co niektórzy w dość specyficzny sposób zapatrują się na wykonywaną pracę zdalną, zwłaszcza, że jeśli chodzi o pracę na miejscu fizycznie można udowodnić wykonywane nadgodziny. W firmie zdarzało się może, żeby ktoś jakoś kombinował z tą całą pracą zdalną na swoją korzyść?
Mamy duże zaufanie do naszych pracowników, jeśli jednak pojawia się zagadnienie budzące jakiekolwiek wątpliwości, temat rozpracowywany jest wewnątrz firmy, nie na forum internetowym.
Dlaczego się śmiejesz? Nie jest to prawda?
Raczej powinieneś zapytać czy są płatne ???? Nie, nadgodziny się nie zdarzają. One są co miesiąc zawsze
I co trzeba koniecznie zostawać? Akurat myślę o tym, czy aplikować i mnie trochę to zaniepokoiło. Załóżmy ktoś ma coś zaplanowane na popołudnie to też musi zostać, czy można się dogadać jakoś? Opowiedz trochę, jak to wygląda dokładnie.
Nie ma czegoś takiego jak dogadywanie się. A swoją drogą to cos takiego jest? Dostajesz informacje od przełożonego że jest coś pilnego do zrobienia lub skończenia i tyle. Jeśli myślisz o pracy z wolnymi weekendami to nie licz na to. Weekendy przeważnie na projektach spędzisz.
Tak, nadgodziny się zdarzają. Nadgodziny uzależnione są od Działu w którym się pracuje oraz zadań, które są realizowane. Inaczej wygląda praca w biurze, a inaczej na projektach.
Firma ewidentnie nie potrafi komunikować się wenwętrznie. Świetny marketing zewnętrzny robi robotę! Że firma z pasjami ze świetnym teamem. Natomiast, szczerze? Nie polecam. Nie dajcie sie nabrać. Chaos totalny, brak komunikacji, szefostwo ma wywalone na zdanie pracowników (zawsze kończy sie bo szef tak chciał). Nawet dział hr potrafi wbić nóż ukradkiem. Bardzo mieszane uczucia. Napewno staranniej będę dobierał przyszłych pracodawców.
A ten hr to w jakiej konretnie sytuacji coś nie tak zrobił, że o tym nożu piszesz? co do szefa to jakie przykładowe sugestie jako pracownicy mieliście, że nie udało się z nimi przebić? ciekawa jestem jak to oczywiste sprawy miałyby być i dlaczego nie udaje się ich wdrożyć
z hr to w tej firmie można porozmawiać. Nie mogąc udzielić informacji na pewno cię wysłucha. Dlatego nie zgadzam się z tym nożem. Specyficzna funkcja w dodatku chce dobrze i proponuje różne opcje
A jak to jest z tym szefostwem? Opinie na ten temat są różne i mam mieszane uczucia. To prawda, że nie zwracają uwagi na zdanie pracowników? Jak to się objawia w praktyce przy pracy, ma to duży wpływ na atmosferę?
Chodziłem na różne rozmowy w sprawie pracy, ale w tej Firmie proces rekrutacji to pełen profesjonalizm. Rozmowa z rekruterką, rozmowa z kierownikiem. a na koniec HR Manager. Duży szacunek za pracę jaką wykonują. Nie przyjąłem oferty pracy, ale wrażenie ze startu MEGA!
Dlaczego nie przyjąłeś oferty pracy skoro miałeś takie dobre wrażenie? Nie odpowiadały Ci zaproponowane warunki czy jest jakas inna przyczyna?
Ludzie fajni. Można się bardzo dużo nauczyć. Zdobyć dobre szlify. Kasa jest w miarę. Atmosfera luźna z elastycznym podejściem. Poszedłem do korpo i mogę polecić apę bo jest różnorodna i nie jest sztywna. Chaos? jest, ale w korpo też jest. Marketing jest fajny, ale ciągle za mało klientów, żeby dobrze rozwijać produkty. Dużo się dzieje w rozwoju ludzi i dużo zmian widać.
Firma niewątpliwie potrafi prowadzić świetny marketing co może skusić do współpracy, produkty prawdopodobnie też nie najgorsze, niestety po podjęciu pracy wypłynął na powierzchnię straszny chaos, kiepskie wynagrodzenia dla inżynierów, mocno ograniczone perspektywy rozwoju, niektórzy współpracownicy dziwni, zadufani w sobie. Mam bardzo mieszane uczucia.
Kiepskie wynagrodzenie na inżynierów powiadasz, to znaczy? Na jakie kwoty można liczyć mając kilkuletnie doświadczenie w branży? Dla kontrastu ile przeważnie dostają ludzie prosto po szkole?
Hej, czy ten chaos to dotyczy obowiązków i tego, kto co robi, za co jest odpowiedzialny? Czy ofiarą tego chaosu są też pensje nie w terminie lub niepełne?
Pełne pensje wypłacane są zawsze w terminie, a wysokość wynagrodzenia jest kwestią indywidualną, uzależnioną od doświadczenia i kompetencji.
A na podstawie jakiej umowy zatrudniacie pracowników? Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Widzę jedynie, że wymagacie doświadczenia i gotowości do częstych wyjazdów służbowych.
Dopuszczamy wielorakie formy współpracy (umowa o pracę, umowa B2B, umowa zlecenie, umowa o dzieło, inne…). Jest to kwestia indywidualnych ustaleń pomiędzy stronami.
Czy istnieje możliwość rozwoju w APA Sp. z o.o.?
Jakie godziny pracy obowiązują w APA Sp. z o.o.?
Godziny pracy zależą od zajmowanego stanowiska, standardowo pracę możemy zacząć pomiędzy 7 a 9. Na wybranych stanowiskach jest możliwość dostosowania do indywidualnych wymagań. Jest to kwestia indywidualnych ustaleń pomiędzy stronami :)
Co myślicie o firmie? Warto tam pracować?
Jeśli potrzebujesz jakiś bardziej precyzyjnych informacji, to daj znać do jakiego działu chcesz aplikować. Każdy z nich ma swoją specyfikę :-)
Szukamy testerów do kilku zespołów, automatyki budynkowej, monitoringu energii i Industry 4.0. To, do jakiego się trafi, zależy od predyspozycji i kompetencji wykazanych podczas rozmów kwalifikacyjnych, a także wcześniejszego doświadczenia. Wszystkie te ekipy pracują sprintowo. Testerów nie jest dużo, właśnie chcemy to zmienić. Jeśli chodzi o wymiar praktyczny (mamy 3 budynki) to testerzy pracują na Tarnogórskiej 251 i 260. Różne warunki panują w każdej z siedzib. Nie wiem czy to pomoże ;-)
Niestety muszę się zgodzić z przedmówcami. Po kilku miesiącach na pokładzie APA widzę jaki tutaj panuje chaos. Działy nie współpracują, a wręcz wzajemnie się zwalczają. Panuje wszechobecne (usunięte przez administratora) i stresująca atmosfera podsycana przez zarząd (chyba dla motywacji ale odnosi to odwrotny skutek). Marketing natomiast faktycznie genialny lecz niewiarygodnie nadmuchany. W sumie przez brak rozwoju firma dobra dla ludzi mało ambitnych lub lubiących kopać dołki pod innymi.
Nie polecam pracy w APA Sp. o.o. Firma bardzo nieudolnie zarządzana sprawiająca tylko z zewnątrz dobre wrażenie. Brak benefitów, układy i układziki rodzinno koleżeńskie oraz brak perspektyw rozwoju. Lepiej sie dwa razy zastanowić.
Doceniane są osoby z profesjonalnym podejściem...
Opłaca się pracować w firmie APA Sp. z o.o. ? Jak wygląda u nich zatrudnienie, szukają nowych osób? Czekamy na Twój komentarz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w APA Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy APA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w APA Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!