Miałam podobna sytuację co Pani wyżej, czekałam na zwrot więcej niż 14 dni i musiałam pisać do nich maile bo na instagramie firmowym nie odpisywali i odsyłali mnie do drogi mailowej mimo tego, że cały czas naparzali storki z nową kolekcją ale klientowi ciężko jest odpisać? Jak wspierać polskie firmy skoro mają takie podejście do klienta? I ostrzegam w przypadku zwrotów, na stronie jest napisanie że koszt powinien wynieść około 16 zł ale nie ma mowy o tym żeby wysłać zwrot do paczkomatu, tylko i wyłącznie kurierem więc ponosimy dodatkowe koszty :) ja jednak się zrazilam, mimo że sukienki ładne chyba raczej nie będę wspierać i już nic nie kupię.
Ponieważ sklep ma zablokowane opcje komentarzy na Google i Facebook, postanowiłam przestrzec wszystkich potencjalnych klientów przed tą firmą. Obsluga tego sklepu to jest jakiś koszmar. Nie wywiązali się absolutnie z żadnego zapewnienia, podanego na stronie. Na przesyłkę czekałam 3 dni, mimo tego że mieszkam w Warszawie i finalnie i tak musiałam się po nią pofatygować osobiście, choć na stronie nie widnieje taka opcja. Paczka czekała na mnie na wycieraczce pod mieszkaniem (która odebrałam po 20 minutach czekania na mrozie bo nie było możliwości skontaktowania się z Właścicielka). Produkt okazał się być w złym rozmiarze i zwrot również był droga przez mękę. Został zrealizowany po 20 dniach od wysyłki, trzeba było ścigać obsługę by raczyła odebrać paczkę, rozpatrzyć zwrot i zwrócić pieniądze. Nie polecam nikomu kto ma choć odrobinę szacunku do swojego czasu i pieniędzy. Dramat.