złożyłam zamówienie świąteczne, niestety, mimo upływu terminu, nie otrzymałem zamówionych produktów. Brak dostawy w ustalonym terminie spowodował znaczne problemy, zwłaszcza w kontekście przygotowań świątecznych!!! Obsługa nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności!!!
Dzień dobry pani/ panu ANN, zamówienia z dostawą pod wskazany adres lub z obiorem osobistym w sklepie stacjonarnym realizujemy wyłącznie za wcześniejszym złożeniem zamówienia w naszym sklepie internetowym. Na etapie składania zamówienia wskazujemy termin dostawy wybranych produktów a Klient może wybrać jedną z kilku opcji dostawy lub też odbioru. Wszystkie zamówienia w okresie świątecznym zostały zrealizowane. Co więcej opinie naszych klientów są publikowane na stronie naszego sklepu internetowego. Osoby które zakupów nie dokonały w naszym sklepie internetowym ( a Pan/Pani takich zakupów nie dokonał/ dokonała) nie mogą zaopiniować naszej firmy na oficjalnej stronie www. Pani/ Pana opinia jest nieprawdziwa i fałszywa.
Chcę zapytać o wasz pogląd w kwestii szczegółów pracy. Czy firma oferuje umowe o prace? Czy kierownictwo buduje przyjazną atmosferę w firmie? Czy można liczyć na pozapłacowe bonusy? Dzięki za pomoc.