Asystent ds. e-commerce i obsługi klienta na jakie zarobki może liczyć? Nie widzę w wymogach by pojawiło się jakiekolwiek doświadczenie czy też nawet wykształcenie. Czy podstawa to okolice minimalnej? nawet jeśli to czy są jakieś premie przy tym?
Firma jest w porządku, nie jest prawdą to że spóźnia się z wynagrodzeniem, często wypłaty są kilka dni przed czasem, na magazynie nie ma (usunięte przez administratora) jest miła atmosfera, pozytywni i pomocni ludzie, i nawet obiad dostaniesz za free, nowy sprzęt i same pozytywy :)))
Cześć, te obiady przysługują jedynie pracownikom fizycznym? Co się na nie składa? Jedzenie jest coraz droższe i zastanawiam się czy chociaż wyżywić się tu jakoś porządnie nie można. Tylko pytanie czy biurowi też coś takiego mają?
a w lato obiady są zamiast klimatyzowanego magazynu
A co konkretnie kryje się za tym stwierdzeniem, że firma w zasadzie jest ok? zastanawiam się też czy masz w teorii wpływ na to na którego lidera natrafisz? Albo czy pod jakimś uzasadnionym argumentem możesz zmienić team?
Jeden z liderow o imieniu Rafał w firmie stosuje (usunięte przez administratora) przez co slabna nam checi do pracy,ogolnie firma jest okej,wyplaty na czas.
Ktoś się pytał o specjalistę od e-commerce i podana została kwota 5,3 tys zł. Ja natomiast widziałam ofertę dla specjalisty ds. logistyki oraz importu i w niej były wpisane widełki od 6 do 7 tys zł, od czego więc zależą te rozbieżności w postaci tysiąca? Wiem tez, że o pewien czas się spóźniłam... wiec opisze ktoś chociaż rozmowę? o co zadawane są pytania i czy będzie jeszcze zapotrzebowanie?
Podobno pracując jako specjalista e-commerce można liczyć na 5300 na rękę. Czy to prawda?
W tamtym roku ktoś wspomniał o jakichś konfliktach i do dziś już nic na forum się nie pojawiło w tym jak również w innym zakresie. Z czego to wynika? Dacie znać jak jest teraz w magazynie? Były jakieś rotacje? Wprowadzono jakiekolwiek zmiany?
No tak z tego co tu widzę opinie są dość rozbieżne... Zastanawiam się czy z tym złym traktowaniem to w ogóle prawda? Interesuje mnie praca w biurze czy ktoś z aktualnie zatrudnionych mógłby się co do tego odnieść? Na jakie warunki dziś można tu liczyć, zarobki, atmosfera?
No ja szczerze odradzam… strata czasu. Nie dość ze brak poszanowania człowieka to stuknięci ludzie „kociary” i zabawy jak w przedszkolu. O konfliktach w firmie aż huczy czysto w biurze czy na magazynach
Mobbing panuje w całej firmie. Uporczywe nękanie ludzi na magazynie przez jednego z kierowników. Skargi nie pomagają. W biurach partyzantka i amatrorszczyzna. Ludzie nie wytrzymują psychiczne. Pracodawca spóźnia się z wynagrodzeniami ciągle pomyłki w rozliczeniach. Kadry nigdy nic nie wiedzą wszystko zwalaja na księgowa. Dramat!
Proponuję zgłosić nękanie do menagera magazynu lub bezpośrednio szefa. Jeśli z czymś jest problem należy przede wszystkim to zgłosić w celu lepszej atmosfery. Kadry są odpowiedzialne za informację pracowników, a nie za wynagrodzenia. Jeżeli osoba wysyłająca przelewy nie dostanie pełnego i poprawnego wyliczenia, będą występowały problemy. Zmieniona księgowość na pewno rozwiąże dany problem.
Masełko maślane i banialuki... problemy są zgłaszane i nikt z tym nic nie robi. Co ma powiedzieć ta biedna dziewczyna z magazynu nikt nie widzi tego, że płacze? Że łysy tyran w kołnierzyku ciśnie do skraju wytrzymałości... Osoby które oficjalnie sprzeciwiły się złemu traktowaniu już tu nie pracują! Albo zostały dojechane tak że do dziś leczą sie psychiatrycznie. A wy piranie z biur wzajemnie sie pozagryzacie
Costway sp. z o. o. jest firmą zajmującą się marketingiem internetowym i stanowi osobny podmiot gospodarczy. Firma sama w sobie nie zajmuje się gospodarką magazynową. Odpowiednim miejscem do pozostawienia opinii na tematy związane z magazynem jest więc strona firmy Globalway sp. z o. o., jednak pozwolę sobie na odpowiedź w tym wątku, skoro znalazł się w tym miejscu. Podejmujemy działania, które mają na celu rozwiązanie wszelkich zgłaszanych problemów, jednak pewne informacje do nas nie docierają. Nie jesteśmy w stanie rozwiązać problemu o którym nie wiemy. Stanowiska wymienionych przez Ciebie osób znajdują się na tym samym poziomie i zarządzają one osobnymi zespołami o różnych zakresach odpowiedzialności. Decyzja o zakończeniu współpracy zawsze jest trudna. Rozumiemy, że jest to negatywne przeżycie dla obu stron, dlatego zapewniliśmy najlepsze możliwe warunki rozwiązania umowy dla pracowników z którymi musieliśmy się rozstać. Rozwiązanie umowy jest ostatecznym krokiem który zmuszeni jesteśmy podjąć, gdy wszelkie inne metody rozwiązania problemu zawiodą. Pracujemy w dynamicznie rozwijającej się firmie, dlatego zmiany są nieodłącznym elementem naszej pracy. Bywa tak, że droga jest trudna i rodzi wiele emocji, jednak widzimy zdecydowaną poprawę atmosfery w naszych zespołach. Rozwój firmy oznacza więcej możliwości rozwoju dla naszych pracowników.
Wiecie o wszystkim i nie jest to jedyna mobbowana osoba u was. ;) Jak tam kary? Kiedy je spłacicie? :D
Pracodawca dbający o pracownika, oferuje benefity takie jak Multisport i LuxMed, nigdy niczego w biurze nie brakuje, porządne wynagrodzenie, nie ma się do czego przyczepić.
Informacja jest prawdziwa. Jeśli tylko się zgłosi że coś jest potrzebne, że będzie zamówione aby lepiej się pracowało.
Jak oceniacie możliwości rozwoju w Costway? Znacie osobiście kogoś, komu udało się "wybić" w firmie? Jakie jest ich podejście do organizacji rekrutacji wewnętrznych?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Costway Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Costway Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Costway Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!