Kurtka zimowa zamówiona miesiąc temu.Wplacone pieniądze z pewnością przepadły Nie można się skontaktować z nimi maile nie dochodzą.Blokuja na FB.
TO KŁAMSTWO JA CZEKAM 90 DNI I TOWARU NIE MA NIKT NIE ODPOWIADA NA MAILE A TELEFONU FIRMA NIE PODAJE
Świetna firma. Usługi realizują bardzo sprawnie i na wysokim poziomie. Polecam.
Hej, pracowałam już jako specjalista ds. reklamacji w jednym sklepie internetowym i tak teraz patrzę z ciekawości po okolicznych. Tutaj nie trzeba kogoś może do pomocy, jeśli klient zgłasza jakieś opóźnienia? Widzieliście oferty?
Od grudnia ani kurtki ani zwrotu!!!!
Ja to ciekaw byłem czy web masterów nie potrzebują przypadkiem, bo okoliczne sklepy internetowe przeglądam ale w tym coś domena mi nie zadziałała. Tym bardziej może potrzeba kogoś do ogarnięcia obszaru IT teraz?
Kurtka zimowa zamówiona miesiąc temu.Wplacone pieniądze z pewnością przepadły Nie można się skontaktować z nimi maile nie dochodzą.Blokuja na FB.
Dzień dobry, opóźnień nie ma. W regulaminie firmy, dostępnym na stronie, do wglądu dla każdego klienta, jest napisane, że firma jest pośrednikiem w sprzedaży, wysyłki idą z zagranicy i dostawa może trwać do 90 dni - niemniej jednak z reguły zamówienia dochodzą w ciągu 2-3 tygodni.
Witam mam ten sam przypadek 3 tyg temu zamówiona kurtka i cisza żadnego maila z linkiem do śledzenia Komentarze na FB usuwają a na 6wyslanych maili nie odpisali na żaden Chyba pieniądze poszły w bloto
Ale przecież strona nie jest w ogóle dostępna. Nie dziwię się zamawiającym, że się denerwują. Ja miałam pytać w ogóle o to, czy to dropshipping i właściciel tylko tu pracuje, czy jest praca dla magazyniera na miejscu, ale w sytuacji, gdy na stronę sklepu nie da się już wejść, to chyba chybione pytania?
I co z tego,że przychodzą?! Jak nie to co klient zamówił tylko jakaś cerata a nie kurtka i w dodatku nie ma zwrotu i pieniędzy a na koniec jak wdasz się w dyskusję to jeszcze Cię zablokują, usuną i nie ma żadnego kontaktu
skoro tacy uczciwi, dlaczego nie odpowiadają na wysyłane wiadomości z zapytaniem co się dzieje z zamówieniem? Podają tylko nr zamówienia i nic poza tym. Gdzie nr przesyłki, gdzie link do śledzenia przesyłki? od 20.01.2024 r. ani zamówienia ani pieniędzy.
Ja właśnie dostałam paczkę ale w niej jakieś (usunięte przez administratora) a kurtki za 200 brak...
TO KŁAMSTWO JA CZEKAM 90 DNI I TOWARU NIE MA NIKT NIE ODPOWIADA NA MAILE A TELEFONU FIRMA NIE PODAJE
zakupiłam i opłaciłam towar 5 stycznia 2024 nikt na maile nie odpowiada minęło 90 dni to (usunięte przez administratora) LUDZIE NIE KUPUJCIE !!!!!!!!!JA ZGŁASZAM SPRAWĘ NA POLICJE!!!!!!!!!!!!!!!
(usunięte przez administratora) Zamówienia z grudnia ani zwrotu za nie nie widać. Zero kontaktu
Ktoś pisał, że firma to pośrednik sprzedaży. czy to się zgadza? jako klient nie miałam jeszcze z nią styczności ale zastanawiam się co może dziać się z przedstawicielami o ile są zatrudniani a tutaj pojawiają się takie właśnie opinie
Porażka. Co innego przyszło. Nie ten krój, nie ten kolor i materiał. Zero odzewu.
Zostałam (usunięte przez administratora) na 149zl.zrezygnowalam z zakupu płaszcza bo za mały, poprosiłam o zwrot kasy i cisza.zglaszam sprawę na policję.
Cześć, z ciekawości chciałam sprawdzić czy można się zatrudnić na obsłudze klienta, ale nie widzę takich ofert w sieci. z jakich stanowisk składa się ten cały e-sklep? Widzę, że ktoś na magazyniera chciał aplikować, ciekawe skąd miał ofertę?
od 20.01.2024 r., pomimo wielu próśb o informację o stanie zamówienia (opłaconego), nie otrzymałam odpowiedzi, wiadomości wysyłane również bezpośrednio ze strony. adres: BIURO@EASYBUYNOW.PL jest fałszywy. Art. 286 § 1 kk wyłudzenie
Tu kiedyś product ownera nie szukali przypadkiem? Tak mi cos się w internecie pokazywało a tymczasem nikt tu nie porusza pracy na tym stanowisku. więcej tu klientów chyba nawet się zbiera. W każdym razie mam doświadczenie z pracy na tym stanowisku, o ile jeszcze na nie przyjmujecie to możecie mniej więcej ocenić pracę? jakie są zarobki?
Świetna firma. Usługi realizują bardzo sprawnie i na wysokim poziomie. Polecam.
Widać że opinie dodane przez siebie. Zostałam (usunięte przez administratora) Takich ludzi powinno się tępić i miejmy nadziej ze ci (usunięte przez administratora) poniosą wkoncu konsekwencje
Musimy zebrać się grupą,ja po woli już działam. Też mnie wyrolowali,więc proszę o większą ilość ludzi, którzy jak większość została zrobiona w konia. Nie można tak tego zostawić
Ja też zostałam (usunięte przez administratora) Kontakt z firmą zerowy. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Na messenger odczytują wiadomości ale nie odpisują. Mój e-mail w razie kontaktu dolsaraz@gmail.com
Chętnie bo ja też działam. Już ich zgłosiłam wyżej ale im nas więcej tym szansa większa na zwrot.
Wszystkie strony zostały usunięte, dwie kurtki miały przyjść po 3 tyg max, jest już 2 tyg po terminie, kurtek dalej nie ma. Kto ma podobna sytuację?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Easy Buy Now Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Jest tu ktoś z firmy? zastanowił mnie ten ostatni komentarz. Czy to prawda? Mam na myśli jakieś opóźnienia czy tez blokowanie kogoś na portalach, z jakich przyczyn miałoby do tego dochodzić? Są problemy z organizacja zamówień, albo to jakieś nieporozumienie?
Tak się zastanawiam, gdzie Państwo te ubrania kupowali, bo w ogóle nie znalazłam takiego sklepu w sieci. A zaczęło się od tego, że chciałam zapytać o pracę sprzedawcy internetowego, a zanim zapytać, to wiadomo - zobaczyć, czym handlują, jak sobie radzą. A tu nic :)
Pomimo obietnic wysłania towaru brak paczki. Usuwają negatywne komentarze, blokują na Facebooku, nie odpisują na maile i na messenger. Na stronie www są 4 opinie i nie można dodać swojego komentarza. Nie zamawiać- szkoda pieniędzy i nerwów.
(usunięte przez administratora) !!!!! (usunięte przez administratora) 200 zł , ani kurtki ani pieniędzy. Zero odzewu , zostałam zablokowana na Facebooku
Na pewno nie odzyskam pieniędzy ale może swoim komentarzem ostrzegę kilka osób. Tak więc na zamówienie czekałam prawie 2 miesiące. Dostałam płaszczyk wgl nie ten co zamówiłam. Materiał , porażka... Pisałam o zwrot ale niestety cisza.. jestem 150 zł w plecy.. Nie polecam z całego serca !!! Jak to jest, że tacy (usunięte przez administratora) utrzymują się tak długo na rynku i nikt z tym nic nie robi ??
Mam dokładnie ten sam problem i chyba ten sam płaszczyk. Tkanina prześwituje nie posiada podszewki. Również zostałam zablokowana po zapytaniu o zwrot.
Tak , dokładnie. Prześwitujący materiał , strasznie nie przyjemny w dotyku , strasznie gryzący ???? mnie jeszcze nie zablokowali ale czekam na to. Oczywiście nie dam się tak szybko spławiać i tak tego nie zostawię. A jak będzie trzeba to będę ostrzegała każdego ich nowego klienta przed tą firmą.
Jak tu teraz z tematem pieniędzmi stoicie? Patrząc po opiniach sprzed miesięcy zastanawiam się nad sytuacja klientów, ale oprócz tego również ciekawi mnie co się dzieje / stało z pracownikami? jakby nie patrzeć ta strona internetowa z e-sklepem chyba już nie działa? Praca w ogóle jest jeszcze wykonywana? Czy ktoś wie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Easy Buy Now Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Easy Buy Now Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.