Jak to w życiu i biznesie, nie zadowolisz Wszystkich. Firma Amari się rozwija z roku na rok i zawsze mogłam na nich liczyć w każdej sytuacji. Wiadomo, że system zmianowy nie jest dla Wszystkich ale branża usługowa jest dynamiczna i wymagająca. Można godnie zarobić jak się człowiek stara i realizuje rzetelnie swój zakres zadań. Możliwości jest wiele i zespół, wraz z Dyrektorem wspiera salony i zawsze jest konkretnie do celu..
Starałam się o pracę w recepcji w jednym z salonów. Rozmowę przeprowadzała właścicielka sieci. Podczas rozmowy padały pytania, dotyczące spraw osobistych. Dowiedziałam się też, że rozchorowanie się rano w dniu pracy skutkuje natychmiastowym wyrzuceniem. Nie dośc, że praktyka niezgodna z prawem to jeszcze niebezpieczna w dobie pandemii. Recepcjonistka, ukrywająca chorobę, może przecież łatwo zarazić klientów. Zastanawiam się też, jak właścicielka wyobraża sobie obsługę gości przez osobę, mającą np. nagłe zatrucie pokarmowe. Cały czas podkreślano, jak ważne jest zadowolenie klienta. Szkoda tylko, że takim kosztem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Amari Spa Warszawa Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Amari Spa Warszawa Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Amari Spa Warszawa Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!