Firma KHS polska to wielkie nieporozumienie. Nie polecam nowym pracownikom. Firma nie dotrzymuje słowa danego przy zatrudnieniu. Na początku trzeba zainwestować i kupić auto do celów służbowych. Kierownik serwisu to niekompetentny olewacz , mający swoich podwładnych za nic. Brak możliwości wzięcia urlopu w zgłoszony terminie. Jak się komuś coś nie podoba to strach powiedzieć bo starsi pracownicy donoszą na wszystkich na wzajem, a pani prokurent chętnie zwalnia z byle blachego powodu. Brak możliwości dostania podwyżki. Co na początku dostaniesz to wszystko, starzy pracownicy mają pensję jak z kosmosu i wyżywaja się na innych z krótszym stażem. A to wszystko pod pięknymi slowkami szefa serwisu który jest największym (usunięte przez administratora) i pajacem jaki chodził po ziemi. ODRADZAM te firmę wszystkim normalnym ludziom. Sam uciekłem i nie wspominam tej firmy pozytywnie.
Szanowni Państwo, Od roku kieruję Zespołem KHS Polska i w imieniu firmy chciałbym się odnieść się do tej subiektywnej i w ocenie wielu obecnych pracowników fałszywej i krzywdzącej opinii. Fakty są takie, że w tym roku z firmy odeszło 4ch pracowników, w tym: 2ch na emeryturę, 1 technik serwisu ze względu na wyjazd z rodziną za granicę oraz 1 pracownik w wyniku wewnętrznej decyzji kierownictwa. Stosowane w firmie wewnętrzne procedury obowiązują każdego z pracowników w równym stopniu i znane są przed podpisaniem umowy o pracę. Na przestrzeni ponad 20-letniej działalności KHS w Polsce żaden pracownik bez wyraźnego powodu nie został zwolniony i były to sporadyczne przypadki. Większość serwisantów stanowią osoby pracujące w firmie od niemal dwóch dekad, co jest wiarygodnym świadectwem firmy KHS jako dobrego pracodawcy. Firma nigdy nie oczekiwała zakupu przez pracowników specjalnych samochodów do celów służbowych. Każdemu pracownikowi, który nie jest w stanie dojechać do klienta samochodem prywatnym (którego , firma umożliwia wypożyczenie samochodu do tego celu. A obecnie analizujemy zebrane oferty aby zakupić samochody dla inżynierów dedykowanych do zadań serwisowych. Wynagrodzenia inżynierów serwisu są ponadprzeciętne w branży i zależą od poziomu kompetencji. Firma planuje i realizuje regularnie szkolenia, aby podnosić kwalifikacje pracowników. Podwyżki wynagrodzeń mają miejsce co roku i są związane z wynikami firmy oraz indywidualnymi ocenami pracowników. Polski Zespół w ocenie wielu klientów cechuje wysoki profesjonalizm i pełne zaangażowanie, a w obecnym składzie skutecznie uruchamia złożone instalacje linii w Polsce i za granicą. Całość prac koordynuje szef serwisu, który jest pierwszym kontaktem i największą, niezawodną pomocą dla serwisantów. Od roku 2023 zaczynamy rekrutację inżynierów serwisowych aby w perspektywie 3-4ch lat zwiększyć 3 krotnie ilość instalowanych i uruchamianych przez nasz Zespół nowych linii. Przy tej okazji chciałbym życzyć obecnym, przyszłym i byłym pracownikom KHS Polska oraz użytkownikom portalu Wesołych Świąt! Jacek Stępniewski
Firma bardzo kiepska. Prawdą jest to co wpisali poprzednicy o wyzysku nowych pracowników. Starsi stażem siedzą tu długo dlatego, że mają umowy podpisane jeszcze za czasów kiedy firma nie miała własnego prezesa tylko była filią niemieckiego KHS i realnie zarządzał polskim oddziałem niemiecki szef serwisu. Od 10 lat jednak sporo się zmieniło na niekorzyść dlatego nowy pracownicy nie mają szans na umowy korzystne jakie mają starzy wyjadacze. Pan prezes który zamieścił tu laurkę dla firmy pracuj tu dopiero chwilę od 3 lat niespełna więc nawet nie wie o czym pisze starzy pracownicy. Dla nowych nie polecam. Jeśli chodzi o negatywne wpisy pod kierunkiem szefa serwisu to całkowicie potwierdzam, po 25 latach pracy pod jego kierownictwem. Teraz cieszę się zasłużoną emeryturą więc nie mam strachu w wyrażeniu swojej prawdziwej opinii. Ale aby sobie wyrobić zdanie trzeba samemu spróbować. Jednak jeśli ktoś się zastanawia nad rezygnacją z pracy która nie jest dla niego do końca uciążliwa i liczy tutaj na lepsze warunki i radzę się dobrze zastanowić i poczytać poprzednie wpisy. PS. Romek przestań się podpisywać szefowi pozytywnymi wpisami.
Hej, czy wyjaśni ktoś temat tego niewypłacania diet na wyjazdy służbowe? Jeszcze niedawno ktoś tak napisał ale bez żadnych szczegółów. mnie mignęła oferta dla Graphic Designera i tak w sumie czy na tym stanowisku w ogóle gdziekolwiek trzeba jeździć?
Firma nie wypłaca należnych diet za wyjazdy służbowe i (usunięte przez administratora) na kilometrówce . Nie polecam
Firma bardzo kiepska. Prawdą jest to co wpisali poprzednicy o wyzysku nowych pracowników. Starsi stażem siedzą tu długo dlatego, że mają umowy podpisane jeszcze za czasów kiedy firma nie miała własnego prezesa tylko była filią niemieckiego KHS i realnie zarządzał polskim oddziałem niemiecki szef serwisu. Od 10 lat jednak sporo się zmieniło na niekorzyść dlatego nowy pracownicy nie mają szans na umowy korzystne jakie mają starzy wyjadacze. Pan prezes który zamieścił tu laurkę dla firmy pracuj tu dopiero chwilę od 3 lat niespełna więc nawet nie wie o czym pisze starzy pracownicy. Dla nowych nie polecam. Jeśli chodzi o negatywne wpisy pod kierunkiem szefa serwisu to całkowicie potwierdzam, po 25 latach pracy pod jego kierownictwem. Teraz cieszę się zasłużoną emeryturą więc nie mam strachu w wyrażeniu swojej prawdziwej opinii. Ale aby sobie wyrobić zdanie trzeba samemu spróbować. Jednak jeśli ktoś się zastanawia nad rezygnacją z pracy która nie jest dla niego do końca uciążliwa i liczy tutaj na lepsze warunki i radzę się dobrze zastanowić i poczytać poprzednie wpisy. PS. Romek przestań się podpisywać szefowi pozytywnymi wpisami.
Firma KHS polska to wielkie nieporozumienie. Nie polecam nowym pracownikom. Firma nie dotrzymuje słowa danego przy zatrudnieniu. Na początku trzeba zainwestować i kupić auto do celów służbowych. Kierownik serwisu to niekompetentny olewacz , mający swoich podwładnych za nic. Brak możliwości wzięcia urlopu w zgłoszony terminie. Jak się komuś coś nie podoba to strach powiedzieć bo starsi pracownicy donoszą na wszystkich na wzajem, a pani prokurent chętnie zwalnia z byle blachego powodu. Brak możliwości dostania podwyżki. Co na początku dostaniesz to wszystko, starzy pracownicy mają pensję jak z kosmosu i wyżywaja się na innych z krótszym stażem. A to wszystko pod pięknymi slowkami szefa serwisu który jest największym (usunięte przez administratora) i pajacem jaki chodził po ziemi. ODRADZAM te firmę wszystkim normalnym ludziom. Sam uciekłem i nie wspominam tej firmy pozytywnie.
Szanowni Państwo, Od roku kieruję Zespołem KHS Polska i w imieniu firmy chciałbym się odnieść się do tej subiektywnej i w ocenie wielu obecnych pracowników fałszywej i krzywdzącej opinii. Fakty są takie, że w tym roku z firmy odeszło 4ch pracowników, w tym: 2ch na emeryturę, 1 technik serwisu ze względu na wyjazd z rodziną za granicę oraz 1 pracownik w wyniku wewnętrznej decyzji kierownictwa. Stosowane w firmie wewnętrzne procedury obowiązują każdego z pracowników w równym stopniu i znane są przed podpisaniem umowy o pracę. Na przestrzeni ponad 20-letniej działalności KHS w Polsce żaden pracownik bez wyraźnego powodu nie został zwolniony i były to sporadyczne przypadki. Większość serwisantów stanowią osoby pracujące w firmie od niemal dwóch dekad, co jest wiarygodnym świadectwem firmy KHS jako dobrego pracodawcy. Firma nigdy nie oczekiwała zakupu przez pracowników specjalnych samochodów do celów służbowych. Każdemu pracownikowi, który nie jest w stanie dojechać do klienta samochodem prywatnym (którego , firma umożliwia wypożyczenie samochodu do tego celu. A obecnie analizujemy zebrane oferty aby zakupić samochody dla inżynierów dedykowanych do zadań serwisowych. Wynagrodzenia inżynierów serwisu są ponadprzeciętne w branży i zależą od poziomu kompetencji. Firma planuje i realizuje regularnie szkolenia, aby podnosić kwalifikacje pracowników. Podwyżki wynagrodzeń mają miejsce co roku i są związane z wynikami firmy oraz indywidualnymi ocenami pracowników. Polski Zespół w ocenie wielu klientów cechuje wysoki profesjonalizm i pełne zaangażowanie, a w obecnym składzie skutecznie uruchamia złożone instalacje linii w Polsce i za granicą. Całość prac koordynuje szef serwisu, który jest pierwszym kontaktem i największą, niezawodną pomocą dla serwisantów. Od roku 2023 zaczynamy rekrutację inżynierów serwisowych aby w perspektywie 3-4ch lat zwiększyć 3 krotnie ilość instalowanych i uruchamianych przez nasz Zespół nowych linii. Przy tej okazji chciałbym życzyć obecnym, przyszłym i byłym pracownikom KHS Polska oraz użytkownikom portalu Wesołych Świąt! Jacek Stępniewski
Junior Graphic Designer od samego początku może pracownik już hybrydowo czy raczej jakiś pierwszy miesiąc trzeba spędzić w biurze? w ogłoszeniu tego nie dookreślono a mam niestety dość daleko i codzienny dojazd by mnie męczył. Nie myśleli o wprowadzeniu opcji zdalnej?
KHS Polska Sp. z o.o. szuka kogoś na to stanowisko Graphic Designer. Ktoś wypowie się o pracy tutaj?
Nie wiem jak poprzednik ale ja spokojna pracę rozumiem w ten sposób, że nikt mnie nie goni i robię po prostu swoje. Tutaj teraz jak może być? I o przełożonych możecie napisać parę słów? normalnie się dogadasz? Jakie relacje są utrzymywane?
a czemu ludzie tu kipią z jakąś zawiścią? O co chodzi tak w konkretach? Opinia jest z prawie sprzed roku nie wiem wiec na ile aktualna, a wy wiecie? liczę na spokojna prace za dobre pieniądze. tutaj jakie mam na to szanse? Jak płacą?
Co to znaczy spokojna praca dla Ciebie? Jedni się odnajdują inni nie. Zapłacą tyle ile masz wpisane na umowie + warunki delegacji.
Zgadzam się z opiniami, firma ta to koszmar, szczególnie jeśli chodzi o kadrę zarządzającą. Same warunki pracy to ciężka harówka poza domem z kipiacymi zawiscia ludzmi.
Straszna atmosfera w tej firmie panuje. Zawiść aż kipi na każdym kroku. Najgorsze kierownictwo jakie widziałem. Starzy pracownicy dostają co chcą a reszta musi na nich tyrać. Nikomu normalnym nie polecam tej firmy.
A opowiesz o samej specyfice i organizacji pracy przy tej opinii. Co się skrywa pod tym stwierdzeniem, że ktoś otrzymuje to czego chce? Po prostu starsi stażem mają wypracowane podwyżki lub premie? Jakie aktualnie mogą przysługiwać?
Witam, z ostatniej opinii wynika, że w tym roku powinny rozpocząć się nabory na inż. serwisowych w celu powiększania zespołu ale obecnie nie znalazłam żadnych ogłoszeń i ciekawa jestem czy one już miały miejsce w styczniu czy dalej należy czekać? Czy warunki zatrudnienia będą inne niż te w 2022 roku? Co ze startowymi stawkami?
Czy to prawda, że firmę nie stać na firmowe auta dla serwisantów i jeżdżą oni na serwisy prywatnymi samochodami? Jeżeli tak, to czy planowane są jakieś zmiany w tym zakresie?
Witam, interesuje mnie praca serwisanta. Czy KHS Polska to duża firma? Ile osób zatrudniacie?
Chociaż nie ma tutaj żadnych ofert pracy do tej firmy, to i tak chciałabym się od was dowiedzieć, czy w przyszłości warto do nich aplikować. Powiedzcie proszę, jaka jest oferta pracodawcy i czy wywiązuje się z niej. Czy wszystko jest zgodnie z warunkami umowy, które zostały zaproponowane na rozmowie? Powiedzcie proszę, jak to było w waszym przypadku i co myślicie.
@Stary a od kiedy Polacy przejęli firmę?
Witam mam pyt? Jak przedstawia sie wymiar czasowy wyjazdow jako serwisant procentowo w skali roku?
potrzeba wołów roboczych , a więc zapraszamy :))) firma kiepska dla nowych pracowników , w dawnych czasek jak Niemcy rządzili było OK, od kiedy dorwali się polaczki to makabra.... szczerze odradzam
A firma działa na terenie całego kraju?
jak wygląda praca w serwisie?
Dołączam do pytania, ponieważ firma rekrutuje z całego kraju na Inżyniera Serwisu. Taka sama rekrutacja była ponad rok temu. Firma się rozwija, czy pracownicy uciekają i uzupełniają braki kadrowe?
Nie polecam, organizacyjnie jak na bazarze, decyzyjne jak w corpo... itd.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KHS Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KHS Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KHS Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!