Czy często prowadzona jest rekrutacja na Młodszą Księgową? Ciężko jest dostać tę pracę?
W związku z intensywny rozwojem serwisu rekrutacje maja charakter ciągły. Rekrutacja ma jeden etap jest to spotkanie z kierownikiem biura i rozmowa rekrutacyjna z elementami weryfikacji poziomu wiedzy księgowej.
Jako długoletni klient mogę powiedzieć tylko jedno: rozczarowanie obsługą klienta. Trzeba uważać, bo firma nalicza koszty bez zgody klienta, następnie usiłuje go przemocą windykować. Ciężko powiedzieć na ile to bezprawne, ale jeśli taka praktyka jest w rozliczeniach, to jaka musi być w księgowości, a i w ogóle w samej pracy w takim miejscu? 0/10
Firma twierdzi, że cennik jest jasno określony czy tak nie jest? Poza tym co masz na myśli pisząc windykować przemocą, brzmi dość poważnie;(
Żadne z opisany praktyk nie mają miejsca. Ponieważ są to bardzo poważne i jednocześnie nieprawdziwe oskarżenia, zwróciliśmy się do operatora serwisu o weryfikację prawdziwości powyższej opinii.
(usunięte przez administratora)!!! i Ściemniacze Piszą darmowy program do fv. A po paru dniach przychodzi mail przedłuż ważność i zapłać. Zmarnowałem tylko czas na zakładanie konta.
A w regulaminie to co na ten temat tak właściwie jest? to nie brzmi tak jak wersja próbna po prostu? był podejmowany kontakt w tej sprawie?
Program do faktur zgodnie z cennikiem do 3 dokumentów miesięcznie jest za darmo. NIkt nie wymaga od klientów żadnych opłat po miesiącu jeśli klient mieści się w limicie. Nie jest to pełna wersja programu do fakturowania.
Powiem szczerze, mnie iFirma rozczarowała. Okazało się, że mocno "skubią". Metoda kasowa? - dotakowo 37zł, przekroczysz 10 faktur kosztowych? - kolejne 37zł i tak dalej. To jednak nie wszystko. Zgłosiłem do zaksięgowania opłatę urzędową UE, która nie zawiera VAT, co wyraźnie zaznaczyłem w opisie. Pani jednak dalej nie wiedziała co z tym zrobić, aby pokryć brak kompetancji prawdopodobnie podzieliła się swoją frustracją z szefem albo system wykazał, że pośęciła sprawie za dużo czasu i iFirma jednostronnie rozwiązała ze mną umowę sugerując abym znalazł sobie biuro z doradcą podatkowym, co brzmi jak ponury żart bo doradcy podatkowi nie zajmują się poprawnym księgowaniem kosztów. Krótko mówiąc - nie polecam.
Wszystkie ceny są dostępne w cenniku, nie stosujemy polityki ukrytych kosztów. Oczywistym jest jednak, że zaksięgowanie 10 faktur kosztuje mniej niż zaksięgowanie 30 dokumentów. Jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy. W trakcie analizy dokumentacji księgowej okazało się, że Pańska sytuacja księgowa wymaga konsultacji z doradcą podatkowym. Na podstawie uzyskanej opinii dokonalibyśmy rozliczenia, taka opinia zabezpiecza głównie Pana. Niestety nie zdecydował się Pan na takie rozwiązanie.
Czyli jeśli koszty są w cenniku to nie są ukryte, tak? You made my day! Jedyne za co naprawdę doceniam iFirmę to kunszt zarządzania opiniami niezadowolonych klientów - a czytałem ich wiele. Np. tu mamy 'straw-man attack'. "To my się tak troszczyliśmy a Pan nie skorzystał - klient niewdzięczny, klient niedobry." (pomijając, że to kłamstwa) Gdzie drogi Anonymusie robiłeś(aś) szkolenie z kłamstwa i manipulacji? Pytam serio.
Józef rozumiem, że jak idziesz do sklepu i masz podaną cenę za 1 kg śliwek - 10 zł, to kupując 3 kg śliwek plus cukier i słoik oczekujesz że zapłacisz 10 zł tak? Jako klient nigdy (przez 8 lat) nie miałem problemu z rozliczniem, cennik jest jasny i dostępny na stronie - co nie jest zbyt popularne w innych tego typu serwisach. Pominę już fakt, że cena ich usług jest znacznie niższa niż u konkurencji.
@Kris, trafiłem właśnie na ten wątek szukając opinii o iFirma. @Thomas w swojej opinii nie narzekał na koszty czy cennik a tylko na mocne "skubanie" - wyjaśniam Ci, że to taka popularna a irytująca technika sprzedaży polegająca na odpowiedniej konstrukcji cennika a nie na braku w nim pewnych pozycji. Wręcz przeciwnie. Sądzę, że głównie chodzi to jak iFirma bezceremonialnie rozwiązała z nim umowę, kiedy nie miała doświadczenia w tym jak zaksięgować niecodzienne dla nich zdarzenie - unijna opłata urzędowa. Dla mnie to jest bulwersujące a trafiłem na kilka innych zbieżnych opinii. To czerwona flaga. Równie ciekawe jest to, jak w odpowiedzi iFirma zgrabnie przekierowuje uwagę czytelników tego wątku na kwestię kosztów. Potem Ty dodajesz swój komentarz w rodzaju "a ja nie miałem nigdy problemów" i wyjaśniasz na czym polega sprzedaż usług na przykładzie śliwek. Kris, sądzę, że pracujesz dla iFirmy.
Tak sobie dalej myślę, że to na 100% ustawka. Zastosowane techniki określę jako podstawowe, no ale zwykle działają. Zdradzisz kto robił Wam z tego szkolenia? :)
Nie świadczymy usług doradztwa podatkowego, w przypadkach gdy wymagana jest opinia doradcy kierujemy klienta do doradcy podatkowego. Na podstawie wydanej opinii dokonujemy księgowania. Zakres tego typu usług definiuje Ustawa z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym i jest ona dla nas podstawą działania w zakresie świadczonych przez nas usług.
Nie rozumiem. A gdzie pisałem, że świadczycie "usługi doradztwa podatkowego"? Natomiast z odpowiedzi rozumiem, że zaksięgowanie unijnej opłaty urzędowej przekracza Wasze zwykłe możliwości i wymaga Waszym zdaniem "doradztwa podatkowego" a "skierowanie" klienta do takiego doradcy polega na wypowiedzeniu mu umowy. Podpieranie się ustawą ma na celu wykreowanie u czytelnika (false) "sense of validity" bo ustawa wcale nie mówi, kiedy trzeba skorzystać z doradztwa. Jak to ustawa o doradztwie podatkowym jest Waszą podstawą działania, skoro nie świadczycie usługi doradztwa?? No ale rozumiem, w poniedziałek po 18-ej można być już zmęczonym. Jasne, że Kris pracuje dla Was. Jego opinia zawiera nawet marketing: "Pominę już fakt, że cena ich usług jest znacznie niższa niż u konkurencji." Pitupitu, tak pomija, że nie pomija a cena usług iFirma bynajmnij nie jest niższa niż u konkurencji (np. InFakt, wFirma) lecz tylko cennik (przeglądałem) skonstruowany jest tak, aby trudno było od razu się pokapować. Na tym właśnie polega "skubanie". Powodzenia we dalszym wciskaniu ludziom słodko-p.. ściemy. Dla mnie EOT, na pewno nie skorzystam z Waszych usług.
Przyjazna atmosfera, pytania głównie merytoryczne. Test wiedzy.
Kilka pytań o WNT, podstawy PIT i sposoby księgowania samochodów.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie polecam. Każą na prywatnych portalach społecznościowych pracownikow dodawać informacje o zatrudnieniu niezgodnie z prawdą - darmowa promocja?
Nie jest to praktyka stosowana w naszej firmie. Każdy może, ale nie musi oznaczyć miejsce pracy np. na portalu LinkedIn.
Moja umowa o świadczenie usług księgowych została zerwana ze strony ifirma ponieważ najwyraźniej nie potrzebują moich pieniędzy ani mnie jako klienta. W sytuacji gdy zmieniłem formę opodatkowania na ryczałt, zostałem (nie wprost) poproszony o... ponowne wystawienie bodajże 3 czy 4 faktur, które już w tym roku zdążyłem wystawić. Gdy stwierdziłem, że to ifirma powinna zrobić, bo to ich system i ja za to płacę, otrzymałem informację, że firma rezygnuje ze mnie jako z klienta. Bogu dzięki łaskawcy zostawili 30 dni okresu wypowiedzenia. Czy warto korzystać z ich usług? Ich wartość na GPW w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła 10-krotnie. Sami sobie odpowiedzcie. Moja opinia - neutralna.
Szanowny Panie Oczekiwał Pan wykonania przez księgową czynności, które leżą po stronie klienta (wystawienie faktur), a których wykonać Pan nie chciał ponieważ przebywa na urlopie. Nasza umowa jasno definiuje odpowiedzialność za wystawienie dokumentów przychodowych. Co do ich prawidłowego wystawienia - otrzymał Pan w tej sprawie 2 maile w grudniu i lutym. W korespondencji z nami wnioskował Pan o wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym. Przychyliliśmy się do tej prośby i wypowiedzieliśmy umowę z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak aby miał Pan czas na znalezienie BR lepiej odpowiadającego Pańskim oczekiwaniom. Zawsze staramy się świadczyć usługi na najwyższym poziomie i wypowiedzenie umowy jest ostatecznością. Nie możemy jednak zapominać o naszych pracownikach. Z pierwszą przydzieloną Panu księgowa korespondował Pan używając zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne. W przypadku drugiej przydzielonej księgowej stosował pan groźby. Kierownik naszego BR - który zajął się wnikliwie Pańską sprawą także został przez Pana posądzony o brak profesjonalizmu i straszony różnego rodzaju konsekwencjami. Wydaje nam się, że w tym kontekście nasza dalsza współpraca nie przyniosłaby niczego dobrego. Wierzymy jednak że uda się Panu znaleźć BR, które spełni Pańskie oczekiwania i pomoże rozwijać biznes.
Biedne dziewczyny. Miejmy nadzieje ze 3700 brutto i możliwości wpisania sobie do CV „wystąpiłam w 20 filmach na (usunięte przez administratora) z poradami” w pełni pokryje psychiczne straty których mogły doznać w partnerskiej współpracy z tym psychopatą! Najważniejsze żeby nie zapominać ze księgowość to nie usługa, to relacja partnerska. Tak jak na blogu firmowym. I tego będziemy się trzymać.
Rozumiem, że tym samym publicznie potwierdzają Państwo, że Wasz system księgowy po zmianie formy rozliczania się podatkowego wymagał żeby klient wystawiał jeszcze raz prawidłowo wystawione faktury i że nie było możliwości "przeksięgowania" ich po Waszej stronie z KPiR na ryczałt. Ta pewna informatyczna niedogodność w mojej ocenie interesująco kontrastuje z bardzo rozbudowanym Państwa marketingiem w internecie: blogiem firmowym z poradami, kanałami w mediach społecznościowych i Waszej działalności na takich portalach, jak ten. Po chwili zastanowienia dochodzę do wniosku, że najbardziej opłacalną formą współpracy byłoby używać darmowej wersji serwisu i zadawać pytania pod filmami, które publikujecie. Dodam, że klientem firmy byłem od sierpnia 2015, zaś faktur do ponownego wystawienia były 2 sztuki. Czemu nie schowałem ogona pod siebie i uważałem, że to obowiązek księgowej? Temu, że już były w systemie wystawione. Poprawnie. O czym sami w mailu mnie powiadomiliście. Internauci w innych wątkach pytali mnie "po co mi księgowy na ryczałcie". Na dobrą sprawę, na ten moment - absolutnie po nic, ale z drugiej strony - czy zaksięgować te 3 faktury ryczałtowe miesięcznie i mieć człowieka, który płaci to problem? Ale najwyraźniej Państwu bardziej w smak prowadzenie takich dyskusji w internecie, niż utrzymanie wieloletniego klienta, któremu w korespondencji do poprzedniej księgowej udało się napisać, że jakiś tam przepis podatkowy uważa za (usunięte przez administratora) Nie księgową, nie firmę, nie Wasz system - tylko przepis. Myślę, że warto zamknąć tą dyskusję parafrazą artykułu na Waszym blogu firmowym. Że przywilej współpracy z Państwa firmą -- to partnerstwo. A nie usługa. To w sumie tłumaczy, czemu jako płatny klient powinienem się ukorzyć i drugi raz wpisać w system faktury, tym razem jako ryczałtowe. Także, za takie "partnerstwo" serdecznie dziękuję. Najwyraźniej za wysokie progi.
Szanowny Panie, 3700 zł to stawka jaka otrzymują u nas na start osoby szkolące się przez pierwsze 3 miesiące. Wynagrodzenia w naszym BR są zdecydowanie wyższe co widać w widełkach ogłoszenia min. na tym portalu. Zależą też od doświadczenia. Firma oferuje sporo szkoleń, atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów. Jednym z nich jest ochrona pracowników przed pracą z osobami które przekraczają granice powszechnie ustalonych norm społecznych. W filmach występują osoby które maja na to ochotę i czując się dobrze w takiej formie edukacji przedsiębiorców.
Szanowny Panie jak już wcześniej wspomnieliśmy, rozwiązaliśmy z Panem umowę w związku ze sposobem w jaki traktował Pan naszych pracowników. Przypominam: - Z pierwszą przydzieloną Panu księgowa korespondował Pan używając zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne. - W przypadku drugiej przydzielonej księgowej stosował pan groźby. - Kierownik naszego BR - został przez Pana posądzony o brak profesjonalizmu i straszony różnego rodzaju bliżej nieokreślonymi konsekwencjami. Dodatkowo przypominam to Pan wyraził wolę zakończenie współpracy.
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta serwisu ifirma.pl 3 800 zł - 4 000 zł/mies. brutto Specjalista ds. Sprzedaży usług serwisu ifirma.pl 3 800 zł - 4 500 zł/mies. brutto + Atrakcyjne prowizje! Specjalista ds.Sprzedaży usług serwisu ifirma.pl 3 800 zł - 4 500 zł/mies. brutto
Mam z nimi identyczne doświadczenia. Mam wrażenie, że jeśli uznają, że z jakichkolwiek powodów (nawet własnej niekompetencji) poświęcili za dużo czasu to umowę rozwiążą i już. Napiszą jakiegoś bzdurnego mejla w rodzaju: starannie przeanalizowaliśmy… i doszliśmy do wniosku, że lepiej dla Pani/Pana będzie jeśli…
"Zawsze staramy się świadczyć usługi na najwyższym poziomie i wypowiedzenie umowy jest ostatecznością." Moje ostatnie doświadczenia oraz inne liczne opinie wskazują przeciwnie - powyższe zdanie nie jest prawdą. Jeśli tylko iFirma uzna, że na kliencie zarobi za mało to wypowiada umowę i cześć, pisząc jakiegoś "troskliwego" mejla. Każda firma ma prawo maksymalizować zyski, lecz w przypadku iFirma ta maksymalizacja poszła wyjątkowo daleko, więc ryzyko nagłego a niespodziewanego wypowiedzenia umowy należy szczególnie wziąć pod uwagę i przemyśleć czy nie lepiej zainwestować czas potrzebny na setup gdzieś indziej jeśli obsługa księgowa Waszej firmy nie jest tak prosta, że moglibyście robić ją sami a tylko szoda Wam czasu.
Niestety nie moge ocenić lepiej jakosci uslug oferowanych przez te Firmę. Prawdopodobnie ocena nie bylaby tak niska gdyby Firma jakkolwiek probowala reagowac na nasze reklamacje. Z Biurem Rachunkowym iFirma wspolpracujemy od blisko roku. Na samym początku poprosilismy o przydzielenie pewnej okreslonej Pani Ksiegowej ktora nam rekomendowano. Bez echa. Dostalismy "w pakiecie" Pania Magdalenę S/D (dwojga nazwisk) ktora szczerze polecam omijac szerokim lukiem. Z racji nadmiaru zajec regularnie przekraczalismy terminy przekazywania dokumentów za co co miesiac placimy nie narzekajac i nie reklamując. Dzisiejsze wydarzenia to juz przesada. Mimo iz wyraźnie w cenniku ifirma za dodatkową oplata mozna dokumenty przekazywac nawet po 20 dniu miesiąca teraz gdy chcieliśmy je uzupelnic spotkal nas komunikat ze Pani Magdalena byla laskawa juz zamknąć miesiac ksiegowy. Jej przełożona Pani Katarzyna K mimo kilku telefonów oraz maili od przeszło niesiaca nie zrobila nic w sprawie. Suma dzielan i zaniechan Tych Pan w mojej ocenie uzadadnia te opinię. Serdecznie odrazamy
(usunięte przez administratora)
A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego.
@okej: Nie wpadłeś może na to, że ego ci idzie 3 metry przed tym co umiesz? Może twoje pomysły były po prostu słabe.
Szanowny Panie Jak każdy pracownik miał Pan możliwość realizacji własnych pomysłów w obszarze swoich kompetencji i zleconych zadań. To samo dotyczyło zdobywania wiedzy. W firmie każdy pracownik otrzymuje dostęp do kursów online już zakupionych oraz ma możliwość zamawianych kursów niezbędnych mu do pracy. Dodatkowo dział marketingu dysponuje licznymi książkami z zakresu marketingu i designu oraz czytnikami Kindle. Z tych możliwości należy jednak chcieć korzystać. Zakończenie współpracy nigdy nie jest łatwą decyzją dla obu stron - warto jednak zwrócić uwagę, ze wypowiedzenia mają charakter sporadyczny i są związane zazwyczaj z kwestiami dyscyplinarnymi np. niszczeniem firmowego sprzętu, celowym działaniem na szkodę spółki, odmawianiem realizacji powierzonych zadań. W kontekście wypowiedzi o naszym produkcie Firmbee.com, chcielibyśmy zwrócić uwagę, że informacje publikowane przez Pana w internecie, szczególnie fałszywe lub nierzetelne (a o takim tu mówimy), które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation) stoją w sprzeczności z w/w rozporządzeniem. Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną. Jako nasz były pracownik ma Pan pełną świadomość tychże przepisów w związku z podpisaniem stosownych oświadczeń i odbyciu szkolenia w tym zakresie. Ze względu na coraz powszechniejsze korzystanie ze stron internetowych, blogów i mediów społecznościowych ważnym jest wskazanie, że rozpowszechnianie fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji za pomocą internetu, w tym na stronach mediów społecznościowych lub anonimowych blogach, powinno być traktowane do celów niniejszego rozporządzenia jako równoważne takim działaniom prowadzonym za pośrednictwem bardziej tradycyjnych kanałów komunikacji. (ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE) W związku z powyższym wpis Pana w zakresie objętym MAR został zgłoszony do stosownych organów zgodnie z obwiązującymi procedurami.
Firma Ifirma S.A. rekrutuje właśnie na stanowisko Młodszy Księgowy. Zastanawiam się, czy wysłać tam swoje CV. Co sądzicie o tej firmie? Warto spróbować?
Warto. Rozmowa kwalifikacyjna w przyjaznej atmosferze z szefowa BR panią Katarzyną. Rzeczowa i merytoryczna. Mija mój 6 miesiąc wszystko zgodnie z ustaleniami.
Rozmowa kwalifikacyjna w przyjaznej atmosferze z szefowa BR panią Katarzyną. Rzeczowa i merytoryczna
Firma OK, jasne uczciwe zasady. Fajni ludzie i management.
Firma Ifirma S.A. prowadziła rekrutację na stanowisko Analityk. Aplikowaliście na tę ofertę? Czy kwota 7500 PLN to rzeczywiste zarobki u tego pracodawcy?
Potwierdzam, brutto stawka na stanowisku analityka. Generalnie zarobki na przyzwoitym poziomie nie tylko na stanowiskach IT.
Jeszcze kilka lat temu polecałem znajomym. Obecnie fuszekra na fuszerce. Nie wiem kto tam pracuje ale jakość świadczonych usług jest żałosna. Dedykowana księgowa i dodzwonić się nie można, o Polskim Ładzie to uczą się od klientów, podawane informacje niespójne a te kluczowe wrzucane między wiersze, że trudno wyłapać i w odpowiednim czasie zareagować. Nie polecam usług tej firmy !!
Szanowny Panie, zapraszamy do złożenia reklamacji na reklamacje@ifirma.pl Niestety nie możemy odnieść się do zgłoszenia ponieważ nie możemy zidentyfikować w naszej bazie firmy JDK. Zapewniamy jednak, że prowadzimy gruntowne szkolenia nie tylko z zakresu NŁ, a jeśli pojawiają się jakieś wątpliwości co do jakości usług reagujemy natychmiast. Jeszcze raz zapraszam do złożenia reklamacji, zajmiemy się nią niezwłocznie.
Właśnie może dobrze ze nie mogliście zidentyfikować tego człowieka w systemie, w tej sytuacji moglibyście grozić mu pozwem za negatywne opinie w internecie - podobnie jak mnie groziła kierowniczka biura.
Szanowny Panie - nie mogąc zidentyfikować klienta oraz zdarzenia nie możemy się do niego odnieść. Dlatego zawsze kierujemy w takich sprawach klientów do naszego działu reklamacji. Ułatwia to proces reklamacyjny. Nie jest też prawdą, że ktoś groził Panu za niepozytywne opinie na temat serwisu. Takie opinie może zamieścić każdy nasz klient i ma do tego pełne prawo. Dodatkowo są one dla nas bardzo cenne, ponieważ pozawalają udoskonalać serwis. Kierownik naszego BR, który podobnie jak nasi pracownicy był przez pana straszony "wiecie jakimi konsekwencjami" poinformował jedynie Pana o konsekwencjach prawnych wynikających z zamieszczania nieprawdziwych informacji. Nieprawdziwa informacja to coś zupełnie innego niż niepozytywna opinia.
Odpowiedź na wszystkie reklamacje udzielana jest zgodnie z regulaminem serwisu. Każdą reklamację staramy się rozwiązać w przeciągu 5 dni roboczych. Nie zawsze jednak jest to możliwe, ponieważ czasami wymaga to analizy dokumentacji i korespondencji. Obsługa reklamacji jest zarządzana systemem informatycznym nie ma możliwości, żeby jakiekolwiek zgłoszenie nie zostało obsłużone. Zgodnie z regulaminem: 13.4. Operator rozpatruje reklamację Użytkownika w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązującego Prawa Telekomunikacyjnego. W przypadku gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Operator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.
Kończę 3 miesięczny okres próbny w dziale księgowości. Jestem zadowolona. 3 miesiące solidnego szkolenia i teraz idę pod skrzydła lidera zespołu na bardziej samodzielne stanowisko. Po 3 miesiącach umowa zgodna z ustaleniami z rozmowy kwalifikacyjnej. Wszystko na czas i informacja o przedłużeniu umowy z wyprzedzeniem. Generalnie młody zespół około 30tki ale też trochę osób starszych. Jest OK, relacje raczej koleżeńskie. W księgowości wszyscy mają szansę się dobrze poznać bo wszyscy zaczynają w skrzydle szkoleniowym. Jasne ścieżki rozwoju.
Chciałbym aplikować do tej firmy, ale widzę same negatywne opinie. Czy ktoś jest w stanie uzasadnić swoją opinię?
millenialsi, pokolenie Z, duże wymagania, małe zaangażowanie, kiepska wiedza ot i wyjaśnienie
Tragedia. Od razu widać kto to pisał. Żyj sobie w tym kołchozie i tyraj, bo tylko na to zasługujesz. A może i na to nie .... Zobaczymy;)
Jest fajnie.
Jest ok. Mi pasuje.
Firma przyjazna dla pracownika. Na początku pracy wdrożenie potem sporo szkoleń i dostęp do niezbędnych narzędzi w tym elernigowych. Na początku nieco przytłacza zakres zadań, ale jest wsparcie ze strony zespołu wiec wystarczy chcieć. Nieco brakuje imprez integracyjnych i „pizza day” choć to bardziej zasługa pandemii. Można pracować z firmy, hybrydowo lub zdalnie. Trochę niedociągnięć jest ale to raczej drobne sprawy. W firmie przewaga kobiet na wszystkich stanowiskach, niektóre działy ty same dziewczyny.
Obecnie obie formy są dostępne. Wymiar "zdalności" jest regulowany indywidualnie i zależy od danego działu oraz stanowiska pracy. W firmie są różne modele pracy hybrydowej w większości jednak masz swoje miejsce w biurze i sprzęt do pracy zdalnej. Są też pokoje z "gorącymi krzesłami" - dla tych którzy pracują stacjonarnie sporadycznie.
Od 3 lat pracuje w IFIRMA na stanowisku księgowej. Zaczynałam jako junior zaraz po studiach, bez doświadczenia. Oczywiście Rachunkowość na UE daje pewne podstawy ale jednak to nie to samo co praktyka. Było trochę obaw czy sobie dam radę, nie byłam pewna czy zapowiadane szkolenia to prawda czy chwyt rekrutacyjny ale okazało się, że cykl szkoleniowy i wdrożeniowy jest zorganizowany bardzo fajnie. Każdy od początku dostaje opiekuna z działu szkoleń. Poda materiałami online z konkretnych zagadnień szkoleni ma charakter praktyczny. Mentorzy pracowali ze mną z różna intensywnością przez blisko 10 miesięcy. Oczywiście najintensywniej było przez pierwsze 3 miesiące. Do firmy ściągnęłam dwie koleżanki ze studiów, też są zadowolone. Jako, że jestem typem zadaniowca bardzo pasuje mi model pracy, w którym nie kiedy mam wszystko z robione nie musze udawać, że "coś" robie. Po skończeniu swojej pracy jestem wolna. Jasna ścieżka awansu. Wiem na co mogę liczyć zawodowo i ile będę zarabiać. Można specjalizować się w księgowości danego rodzaju działalności, wybrać opcję lidera zespołu a potem koordynatora. Zaczynałam przed pandemią, pierwszy rok pandemią był ciężki, teraz wszystko wróciło do normy. Super sprawdza się praca hybrydowa. Wiele osób wróciło do firmy z pracy zdanej, żeby pracować z ludźmi z ifirma. Nie wszędzie panują tak kumpelskie relacje i ich powrót to najlepsze potwierdzenie, że jest tu po prostu fajnie i że to dobrem miejsce na pracę. Z minusów - biuro przy Grabiszyńskiej trapią czasem awarie które są nieco irytujące (kaloryfery, klimatyzacja itp). Acz ostanie remonty nieco poprawiły sytuację. Jest opcją pracy z biura na północy miasta (Kleczkowska), natomiast dla mnie to za daleko. Cześć osób głównie z Psiego Pola wybiera jednak tą lokalizację bo ma bliżej do domu. Czasem mamy tez kontakt z działem IT - cóż specyficzne osoby. Ale to chyba już tak jest, że informatycy tacy są trochę inni. Ciężko zrozumieć co mówią. Do firmy można przyprowadzić dzieci, psy, urządzić swoje pokoje jak się nam podoba. Ostatnio w firmie pojawiło się sporo kwiatów. Na minus z punktu widzenia księgowej - brak możliwości rozwoju w pełnej. IFIRMA nie prowadzi takiej formy księgowości. Może się to kiedyś zmieni, ale podobno w tej chwili nie ma takich planów.
Dołączyłam do zespołu księgowego 4 miesiące temu. Jest sporo pracy w związku z Nowym Ładem, więc nie jest łatwo. Ale mogę po twierdzić, że dziewczyny działu szkoleń dają radę.
Oj Nie działają emotki ;) miały być 3 superwoman!
Wiadomo jaki mamy czas, ostatnio sporo pracy. Ale bez Nowego Ładu to klasycznie jak w księgowości nico więcej pracy przed vatem i pitami rocznymi. Urlopami zarządza system więc nie ma z nimi problemu i w wakacje można spokojnie jechać np na 2 - 3 tyg. Jak na pracę w księgowości tu z urlopami jest bardzo fajnie.
Jaka wiarygodna fala pozytywnych komentarzy ❤️
Pierwsze 2 tygodnie za mną. Raczej miłe zaskoczenie. Zgrany zespół ksiegowych w skrzydle szkoleniowym. Duża kuchnia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ifirma S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Ifirma S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ifirma S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 23 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ifirma S.A.?
Kandydaci do pracy w Ifirma S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.