Opinie o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie STILO ENERGY S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w STILO ENERGY S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Usunięty komentarz
Były pracownik

Widzę, że negatywne komentarze są szybciutko usuwane. Nie polecam pracodawcy oraz wykonawcy. Traktują ludzi jak podludzi zarówno klientów jak pracowników

2
KK
Pracownik
@Usunięty komentarz

I ich opowieści czego to oni w biznesie nie osiągnęli i jacy dobrzy dla pracowników są.

Ja
Inne
@Usunięty komentarz

I to bardzo szybko xd polecam przeczytać ich umowę przed podpisaniem. Chociaż to dużo tekstu i nie jest zbyt prosty hehe. Dopytajcie też dlaczego firma karze sama zgłaszać instalacje do straży i poczytajcie o wadach mikroinwerterów i paneli o dużej mocy.

Kopany
Były pracownik

Fotowoltaika to jest super temat , ale Stilo skutecznie ten temat psuje.Tempo,tempo i jeszcze raz tempo a nie jakość i profesjonalne podejście do wykonanych montaży.Jak najdalej od tych cwaniaczków co mają własne brygady za nic.

Ja
Inne
@Kopany

Fotowoltaika to nie jest super temat no ale jak już idziemy w tym głupim kierunku to może faktycznie lepiej mieć niż nie mieć. Niedługo wszyscy będziemy siedzieć przy świeczkach przez głupoty podparte frazesem "czysta energia". Dla ludzi myślących w dalszej perspektywie polecam wybierać proste inwertery (fronius, sofar) bo można je łatwo będzie przerobić na offgrid.

Stasiek
Inne

Był świetny doradca (usunięte przez administratora) jestem bardzo zadowolony z informacji i oferty. Teraz czeka mnie przeprawa z rodziną

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam, nie płacą pracownikom

Naprawdę
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

No co Ty, dalej stosują ten sam trick, że są problemy z pensjami? To wiadomo dlaczego nie chcą zatrudniać na umowę o pracę.

yvette
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Jak to nie placą? Chce aplikować na stanowisko do biura na Traugutta czy warto? jaka atmosfera i zarobki?

1
:-
Były pracownik
@yvette

Na rozmowie kwalifikacyjnej zadaj im pytanie ilu pracowników przewinęło się przez firmę od początku istnienia w 2018 roku. Pewnie usłyszysz, że to wszystko wina pracowników :-

1
Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Podobno jest problem z płynnością. Czy inni też mają problemy z pensjami. Trezba spadać puki jeszcze czas

Hmm
Były pracownik
@Pracownik

Z tego co wiem to od początku istnienia firmy były problemy z pensjami i premiami. Zawsze coś, albo ktoś stał na przeszkodzie, żeby wypłacić w terminie należne pieniądze. I co roku, albo pół zmieniali ekipy handlowców. Za każdym razem z winy pracowników :-

Ciekawe...
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Kapitał zakładowy 16 milionów, zatrudnionych na umowy o pracę ponad 100 osób... i wyobrażacie sobie że nie zapłacili komukolwiek? SERIO? To że krzaczaste firmy z konkurencji powstałe żeby założyć 20 instalacji nie mają z czego płacić to rozumiem... Ale to jest wielka firma która ma dużo pieniędzy.

logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pomocnik Mechanika Samochodowego
Gdańsk
Azet Olgierd Odyniec
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mario
Inne

Moja instalacja przebiegła bardzo sprawnie i profesjonalnie. Wręcz byłem pod wrażeniem organizacji procesu na każdym etapie działania. Szczególne słowa uznania dla Panów instalatorów, szybko, sprawnie i solidnie. Bez zadęcia i grzecznie. Najsłabiej w procesie wypadł handlowiec. Ale i tak był lepszy niż w pozostałych 6 firmach, z którymi rozmawiałem przed podjęciem decyzji o instalacji. Pozostaje jeszcze skuteczność samej produkcji, o której mówią poniższe posty. Ale to jeszcze przede mną.

2
Amelia
Kandydat
 Pytanie

Czy w tej firmie są HR-y? Tzn kto prowadzi rekrutację na stanowiska do biura? I jak najlepiej się przygotować?

4
internauta
Były pracownik

Jako były współpracownik mogę powiedzieć, że było tam świetnie, niestety po złotych czasach czyli gdzieś tak od jesieni 2020 (lub nawet wcześniej) zaczęły się zmiany, wymienili chyba zarząd i menadżerów, od tej pory wszystko zaczęło się psuć. Całkowicie nowi ludzie to całkowicie nowe zarządzanie. Wszystko się zmieniło, mam wrażenie, że przyszli ludzie zarozumiali, pewni siebie, wierzący tylko w siebie i swoją nieomylność. Myślę, że były to zmiany w złym kierunku. Nowi całkowicie przestali doceniać starszych stażem i doświadczeniem pracowników, którzy budowali tę firmę od początku. Myślę, że dla wielu to było przykre, spadła ogólna motywacja. Zwyciężyło zarządzanie w stylu - zaorać to co było nawet jeśli to było bardzo dobre dla firmy. Nie wiem jak jest teraz.

1
Nick
Były pracownik
 Pytanie
@internauta

Czyżby selekcja i odstrzał? Ojojoj..... ;)

1
?
Pracownik
@internauta

I bardzo dobrze, że wymienili. Nigdy tam nie było świetnie, chyba, że miałeś koligacje rodzinne.

Herbata
Kandydat
 Pytanie

dostałem propozycję współpracy jako marketingowiec, czy polecacie tą firmę? macie jakieś info jak funcjonuje ten dział?

3
Michał
Inne

Jest to praca dla młodych osób?

1
Oczywiście
Pracownik
@Michał

Ważne, żebyś nie zadawał niepotrzebnych pytań. Potwierdzał, że mają super produkt, a klienci niesłusznie są niezadowoleni. I oczywiście wychwalał guru zarządzania i sprzedaży. Tak działając do jesieni przetrwasz. Później przyjedzie nowy pracownik i odbierze od Ciebie sprzęt, a szef będzie mówił, że o niczym nie wie. Powodzenia

1
Camry
Kandydat

Słyszałem dobre i złe opinie o tej firmie. Ponoc jakiegoś dyrektora niedawno zwolnili, ciekawe za co.

1
Sebastian
Były pracownik

Nie rozumiem niektórych wpisów jak jest źle w Stilo, pracowałem w tej firmie i zarabiałem od 10k do 20k na miesiąc, jak ktoś dobrze pracuje to Pan Krzysztof potrafi docenić :) nawet premie dostawałem dość regularnie :) :)

Michal
Pracownik
@Sebastian

Potwierdzam wpis Sebastiana, Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Pan Krzysztof autorytet do naśladowania.

Malgorzata
Inne
@Sebastian

Panie Sebastianie,cieszę się że Panu dobrze się pracowało w tej firmie i jest pan zadowolony,ale mi jako klientowi wcale nie jest do śmiechu,podpisałam umowę 18 sierpnia i dobrej pory zbywają mnie,choć w garażu przyszło część materiału to i tak dalej czekam na jakąś wiadomość,proszę mi wytłumaczyć czy to jest normalne żeby tak długo czekać,myślę że nie,pozdrawiam

1

Pracodawca

@Malgorzata

Dzień dobry, uprzejmie proszę o wysłanie numeru umowy lub danych kontaktowych na adres biuro@stiloenergy.pl. Bezzwłocznie sprawdzimy co się dzieje.

Wojtas
Były pracownik
@Malgorzata

Pani Małgorzato, proszę obciążyć za wynajęcie garażu tak około 1000 netto za miesiąc - to zaraz ekipa montażowa będzie.

TT
Pracownik
@Malgorzata

Znowu wykupili abonament i usuwają negatywne opinie. :-

30 cm
Inne

Każdemu niezadowolonemu klientowi polecam sprawdzić, czy mają zachowane 30 cm od krawędzi dachu. Sprzedawca męczy kilka dni, że 'nie ma miejsca na dachu', na instalację, na którą sam twierdził, że jest miejsce i chce przerzucać odpowiedzialność za to na klienta, że nie chce się zgodzić na odległość mniejszą niż 30 cm i nie mogą spełnić warunków umowy. Podkreślam, że w kwicie do podpisania jest stwierdzenie 'dobra praktyka'. Po montażu okazuje się, że pomimo niepodpisanego papierka i tak o 30 cm od krawędzi dachu można śnić. Po co zawracać komuś du** takimi rzeczami, skoro i tak potem mają w du*** swoje 'dobre praktyki'

1
Niezadowolony klient
Inne
 Problem

Nie polecam tej firmy ,niekompetenty pracownik ,brak kontaktu ,wszystkie formalności namojej glowie .nie dotrzymanie teinów sprawiło że w tym roku mogę się pożegnać z zwrotem z programu moj prąd

Niestety
Były pracownik
 Problem
@Niezadowolony klient

Wspolczuje. Potencjalnych klientów zachęcam do czytania negatywnych komentarzy. Pochwalne są pisane przez Stilo.

Tak zrób
Były pracownik
@Niestety

Tak właśnie zrób, i niech każdy tak zrobi, przeczytaj wszystkie 20 negatywnych komentarzy. Przy oddawaniu 15 - 20 instalacji tygodniowo od lat. Pojawiają się ludzie którzy nie potrafią wpisać własnego adresu i adresu pod którym jest instalacja. Nie potrafią odróżnić stron świata, nie wiedzą gdzie ich dach jest skierowany na południe. Nie odbierają listów poleconych. Po zrobieniu instalacji mówią że nie zapłacą bo nigdy nie płacili i mogą łaskawie zapłacić 50% a jak nie to róbcie demontaż. Kiedy przychodzą monterzy z ZE to mówią że nie wiedzą o jaki licznik chodzi. Tacy ludzie piszą negatywy. Mają pretensje że jesienią instalacja produkuje mniej prądu niż latem, na prawdę, i piszą że są tym faktem zbulwersowani i składają reklamacje. Jak reklamacje są odrzucane to piszą że firma jest niekompetentna. Ludzie potrafią na panelach przykleić swój adres albo napisać reklamę firmy - bo panele i reklamę widać z daleka i znów reklamacja bo panele nie działają. No i tak wyglądają negatywy. Miłego czytania.

1
Niestety
Pracownik
 Pytanie
@Tak zrób

Zapomniałeś dodać: dostarczanie do klientów niekompletnych zestawów, co wydłuża montaż i deorganizuje życie klientom, przekładanie terminów instalacji z winy firmy, i inne... Tylko 20 negatywnych opinii? Znowu robiliście porządek? Pozostaje życzyć dobrego samopoczucia

Jarosław
Inne

Ta firma to kompletne (usunięte przez administratora) , zero kontaktu z klientem przy problemach wynikających z ich niekompetencji , nawet nie potrafią profesjonalnie złożyć zgłoszenie do operatora energetycznego , jesteśmy w Unii Europejskiej a standardy działania tej firmy rodem z Afryki nic jej nie ubliżając klient

anonim
Inne

Od sierpnia walczymy o oddanie instalacji wykonanej przez Stilo, po pojawieniu się trudności , skończyły się możliwości skontaktowania z firmą, pomimo wielo, wielokrotnych telefonów i mailu. Jak masz kłopot zostawią Cię samego. Jak nie ma trudności to i tak sam możesz zamontować i są ci niepotrzebni. Moja ocena "-10" w sakli od 0-10 !!!

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, uprzejmie proszę o podanie numeru umowy/klienta na maila biuro@stiloenergy.pl. Bezzwłocznie sprawdzimy co się dzieje. Pozdrawiamy!

Bogdan
Inne
 Pytanie

Podpisana umowa, dostawa, montaż - wszystko świetnie i zgodnie z ustaleniami. Poznań - Panele 4 kW zamontowane od zachodu, (mam jeszcze połać do południa i od wschodu - nie wiem czym się sugerowano ) produkcja po 2 miesiącach od rozpoczęcia wynosi 38% deklarowanych w umowie. Coś nie tak? Proszę o informację.

Waldemar
Inne

Absolutnie NIE POLECAM, ta firma to kompletne (usunięte przez administratora) od góry aż po sam dół. Podczas próby montażu elektryk Bartosz T. (rejon Podkarpacie) odpiął od instalacji pod napięciem przewód uziemiający domu (bednarkę), co doprowadziło do spalenia elektroniki w sprzęcie AGD (piekarnik, okap i centralka alarmu, dym poszedł również spod telewizora, ale skończyło się tylko na strachu) oczywiście nie poczuwał się do winy, bo w jego mniemaniu uziemienie domu, to chyba jakiś przesąd i rzecz absolutnie zbędna i można go "wyłączyć" w dowolnym momencie i sprzedać na złom. W tym momencie wkroczył do akcji właściciel firmy (niejaki Zalewski) i zapewnił mnie, że wszystkie szkody będą zrekompensowane, bo są ubezpieczeni w PZU na kwotę do 2 mln zł. Nic się nie awanturowałem, bo wpadki zdarzają się najlepszym, a moja czujność została uśpiona zaangażowaniem właściciela w rozwiązanie problemu. Instalacja została dokończona w drugim podejściu, a chęć cywilizowanego rozwiązania problemu przeszła panu Zalewskiemu wraz z moim uregulowaniem płatności za instalację. PZU poinformowało mnie, że niczego nie wypłacą, bo sprawca szkody nie przysłał im dokumentów o które się do niego zwracali. Wielokrotnie kontaktowałem się w tej sprawie z serwisem firmy, a tam panienki najpierw twierdziły, że to jest moja prywatna sprawa między mną, a monterem (normalnie hit sezonu), a po moich kolejnych monitach zapewniły, że monter dośle do PZU wymagane dokumenty -tak minęły dwa miesiące na "wymianie uprzejmości". Na początku września zadzwoniłem bezpośrednio do Zalewskiego, ten udał wielkie zdziwienie i zapewnił, że osobiście sprawę załatwi i ponownie zgłosi szkodę do PZU i wyśle wszystkie wymagane dokumenty. Minął już ponad miesiąc, szkoda nie została zgłoszona. Morał: nie warto szukać po intrenecie firm o zasięgu krajowym, które stać na reklamę w mediach, lepiej wybrać lokalnego wykonawcę (przysłowiowego pana Mietka), być może też nie będziecie mogli liczyć na obsługę na poziomie europejskim, ale przynajmniej zapłacicie parę tyś. mniej za instalację i w razie czego z Mietkiem łatwiej się dogadać, bo z reguły ma on dużo więcej osobistej klasy niż wielki szef "wielkiej chińskiej" firmy.

Andrzej
Inne
 Pytanie
@Waldemar

A z kas na przewodzie uziemiającym napięcie? Różnicówka nie zadziałała?

bo już nawet
Inne
 Pytanie
@Waldemar

Bo już nawet taką ściemę trzeba jakoś przemyśleć. Nie można tak sobie pisać pierdół że odpięcie przewodu uziemiającego spaliło sprzęty w domu... (usunięte przez administratora) Człowieku czy Ty się z .... na głowy zamieniłeś? Zalewnie herbaty gorącą wodą zniszczyło Ci czajnik? Zatankowanie samochodu zniszczyło dystrybutor paliwa? Ręce opadają...

Darek
Inne
 Pytanie
@Waldemar

Myślę że Pan Z (usunięte przez administratora)w pierwszej kolejności powinien się zwrócić o protokoły z pomiarów instalacij elektrycznej które mam nadzieję że wykonuje Pan co 5 lat oraz sprawdzić że pomiary zostały wykonane rzetelne. Po drugie skąd na uziemieniu wzięło się napięcie????. Radził bym wsiąść pod lupę połączenie(ciągłość) przewodu N (niebieskiego) jeśli mogę zapytać jaki jest u Pana układ sieci ?

Darek
Inne
 Pytanie
@Andrzej

No właśnie skąd?

Darek
Inne
@bo już nawet

Ja wiem skąd. Ma ktoś nr do Zalewskiego wytłumaczę mu

Gruby
Kandydat
 Rekomendacja
@Waldemar

Odpioł zero czyli przewud neutralny i tak się dzieje pod napięciem poza tym co za elektryk jeżeli nie zna podstaw

5
Barbara
Inne
 Rekomendacja

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Stilo , polecam , szybko solidnie , pełen profesjonalizm ,współpraca z przedstawicielem na 6 .

remik41
Inne
 Problem

Witam nie polecam tej firmy .Panele zamontowane kilka odcieni zgłoszona reklamacja ,zero odzewu ,ekipa przyjechała popatrzyła i pojechała .Trwa to już półtora mieśiąca i końća nie widać. Nie polecam.

Klient
Inne

Panele zamontowane + 3 mikrofalowniki, firma montażowa z Szamotuł, szybko ,dokładnie bez problemów reagują na uwagi klienta ,od podpisania umowy minęły 2 tygodnie i wszystko pozytywnie zakończone 5 punktów i polecam Zadowolony Klient

Zostaw merytoryczną opinię o STILO ENERGY S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 6 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?

    Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
STILO ENERGY S.A.
Przejdź do nowych opinii