Widzę, że negatywne komentarze są szybciutko usuwane. Nie polecam pracodawcy oraz wykonawcy. Traktują ludzi jak podludzi zarówno klientów jak pracowników
I ich opowieści czego to oni w biznesie nie osiągnęli i jacy dobrzy dla pracowników są.
I to bardzo szybko xd polecam przeczytać ich umowę przed podpisaniem. Chociaż to dużo tekstu i nie jest zbyt prosty hehe. Dopytajcie też dlaczego firma karze sama zgłaszać instalacje do straży i poczytajcie o wadach mikroinwerterów i paneli o dużej mocy.
Fotowoltaika to jest super temat , ale Stilo skutecznie ten temat psuje.Tempo,tempo i jeszcze raz tempo a nie jakość i profesjonalne podejście do wykonanych montaży.Jak najdalej od tych cwaniaczków co mają własne brygady za nic.
Fotowoltaika to nie jest super temat no ale jak już idziemy w tym głupim kierunku to może faktycznie lepiej mieć niż nie mieć. Niedługo wszyscy będziemy siedzieć przy świeczkach przez głupoty podparte frazesem "czysta energia". Dla ludzi myślących w dalszej perspektywie polecam wybierać proste inwertery (fronius, sofar) bo można je łatwo będzie przerobić na offgrid.
Był świetny doradca (usunięte przez administratora) jestem bardzo zadowolony z informacji i oferty. Teraz czeka mnie przeprawa z rodziną
Nie polecam, nie płacą pracownikom
No co Ty, dalej stosują ten sam trick, że są problemy z pensjami? To wiadomo dlaczego nie chcą zatrudniać na umowę o pracę.
Jak to nie placą? Chce aplikować na stanowisko do biura na Traugutta czy warto? jaka atmosfera i zarobki?
Na rozmowie kwalifikacyjnej zadaj im pytanie ilu pracowników przewinęło się przez firmę od początku istnienia w 2018 roku. Pewnie usłyszysz, że to wszystko wina pracowników :-
Podobno jest problem z płynnością. Czy inni też mają problemy z pensjami. Trezba spadać puki jeszcze czas
Z tego co wiem to od początku istnienia firmy były problemy z pensjami i premiami. Zawsze coś, albo ktoś stał na przeszkodzie, żeby wypłacić w terminie należne pieniądze. I co roku, albo pół zmieniali ekipy handlowców. Za każdym razem z winy pracowników :-
Kapitał zakładowy 16 milionów, zatrudnionych na umowy o pracę ponad 100 osób... i wyobrażacie sobie że nie zapłacili komukolwiek? SERIO? To że krzaczaste firmy z konkurencji powstałe żeby założyć 20 instalacji nie mają z czego płacić to rozumiem... Ale to jest wielka firma która ma dużo pieniędzy.
Moja instalacja przebiegła bardzo sprawnie i profesjonalnie. Wręcz byłem pod wrażeniem organizacji procesu na każdym etapie działania. Szczególne słowa uznania dla Panów instalatorów, szybko, sprawnie i solidnie. Bez zadęcia i grzecznie. Najsłabiej w procesie wypadł handlowiec. Ale i tak był lepszy niż w pozostałych 6 firmach, z którymi rozmawiałem przed podjęciem decyzji o instalacji. Pozostaje jeszcze skuteczność samej produkcji, o której mówią poniższe posty. Ale to jeszcze przede mną.
Czy w tej firmie są HR-y? Tzn kto prowadzi rekrutację na stanowiska do biura? I jak najlepiej się przygotować?
Jako były współpracownik mogę powiedzieć, że było tam świetnie, niestety po złotych czasach czyli gdzieś tak od jesieni 2020 (lub nawet wcześniej) zaczęły się zmiany, wymienili chyba zarząd i menadżerów, od tej pory wszystko zaczęło się psuć. Całkowicie nowi ludzie to całkowicie nowe zarządzanie. Wszystko się zmieniło, mam wrażenie, że przyszli ludzie zarozumiali, pewni siebie, wierzący tylko w siebie i swoją nieomylność. Myślę, że były to zmiany w złym kierunku. Nowi całkowicie przestali doceniać starszych stażem i doświadczeniem pracowników, którzy budowali tę firmę od początku. Myślę, że dla wielu to było przykre, spadła ogólna motywacja. Zwyciężyło zarządzanie w stylu - zaorać to co było nawet jeśli to było bardzo dobre dla firmy. Nie wiem jak jest teraz.
I bardzo dobrze, że wymienili. Nigdy tam nie było świetnie, chyba, że miałeś koligacje rodzinne.
dostałem propozycję współpracy jako marketingowiec, czy polecacie tą firmę? macie jakieś info jak funcjonuje ten dział?
Jest to praca dla młodych osób?
Ważne, żebyś nie zadawał niepotrzebnych pytań. Potwierdzał, że mają super produkt, a klienci niesłusznie są niezadowoleni. I oczywiście wychwalał guru zarządzania i sprzedaży. Tak działając do jesieni przetrwasz. Później przyjedzie nowy pracownik i odbierze od Ciebie sprzęt, a szef będzie mówił, że o niczym nie wie. Powodzenia
Słyszałem dobre i złe opinie o tej firmie. Ponoc jakiegoś dyrektora niedawno zwolnili, ciekawe za co.
Nie rozumiem niektórych wpisów jak jest źle w Stilo, pracowałem w tej firmie i zarabiałem od 10k do 20k na miesiąc, jak ktoś dobrze pracuje to Pan Krzysztof potrafi docenić :) nawet premie dostawałem dość regularnie :) :)
Potwierdzam wpis Sebastiana, Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Pan Krzysztof autorytet do naśladowania.
Panie Sebastianie,cieszę się że Panu dobrze się pracowało w tej firmie i jest pan zadowolony,ale mi jako klientowi wcale nie jest do śmiechu,podpisałam umowę 18 sierpnia i dobrej pory zbywają mnie,choć w garażu przyszło część materiału to i tak dalej czekam na jakąś wiadomość,proszę mi wytłumaczyć czy to jest normalne żeby tak długo czekać,myślę że nie,pozdrawiam
Dzień dobry, uprzejmie proszę o wysłanie numeru umowy lub danych kontaktowych na adres biuro@stiloenergy.pl. Bezzwłocznie sprawdzimy co się dzieje.
Pani Małgorzato, proszę obciążyć za wynajęcie garażu tak około 1000 netto za miesiąc - to zaraz ekipa montażowa będzie.
Każdemu niezadowolonemu klientowi polecam sprawdzić, czy mają zachowane 30 cm od krawędzi dachu. Sprzedawca męczy kilka dni, że 'nie ma miejsca na dachu', na instalację, na którą sam twierdził, że jest miejsce i chce przerzucać odpowiedzialność za to na klienta, że nie chce się zgodzić na odległość mniejszą niż 30 cm i nie mogą spełnić warunków umowy. Podkreślam, że w kwicie do podpisania jest stwierdzenie 'dobra praktyka'. Po montażu okazuje się, że pomimo niepodpisanego papierka i tak o 30 cm od krawędzi dachu można śnić. Po co zawracać komuś du** takimi rzeczami, skoro i tak potem mają w du*** swoje 'dobre praktyki'
Nie polecam tej firmy ,niekompetenty pracownik ,brak kontaktu ,wszystkie formalności namojej glowie .nie dotrzymanie teinów sprawiło że w tym roku mogę się pożegnać z zwrotem z programu moj prąd
Wspolczuje. Potencjalnych klientów zachęcam do czytania negatywnych komentarzy. Pochwalne są pisane przez Stilo.
Tak właśnie zrób, i niech każdy tak zrobi, przeczytaj wszystkie 20 negatywnych komentarzy. Przy oddawaniu 15 - 20 instalacji tygodniowo od lat. Pojawiają się ludzie którzy nie potrafią wpisać własnego adresu i adresu pod którym jest instalacja. Nie potrafią odróżnić stron świata, nie wiedzą gdzie ich dach jest skierowany na południe. Nie odbierają listów poleconych. Po zrobieniu instalacji mówią że nie zapłacą bo nigdy nie płacili i mogą łaskawie zapłacić 50% a jak nie to róbcie demontaż. Kiedy przychodzą monterzy z ZE to mówią że nie wiedzą o jaki licznik chodzi. Tacy ludzie piszą negatywy. Mają pretensje że jesienią instalacja produkuje mniej prądu niż latem, na prawdę, i piszą że są tym faktem zbulwersowani i składają reklamacje. Jak reklamacje są odrzucane to piszą że firma jest niekompetentna. Ludzie potrafią na panelach przykleić swój adres albo napisać reklamę firmy - bo panele i reklamę widać z daleka i znów reklamacja bo panele nie działają. No i tak wyglądają negatywy. Miłego czytania.
Zapomniałeś dodać: dostarczanie do klientów niekompletnych zestawów, co wydłuża montaż i deorganizuje życie klientom, przekładanie terminów instalacji z winy firmy, i inne... Tylko 20 negatywnych opinii? Znowu robiliście porządek? Pozostaje życzyć dobrego samopoczucia
Ta firma to kompletne (usunięte przez administratora) , zero kontaktu z klientem przy problemach wynikających z ich niekompetencji , nawet nie potrafią profesjonalnie złożyć zgłoszenie do operatora energetycznego , jesteśmy w Unii Europejskiej a standardy działania tej firmy rodem z Afryki nic jej nie ubliżając klient
Od sierpnia walczymy o oddanie instalacji wykonanej przez Stilo, po pojawieniu się trudności , skończyły się możliwości skontaktowania z firmą, pomimo wielo, wielokrotnych telefonów i mailu. Jak masz kłopot zostawią Cię samego. Jak nie ma trudności to i tak sam możesz zamontować i są ci niepotrzebni. Moja ocena "-10" w sakli od 0-10 !!!
Dzień dobry, uprzejmie proszę o podanie numeru umowy/klienta na maila biuro@stiloenergy.pl. Bezzwłocznie sprawdzimy co się dzieje. Pozdrawiamy!
Podpisana umowa, dostawa, montaż - wszystko świetnie i zgodnie z ustaleniami. Poznań - Panele 4 kW zamontowane od zachodu, (mam jeszcze połać do południa i od wschodu - nie wiem czym się sugerowano ) produkcja po 2 miesiącach od rozpoczęcia wynosi 38% deklarowanych w umowie. Coś nie tak? Proszę o informację.
Absolutnie NIE POLECAM, ta firma to kompletne (usunięte przez administratora) od góry aż po sam dół. Podczas próby montażu elektryk Bartosz T. (rejon Podkarpacie) odpiął od instalacji pod napięciem przewód uziemiający domu (bednarkę), co doprowadziło do spalenia elektroniki w sprzęcie AGD (piekarnik, okap i centralka alarmu, dym poszedł również spod telewizora, ale skończyło się tylko na strachu) oczywiście nie poczuwał się do winy, bo w jego mniemaniu uziemienie domu, to chyba jakiś przesąd i rzecz absolutnie zbędna i można go "wyłączyć" w dowolnym momencie i sprzedać na złom. W tym momencie wkroczył do akcji właściciel firmy (niejaki Zalewski) i zapewnił mnie, że wszystkie szkody będą zrekompensowane, bo są ubezpieczeni w PZU na kwotę do 2 mln zł. Nic się nie awanturowałem, bo wpadki zdarzają się najlepszym, a moja czujność została uśpiona zaangażowaniem właściciela w rozwiązanie problemu. Instalacja została dokończona w drugim podejściu, a chęć cywilizowanego rozwiązania problemu przeszła panu Zalewskiemu wraz z moim uregulowaniem płatności za instalację. PZU poinformowało mnie, że niczego nie wypłacą, bo sprawca szkody nie przysłał im dokumentów o które się do niego zwracali. Wielokrotnie kontaktowałem się w tej sprawie z serwisem firmy, a tam panienki najpierw twierdziły, że to jest moja prywatna sprawa między mną, a monterem (normalnie hit sezonu), a po moich kolejnych monitach zapewniły, że monter dośle do PZU wymagane dokumenty -tak minęły dwa miesiące na "wymianie uprzejmości". Na początku września zadzwoniłem bezpośrednio do Zalewskiego, ten udał wielkie zdziwienie i zapewnił, że osobiście sprawę załatwi i ponownie zgłosi szkodę do PZU i wyśle wszystkie wymagane dokumenty. Minął już ponad miesiąc, szkoda nie została zgłoszona. Morał: nie warto szukać po intrenecie firm o zasięgu krajowym, które stać na reklamę w mediach, lepiej wybrać lokalnego wykonawcę (przysłowiowego pana Mietka), być może też nie będziecie mogli liczyć na obsługę na poziomie europejskim, ale przynajmniej zapłacicie parę tyś. mniej za instalację i w razie czego z Mietkiem łatwiej się dogadać, bo z reguły ma on dużo więcej osobistej klasy niż wielki szef "wielkiej chińskiej" firmy.
Bo już nawet taką ściemę trzeba jakoś przemyśleć. Nie można tak sobie pisać pierdół że odpięcie przewodu uziemiającego spaliło sprzęty w domu... (usunięte przez administratora) Człowieku czy Ty się z .... na głowy zamieniłeś? Zalewnie herbaty gorącą wodą zniszczyło Ci czajnik? Zatankowanie samochodu zniszczyło dystrybutor paliwa? Ręce opadają...
Myślę że Pan Z (usunięte przez administratora)w pierwszej kolejności powinien się zwrócić o protokoły z pomiarów instalacij elektrycznej które mam nadzieję że wykonuje Pan co 5 lat oraz sprawdzić że pomiary zostały wykonane rzetelne. Po drugie skąd na uziemieniu wzięło się napięcie????. Radził bym wsiąść pod lupę połączenie(ciągłość) przewodu N (niebieskiego) jeśli mogę zapytać jaki jest u Pana układ sieci ?
Odpioł zero czyli przewud neutralny i tak się dzieje pod napięciem poza tym co za elektryk jeżeli nie zna podstaw
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Stilo , polecam , szybko solidnie , pełen profesjonalizm ,współpraca z przedstawicielem na 6 .
Witam nie polecam tej firmy .Panele zamontowane kilka odcieni zgłoszona reklamacja ,zero odzewu ,ekipa przyjechała popatrzyła i pojechała .Trwa to już półtora mieśiąca i końća nie widać. Nie polecam.
Panele zamontowane + 3 mikrofalowniki, firma montażowa z Szamotuł, szybko ,dokładnie bez problemów reagują na uwagi klienta ,od podpisania umowy minęły 2 tygodnie i wszystko pozytywnie zakończone 5 punktów i polecam Zadowolony Klient
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 6 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?
Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.