Plusy: - dobrze wygląda w CV - ładne toalety - można się przejechać bryką za pół melona: - wynagrodzenie z premią wystarcza spokojnie na opłaty, żarcie i kupno tapety do przedpokoju. - można spotkać fajnych ludzi, niestety szybko znikają. - szef nie krzyczy, sympatyczny facet, który pewnego dnia sympatycznie zakomunikuje - w tym miesiącu tylko 2000 lub, że np. musimy się rozstać. zrobi to tak, że jeszcze go pocieszysz, aby nie martwił się tak bardzo tym, że brak mu pieniędzy. Minusy: - nagle bez ostrzeżenia dostajesz tylko podstawę na konto - bo firma nie ma hajsu - po latach otrzymujesz wypowiedzenie bez żadnego słowa uzasadnienia - za porozumieniem stron - niby tak można, ale czy to elegancko? - szefostwo oszczędza na wszystkim. z zewnątrz luksusowa sieć salonów, marka premium, mentalnie osiedlowy spożywczak - nadgodziny, nagłe zebrania - masz dzieci, poszukaj czegoś innego - zmuszanie pracowników do pracy niezgodnych ze standardami narzuconymi przez Centralę w Warszawie i Monachium - w razie jak się wyda szef z góry deklaruje, że się wszystkiego wyprze - oszczędzanie na pracownikach - przeładowanie pracą, nadgodziny - atmosfera pracy - chcesz sprawdzić, odbij się od recepcji i smutnych panów w garniakach - ale ludzie tam pracują więc jeśli się na to piszesz to polecam.
Ja byłam w salonie i nie czepiała bym się nieczego, mi nie brakowało niczego a jeśli chodzi o bujane fotele to polecam w domu sobie zmontować, ogólnie jest w porządku. Miło przyjemnie profesjonalnie, zadbane, ja sie tam dobrze czuje. Obsługa miła Dyrektor, Kieronik pracownicy uśmiechnięci, rzyczliwi, chętni do pracy, dobrze prowadzą Salon jak wynika z mojej obserwacji mili pracownicy jest ok. Nie czepiała bym się.
Dzień dobry. Pragnę złożyć serdeczne podziękowania Panu Michałowi Binczykowi za profesjonalną i życzliwą obsługę. Odznacza się bardzo wysoką kulturą osobistą, profesjonalnym podejściem do klienta. Wystawiam najwyższą notę. Rafał Borowicki oraz Marta Stawiszyńska. Pozdrawiam.
Plusy: - dobrze wygląda w CV - ładne toalety - można się przejechać bryką za pół melona: - wynagrodzenie z premią wystarcza spokojnie na opłaty, żarcie i kupno tapety do przedpokoju. - można spotkać fajnych ludzi, niestety szybko znikają. - szef nie krzyczy, sympatyczny facet, który pewnego dnia sympatycznie zakomunikuje - w tym miesiącu tylko 2000 lub, że np. musimy się rozstać. zrobi to tak, że jeszcze go pocieszysz, aby nie martwił się tak bardzo tym, że brak mu pieniędzy. Minusy: - nagle bez ostrzeżenia dostajesz tylko podstawę na konto - bo firma nie ma hajsu - po latach otrzymujesz wypowiedzenie bez żadnego słowa uzasadnienia - za porozumieniem stron - niby tak można, ale czy to elegancko? - szefostwo oszczędza na wszystkim. z zewnątrz luksusowa sieć salonów, marka premium, mentalnie osiedlowy spożywczak - nadgodziny, nagłe zebrania - masz dzieci, poszukaj czegoś innego - zmuszanie pracowników do pracy niezgodnych ze standardami narzuconymi przez Centralę w Warszawie i Monachium - w razie jak się wyda szef z góry deklaruje, że się wszystkiego wyprze - oszczędzanie na pracownikach - przeładowanie pracą, nadgodziny - atmosfera pracy - chcesz sprawdzić, odbij się od recepcji i smutnych panów w garniakach - ale ludzie tam pracują więc jeśli się na to piszesz to polecam.
Ja byłam w salonie i nie czepiała bym się nieczego, mi nie brakowało niczego a jeśli chodzi o bujane fotele to polecam w domu sobie zmontować, ogólnie jest w porządku. Miło przyjemnie profesjonalnie, zadbane, ja sie tam dobrze czuje. Obsługa miła Dyrektor, Kieronik pracownicy uśmiechnięci, rzyczliwi, chętni do pracy, dobrze prowadzą Salon jak wynika z mojej obserwacji mili pracownicy jest ok. Nie czepiała bym się.
Wiecie, czy Dynamic Motors Dealer BMW udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
W Dynamic Motors nie istnieje coś takiego jak praca zdalna. Laptop jest służbowy, z telefonem bywa różnie.
Czy w Dynamic Motors Dealer BMW poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Aby otrzymać prezent na święta trzeba wypisać wniosek o zapomogę. .. Tak to wygląda. Wiele opini mówi prawdę. Z dnia na dzień przelew zaskakuje negatywnie
Bardzo miła, sprawna, fachowa obsługa. Rzadko spotyka się tak sympatycznych i zaangażowanych pracowników. Polecam.
Bardzo gorąco polecam pracę w BMW Dynamic Motors w Toruniu. Świetny zespół, kierownictwo bardzo pomocne i elastyczne a co najważniejsze są wszystkie narzędzia niezbędne do pracy ,oraz umówione wynagrodzenie ,zawsze rzetelnie wypłacane beż dnia opóźniania. Dużo szkoleń, genialna atmosfera i przedewszystkim pracownik jest doceniany!
Zazwyczaj nie piszę opini chyba że ktoś mnie zaskoczy a w tym przypadku tak się stało. Polecam ten Salon, gdyż świadczy profesjonalne usługi, spełnił moje oczekiwania. Co to znaczy: Rzetelność w informacji, duża widza, nie męcząca obsługa z wyczuciem. Terminowość. Informacja na każdym etapie działania. Profesjonalne przekazanie samochodu z pełną informacją. Profesjonalna obsługa doradztwo, wysłuchanie moich oczekiwań i z wyczuciem zaproponowanie mi specyfikacji takich sprzedawców jest mało. Salon naprawdę polecam zakup samochodu przez Pana Kamila Stankiewicza pracownika z działu sprzedaży samochodó nowych.. Szczerze polecam profesjonalizm, rzetelność, cierpliwość, uśmiech. Nie wciska głupot tylko mądrze, doradza. Obsługa z uśmiechem, przyjemna z wyczuciem, ale i dużo wiedzy w zakresie branży motoryzacyjnej w tym przypadku też BMW. Takich osób na rynku brak. Zazwyczaj nie pisze opini, ale jestem trudnym klientem a tu nie mam się do czego przyczepić. Życzę salonowi wszystkiego dobrego i w dalszym ciągu profesjonalnej obsługi. Dziękuję i będę wszystkim ten salon polecała, to jest to czego szukałam profesjonalizmu wreszcie ktoś mnie miło potrafił zaskoczyć. Opinia szczera moja indywidualna, bez prośby o wystawienie opini. Kilent.
Czy rotacja pracowników w Dynamic Motors Dealer BMW na Elektromechanik Samochodowy jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 23 stycznia na Pracuj.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Ostatnio byłem w Dynamic Motors zmiana jest ogromna. W salonie jak i przed jest pełno nowych aut. W serwisie otrzymałem nieodpłatnie na czas naprawy zastępczą nową jedynkę. Jestem bardzo zadowlony z ich usług. Napraw była nietypowa i musieli ściągnąć części do naprawy trwało to jeden dzień. Dostałem też rabat na części 15% i 25% na usługę. Gorąco polecam ten serwis.
Kiedy właściciel salonu BMW naprawi ludzi chodnik po przeciwnej stronie który uszkodzono podczas budowy owego salonu ? Wyrwane płyty chodnikowe. A i zrób porządek ze swoimi pracownikami by nie parkowali na chodniku bo straż miejska będzie codziennie przyjeżdżała.
A nie można napisać to w formie jakiegos listu lub petycji i zostawic w salonie, watpie ze wlasciciel takiego salonu tutaj zaglada ... a moze by po takim pismie zrobil tą rzecz i naprawil chodnik i wtedy mozna by mu bylo pozytywna opinie wystawic, co nie?
Wyobraźcie sobie szanowni, ze w dniu dzisiejszym nastąpił w BMW Dynamic Motors, uwaga cytuje "dzień pochowały" haha
Czy można liczyć w Dynamic Motors Dealer BMW na prywatną opiekę medyczną?
Dzień dobry, Dynamic Motors oferuje specjalnie przygotowane pakiety opieki medycznej i dodatkowe ubezpieczenia dla osób zatrudnionych.
Dynamic Motors oferuje ha ha ha?? dobre pobierają kasę z pensji pracowania jak sam zapłacisz to masz pakiet medyczny
Od 17:30 próbuje się dodzwonić w pilnej sprawie, recepcja informuje, że na pewno ktoś oddzwoni i zero kontaktu... Po prostu żenada, brak szacunku do klienta...
Również zgadzam się z opinią poprzednika... Czekam za kontaktem z działu części w Toruniu już 2 godziny... Nikt nie oddzwania... Czasami lepiej poczekać jeden dzień dłużej na realizację zamówienia niż siedzieć na telefonie pół dnia...
Bardzo dziękujemy za opinię. Dołożymy wszelkich starań żeby wyjaśnić sytuację. Pozdrawiamy serdecznie Zespół BMW Dynamic Motors
Bardzo dziękujemy za opinię. Dołożymy wszelkich starań żeby wyjaśnić sytuację. Pozdrawiamy serdecznie Zespół BMW Dynamic Motors
Witam, nie wiem co się dzieje w dynamic Motors, ale ostatnio chciałem zamówić części telefonicznie i powiedziano mi, że dział części nieczynny (w środku tygodnia), ostatnio przechodziłem osobiście obok salonu, sprawdzić czy faktycznie jest nieczynne, a tam jakiś dziadek z wąsem siedział przed biurkiem... Nie wiem do czego dąży firma, ale do marki premium to daleko... Jak już emerytów zatrudniają to masakra... Nie polecam salonu totalnie, to samo zamówiłem w bavaria Motors Gdańsk z dostawą do domu.
Dziękujemy za Twoją opinię. W Dynamic Motors działamy zespołowo, zawsze dążymy do wspólnego celu jakim jest zapewnienie najwyższych standardów pracy i obsługi Klienta i wychodzimy poza schematy. Dlatego naszą kadrę managerską możecie spotkać na co dzień w naszych salonach podczas rozmów z klientami i podczas cyklicznego badania ich potrzeb i wsłuchiwania się w ich opinie, a także zaangażowanie w ich codzienną obsługę i wsparcie Doradców w realizacji zadań operacyjnych. Nasi Managerowie wspierają też rozwój członków swoich Zespołów, obserwują ich codzienną pracę, udzielają im bieżącej informacji zwrotnej i wskazówek inspirujących do podnoszenia efektywności i zapewniających obsługę klienta na najwyższym poziomie. Każdy z naszych Managerów dzieli się tu swoją wiedzą i doświadczeniem, pełniąc tym samym funkcję Mentora. Jednym z tych Mentorów jest właśnie wspomniany Dziadek z Wąsem - Dyrektor Działu Aftersales, który jest skarbnicą wiedzy o marce BMW i najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie. Pozdrawiamy serdecznie Zespół BMW Dynamic Motors
Wypłacają dodatkowe nagrody w Dynamic Motors Dealer BMW?
Witam, Moja opinia dotycząca obsługi w Państwa salonie jest bardzo dobra. Od momentu spotkania się z panem Arkadiuszem Nowakiem w celu zamówienia i wyboru samochodu jego zainteresowanie i podejście do klienta było wzorcowe. Merytorycznie i profesjonalnie zajął się nowym klientem. Zawsze bez problemu pomagał, a w przypadku braku kontaktu oddzwaniał lub kontaktował się na e-mail. Serdecznie pozdrawiam
Ja mam bardzo dobre odniesienia co do sprzedawcy z obsługi motocyklowej pani Julianny Wajran po prostu od samego początku do samego wydania motocykla świetna obsługa No i bardzo duża pomoc w załatwieniu wielu spraw wiedza Pani Julianny zachwyca. Obsługę w skali od 1 do 10 oceniam na 10+. Jeszcze raz dziękuję BMW Dynamic Motors Bydgoszcz pracownikowi Julianne Warjan Bydgoszcz za piękny zakup z którego czerpie wielką Przyjemność. Pozdrawiam serdecznie.
Witam Mogę to również potwierdzić od momentu wpłaty zaliczki przy zamówieniu auta kontakt ze sprzedawca zanika. Telefonów nie odbiera na maile nie odpowiada chyba to był błąd.
Szanowny Panie Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, całkowicie odbiega ona od standardów przyjętych w naszej firmie. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego też zachęcamy do kontaktu na adres zespol@bmw-dynamicmotors.pl Zespół BMW Dynamic Motors
W firmie sami faceci ?
Mariuszu, w Dynamic Motors zatrudnione są zarówno kobiety jak i mężczyźni. Kryterium zatrudnienia są kompetencje a nie płeć. Zachęcamy do rekrutacji na wybrane stanowisko.
Czy Dynamic Motors Dealer BMW zapewnia kartę multisportu?
Na chwilę obecną Dynamic Motors nie współpracuje z Multisport, jednak bierzemy taką współprace pod uwagę w przyszłości.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dynamic Motors Dealer BMW?
Zobacz opinie na temat firmy Dynamic Motors Dealer BMW tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dynamic Motors Dealer BMW?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Dynamic Motors Dealer BMW?
Kandydaci do pracy w Dynamic Motors Dealer BMW napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.