Cześć w jaki sposób sytuacja odnośnie norm oraz wyników teraz wygląda? Czy dalej jest na nie takie parcie jak opisywali? Albo czy udało się coś wprowadzić co ułatwiło osiąganie celów? Prawie rok nikt niczego nie pisał, siedzę w branży i będę na wiosnę pracy szukać. Czy w tym przypadku cos się zmieniło? Warto byłoby aplikować? Gdzie są aktualne oferty?
Despotyczna, kontrolująca i skrajnie skąpa szefowa i jej mąż - szef pod pantoflem żony... chociaż stara się zachować pozory, że to on podejmuje decyzje. Brak współpracy pomiędzy działami,firma podzielona i skłócone małżeństwo, które łączy jedna pasja a jest to podglądanie pracowników przez monitoring. Niskie zarobki, brak szans na podwyżkę czy rozwój.
dzień dobry. widziałam kiedyś w sieci podgląd do oferty dla doradcy klienta. pracowałam już w jednym salonie łazienek, zastanawiam się jak byłoby mi tutaj. Tutaj jednak wprost ktoś stwierdził, że zarobki są jakieś małe, czy to prawda? le więc wynoszą i kiedy w ogóle kogoś nowego szukano?
Z jakich wszystkich działów składa się teraz firma? podkreślony został w komentarzach brak współpracy pomiędzy nimi. ciekaw jestem tych zależności. Zasugerowano jako winę zarzadzanie, ale tak zastanawiam się czy ludzie sami nie mogą się zgadać?
Jest dział sprzedaży, magazyn i biura. Nie ma sensu jednak zawracać sobie głowy tą firmą - standardowe januszewo. Zarobisz minimum, plus może jakąś małą premię. Praca na chwillę, na przeczekanie. Jest problemem z zarzadzaniem z którym nie radzi sobie szefowstwo. Z szefową nie miałem dużo do czynienia, ona siedzi w biurze i raczej nie ma dużo do powiedzenia w innych działach, jest małosympatyczna i wymagająca to się zgodze, ale czy faktycznie ona kreci firmą bym się z tym nie zgodził.
Cześć w jaki sposób sytuacja odnośnie norm oraz wyników teraz wygląda? Czy dalej jest na nie takie parcie jak opisywali? Albo czy udało się coś wprowadzić co ułatwiło osiąganie celów? Prawie rok nikt niczego nie pisał, siedzę w branży i będę na wiosnę pracy szukać. Czy w tym przypadku cos się zmieniło? Warto byłoby aplikować? Gdzie są aktualne oferty?
Szczerze? Omijaj szerokim łukiem, jeśli cenisz sobie zdrowie psychiczne... Szefostwo traktuje pracowników jak tanią siłę roboczą. Zbyt duża rotacja wśród pracowników.
Jak rozumiesz pojęcie dużej rotacji? mam w tym momencie problem by odszukać aktualna ofertę od nich. na stronie firmowej przedstawionych jest trzech członków załogi. Co z reszta pracowników? Ile to osób?
Despotyczna, kontrolująca i skrajnie skąpa szefowa i jej mąż - szef pod pantoflem żony... chociaż stara się zachować pozory, że to on podejmuje decyzje. Brak współpracy pomiędzy działami,firma podzielona i skłócone małżeństwo, które łączy jedna pasja a jest to podglądanie pracowników przez monitoring. Niskie zarobki, brak szans na podwyżkę czy rozwój.
Nie polecam pracy w Enano, bardzo duża presja i nacisk na pracownika na wyniki ze strony szefostwa, wypłata to jakiś żart, podczas mojej kadencji była to po prostu najniższa krajowa, a dyskusje o podwyżce nie miały sensu. Ludzie w tej firmie również mocno ograniczeni, dyskryminacja i nietolerancja na każdym kroku (choć akurat szefostwu w tej kwestii niewiele można zarzucić), bardzo duża rotacja młodszych pracowników, mam wrażenie, że na stałe pracują tam tylko ludzie, którzy nawet nie liczą na nic więcej lub nie mają siły / boją się rozwijać. Ogólnie stresująca i męcząca psychicznie praca.
Nie polecam pracy w tej firmie. Brak profesjonalizmu w sklepie przekłada się na brak podejścia do pracownika. Niestety dobrze mają tylko osoby, które dobrze żyją z szefostwem. A płaca... żart.
No ale to dobre życie z szefostwem jest łatwe, generalnie atmosfera szef - pracownicy są w porządku?
Każdego dnia pojawiają się nowe oferty pracy. Może warto się im przyjrzeć i poszukać sobie nowego zajęcia. Czasem nie praca, czy szef są przyczyną – a zwykłe wypalenie się lub własne problemy przynoszone z domu. Nikt nikogo nie zmusza do pracy w danym miejscu, dlatego być może warto by było wcześniej pomyśleć o jej zmianie?
ale że tu w firmie się pojawiają nowe oferty każdego dnia? Taka ogromna rotacja czy tak się rozwijają?
Nowe oferty pojawiają się na portalach z ogłoszeniami, stąd propozycja dla niezadowolonej osoby, by poszukała innego zajęcia.
Sugerujesz, że to pracownicy mają problem ze sobą a w firmie wszystko jest idealnie? A to czasem nie jest tak, że prawda leży gdzieś po środku...?
Niektórzy przynoszą do pracy problemy z domu, co z kolei przekłada się na jakość pracy. Poza tym zawsze znajdzie się malkontent, który będzie widział same negatywy. Nikt nikogo nie zmusza do pracy w danym miejscu, dlatego zamiast narzekać lepiej odejść z klasą i znaleźć sobie inne zajęcie. Pracuję w tej firmie od kilku lat i nie mogę powiedzieć złego słowa. Pozdrawiam niezadowolonych byłych pracowników, którzy zamiast zająć się szukaniem pracy, dodają wpisy na GoWork,
No i po kilku latach zatrudniania się tutaj na jaką formę docenienia tego można się nastawiać? ciekawa także Jestem co mogło się zmieniać na przestrzeni tych lat od których tutaj jesteś. opowiesz o tym okresie coś więcej? wprowadzano jakieś szczególne zmiany?
W czerwcu kupiliśmy w salonie białe wyposażenie do łazienki. Montaż muszli WC nastąpił w pażdzierniku , okazało sie że sedes jest uszkodzony/rysa / . Obsługiwała nas pani Kamila ,więc do Niej przedzwoniliśmy ,przedstawiając problem . i nie mając żadnej nadziei na wymianę lub zwrot ,gdyż od zakupu minęło kilka miesięcy .Ku naszemu miłemu zaskoczeniu pani Kamila spowodowała że muszla WC w ciągu czterech dni została wymieniona na nową .Chcemy pani Kamili serdecznie podziękować za profesjonalne podejście do klienta i miłą obsługę . Przez cały okres współpracy z salonem ENANO obsługiwała nas pani Kamila i z Jej doradztwa korzystaliśmy i były one trafne i cenowo do przyjęcia .W przyszłości na pewno tam wrócimy. Jeszcze raz dziękujemy pani Kamili za pomoc ale chcemy nadmienić ze cały zespół 'salonowy' je st bardzo miły i profesjonalny .Polecamy
Nigdy w życiu nie wróciłbym do enano. Płacą słabo, traktują pracowników jak tanią siłę roboczą, kilku pracowników jest skumplowana z szefostwem a resztę traktuje się jak pracownika tymczasowego, ewentualnie (usunięte przez administratora) Współczuję osobom które mają w sobie tyle zaparcia że nie odeszły. Nie bez przyczyny rotacja wśród pracowników jest tak duża.
Jak piszesz, że płacą słabo, to czy jest to więcej niż najniższa krajowa, czy nie? No i na jaką umowę pracujecie, bo widzę tutaj opinie, że traktują tu pracowników jako tymczasowych...
Zakup szafki pod umywalkę. Obsługa fachowa, szybka realizacja, cena niższa niż u konkurencji. Zero problemów . Polecam ten sklep.
Po opiniach innych uważałam że to miejsce jest warte uwagi, jednak zmienilam zdanie. Pan podczas ustalania szczegółów projektu łazienki wydawał się profesjonalny jednak dalsze podejście to jakieś nieporozumienie. Po okolo tygodniu otrzymaliśmy 5 zdjęć, bez wyceny łazienki. Musialam o nią poprosić i łącznie na wszystko czekaliśmy prawie 2tyg. W opisie przy zdjeciach byla kabina wymiar 90x90 a w wycenie juz wymiar 90x200 co by nawet się tam nie zmiescila. Prosiliśmy o prysznic z termoobiegiem również w wycenie taki nie został uwzględniony tylko zwykly. Ogolnie pare rzeczy się nałożyło, nie zgodności oczekiwanie, proszenie się o wycenę co według mnie powinno byc od razu uwzględnione razem ze zdjęciami oraz opis jakie elementy są zawarte w projekcie. Stracone pieniądze na projekt. Jeszcze w międzyczasie zobaczylam komentarze że nie jesteśmy pierwsi co wymiary towarów po zamówieniu się nie zgadzają. To nasutwierdziło w przekonaniu aby w ogóle nie zaczynać współpracy bo po realizacji zamówienia byśmy mogli się zdziwić i zostać z towarem który by nie pasował a jak wiadomo zwrotów nie przyjmują (już wiadomo dlaczego)
O matko. :/ Pierwszy raz widzę sytuację, żeby opinie kogoś zawiodły. Jak to wgl możliwe, że w porównaniu do innych mieliście aż tyle komplikacji? Poprzednicy mieli jakieś mniejsze wymagania czy jak? I przede wszystkim ile trzeba było zapłacić za ten cały projekt?
500zl kosztował projekt. My nie mieliśmy dużych wymagań. W ogóle podejście w sklepie a potem, to była różnica. Niby profesjonalne podejście a wyszło inaczej...
Dziękuje szczególnie Pani Kamili za zaangażowanie i profesjonalne doradztwo w doborze elementów wyposażenia łazienki. Pomimo mojego dość sporego doświadczenia w budownictwie, zostałem zaskoczony, wiedza i bardzo merytorycznym podejściem do tematu, jednocześnie miłą pełną zaangażowania i chęcią pomocy obsługą. Dziękuje i polecam gorąco wszystkim.
Gorąco polecam salon, który zachwyca pokazem aranżacji łazienek a szczególnie podziękowania osobą tam pracującym .Cudowne , fachowe podejście do klienta miła atmosfera. Dziękuję
To fajnie, że chwalisz zespół :) Ciekawi mnie czy ma jakieś szkolenia wprowadzające skoro piszesz o jego fachowości, czy po prostu ludzie którzy sa tam przyjmowani musza miec juz doswiadczenie w branzy/wiedzę. Ktoś z pracowników wie coś na ten temat i chce sie podzielic? :D
A może jakiś pracownik napisze parę słów na temat tej firmy? Czy ona jeszcze działa jak się pracuje?
Działa, działa i ma się bardzo dobrze. Mają super doradców w salonie. Zawsze frontem do klienta, uśmiechnięci i uprzejmi w rozmowach, nigdy nie atakują od drzwi - a to o czymś świadczy. Jakby nie patrzeć - zawsze gdy przychodzę z klientem na ich salon, są obecni różni przedstawiciele producentów, często są u nich szkolenia, a ja sama też z chęcią w nich uczestniczę.
a te szkolenia to są dla pracowników czy jak to wygląda? Kojarzysz w ogóle jak tam z atmosferą między ludźmi jest? Mnie interesuje ta firma "od środka" bo zastanawiam się czy nie posłać do nich CV
W firmie Enano zakupiłam wyposażenie łazienki (szafki,plytki,armature) za około 15 tyś zł! Na projekcie wizualizacji podane były złe wymiary wnęki do szafki wiszącej. zwróciłam się do Kierownika o zwrot szafki. Dostałam odpowiedź, że ze wzgledu na brak kartonu mam DOPLACIĆ 100 ZL I DOWIEŚĆ ją 40 km do Bydgoszczy. Szafka nowa, owinięta w folie. Czy to profesjonalne zachowanie Pana kierownika?! Ponadto otrzymałam podwójną ilość plytek podłogowych. Pan kierownik stwierdził,że powinnam cały transport przeliczać! Przecież po to miałam projektanta. Chciałam ponownie zakupić materiał na drugą łazienkę wraz z projektem, ale po rozmowie z Panem kierownikiem na pewno tego nie zrobię. NIE POLECAM współpracy z tą firmą !!!!!!
Niestety moje doświadczenie z firmą ENANO, to zwyczajna PORAŻKA. Poza pięknie urządzonym salonem na ul. Szajnochy w Bydgoszczy, brak profesjonalizmu, brak poczucia odpowiedzialności, a może zwyczajnie chęć dodatkowego zarobkowania poprzez naciąganie takich jak my. Pod koniec listopada złożylismy zamówienie na wyposażenie dwóch łazienek. Z rysunkiem w ręce od projektanta, obsługa sklepu pomogła dobrać nam kabinę prysznicową. Dwukrotnie podchodziliśmy z Panią i pokazwaliśmy model, zaznaczając funkcjonalnośc kabiny. Ekspedientka odręcznie dokonywała notatek odnoście naszego zapotrzebowania. Pobrała zaliczę na poczet zamówienia. Po czym oświadczyła, że ma problemy z internetem i nie może dokonać zamówienia w formie elektronicznej (około 18). Zdając się na Jej fachowości (i tu nasza naiwność poraz pierwszy!!!!) uwierzyliśmy i pozwoliliśmy złożyć zamówienie w kolejnym dniu roboczym, oczywiście według naszych ustaleń. Kopia zamówienia trafiła do nas na początku grudnia. Potem przywiezoino towar i zaczęły się prawdziwe kłopoty i droga przez mękę. Kabina prysznicowa była zupełnie inna niż, ta o którą prosiliśmy. Firma ENANO nie poczuła się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za pomyłkę pracownika. Poradzono nam, iż jeżeli dokonamy zakupu odpowiednich zawiasów (wartości 1000 PLN) kabina będzie spełniała nasze potrzeby. Cóż za naiwność? Zapałaciliśmy. Niestety po montażu kabiny okazało się, że zamiast wejścia przez muszlę WC jak poprzednio teraz mamy aż 15 cm na wejscie od strony umywalki. KOSZMAR. Pojechaliśmy do ENANO ponownie. Ekspedientka miała skontaktować się z firma RADAway celem uzyskania pomocy jak możemy wykorzystać zakupiony towar, nie ponosząc kolejnych nakładów finansowych. Naiwniakom dało to kolejną nadzieję. Niestey na drugi dzień zostaliśmy poinformowani, że nic nie da się zrobić. Jesteśmy właścicielami kabiny prysznicowej o wartości 2500 PLN plus dodatkowych zawiasów o wartości 1000 PLN i potrzebie zakupu nowej kabiny!!!! Wymiana, ani zwrot mylnie zamówionego przez sklep ENANO towaru nie wchodziła w grę. Rozmowa z właścicielem firmy też nic nie dała. FIRMA NIE POCZUWA SIĘ DO ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI. NAWET zwykłego przyzwoitego przepraszam Co ciekawe, zaproponowała nam zakup nowej kabiny za kwotę 1800 PLN. Tu nie daliśmy się już nabrać, gdyż tak wykładać pieniądze i liczyć na fachową obsługę w ENANO można w nieskończoność. Dobrze, że się ocknęliśmy. Dziś kolejna niespodzianka!!!! Zestaw podtynkowy firmy Deante, który miał być dla nas zamówiony, to nie ten model!!!! Mamy jeszcze cztery towary zamówione w ENANO, aż się boję co będzie dalej. (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) zamowiłam u ich rzeczy do łazienki, po miesiący (koniec stycznia) dostałam maila, iż firma upadła. Do dnia dzisiejszego 24.03.2019 nie widziałam moich pieniędzy na oczy!! Nie dostałam żadnego maila zwrotnego. NIE POLECAM!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Enano Piotr Nanowski?
Zobacz opinie na temat firmy Enano Piotr Nanowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.