(usunięte przez administratora)
Witam, Szanowna Pani Ewelino. Mylicie Państwo sprzedawcę z firmą kurierską oraz ich obsługą. Przecież rozmawialiśmy przez telefon miło i wszystko było w porządku. Proszę o usunięcie opinii, poniewaz zgodnie z naszą rozmową telefoniczną w celu wyjasnienia sprawy, rozmawiała Pani z kurierem a nie z nami. Jest to bardzo krzywdząca opinia. Szkoda, ze juz Pani nie chce się jej usunąc.
Krzesło Venus. Dostarczyli uszkodzone.Wykonanie niedbałe Nieogratowane spoiny kaleczą palce.
Witam, Szanowny Panie, otrzymalismy od Pana opinię negatywną. Zaraz po przeczytaniu opinii na allegro, dzwoniliśmy do Pana kilka razy. Pisaliśmy równiez wiadomość na e-maila, aby wyjaśnić sprawę. Niestety nie odbierał Pan telefonu ani nie odpisał Pan na nasze wiadomości e-mail. Rouzmiem, że nie miał Pan odwagi po ludzku wyjaśnic sprawy ze sprzedawcą. Najłatwiej jest pisać w internecie złe opinie.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Impor Artur Pawlos odbywa się w siedzibie firmy?
(usunięte przez administratora)aktualnie to ile osób tu tak właściwie pracuje? pytam, bo zastanawiam się nad tym pod kątem obsługi klienta, bo raczej się skarżą. Mają za mało rąk do pracy? Będą jakieś przyjęcia?
(usunięte przez administratora)
Jak niby pyskują? Nie przesadzasz odrobinkę? Przecież klient im płaci, więc czemu mieliby go nie szanować?