Dobra, merytoryczna kilkukrotna współpraca - w zakresie zarówno budowy ogrodów zimowych jaki stolarki okiennej. Zanim rozpoczęliśmy współpracę z Panem Z Cambria, mieliśmy wielu innych podwykonawców - jednak jakość, serwis oraz kontakt jaki zapewnia Pan Kamil - jest bardzo miła, zaskakująca odmiana - jakże odmienna w naszym kraju. Pana Kamila, zawsze chętnie rekomenduje. Dziękuję
Szkoda zachodu z tym Panem. Brak pojęcia o wykonywanej inwestycji. Potrafi tylko pięknie oczy zamydlić do momentu terminu wykonania. Potem brak jakiegokolwiek kontaktu. Ale jak ktoś lubi żyć w stresie - to polecamy.
Doprawdy?? A ja mam zupełnie inne doświadczenia. Bardzo pozytywne, począwszy od projektu po wykonastwo. Ogród wykonany przez firmę Cambria jest spełnieniem moich marzeń. Szczerze polecam.
Czy w Kamil Strużyński Cambria możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Tak dużo tutaj komentarzy od osób, które określają się jako poszkodowane w jakiś sposób przez niego, że chciałam tylko spytać, czy cokolwiek po tych wszystkich wpisach się zmieniło. Wykonuje normalnie usługi czy lepiej sobie darować?
ten czlowiek jak i jego firma to jest jedno wielkie (usunięte przez administratora) Nie zamawiajcie u niego nic. to jest tylko ulamek negatywnych opinii na temet Cambria Struzynski Debno
zrobił lipę, nie wykonał konca inwestycji, odzyskałem dopiero po dzialaniach windykacyjnaych zostawiam tu namiar do pan Wojciecha Szczęśniaka prawnika - zni m odzyskałem należnośc w formie odszkodowawczej 572 300 704
Byłam klientką tej firmy. W momencie zawierania umowy na wykonanie ogrodu zimowego miałam dobrą opinię o firmie i właścicielu. Jednak Inwestycja rozpoczęła się z miesięcznym opóźnieniem, ale to nie do końca zaważyło o ostatecznej opinii. Pracownicy tej firmy ich efektywność, kultura zasługują na wysoką ocenę. Nie mogę tego powiedzieć o właścicielu. Ostatnie rozliczenie inwestycji zostało zrealizowane mimo nie zakończonych prac. Oświadczenie właściciela przesłanego na mail miało gwarantować ostateczne zrealizowanie zadania. Do dziś brak reakcji na meile, telefony i kilkakrotne SMS-y . Szkoda panie Kamilu. Dziś zawiódł pan moje zaufanie, a szkoda. Przestrzegam klientów - nie rozliczajcie się ostatecznie przed kompletnym zakończeniem inwestycji. Mam nadzieję panie Kamilu, że to nie zaważy na realizacji pierwszego zapewnionego serwisu. Krystyna Kęszyca Kolonia
Szanowna Pani, o powodach miesięcznego opóźnienia została Pani powiadomiona z wyprzedzeniem. Jako rekompensatę zaproponowałem elementy wykończeniowe, które dostarczyliśmy i zamontowaliśmy nieodpłatnie. Tą formę podtrzymania dobrych relacji przyjęła Pani bez zastrzeżeń. Zgodnie z podpisaną umową końcowe rozliczenie miało miejsce po bezusterkowym odbiorze i nieprawdą jest, że otrzymałem swoje wynagrodzenie przed zakończeniem montażu ogrodu zimowego. Słowne obciążanie nas za niedociągnięcia ekipy montujące barierki styczne do ogrodu zimowego uważam za krzywdzące (faktem jest, że obiecałem w tym Pani pomóc). Szkoda, że poza oceną moich pracowników nie wspomniała Pani o kompleksowej obsłudze, począwszy od przygotowania projektu po precyzję wykonania i jakość produktu, jaki Pani dostarczyliśmy. Nie jest to miejsce aby argumentować swoją niedyspozycję, czy utrudniony ze mną kontakt w krótkim okresie. Faktem bezspornym jest to, że moja firma i pracownicy biurowi dostępni pod telefonem stacjonarnym, byli i są dostępni przez sześć dni w tygodniu. Szkoda jedynie, że nie spróbowała Pani choć raz innego kontaktu, jak poprzez mój telefon komórkowy. Obiecany darmowy serwis wykonamy zgodnie z moją deklaracją, czyli przed okresem zimowym (za około pół roku). Reasumując, Pani wpis jest dla mnie bardzo krzywdzący, i pozostawi duży niesmak w razie konieczności jakiejkolwiek dalszej obsługi. Z Wyrami Szacunku Kami Strużyński
Jestem zszokowany postawą właściciela, ilosc pieniędzy popbrana niezgodnie z umową, okna wykonana na błędnym profilu i błędnym kolorze .... Pan Kamil pobrał od nas zaliczke na okna w sierpniu... kilkukrotnie prosilismy o zwroy pieniędzy za pośrednictwem maila oczywiście bez odzewu tak jak próby połączenia.. Pan Kamil niestety chyba zapomniał, że wystawił mi KP .... tlumaczenie w obliczu smsow i wiadomości mailowej, ze doszło do pomyłki z inną osobą pozostawiam Państaw ocenie poniżej fragment korepondencji z żoną Ja 14.03: Dzien dobry Panie Kamilu Klikukrotnie prosilam o zwrot zaliczki bez odzewu ... jest to dla mnie krepujace, ze kolejny raz musze o tym pisać... Proszę o wyjaśnienie. Pozdrawiam, Joanna Nazwisko Brak odzewu Kolejna wiadomość ja 16.03 Przykro jest mi, ze zmusza mnie Pan do tak radykalnych krokow .. Sadzilam, ze jest Pan uczciwym czlowiekiem. Jesli w przeciagu 3 dni nie otrzyma zwrotu pieniędzy zloze zawiadomi do prokuratury. Pozdrawiam, Joanna Nazwisko Wiadomość zwrotna Kamil: Proszę nie tworzyć śmiesznej i bezpodstawnej korespondencji przedprocesowej. Żadnej zaliczki od Pani nie przyjąłem. Dalsze próby wyłudzenia pieniędzy z Pani strony zostaną zgłoszone do prokuratury z naszej strony. Z poważaniem Kamil Nazwisko Kolejne wiadomosci to przypomnienie o potwierdzeniu przyjecia zaliczki w obecności dwoch swiadków co zmieniło postawę właścicielka ale nie przyczynilo sie do zwrotu .... oczywiście jeśli ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji lub chciałbym zapoznac się z całością korespondencji zapraszam do kontaktu .... my nie mamy nic do ukrycia...
Pani Krystyno oraz inni poszkodowani klienci Cambrii, znalazłam się w podobnej sytuacji. Chętnie nawiążę kontakt w tej sprawie : carolea@interia.pl lub proszę o namiar do kontaktu.
Szanowna Pani Iwono Krawczyk. Widzę że nie ma Pani odwagi podpisać się pod kolumniami z imienia i nazwiska. Cieszę się jednak, że po czterech latach sąd w Krakowie doprowadził Panią przed swoje oblicze. I głęboko w to wierzę, że na podstawie zeznań świadków zostanie Pani przykładnie ukarana, co w przyszłości zniechęci Panią do (usunięte przez administratora), i braku chęci zapłaty wobec podwykonawców. Po wyroku zamieszczę wpis z numerem sprawy.
Wyjatkowo zenujacy gość... Najśmieszniejsze jest to agresywne obrazanie innych i klamstwa z jego strony nie majace nic wspolnego z rzeczywistościa ... w sumie mozna domniemać, ze ma to cos wspólnego z jakas chproba psychiczną... Gosc jest juz skonczony kwestia czasu ...
Wszystkie osoby poszkodowane przez pana Kamila Strozynskiego i oszukane przez firme Cambria prosze o skompletowanie dokumentow i wyszczegolnienie roszczen. Przygotowujemy pozew zbiorowy , kancelaria adwokacka kolekcjonuje roszczenia zapraszam do kontaktu 600 979 179 pozdrawiam Jolanta Brzozowska
Bardzo miły kontakt, rzetelna obsługa, terminowe wykonanie.
Uwaga. Właściciel nie dotrzymujący swoich zobowiązań. Obiecuje wykonanie prac, po czym nic się nie dzieje. Właściciel nie odbiera telefonu. Kontakt z biurem firmy również nic nie daje. Nigdy nie oddzwoniono, nigdy nie poinformowano o opóźnieniach. Efekt do dzisiaj prace są niewykonane. Proszę uważać i nie dać się złapać na zapewnienia. Nie są nic warte. Właściciel jest osobą niesłowną.
Szanowny Panie, odpowiedź na Pańskie zgłoszenie przekazałem telefonicznie, a i z ostrożności napisałem ją też drogą mailową. Bezczelną i kłamliwą opinię napisał Pan dokładnie tego samego dnia, kiedy otrzymali Państwo z firmy odpowiedź, którą zamieszczam poniżej (żałuję, że nie można wkleić screena, który ukazałby datę i godzinę naszego maila): Szanowny Panie, w odpowiedzi na Pańskiego maila informuję, że zgłoszenie nie podlega naprawie gwarancyjnej. Zgodnie z podpisaną umową, gwarancja na ogród zimowy i jego składowe obejmuje trzy lata. Równie istotnym punktem umowy jest konieczność konserwacji i przeglądów, z których nie skorzystał Pan przez okres blisko czterech lat. Z uwagi na fakt, że jakość moich realizacji stanowi dla mnie ważny element prowadzenia działalności, gotowy jestem pomóc i wymienić uszkodzoną szybę. Nie może to jednak odbyć się nieodpłatnie, dlatego w załączeniu przesyłam kosztorys na wymianę zespolenia. Jeżeli akceptuje Pan załączony kosztorys, lub otrzymamy potwierdzenie od Pańskiego ubezpieczyciela, prześlemy fakturę zaliczkową, i po zaksięgowaniu wpłaty sprecyzujemy termin wizyty moich pracowników . Z przykrością dodam na zakończenie, że pokrzykiwanie do mnie podczas próby rozmowy, dodatkowo elementarny brak kultury, nachalne przerywanie mojej próby wypowiedzi, stanowi dla mnie odmienny wizerunek do jakiego przyzwyczaiła mnie Pani Małgorzata, podczas całej realizacji ogrodu zimowego. Z poważaniem Kamil Strużyński Załączony mail świadczy niezbicie, że nadal kierują Państwem płytkie pobudki, a wręcz próba wyłudzenia nieodpłatnej usługi. Nie muszę dodawać, że ogród zimowy został wykonany i odebrany bez jakichkolwiek zastrzeżeń z Państwa strony, i przez ponad cztery lata użytkowany bez najmniejszej uwagi co do produktu i obsługi. Sytuacja zmieniła się, gdy po czterech latach użytkowania, z nikomu nieznanych przyczyn pękła szyba. Mając na uwadze powyższe, w tym także wpis pani Małgorzaty informuję, że w obecnej chwili nie podejmę nawet odpłatnej obsługi ogrodu zimowego. Ostrzegam wszystkich potencjalnych wykonawców świadczącego usługi dla Marka i Małgorzaty Wesołowskich przed jakąkolwiek współpracą.
Jakosc .. dobre ???????????? jest to najgorsza jakosc z jaka spotkałam sie w oknach drewnianych, a firma nie widzi roznic miedzy głębokościa a wysokością profili .. nie wspominajac o jakosci sylikonow, widocznych mikroszczepach i taki detalik muchy w lakierze ... nie wspominajac o blednym kolorze oraz doborze do kremowych okien bialych klamek... a to tylko dwa okna na ktore do dnia dziszejszego nie otrzymalam faktury ...
Jak długo trwa proces awansu w Kamil Strużyński Cambria?
chyba krótko, bo nikt nie chce tam pracować. wszyscy uciekają do konkurencji,.
Witam Państwa. Jestem kolejnym (usunięte przez administratora)klientem pana Kamila Strużyńskiego .W razie czego podaję email do siebie bemostal@o2.pl .Dzwonkowski Krzysztof
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kamil Strużyński Cambria?
Zobacz opinie na temat firmy Kamil Strużyński Cambria tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kamil Strużyński Cambria?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!