Opinie o Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska w Ostrzeszów

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska w Ostrzeszów

Monia
Pracownik

Masakra, dostałam rozpruta sukienkę dzwoniłam na info ale nikt nie odbiera nie polecam tego sklepu!!!!!

ALEKSANDRA

Nie polecam!!!! Przy nieodebraniu towaru straszą windykacja!!!!! Nigdy wcześniej się z takim sposobem traktowania klientów nie spotkałam. Skandal!!!!!

Właściciel
@ALEKSANDRA

Drogie Panie przed wysyłka paczki każda z Pan otrzymuje wiadomoś SMS oraz e-mail z informacja o wysyłce zamówienia oczywiście w SMS jest napisane ze jesli chce Pani zrezygnować z zamówienia prosimy do Nas napisać w ciągu 1h. (Wiec nikogo nie naciągamy ani nie zmuszamy) Jeśli paczka za pierwszym razem nie zostanie odebrana piszemy SMS czy odbierze Pani paczkę lub czy chce Pani zmienić adres lub termin dostawy. Jeśli nie odbiorą Panie paczki po raz drugi paczka zwraca się do Nas gdzie musimy ponieś koszty 30 zł za zwrócona paczkę. Oczywiście dostają Panie informacje SMS o uregulowaniu kwoty 30 zł jeśli Panie tego nie zrobia dostają kolejny SMS. Nie marnujmy swojego czasu Jeśli zamawia Pani paczkę „TO NALEŻY JA ODEBRAĆ „ Jesteśmy wstanie wszystko udowodnić iż zamówienie zostało złożone. SMS są do Pan wysyłane „ bo oczywiście co słyszymy na co dzień „Ja nie składałam żadnego zamowinia „ „ nie odbiorę paczki bo mogę sobie ja zamówić i nie odebrać „ „ dziecko było w szpitalu” „ nie dostałam żadnej informacji itp” „kuriera nie było u mnie” . Negatywne opinie wystawione są tylko przez te osoby, które notorycznie zamawiają przesyłki a ich nie odbiera a tym samym narażają nas na koszty, a gdy ktoś upomni się o swoje wtedy fala negatywnych opinii.

Mag
@Właściciel

To jest (usunięte przez administratora)działanie firmy.

Ja
@Właściciel

????????????????????w ciagu 1h ???!!!!!!!!!żart !!!!!????????????sami zobaczcie ile macie negatywnych komentarzy.Szok!!!!!

Przykładny Ojciec alkoholik.
@Właściciel

Szkoda marnować czas na tłumaczenie szarej masie prostych zasad panujących przy zakupie towaru. Większość 'osób' tutaj komentujących to madki z syndromem brajanka. Jednostki proste i nieskomplikowane o prostolinijnym rozumowaniu polegającym jedynie na pobieraniu zasiłków oraz pomocy z MOPSu. Bezrobotne madki bazujące na pasożytnictwie że znikoma znajomością zasad panujących w handlu. Jedyne płaszczyzna, na której wiodą prym to masowa reprodukcja. Dlatego na miejscu właścicieli nie przejmowałbym się opiniami osobników z niższych sfer społecznych.

dżej
@Właściciel

hahahaha śmieszna jesteś kobieto :)))))

R
@Właściciel

Zgadzam sie w 100%!! Jesli paczka zostaje wysylana, musi zostac odebrana, bo inaczej to ta firma ponosi jeszcze dodatkowe koszt za to ze klient nie potrafi odebrac paczki. Prosze o postawienie sie w sytuacji. Dlaczego to firma ma ponosic koszty? Absolutnie powinno sie w takim przypadki obciazyc kupujacego

Gosia
@ALEKSANDRA

A dziwisz się ? Co Ty myślisz, że butiki mają za darmo wysyłki? Muszą płacić przez takie nierozsądne podejście. Nie masz kasy - nie zamawiaj, a jak się rozmyślisz, to zadzwoń lub napisz @, by nie wysyłać. Bardzo dobrze, że zaczynają się windykacje takich zachowań! Trochę odpowiedzialności...

Wika
@ALEKSANDRA

Bardzo polecam. Świetne ubrania , buty i dodatki. Jakość bardzo dobra. Szybka wysyłka. Jedyny problem jaki miałam to nie ze sklepem, który akurat w mojej sytuacji zachował się na medal i bardzo mnie wspierał a z dostawca firma GLS. Paczka była za pobraniem. Pozostawiłam pieniądze w zaprzyjazninym sklepie do odbioru , ale kurier robił problemy , bo mu się pieniądze w tym bilon nie podobały i paczke zabrał twierdząc ,ze wpisze odmowe przyjęcia a kosztami obciąży mnie.Interweniowałam w sklepie i uzyskałam pomoc bez problemu. Następnego dnia paczka była dostarczona. Myślę ,ze to nie wina sklepu a przewoznika, wiec jedna rada proponuję Właścicielm sklepu zmienic przewoznika GLS to fatalny wybór. Po zmianie na najlepiej INPOST z opcją paczkomatów nawet za pobraniem nie będzie takich problemów.

Sasiadka
@Przykładny Ojciec alkoholik.

Niestety ale sklep dla ‚madki z syndromem brajanka’ jest skierowany! DB ze znalazłam te komentarze, bo wiem juz ze do tego sklepu nie zajrzę!

Jola
Inne
@ALEKSANDRA

Po co zamawiac jak sie wie ze sie nie odbierze. Co za ludzie zenada

---
Inne
 Pytanie

dramatyczna obsługa sklepu. zwlekacie ze zwrotem pieniędzy, jesteście niekompetentni i nieuczciwi!! trzymacie się tak regulaminu co do odbioru paczek za pobraniem, a gdzie prawa konsumenta? 14 dni od dostarczenia do Was paczki. DRAMAT - nie nadajecie się do sprzedawania zgniłch owoców

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Mistrz

No pasowało by

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Asystent/tka sklepu internetowego w firmie Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
Sylwia Monika

Przesyłka przyszła szybko ubrania dobrej jakości jestem bardzo zadowolona z zakupu z tego butiku

Sylwia

Ja jestem zadowolona z zakupów polecam szczerze

Zośka

Nie polecam. Sukienka za 80 zł. Materiał słabej jakości. Do tego sukienka przyszła tak wygnieciona, że aż wstyd. Nie polecam.

Monika. F.

Od 2018 roku zamawiam w tym butiku i zawsze jestem zadowolona z zakupów. Nigdy nie było żadnych problemów. Nie zdarzyło mi się wymieniać czy oddawać towaru. kazdego razu jestem usatysfakcjonowana w 100%. Wszystkie rzeczy wyglądają na żywo tak jak na zdjęciach. A co najważniejsze paczki przychodzą w expresowym tempie. Zachęcam do zakupów w tym butiku. Ja jeszcze nie raz coś zamówię na pewno. Jestem zakochana w kolekcjach butiku.

Agula

Bardzo szybka dostawa(uk)ciuchy świetne,jestem bardzo zadowolona I napewno nie raz jeszcze skorzystam z zakupu????

Kristina

I have the most beautiful dress from your Butik ????thank you! I'm very Satisfied????

Emilia

Nie polecam. Poza tym, że towar przyszedł szybko, nic pozytywnego. Bluzka niskiej jakości. Ciemny wężowy nadruk, rozciąga się na biało. Skąd taka jakosc? Na pewno coś takiego powinno się znajdować w opisie towaru. Sytuacja nie wyjaśniona przez sklep.Maile ignororuja i zostawiają bez odpowiedzi. Mogę jedynie odeslac, ale dlaczego to klient ma ponosic koszty winy sprzedawcy?

Aleksandra.ola

Bardzo polecam, zdjęcia sa odzwierciedleniem zawartosci paczki. Czytając te opinie złapałam się za głowę. Jeśli chodzi o ubrania No niestety trzeba brać pod uwagę to ze modelka wyglada 80 razy lepiej niz nie jedna z zamawiających Pań trzeba się z tym pogodzić????. Bardzo bardzo polecam mój ulubiony butik. Super zorganizowana strona ,zero problemów ????????????

Monika Słupska

Ubranka z tego butiku są piękne. Super jakości. Rozmiar zgodny z opisem. Zawsze jestem zadowolona i bardzo polecam ❤️ stala klientka

ciuchozakupoholiczka

nie polecam tej firmy, to mój pierwszy negatywny komentarz. Firma nie odpowiada za swojego podwykonawce czyli firmę kurierską GLS i nieprawidłowości związane z działaniami tej firmy. Nie mówię, że jestem jakąś stałą Klientką, ale już dwukrotnie zamawiałam w tym butiku ciuchy, więc chociażby przez wzgląd na taką współprace firma powinna wziąć odpowiedzialność za działania firmy kurierskiej i stać po stronie Klienta w wyjaśnianiu sprawy. Nie polecam, nie będę polecać i na pewno nigdy więcej nie skorzystam. Przykre to, bo korzystam z różnych internetowych butików i po raz pierwszy coś takiego mnie spotyka, no ale cóż opinia 2,5 na google opinie mówi sama za siebie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lola
@ciuchozakupoholiczka

Ciekawe jak butik moze miec wplyw na kuriera zatrudnionego w gls?.jesli jest problem z dostarczeniem to zglasza reklamacje czeka ba decyzhe i wyjasnienie i tyle co ma jeszcze zrobic? Ukarac pracownika nie swojej firmy? Jak jest skala wieksza to zmienia firme kurierska i tyle. Tak jak os fizyczna ma wplyw na dzialanie innych ludzi? Ja zamawiam dłuższy czas i nie ma problemu.

Weronika Ablewska

Produkt zgodny z zamówieniem i szybka dostawa.

Kasia

A propo -Jakosc ubran jest na wysokim poziomie. Mam juz sporo rzeczy z tego sklepu, jestem zawsze zadowolona i zamowie pewnie jeszcze nie raz. Zdjecia odzwierciedlaja rzeczywistosc. Ponadto jesli chodzi o wysylke kiedy dany towar jest dostepny - jest ona blyskawiczna.

Kasia

Nie wiem skad te negatywne komentarze. Kupuje juz ubrania z tego sklepu od ponad roku. Nigdy sie nie zdarzylo zeby cos bylo nie tak. Czy to z ciuszkiem czy obsluga. Zawsze szystko przebiega pomyslnie. Wiem co chce i place za to.Sklep ma swoje zasady i otwarcie jest opisane jak przebiega zakup a to juz nasza w tym glowa czy akceptujemy czy nie - mam na mysli rezerwacje. Jesli to komus nie pasuje to nie zamawia -chyba proste. Klienci z doświadczenia sami sobie robia niekiedy problemy nie odbierajac paczek. Decyzje o zakupie trzeba podejmowac swiadomie nie narazajac sklep na koszta. Takie jest moje zdanie. A sklepowi i Pani Sylwi zycze samych sukcesow i sile na niesprzyjajace komentarze i konkurencje.

JOANNA

Super butik. 100% satysfakcji. Polecam

Karola

KATASTROFA!!!! Zdecydowanie nie polecam, 0 profesjonalizmu! Zamówiłam kurtkę rozmiar S, przysłali rozmiar L, zatem zadzwoniłam aby wyjaśnić. Jakże inteligentna Pani oznajmiła, że nie mieli S na magazynie więc wysłali L. Logika? No dobra, w worku chodzić nie będę, odsyłam, niech zwracają kasę albo przesyłają rozmiar S. Oczywiście nie pokrywają kosztów wysyłki, więc co z tego wynika, robią to specjalnie?! Dno totalne naprawdę. Nigdy więcej. Wystarczyłby zwykły prosty e-mail, iż nie mają tego rozmiaru na stanie a nie takie cyrki...

właściciel
@Karola

Na pewno nikt nie powiedział Pani że nie było S to zostało wysłane L. Nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, zawsze jeśli jest błąd po naszej stronie zwracamy wszystkie koszty przesyłek. Przypominam że wszystkie rozmowy telefoniczne w naszej firmie są nagrywane możemy to szybko odtworzyć co było powiedziane. Zawsze wszystkie błędy naprawiamy na swój koszt.

Kasia

POLECAM- kurtka , którą kupiłam i otrzymałam dokładnie tego dnia, na który poprosiłam dostawę, jest doskonała gatunkowo, zgadzają się wymiary i jest dokładnie taka jak na zdjęciu. Obsługa sklepu bardzo komunikatywna i uprzejma

Zostaw merytoryczną opinię o Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska - Ostrzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska?

    Zobacz opinie na temat firmy Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska
3/5 Na podstawie 31 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Zamkowa 2
    63-500 Ostrzeszów
  • NIP: 5140285057 REGON: 361391280
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Butik Hollywood Dream Sylwia Przeniczna-Franikowska
Przejdź do nowych opinii