Dołączam się do grona niezadowolonych klientów. Zamówienie złożone w środę, dostawa miała być w piątek. Żadnej informacji zwrotnej, osoba obdarowana oczekiwała na kuriera - niestety nie doczekała się. Oczekiwałam na dostawę w poniedziałek, bo przecież różnie się zdarza, chociaż byłoby miło, żeby otrzymać informację o opóźnieniu. Kurier nie dotarł również w pozostałe dni... Poprosiłam o anulowanie zamówienia. Zamówienie zostało anulowane we wtorek, 2 tygodnie temu. Do tej pory nie zostały mi zwrócone środki na konto (195 złotych...) Komunikacja ze sklepem fatalna. O dodzwonieniu się nie ma mowy (pewnie dlatego, że jest masa niezadowolonych klientów, więc lepiej nie odbierać od nich telefonów). Z szacunku dla nerwów osoby obdarowanej i osoby obdarowującej - zdecydowanie nie polecam. Do pracy - również nie, bo nie wierzę że atmosfera w zespole jest super, jeśli obsługa klienta jest na poziomie poniżej krytyki.
Przesyłka nie w czasie, chociaż z dopłatą, nawet balon nie przywiazany do produktu. Brak kontaktu , nie odpisują na mmeule, żałuję tylko osoby obdarowanej bo jedna wielka lipa.
NIE POLECAM Brak kontaktu, brak wysyłki, po kilkunastu mailach zastraszanie paragrafami. Nie rozumiem, jak taka firma jeszcze istnieje.
Miałam to samo brak kontaktu brak wysyłki towaru. Po dwóch miesiącach i interwencji oddali pieniądze .
Jaka atmosfera jest między działami w Poczta Balonowa Karolina Lewicka?
NIE POLECAM Radzę się trzymać z daleka od tej firmy, potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Posty na Facebooku lajkowane przez osoby o tym samym nazwisku, co właścicielka (przypadek?), negatywne usuwają (w tym mój). Mam bardzo złe doświadczenie z tą firmą i ostrzegam każdego- szkoda Waszych nerwów i pieniędzy. Dodatkowo maile pisane przez nich (jeśli już łaskawie odpiszą) w chamskim tonie i z masą błędów.
Jak jest z pakietem medycznym w Poczta Balonowa Karolina Lewicka? Można dołączyć rodzinę?
Biorąc pod uwagę OGROMNĄ ilość TOTALNIE NIEZADOWOLONYCH klientów tej firmy to raczej bym proponował poszukać innego pracodawcy :)
Koszmarna firma. Nie da się ich ocenić w Google, pewnie był same jedynki, więc piszę tutaj. Zamówienie niezrealizowane, widzę tu dużo podobnych historii. Pomimo kilkukrotnego kontaktu, zero odzewu. Widzę, że zapowiada się walka o oddanie pieniędzy. Chyba warto zgłosić tę "firemkę" do rzecznika praw konsumenta, za podobne zachowania konkurencja dostała solidną karę, może to ich czegoś nauczy.
Złożyłam zamówienie, po czym sami zaproponowali anulowanie, ponieważ nie było produktu który wybrałam (mimo że cały czas była dostępna na stronie). Proszenie się o zwrot pieniędzy było irytujące, finalnie się udało, ale nie polecam.
Dokonałam już drugiego zakupu w tej firmie, tym razem na Dzień Matki. Zamówienie złożyłam dwa tygodnie wcześniej, więc trochę się martwiłam, czy nie zostanie zapomniane, zagubione do tego czasu. Poprzedną przesyłkę zamówiłam dzień przed terminem i dotarła zgodnie z umową kolejnego dnia roboczego. Tym razem również dotarła na czas, mama przysłała zdjęcie, balony wyglądają super, czekoladki też :) Tak że naprawdę mogę tylko polecić i myślę że będę zamawiać nadal w tej firmie.
W mediach społecznościowych jest grupka zadowolonych klientów tej poczty. Szkoda, że nazwiska ciągle te same, hehe. Polecam poczytać opinie na Google przez zakupem.
Dzień dobry, Jestem prawnikiem i działaczem naukowym. Korzystałem z wielu poczt balonowych, z tej jestem wyjątkowo niezadowolony, więc postanowiłem zrobić na ten temat badania. Interesuje mnie opinia klientów, ewentualne problemy występujące od złożenia zamówienia, kontakt z firmą. Zarówno klientów zadowolonych jak i niezadowolonych zapraszam do kontaktu na badaniafirmbalonowych@gmail.com
(usunięte przez administratora)
Hej, mnie też (usunięte przez administratora) właśnie dzisiaj i straszą paragrafami. odzywam się do Ciebie
EDIT: zanim administrator zezwoli na edytowanie komentarza chciałam sprostować, że firma po prawie miesiącu i kilkunastu wysłanych mailach oddała mi pieniądze za niezrealizowane zamówienie (choć nadal nie otrzymałam ani wyjaśnienia dlaczego tak się stało ani przeprosin chociażby). Każdy prowadzi biznes jak chce.
Ja nie dostałam w ogóle informacji, że zamówienie nie zostanie zrealizowane, musiałam się sama upomnieć. Po kilkunastu mailach dostałam zwrot, ale czemu nie wysłali? Do dziś nie wiem.
Zamówiłam balon dla syna, mieszkam za granicą i obawiałam się po przeczytaniu opinii (niestety już po opłaceniu zamówienia), że nie przyjdzie i że może nawet firma nie istnieje. Jednak kontakt mailowy bez zarzutu, balon dotarł na czas zgodnie z planem tzn następnego dnia po zamówieniu w moim przypadku. Syn przysłał zdjęcie i wygląda fajnie taj jak na stronie.
Nie polecam tego sklepu, omijać szerokim łukiem.Zwroccie uwagę, że właścicielka zablokowala oceny na google..to co oferuje w ogłoszeniach na FB mija się z prawda.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Poczta Balonowa Karolina Lewicka?
Zobacz opinie na temat firmy Poczta Balonowa Karolina Lewicka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Poczta Balonowa Karolina Lewicka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!