Opinie o Poland GDC Katowice
Na takiej pozycji płacą około 4 tys brutto, dla zainteresowanych.
Pracuję na 2 linii w prestiżowym zespole DMS :) Poważnie mówiąc, jest świetnie. Mam świetnego szefa (pozdro Alessio) super kolegów i koleżanki. Stanowimy zgrany kolektyw, wszyscy sobie pomagają, jest świetnie. Widzę po innych zespołach, że mają podobnie. Są możliwości awansu, ludzie są doceniani za ciężką pracę. Kasa jest bardzo ok, mamy też dostęp do platformy ze szkoleniami. Jedynym minusem są zmiany 24/7, taka jest potrzeba i tyle. Także nie aplikujcie, bo zrobicie mi konkurencje ;)
Pracuje w Katowickim oddziale Fujitsu od roku i muszę przyznać - jako pracodawca oferuje na prawdę wiele. To mimo wszystko wciąż jest korpo w którym jest wiele absurdów - jak w każdym korpo - ale pomimo trudnego projektu na którym się znalazłem codziennie chodzę do pracy pełen uśmiechu. Firma inwestuje w budowanie przyjaznej atmosfery i nie robi tego w sztuczny i wymuszony sposób.
Zamiast dostrzegać winę we wszystkich na około , radziłbym spojrzeć na siebie ;) Fuji daje szanse rozwoju, ludzie są w większości kompetentni i atmosfera jest ogólnie dobra. Ale zawsze znajdzie się ktoś, komu nic nie pasuje i szuka winy we wszystkich, każdemu przy okazji zazdroszcząc i każdego obgadując. Pozdrawiam i życzę zmiany mentalności :)
@NEWMEMBER Pracuję na tym stanowisku od ponad roku. Praca na różne zmiany. W dzień 7- 5, 9-17, 11-19, lub noce 19-7:00. W weekendy 7-19, 19-7. Możesz podać managerowi swoje preferencje i zostaje to uwzględnione. NIemniej jednak przygotuj się na pracę zmianową. Mamy wsparcie klienta w dzień oraz monitoring pracy serwerów w nocy. Ten monitoring jest dość prosty. Jest do tego program, który to monitoruje i Twoim zadaniem jest założyć zgłoszenie w systemie i przypisać to zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wsparcie klienta to albo workstations albo mobilne urządzenia. Tu już jest wymagana wiedza, aczkolwiek też są szkolenia w systemie e-learning, jak i szkolenia wewnętrzne przez pracowników z zespołu. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, daj znać, albo podaj e-mail, to się z Tobą skontaktuję.
Pracuję w zespole linii wsparcia technicznego. Firma Fujitsu dała mi możliwość sprawdzenia się na ciut wyższym, bardziej odpowiedzialnym stanowisku niż to, które zajmowałem w poprzedniej pracy. Zarobki są naprawdę dobre, atmosfera jest super (codziennie rano cieszę się że idę do tej pracy, nie miałem tak wcześniej). Widzę też po kolegach, którzy pracują dłużej, że są tu spore możliwości rozwoju. Polecam aplikować.
Po rozmowach rekrutacyjnych mogę powiedzieć, że porównując do innych korporacji mają niższe widełki płacowe na analogicznych stanowiskach. Ogólnie firma wydaje się ok, gdyby te płace były bardziej konkurencyjne prawdopodobnie bym się zdecydował.
Po jakim czasie od rozmowy z HR odzywają się w sprawie kolejnego etapu ?
Pracuje ktoś w controllingu w tej firmie? Zarobki powiedzmy w widełkach 12-13 K brutto dla specialisty tutaj są realne ?
Czy istnieje możliwość rozwoju w Poland GDC Katowice?
Nie kompetentna kadra przestrzegam Nie kompetentna kadra przestrzegam
Stwierdza to Pani tylko po tym, ze pracownik nie jest w stanie rozwiązać Pani problemu w 3 minuty? Trzeba do tego dojść, jakie jest źródło problemu. Ciekawa jestem, czy Pani w swojej pracy również jest w stanie odpowiedzieć na każde pytanie i wie wszystko(chyba najwidoczniej tak). Ps. Przed napisaniem jakiejkolwiek opinii proszę sprawdzić, czy jest to portal do wystawiania opini pracownikom, czy nie, oraz zainwestować w porządny słownik.
Jak długo czekaliście na odzew z Poland GDC Katowice? Oddzwaniają zawsze?
Jak długo trwa proces awansu w Poland GDC Katowice?
Właściwie to wele tu zależy od Ciebie, jak mocno się zaangażujesz oraz jakie sa obecne potrzeby rekrutacyjne w firmie, ale jeżeli tylko chcesz awansować to przy współpracy z managerem jesteś w stanie szybko to zrobić. Do dyspozycji jest rownież masa kursów i szkoleń, możesz skorzystac z 'shadowingów' osób które juz na takim stanowiku są, żeby poznać jak to w praktyce wygląda. Fajnie, bo generalnie można sie tu rozwijać wewnątrz działu w którym jesteś, albo wybrać zupełnie inną ścieżkę, która cie zainteresuje ;)
Cześć, na jaką stawkę może liczyć kandydat na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. niemieckim?
Widełki płacowe nie są jawne, ale za język niemiecki oraz inne języki euopejskie dostaje się porządny dodatek.
Moze ktos podzielic sie info jak sie pracuje jako DEVOPS w fujitsu? Czy warto?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Poland GDC Katowice?
Witam, Tutaj rozpisany jest proces rekrutacji krok po kroku :) https://www.fujitsu.com/pl/imagesgig5/Recruitment_Process.pdf
Hej, nowy link do procesu rekrutacji: https://www.fujitsu.com/pl/imagesgig5/Recruitment-Process.pdf :)
Hej, nowy link do procesu rekrutacji: https://www.fujitsu.com/pl/imagesgig5/Recruitment-Process.pdf :)
Jak wyglada kwestia ścieżki rozwoju w firmie i związanych z tym podwyżek?
Witam, można sie tu fajnie rozwijać wewnątrz działu w którym obecnie pracujesz, lub przejść do innych linii biznesowych, zgodnie z kwalifikacjami, preferncjami i zainteresowaniem. Mamy w Fujitsu Indivdual Development Plan, który jest ustalany z bezpośrednim managerem, zgodnie z tym czego oczekujesz. Do dyspozycji jest masa szkoleń, certyfikacji, które wesprą Cię w Twoim rozwoju na dane stanowisko. Odbywa się również śledzenie pracy innej osoby, która juz na takim stanowisku jest, dzięki czemu możesz obserwować jak w praktyce praca może wyglądać. Podwyżki również są, jeżeli aplikujesz na wyższe, niż obecne, stanowisko. Wysokość podwyżki zależy od konkretnego działu, Twioch umiejętności. Sa też podwyżki związane ze stażem pracy.
Mam pytanie odnośnie service desk agent bo teraz rekrutują. Czy warto iść na to stanowisko, czy jest ono bardzo stresujące? Praca jest trudna do ogarnięcia? Można awansować? Jaka jest pensja? Jest chociaż te 3000 netto?
Brałem udział w rozmowie kwalifikacyjnej przez telefon na tą pozycje, zaoferowano mi (usunięte przez administratora)czy tam (usunięte przez administratora)brutto, praca 365 dni w roku, soboty, niedziele (choć jak mi powiedziano to nie jest to codzienność), zmiany na popołudnie / nocki... Opinie o firmie są w miare okej, ale z Angielskim na takich warunkach można znaleźć coś dużo lepszego. U konkurencji na stanowisko o tym samym poziomie dostałem oferte (usunięte przez administratora)brutto, więc jest jak jest.
Angielski umie dzisiaj każdy(usunięte przez administratora). Wysilcie się ludzie to będziecie zarabiać dobrze..
Cytując jedną z opinii powyżej: "Płacą słabo za język francuski, słowacki, hiszpański, włoski, jak i niemiecki". Więc to nie kwestia ludzi, którzy się za mało wysilają. Widocznie naprawdę jest tu problem z wynagrodzeniem.
Moje doświadczenie na service desku wspominam bardzo dobrze. Spotkałam super ludzi i atmosfera była naprawdę przyjemna, w sumie to chciało mi się wstawać rano do pracy i znowu przebywać w fajnej ekipie. Sama praca też przyjemnie - można się wiele nauczyć w zakresie IT jak i o samym sobie :) , owszem czasami były cięższe dni, ale jak to zawsze bywa, zdarza się. Można się fajnie rozwinąć i piąć w górę wewnątrz service desku jak i w innych działach.
HR nieprofesjonalne, zalatwienie czegokolwiek w tej firmie graniczy z cudem. Ludzie generalnie w porządku ale co z tego jeśli ryba psuje sie od glowy. W biurze na 200osob jest kuchnia na 8 osob.
Nigdy sie nie spotkalam, zeby HRy nie pomogły mi z jakimkolwiek problemem w bardzo profesjonalny sposób - negatywny wynik sprawy nie oznacza braku profesjonalizmu ;) Ludzie sa super, a Leadership robi co może, żeby wszystkim żyło się w firmie dobrze, wiec nie wiem o jakim "psuciu" piszesz. Jedna kuchnia na 200 osób? Jest zawsze 1-2 kuchnie na piętro, czyli wychodzi ok 30-40 osób i nie wyobrażam sobie, zeby wszyscy zrobili "pospolite ruszenie" na kuchnie w tym samym czasie :D
Rzeczywiście jest jedna malutka kuchnia na sporą liczbę osób. Nie wszyscy idą na przerwę w tym samym czasie, ale jest kolejka chociażby do kurka z gorącą wodą,żeby zalać herbatę, czy kawę.
Na takiej pozycji płacą około 4 tys brutto, dla zainteresowanych.
Dobra praca, jeśli dopiero zaczynasz swoją karierę z Service Deskiem. Fujitsu, to dla wielu jedynie przystanek, bo stawki są niekonkurencyjne. Płacą słabo za język francuski, słowacki, hiszpański, włoski, jak i niemiecki. Lepiej poszukać czegoś innego, bo Fujitsu niestety płaci najmniej. Poza tym organizacja na projekcie, na którym pracowałam to totalny chaos. Ludzie są zniechęceni do pracy i wygląda to jak wygląda. Dużo by musiało się pozmieniać, żeby było "jak dawniej", bo niestety za te "pieniążki|" nikt już tam nie chce siedzieć, zwłaszcza, że konkurencja proponuje czasem aż dwa razy więcej. Z Service Desku jest możliwość "awansu", ale wiąże się to z utratą dodatku językowego, a co za tym idzie - znacznej części wypłaty. Następny awans (np. na Team managera) dopiero daje "lepszą" ofertę - czyli wraca się na wypłatę taką jak na Service Desku. Pracowałam trochę w tej firmie i nie zmienia się to od lat, więc tak jak pisałam, jest to "przystanek". Nie wykazują chęci dbania o pracownika, żeby pozostał w firmie, więc ludzie im uciekają.
Pozytywni ludzie, lekko nieudolna organizacja, worklife balance utrzymany. Ogólnie rzecz ujmując, pracuje się tu całkiem nieźle, lecz szczerze mówiąc zarobki mogłyby być bardziej konkurencyjne. Niestety bardzo dużo ludzi decyduje się opuścić szeregi zespołu z uwagi na korzystniej wypadające warunki finansowe oferowane przez inne firmy.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Poland GDC Katowice?
Wiedza i umiejętności weryfikowane są za pomocą pytań otwartych podczas rozmowy rekrutacyjnej. Przy stanowiskach technicznych często pojawia się też test z pytaniami otwartami i zamkniętymi, czasami próbka pracy na środowisku. Pojawia się też krótka rozmowa w języku angielskim lub wysyłany jest test do wykonania w wolnym czasie.
Niestety poziom rekrutacji w tej firmie nie istnieje ze względu na kierowników po kierunkach humanistycznych bez podstawowej wiedzy IT oraz ledwo mówiących po angielsku innych pracowników.
miałem rozmowę telefoniczną na stanowisko Wsparcie IT z niemieckim do Katowic . Na rozmowie okazało się że chodzi o wsparcie drukarek - zaoferowane pieniążki delikatnie mówiąc nie były konkurencyjne , a postawa samego przyszłego menadżera (delikatny ale wyczuwalny brak szacunku ) nie zachęcała do podjęcia tej pracy - moja opinia - można znaleźć coś lepszego za zdecydownie lepsze pieniądze
Czy może ktoś napisać coś o pracy na stanowisku Associate Technical Services Engineer - 2nd line ??? Jak wygląda system pracy?
@NEWMEMBER Pracuję na tym stanowisku od ponad roku. Praca na różne zmiany. W dzień 7- 5, 9-17, 11-19, lub noce 19-7:00. W weekendy 7-19, 19-7. Możesz podać managerowi swoje preferencje i zostaje to uwzględnione. NIemniej jednak przygotuj się na pracę zmianową. Mamy wsparcie klienta w dzień oraz monitoring pracy serwerów w nocy. Ten monitoring jest dość prosty. Jest do tego program, który to monitoruje i Twoim zadaniem jest założyć zgłoszenie w systemie i przypisać to zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wsparcie klienta to albo workstations albo mobilne urządzenia. Tu już jest wymagana wiedza, aczkolwiek też są szkolenia w systemie e-learning, jak i szkolenia wewnętrzne przez pracowników z zespołu. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, daj znać, albo podaj e-mail, to się z Tobą skontaktuję.
Ile średnio zgłoszeń (ticketów) przypada na osobę? W obecnej firmie mam około 20-30 dziennie plus telefony i mam już tego po dziurki w nosie. Czy na 2 linii w Fujitsu mogę spodziewać się mniejszej liczby?
Cześć, Co prawda pracuję w Textorial, w Łodzi. Ale czy na 2 linii jest mniej pracy? Akurat ja jestem w takim zespole, że mamy monitoring, plus obsługa urządzeń mobilnych (telefony, tablety) oraz zdalne wsparcie problemów ze stacjami roboczymi. Ja dziennie robię podobnie, czasem więcej ticketów. Zależy od dnia. Rekordem chyba było 100, ale to jeszcze z czasów Local IT, gdzie jeden ticket zajmował dosłownie kilka minut. Nie ma dziennej normy. Czasem robiłem po 10 ticketów, z czego dwa np. 2 godziny, bo tak długo trwało usuwanie oprogramowania i instalacja nowej wersji, ponieważ aktualizacja nie chciała zadziałać. Innym razem, po prostu tak długo trwała analiza problemu i rozwiązanie. Więc odpowiedź na to pytanie - to zależy. Nie ma odbierania rozmów od klientów przez telefon, 2-ga linia to nie service desk. Masz system ticketowy i maile. Robisz w swoim tempie, niemniej obowiązuje ITIL, czyli jak wiadomo trzymasz się SLA. Lokalizacja akurat nie ma znaczenia, bo standardy są te same. Na pewno jest ciszej, bo każdy pracuje w ciszy i skupieniu, aczkolwiek zdarzają się rozmowy. Natomiast nie ma tutaj tego harmideru, który słyszy się na open space Service Desk. Większość pracuje w słuchawkach, słuchając muzyki i rozwiązuje średnio 20 ticketów dziennie. Najważniejsze to, aby wypełniony był prawidłowo czas pracy, bo z tego się rozliczasz. Polecam pracę w RIM oraz R&D.
Dzięki za odpowiedź, będę aplikować na RIM do Katowic (2nd line i monitoring) i po tym co piszesz, myśle, że mi się spodoba.
Hej, czy polecacie stanowiska w change management? Na jakie wynagrodzenie można liczyć? Czy w firmie jest (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Poland GDC Katowice?
Zobacz opinie na temat firmy Poland GDC Katowice tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Poland GDC Katowice?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!